Múltkoriban háborogtam éppen egy kicsit, hogy az M0-ás autóúton továbbra is sorozatban halnak meg az emberek, és több esetben teljesen nyilvánvaló hiányosságok miatt.

És íme, valóban növekedni fog a szigor, települnek a fix traffipaxok...ami nyilván sokkal több, mint a semmi, de sajnos sokkal kevesebb, mint a valami. Miért mondom ezt ? Gyakran közlekedem ott, és be kell vallani, hogy a sebesség korlátozás nem betartása talán a legkevesebb baleset okozója, teljesen feleslegesek a fix traffipaxok, hiszen sok esetben nem is nagyon lehet még a megengedett 80-al sem menni, kivéve ott, ahol soha nincs baleset, mint a csepeli rész, de pl. előszeretettel mérnek ott sebességet rendünk éber őrei. Ellenben, ha már jártál arra, és láttál ott kamiont kamiont előzni, az igazán félelmetes látvány tud lenni. Még autóval is nézni kell, hogy a következő pofont a beton elválasztó vagy a kamion oldala adja.

Nem hiszem, hogy az M0-áson bármi is jobban segíthetne, mint a teljes szakaszon a teherautóval való előzés megtiltása. Ekkor szépen le lehetne szedni sok helyen a 80-as korlátozást is, nem pedig továbbiakat telepíteni. Majd csak rá jön valaki egyszer.

Addig azonban marad a jó magyar módszer: utjavításhoz 3 dolog kell:

-tábla

-rendőr, Fámalézerrel felszerelve

-fix traffipax

De vajon mi történik akkor, ha pl. az Ecsegfalva-Kisújszállás szakaszon télre 2 méter átmérőjűre és 20 centi mélyre növő kátyuk ledobnak az útról, mert a 40-es tábla sem segített ? Akkor majd jön a 20-as, mert az eszeveszett gyorshajtókat valahogy kezelni kell ?

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr4195156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása