Szájból segg – Jakupcsegg

2008.03.13. 11:02

Tegnap lement Az igazság ára második adása. Kérdéses, hogy az első rész alapján mekkora nézőtömeget vonzott magához, a mérések majd erről később felvilágosítanak bennünket. Sokak nem tartoztak a második részt is nézők körébe, ez már biztos, de nem tudhatjuk mi lesz a műsor végleges pozíciója a nézettségi skálán. Egyet viszont már most is tudunk, méghozzá azt, hogy a műsorvezető tovább erősíti ezzel öncélú egóját, és még azt sem képes elismerni, hogy a szerepléssel olyan dolgot tesz, ami korábban határozottan elítélt. Két korábbi nyilatkozat a Velvet-ből jól megmutatja miként tekintette régebben bulvármédiát: „Én szeretem a bulvárt mindaddig, ameddig nem ízléstelen” és „Sokkal egyszerűbb persze szaftos magánéleti témákat boncolgatni, de engem ez nem is érdekelne.”

Vajon mit szól Jakupcsek ezekhez a felvetésekhez? Ő személy szerint nem ismeri el, hogy a műsorral túllépte volna az ízléstelenség határát, amivel azért erősen lehetne vitatkozni. Nyilván nehéz lenne kimondani azt, hogy korábban úgy gondolta, egy ilyen magánéleti turkálódás ízléstelen, de megváltozott az ezzel kapcsolatos szemléletmódja. Sőt, a sajtó részéről jövő kritikákat sem tekinti irányadónak, szerinte meg kellene nézni több adást is, mielőtt valaki véleményt mond az új műsorról. Azt figyelembe sem veszi, hogy a kritika már csak ilyen, és kiválóan le tudja vonni a konzekvenciákat és a jövőbeni lehetőségeket egyetlen adás alapján is. Persze a műsorvezetőnek lehet ettől erősen eltérő véleménye is, de egyet el felejt figyelembe venni. A sajtónak nem az volt a feladata, hogy a műsorról negatív cikkeket írjon, csupán objektív véleményt szolgáltat. Ez a sajtó viszont nagyobb részt negatívan nyilatkozott róla, ami mindenképpen elgondolkoztató lehet neki és a készítőknek. Mert az újságíró és egyben néző egy kicsit másként látja a helyzetet. Nyilván a legtöbb ember egyfajta áldozatokat lát a szereplőkben, akik vállalják a pénz reményében, hogy az ország előtt teregetik ki a családi szennyest. Hiszen nekik már úgyis mindegy, vagy úgy sincs takargatni valójuk. A műsor pedig bebizonyítja, hogy márpedig van.

Erre tesz még rá Jakupcsek egy lapáttal, azzal a kijelentéssel, hogy szerinte ostobaság azt hinni, hogy az emberek ezt a pénzért vállalják el. Szerinte ilyen módon akarnak lerakni valami hosszú ideje hordozott terhet. Itt azért álljunk meg egy szóra. Aki le akar tenni egy terhet, az szépen leül, és lerakja azok előtt, akikre az tartozik. Aki nem akarja tovább hordozni a hazugságot, az megteszi szűk családi körben is. Mi más motiválhatná abban, hogy egymillió ember előtt mondja ki az igazat, mint a potenciális nyeremény?

Egyszóval Jakupcsek ferdít és magyaráz, a valóság viszont egyáltalán nem őt igazolja. Nincs itt semmi másról szó, csak pénzről. Ennek a pénznek pedig jelképesen lefekszik az áldozat, aki reméli, hogy korábbi hazugságából profitálhat itt még egy kicsit. Hiszen ezt látja a médiából. Így vagy úgy, de feneket csinálni a szánkból lehetséges és kifizetődő. Mert vannak olyanok, akik fizetnek hazugságaink feltárásáért vagy azért, ha lábbal sárba tiporjuk korábbi elveinket. Bár ez utóbbit úgy látszik illik tagadni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr60379064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peter 2008.03.13. 11:19:35

Azt azért megnézném, hogy ki az, aki ingyen bevállalná a műsort. Hagyjon már ezzel a dumával. Ugyanaz, mint a Mónika. Fizetnek a lecsúszott embereknek, hogy még jobban lejárassák magukat. A Faluban meg elmesélik, hogy hát csak a pénzért csinálták, mai igaz is.

szomorutojas · http://tojas.freeblog.hu 2008.03.13. 11:20:13

elfelejt egy szó

tim007 2008.03.13. 11:24:59

Jakupcsek szánalmas. NAGYON-NAGYON szánalmas.

Elégedetlen 2008.03.13. 11:25:05

jakupcsek is ugyanakkora k, mint a múltkori műsor szereplője. Éppen nem férfiak, hanem a média alá fekszik pénzért. Ilyenkor nyíltan ki kellene állni, és mosolyogva elmondani, hogy ő ezért kap fizetést, más meg a csatornákat tisztítja. Mindketten szarba nyulkálnak fizetésért.

Moha 2008.03.13. 11:26:50

Jakupcsek ennyire naiv?
Mennyi suger van, akik kiteregetik sajat magukat. 1 millioan meg meg is nezik. Azert ehhez is eleg "magas" szinten kell allni.

Marcsi 2008.03.13. 11:32:32

Persze, minden magyar álma, hogy bevallja ingyé, hogy a gyerek a postástól van, de csak azért, mert rájött, hogy Jószi meg a szomszéd Marikának gyárotta egy Pitikét.

Nézte valaki tegnap ezt a sárfolyamot ?

guga 2008.03.13. 11:36:15

Ez a műsor egy fiatalos, lendületes műsorvezetőt igényelne, nem egy befordult, bigott picsát, aki az arcát eltakarja, hogy ezzel is jelezze felette áll az alanynak.

Hiba, az meg főleg nagy hiba, hogy a TV2-nél nincs egy épkézláb műsorvezető.

A tegnapi srác nagyon komoly volt és fogott az esze, mint a beretva. Ha tovább megy ugrik a lóvé, úgy is feltettek volna neki valami hülye kérdést, aztán kulloghatott volna el. Nagyon megérdemelte a 3 millát, egyáltalán nem irigyelem tőle.

daniee 2008.03.13. 11:37:52

Amíg vannak olyan hülyék, akik ilyen műsorban hajlandóak szerepelni, és további 1 millió, akik meg is nézik, addig a TV csatornák ki is fogják aknázni az ebben rejlő üzleti lehetőséget, persze ez sem egy ízléses cselekedet, de ahogy szokás mondani: "Pénz beszél ..."

Sloane (törölt) 2008.03.13. 11:42:29

Borzasztó nőszemély, rettentő irritáló.
A legszánalmasabb, hogy nem akar tisztában lenni saját korával: kinéz min. 50-nek, és úgy öltözik mint egy tinédzser és ezt is próbálja eladni.

movhu 2008.03.13. 11:43:46

Nem láttam a tegnapi műsort, az elsőt is azért néztem meg, hogy képben legyek. Ugyan előre sejtettem, hogy nem fog teszeni, de ezt se mondja senki, hogy látatlanban mondok véleményt. Az első rész után az alvás értékesebb elfoglaltságnak tűnt. Két korábbi, előtte és utána írásom:

mover.blog.hu/2008/03/04/jakupcsek_kapcsolatszetveros

mover.blog.hu/2008/03/06/gruppen_a_gitarosokkal

fapina 2008.03.13. 11:47:03


Fogalmam sincs itt mit hordtok ossze valamirol amiben az a fapina szerepel.
Csak azt nem ertem, hogy miert faj neked, hogy mit csinal? Hat tiltakozz azzal, hogy nem nezed, es a vilag ennek hatasara majd megfog valtozni!

Addig is vedd be a nyugtatot es vagy ne nezd meg a musort, vagy ne firkalj hulyesegeket ide, hogy milyen szar is az.
Aki szarral lehet etetni, az inkabb maradjon csondben, ne buszkelkedjen azzal, hogy meg be is vallja...

movhu 2008.03.13. 11:50:04

Amint látod nem néztem, hanem olvastam egy nyilatkozatot, amit ezért tett, mert sokan támadták a műsorért, szerintem jogosan.
Viszont sokan megnézték, de ettől még lehet, hogy nem szeretik. De nincs se kábeltévéjük, se tányérostévéjük(mert van ilyen), és nekik ez is egy alternatíva a 3 országos csatorna közül. És pont abba a rétegbe tartoznak, akinek nem kellene ilyet nézni, hanem valami építőt.

daniee 2008.03.13. 11:53:09

movhu-nál a pont

speciel 2008.03.13. 11:56:05

Nem kell ilyen szart nézni oszt' kész. Aki meg nézi, hát hagy nézze. Az a pár agysejt majd munkálkodik.
Ez a kép Ja kupcsekináról fotósoppp??
Ha nem, mit keres egy TV kávában nagy kupac gégecsővel, anyaszült? Ez szekszuális akar lenni, vagy ezt sem értem, mint a tárgyalt "műsort"??
Megvan. A káván túl a gégecső is öltöztet. Aha.

pistike 2008.03.13. 11:56:14

fapina ne gyere már ezzel a demagógiával, ami minden ilyen post hozzászólásaiban megjelenik.
Képzeld el, hogy van akinek csak ez jut, vagy fáradtan még kikapcsolódna egy kicsit. Erre ezt a szemetet öntik elé vagy a másik csatornából egy másikat. Sok választása nincs, csak a kikapcs. Sokan mégis megnézik, és csak tovább butulnak :(

storyline :) 2008.03.13. 11:58:43

Hát, én elaludtam rajta!

Mélyenszántó Konrád 2008.03.13. 12:01:05

A műsorterelő asszony nevének variánsai a posztban.
Japucsek, Japupcsek, Japkupcsek
Ez most egy kis finom geg direkt elirkálva vagy miez?

daniee 2008.03.13. 12:04:37

Véletlenek márpedig nincsenek ;)

speciel 2008.03.13. 12:06:42

Bravó Konrád, kiálltad a próbát! Tucc' olvasni. Mehetsz mádám Pupkacsekhez játékosnak-áldozatnak-vagyminek.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.03.13. 12:07:16

Erre mondják, hogy van az a pénz...
(Nekem egyébként Jakupcsek volt a nagyon kevés közül, az egyik hiteles, szinvonalasan teljesítő műsorvezető.)
Egyébként tényleg nem kell nézni, ha nem tetszik.
Ez is rossz duma, hogy van akinek csak ez van. El lehet menni könyvtárba, lehet olvasni is. Például.

Inkább nem nézek magyar tv-t, ha teheted te se tedd 2008.03.13. 12:07:27

Ti nézitek a magyar tévéket?

Akkor meg is érdemlitek az összes retek kurvát, frigid összeaszott sznob picsákat, meg a vetkőzéssel entellektüellé vált celebeket.
Hogy a maradékról ne is beszéljek. :DDDD

Tiszta káreset.

Kivéve a sport és nagyrészben a tudomány-természetfilm csatornákat.

Hal-kan 2008.03.13. 12:09:51

Amikor először jött a híre ennek a műsornak én már azt mondtam, hogy ez egy k*rva nagy baromság, ebből nem lehet és nem is érdemes műsort csinálni, én tuti nem fogom nézni. Aztán jöttek a reklámok, és megerősödött a fenti véleményem.
Nem is néztem meg egyetlen részt sem, ezután se fogok: ez egyszerűen egy baromság...

speciel 2008.03.13. 12:12:03

A Szőke meg a Badár már jóárasította a drótost meg a tányérost is. Nem? Ha nem futja rá, tessék olvasni, bár az is drága, jöhet a közkönyvtár.
Ha az sem, jöhet a kötél.

beleszolo 2008.03.13. 12:23:11

fapina :
"Addig is vedd be a nyugtatot es vagy ne nezd meg a musort, vagy ne firkalj hulyesegeket ide, hogy milyen szar is az."

olvass, épp azt írja, hogy nem nézi :))))

movhu 2008.03.13. 12:25:45

Igen, finom kis geg lett volna, de inkább kijavítottam. Érdekes, hogy a legtöbben átugrottak rajta.
A jóárasított tévében meg ott van a csel, amitől egy idő után nem is annyira jóáras. Az embereket meg kötél helyett inkább szellemileg ki kellene emelni a mostani káoszból, mint ezekkel egyre mélyebbre nyomni.

bspbsy 2008.03.13. 12:30:27

a kóró titpkusan az a butapicsa aki az ntellketulitás látszatával kaarja eladni. miven nőnek szar nő, csúnya, maradna neki az hogy okos. csak sajnos buta, az eredmény igy egy csúnya, buta theteségtelen nő arroganciája!

Antidemagóg 2008.03.13. 12:32:17

E kellene a nagyvárosi élettől szakadni, és egy kicsit szétnénzni vidéken. Ott lehet, hogy nem futja a jóárasított tányéros tévére sem, mert az a kicsi is másra kell. Azután ezek a hülyeségen átnevelt emebrek fognak dönteni a népszavazáson olyan kérdésekről, amiről fingjuk sincs, mert azt bezzeg senki se magyarázta el nekik a tévében.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.13. 12:47:42

Még olyan 5 éve ment azt hiszem a TV2-n a jakupcsek show. Közéleti, magazinos, kicsit bulváros, de alapjában véve érdekes volt. Két sztori, ami megmaradt belőle: a lokátorépítés és egy diák, akit meghurcoltak a BKV ellenőrök és épp valami pereskedés folyt. Szóval ilyen témák... ilyesmire pont jó volt a Jakupcsek kicsit tudálékos de korrekt és semleges stílusa. Erre most ez... tényleg gáz és minden ilyen posttal jobban örülök, hogy nincs tévém. Olyan pedig nincs, hogy 'van akinek csak erre telik'. lehet sétálni, olvasni, urambocsá beszélgetni a családtagokkal bár ez manapság már marhára nem 'trendy'

Aki pedig burzsuj gyökér vagy újgazdag rohadék, az mehet az Állatkertbe is :)

hehehe_méghogynemnézitek 2008.03.13. 12:48:31

hehehe_méghogynemnézitek

haha 2008.03.13. 12:51:00

tegnap ottragadtam House után. szerintem jakupcsek elég csinos volt, nem ez a baj, hanem az, hogy nagyon gyenge. vagy nem elég genya, a nézők valszeg drámát akarnak látni. erre volt a halmozottan hátrányos helyzetű srác, aki vélhetően at őt ért traumák hatására eléggé meg volt keseredve és simán lejátsza aképernyőről, még ugy is, hogy látszott rajta a tv-drukk. és okosan elsétál annyival amit még be lehetett söpörni. jg 'együttérző' akar lenni, hiteltelenül, miközben világos hogy a pénzért vannak ott. mindketten.

már foglalt 2008.03.13. 12:52:36

Pistike
A kikapcs. is egy lehetőség... Miért ne lehetne használni. Ezer más dolgot is lehet csinálni.

speciel 2008.03.13. 12:54:56

És hát, hogy a címre is reagáljon valaki...., szóval inkább seggbe.

nickita 2008.03.13. 12:58:08

Én szeretek szart nézni, mert ugyan az vagy, amit eszel, de nem az vagy, amit nézel. Tegnap a kis buzernyák fickó lejátszotta Gabit a képernyőről. Én jól szórakoztam. Persze szörnyű ez, de az ókorban az arénában nem az ember lelkében vájkáltak, hanem a beleiben és azt is nézte mindenki.

Doris · http://doris.blog.hu 2008.03.13. 13:02:23

Jakupcsekhez nem kívánok szólni. De azt szeretném megjegyezni, hogy a múltkori bukta után üdítő volt ez az agyongyötört, megkeseredett Rudi fiú az ő méltóságával és mértékletességével.
Konzekvencia számomra: még egy ilyen szart is lehet kordában tartani (az ő kezében volt a gyeplő ugyanis).

bellini · http://doily.hu 2008.03.13. 13:07:49

Á pedig az este meg akartam nézni, kíváncsi voltam milyen lehet a műsor, s erre fel nem elfelejtem. Sírni fogok egész éjjel.

kedv és mosoly · http://wtrh.sfgh.rezje 2008.03.13. 13:16:26

szerintem Jakupcsek jó csaj
:)

Dallas 2008.03.13. 13:17:05

Fapina: Óriási tévedésben vagy, attól, hogy nem nézi valaki a hulladék, szar, népbutító műsorokat, attól még vannak és olyan "rétegek" is vannak a társadalomban akik "védtelenek" az ilyen műsorokkal szemben, ha érted mire gondolok. Így a strucc politika (ha nem nézem, nincs is) itt most szart se ér.

Inkább nem nézek magyar tvt: Figyi, úgy tényleg, minek olvasol kritikákat ha nem nézel tvműsorokat? Ha nem nézed, ne is kritizáld. Vagy mégis nézed? :)

rivera 2008.03.13. 13:17:38

Az egesz egy nagy ficc, az amerikai musort mindenki ugy kezelte ami, es nem magyaraztak bele jakupcsek fele faszsagokat. Ejh Gabikank bar elkotrodna a kepernyorol orokre.

Rainbow* 2008.03.13. 13:18:05

Anno, még nagyon régen - vagy legalábbis annak tűnik - Jakupcsek volt az M1, akkor még MTV1 - Napközi című műsorában az abszolút kedvencem. Soha nem mulasztotta el hangsúlyozni - bár néha kissé felsőbbrendűen tette - hogy művészettörténet diplomája van, remekül beszél franciául, korábban a francia állami tv-nél a TF1 -nél tanult stb. / nem ezért volt kevdenc, hanem a stílusa miatt/ És lám, eltelik egy erős tíz év, s máris van az a pénz ( bár már a Nagy Fogyásban való szerepvállalása is mélypontnak tűnt), amiért porig bulvárosodik. Szánalmas. Egy életre elhiteltelenedett a szememben.

Caravella 2008.03.13. 13:20:55

"De azt szeretném megjegyezni, hogy a múltkori bukta után üdítő volt ez az agyongyötört, megkeseredett Rudi fiú az ő méltóságával és mértékletességével."
Egyetértek! Ez az adás megérte. Többre nem vagyok kíváncsi.

Parasite 2008.03.13. 13:22:47

rettenetes ez a műsor! meleg gyerekről 10mp alatt lerítt hogy meleg, erre az 1millió kérdés, vonzódott-e ön valaha nőhöz. há nem. IGAZ, jeee, tapsvihar. fántásztikus. én pölö be sem kerülnék, mert nem vagyok meleg/prosti/árvaházbanfelnőtt/megvert/hiv+/megcsonkított/stb. egyszóval tök átlagos vagyok. nem értem tegnap miért hagyta abba a srác 3milliónál? eleve nem értem hogy nem jut el valaki 20milláig. mindenre igent kell válaszolni. csinálta már lóval? igen. IGAZ, 20milla, jee tapsvihar. nem mindegy?

Doris · http://doris.blog.hu 2008.03.13. 13:27:00

Parasite: Az gáz. Mert ha nem csináltad lóval, és kidobja a gép, hogy hazudsz, akkor bukod a lóvét. :-)

rivera 2008.03.13. 13:27:48

M.N.

Ezen nehogy mar meglepodj, 99%-unknal van az a penz. A mai vilag ilyen, ezzel nem tudsz mit csinalni.

Nekem magaval JG-vel van bajom, elviselhetetlennek tartom a stilusat, egyfajta anti-musorvezeto, vernyomasnovelo gyogyszer helyett. Ha megnezed az amerikai parjait azoknak a musoroknak amiket o vezetett, meglepve fogod tapasztalni hogy lehet ezt normalisan is csinalni, nem kell hogy minde adas a musorvezetorol, az o velemenyerol, latasmodjarol stb szoljon.

Musorvezetok teren - meg meg sok mindendben persze - nagyon gyengek vagyunk, kommersz kategoriaban olyanok vannak az allamokban mint Phil Keoghan (amazing race), Ryan Seacrest (american idol) vagy Jeff Probst (survivor). Ha megnezed ezeket a tagokat termeszetesek, lazak, es iszonyat profik, ugyanakkor hagyjak ervenyesulni a musort es a szereploket anelkul hogy eloterbe tennek a sajat szemelyisegkuet. Na JG ennek pont az ellentete.

haha 2008.03.13. 13:37:46

egyetértek.
tiszta sor van az a pénz. a gond az, hogy azért a pénzért(ráadásul)rosszul csinálja, amit csinál. szarul vezet műsort, vetélkedőt, országot, stb...

Parasite 2008.03.13. 13:37:57

Doris, akkor lehet olyat, hogy a 20millás kérdés csinálta-e lóval, én meg azt mondom nem és az IGAZ? abban mi az érdekes és izgalmas? :D

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.03.13. 13:39:17

Szerintem nem sokáig lesz ez adásban, nem ide való... Kicsit részletesebben:

jacint.blog.hu/2008/03/07/a_butasag_bere

amos 2008.03.13. 13:42:11

Jakupcsek Gabriealla azt teszi -abszolute PROFI módon -amit elvárnak tőle.Ez a műsor erről szól.Nyílván ahányan vagyunk annyi a vélemény.Ez volt az én véleményem.

Indijoe 2008.03.13. 13:43:25

Nem csak az a baj, hogy ilyen műsorokat adnak, hanem az ilyen műsorokra van is igény. Szerintetek hányan néznének este 8-kor egy ismeretterjesztő-filmet a mitokondriális DNS-ről? (Pedig ezerszer érdekesebb téma.)
"Musorvezetok teren - meg meg sok mindendben persze - nagyon gyengek vagyunk" Ez így igaz, mivel Amerikában egy műsorvezető tanult szakmája: műsorvezető. Nálunk az épp aktuálisan felkapott "sztárt" rakják egy műsor élére, hiába hótt buta, vagy nem tud beszélni.

rivera 2008.03.13. 13:46:12

amos,

lattad a FOX-os The Moment of Truth-t? csak kerdem.

Maddness69 2008.03.13. 13:46:47

A méltóság ára? 20 milla. Aprópénz manapság.

Flo 2008.03.13. 13:47:35

vicces, hogy szinte mindenki csak itt köpdös, utálkozik és nagyon okos mindeközben. szerintem alapvetően a szemlélettel van a gond. nem mindenben csak a fikát kéne keresni, hanem valami pozitívat is. persze, a többség szerint nincs. szerintem pedig a tegnapi srác igenis pozitív volt, a jakup pedig normálisan kezelte. magyarul békénhagyta, mikor nem akart beszélni valamiről, nem akarta darabjaira cincálni. volt benne valami teljesen minimál diszkréció, amiből nem sokat látni manapság a tévében.
és valószínűleg pont itt szúrták el a szerkesztők: a jakupcsek túl normális és túl korrekt ehhez a műsorhoz, ide minimum egy konta barbikát kéne beültetni kérdezőnek, akinek biztosan le sem esne, ha más intim szférájában pofátlanul vájkálna, minden fröcsögne a drámától és ujjongana a jónép.
csak az a baj, hogy szerintem barbara nem értené, hogyan működik a hazugságvizsgáló.

andreyo 2008.03.13. 13:50:26

ide a Csernyus kellett volna musorvezetonek :) vagy a Csiszar Jeno

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.03.13. 13:50:59

Basszus, nem lehetne azt a képet leszedni onnan?! Remélem nem fogok egy meztelen Jakupcsekkel álmodni; nem élném túl.

binko 2008.03.13. 13:55:47

Na, ezt is jól kibeszéltétek, megyek fölszedem a murkot mer' gyön haza az uram és a fözeléket még nem rántottam be és a fasírtot is ki kell még sütni.

rivera 2008.03.13. 14:02:02

tiboru, ha az elobbi kep megrazott akkor ezt ne nezd meg, mert sokkot kapsz :)
megneztem.blog.hu/media/image/jakup_1_1.jpg

Doris · http://doris.blog.hu 2008.03.13. 14:03:01

Parasite: Ne álmodj arról, hogy húsz milláért ilyen szimpla és hétköznapi kérdést kapnál. :-)

Speciel 2008.03.13. 14:06:13

Eddig a főzelék fasírttal volt a legjobb komment.
Bár jól felbaszta az agyam, ma még nem kajáltam.
Annyira flamós vagyok, hogy megeszem a Jakupcseket, oszt' jónapot.

Virág elvtárs 2008.03.13. 14:11:44

rivera:
"nagyon gyengek vagyunk, kommersz kategoriaban"
Szerintem ez tök jó.

J.G.-t lehet fikázni (biztosan jogosan teszitek), de az ide író férfi társaimnak üzenem, hogy nézzenek a feleségükre, amikor az J.G. korba lép. (persze csak akinek inge...)

Parasite 2008.03.13. 14:21:19

J.G. inkább manusos mint nőies.
Az egész műsor arról szól, emékszel-e mit válaszoltál és őszintén válaszoltál-e a hazugságvizsgálós szakaszban. (marha egyszerű, minden kérdésre őszintén kell válaszolni, aztán a műsorban ugyanezt a sémát kell követni). tádáám, 20milla.

movhu 2008.03.13. 14:26:09

...és akkor a műsorvezető elővesz egy kérdést, ami tök lényegtelennek és aprónak tűnik, mint az amerikai változatban is láthattuk. Elég egy "Szerinted elítélendő amit csinálsz?". Igen. Jajjjj, a válasz HAMIS. Go home semmi pénzzel...

Al Bundy aki megmondja a frankót 2008.03.13. 15:02:06

J.G.?

Pár szóban összefoglalom: kot kot kot kot
Ezzel szerintem mindent elmondtam róla.

Al Bundy aki megmondja a frankót 2008.03.13. 15:23:43

Mivel nem csak eldöntendö igen/nem-es tényeken apaluló kérdések vannak, hanem ilyen elvont véleményezés alapu meg nem 100%ban konkrétumokra kérdezö kérdések, igy az egész hazugságvizsgálós ellenőrzés nevettségessé válik. mint a multkori picsa. Ha megkérdezik, dugott-e már pénzért, az korrekt. Igen/nem. De az, hogy dugott-e már ugy, hogy kapott érte valamit, az már filozofiai kérdés,nem konkrétan eldönthetö. Egy sarki kurván kivül senki nem hiszi azt, hogy kapott valamit a dugásért, pedig minden nö azért dug, mert jo neki és kap érte valamit. Szeretetet, boldog pasit, gyereket akármit. Szoval az aljasul feltett kérdésre jo választ nem lehet adni. De a mostani srác alapján engem simán megszivathatna a kérdés. Tetszett nekem valaha pasi? Ha nemet válaszolok, az igaz, a csajokra bukok. DE a gép simán hazugnak jelezhetne, mert a BradPitt állatul nézett ki a trójában és franc se tudja, hogy a szervezetem hogy reagálná le ezt a tudatot. Most akkor tetszett nekem pasi? Igen. Szóval minimum kétértelmü kérdéseket feltenni nem több, mint a játék garantál elvesztésének eszköze. Emiatt viszont az egész játék nem igazi játék, hanem egy foshalom. Azon jot röhögtem, hogy a buzisrác a 3?. kérdés után közölte, hogy ö buzi, erre felteszik neki egymilláért, hogy buzi-e vagy:)

sanya64 2008.03.13. 15:34:17

Bár a játék címe az Igazság ára, ugyanennyire helyes lenne az Igazság leleplezése, a tegnapi műsorban a legfrappánsabb kérdés az volt, mikor a jósnőtől megkérdezték, hogy vajon olyanokat szokott-e mondani a kuncsaftjainak, amiket ők elvárnak tőle. Ő lelkesen tagad, hogy á dehogy, ő mindig csakis amit a kártya mond.

Majd leesett a székről, mikor kiderült, hogy a gép szerint ez nem így van... ))

Az indoklásokat, hogy miért igent vagy nemet mond a kérdezett, épp ezért jobb lenne ám a válasz kiértékelése előtt tőlük teljesen(!) végighallgatni, így feszültebb lenne az egész, utólag már csak magyarázkodásnak tűnik bármi is, és legfőképp tét nélkülinek, hisz akkor már megszületett a gépi döntés az "igazságról".
Ha az igen-nem indoklása ez előtt történik, a néző is kialakíthat egy (ahogy a szóban is benne van) nézőpontot, és ez adja az izgalmat, hogy vajon neki lesz-e igaza, jól mérte-e fel a játékost...

Doris · http://doris.blog.hu 2008.03.13. 15:36:26

Al Bundy: Nálad a pont. Éppen ilyeneken agyaltam, mikor néztem. Hogy ez a szaros gép akkor is megszívat az eldöntendő kérdéseivel, ha részben, vagy egészben tiszta vagy.

Rainbow* 2008.03.13. 15:56:48

rivera : ennek láttam az eredetijét, és igazad van, az nézhető, ha csak egy-egy rész erejéig és nem rendszeresen, akkoris.

Tzimisce 2008.03.13. 16:11:45

Alapvetően nem az a baj, hogy milyen gagyi ez a műsor, hanem az, hogy nem egy ilyen sznob picsának kéne vezetnie, hanem ahogy többen is mondták, egy bevállalós fiatal műsorvezetőnek, és akkor rögtön nézhetőbb lenne.

realm 2008.03.13. 18:15:09

Túlteng benne a bifidus essensis...

fapina 2008.03.14. 04:38:49

"fapina :
"Addig is vedd be a nyugtatot es vagy ne nezd meg a musort, vagy ne firkalj hulyesegeket ide, hogy milyen szar is az."

olvass, épp azt írja, hogy nem nézi :))))"

Bocsanat, had revizionaljam a velemenyemet:

Addig is vedd be a nyugtatot es nezd meg a musort csak utana frocsogjel rola. Eddig kb. 90% (amibe en is beletartozom) irta azt, hogy nem nezi, de milyen szar is volt...

Ezt ugy hivjak, k. kollegak, hogy ELLENTMONDAS!

Kovetkezo blog bejegyzes kerjuk szoljon a "Leggyengebb lancszem" c. parodiarol Mate Krisztina foszereplesevel.
Kb. ugyanannyi hosszaszolot fog vonzani fokent a magas kulturat kepviselok kozul, akik a musort bar nem neztek, de velemenyuk az van rola.

Es hogy az eredeti kerdeskornel maradjunk, en leginkabb.........szajba.

movhu 2008.03.14. 09:03:46

Akkor mégegyszer:
A műsort első darabját megnéztem, és ki is fejtettem róla a véleményem. Részemről letudva. Ettől kedzve, ha figyelmesen olvasol, nem a műsort elemeztem, hanem a műsorvezető hozzáállás változását az évek alatt. Ennek az írásnak a fő célpontja már nem az általa vezetett műsor tartalma volt.
süti beállítások módosítása