Öngyilkos nyulak

2008.03.21. 14:50

A nagy húsvéti lázban mi más is lehetne jobb - azután, hogy tisztáztuk a húsvéti szokások eredtét - , mint egy kis válogatás a nyuszi öngyilkosságok végtelen számú variációiból. Mindenki megtalálhatja a kedvére valót, van itt tűz általi haláltól kezdve a lenyakazásig minden. Lássunk egy válogatást úgy, hogy minél több embernek az igénye ki legyen elégítve a blogolvasók közül. Szélsőségesek, sci-fi rajongók is megtalálják a magukét. Hardcore gamereknek van Incredible Machine és Invaders. Zeneszeretőknek CD-s, autósoknak benzines, természetkedvelőnek cápás. Akiknek pedig nem elég a húsvét nyulakkal való keveredése, azoknak itt egy remekmű a Biblia korábbi történelméből kiemelve. Nem akarjuk figyelmen kívül hagyni a legnépszerűbb reggeli rádióműsor rajongóit sem és az olimpiát várókról pedig végképp nem szeretnénk megfeledkezni. Szóval, nyuszi gyilkolás indul.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr88390963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zebi 2008.03.21. 15:21:10

Ez mekkora :) Van még? Az olimpiai lángos üt a legjobban. Csak két fül, és mindent lehet tudni :)

W Joe 2008.03.21. 15:24:39

Már láttam régebben, de jók :) Szegény nyulak :(

zebi: Itt vannak még: files.kavefish.com/pictures/collections/bunny_suicide/_index-list.html

movhu 2008.03.21. 15:59:18

Újszülöttnek minden vicc új, nem mindenki olyan ős netező, mint egyesek :)

Peter 2008.03.21. 16:02:23

Szerintem kva jók. Igazi jó kis húsvéti post :)
Ráadásul én nem ismertem őket.

Mindenki 2008.03.21. 16:21:56

Nekem külön tetszik, hogy egy csomó átlagos blogolvasó és kommentelő igénye ki van elégítve.

morph 2008.03.21. 17:48:00

azért forrást illene idézni, még mielőtt azt hiszem, hogy te rajzoltad...

movhu 2008.03.21. 17:58:14

Én szívesen idéztem volna, ha tudnám, hogy eredetileg kitől származnak a rajzok. Nagyon sok oldal van a neten, ahol különböző méretű kollekciók vannak, sőt könyv is jelent már meg róla.

Destroy 2008.03.21. 18:13:50

Nem tudom ki hogy van vele, de a képeket idéző postokban nem merül fel bennem soha, hogy a postoló maga rajzolta volna őket, kivéve, ha azt nem írja oda.
Elmondom neked, hogy a Subbán lévő videókat sem ő készíti :)

Perillustris 2008.03.21. 23:09:44

Tényleg sok-sok éves, de pont emiatt volt jó ismét jót röhögni a képeken.

Én ma ezt kaptam: kepfeltoltes.hu/080321/ATT3416681_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

vales11 2008.04.01. 18:58:21

Eredetileg Andy Riley: The book of bunny suicides, illetve Return of bunny suicides c. könyveiben voltak ezek a képek.
süti beállítások módosítása