Eternal Madness

2008.01.15. 15:25

“Bemegy egy csávó az ózdi Tescoba, hogy ő egy amerikai marshall, és szeretne pár cuccot vásárolni, és a Fehér Ház majd utalással fog fizetni” – terjed a körlevél.

A hírt, és a szkennelt lapokat már kb. egy hete láttam, ám azt gondoltam várjuk ki a végét, mert ez annyira hoax szagú, hogy nem szeretném én is a terjesztők táborát gyarapítani. A valóság azonban rácáfolt minden félelmemre. A hírt a TESCO szóvivője megerősítette. Az eset 2007 december 24-én történt az ózdi TESCO-ban, ám látták, hogy itt nincs mit tenni az illetőnek inkább orvosi, mint sem rendőrségi segítségre volna szüksége. Szépen hazaküldték, hogy majd viszik neki az árut. Azóta is várja. A képek önmagukért beszélnek, ha akarsz egy jó délutánt magadnak olvasd el. Igaz, lehet elszörnyülködsz, és bőröndöddel menekülsz ebből az országból, ami ezek után teljesen nyilvánvalóan már egy nyugat felé is nyitott diliház :)

Feltétlen nézd meg a további képeket, mert még csak ott jön a kívánságlista, pl. a 60 millió forint értéke TESCO vásárlási utalvány...

2. oldal

3. oldal

4. oldal

5. oldal

6. oldal

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr81298448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abandi 2008.01.15. 19:16:28

DRÁGA tezsvíreim!
Nagggyooon szigorúúú!!!

Dzsihad Joe 2008.01.17. 13:15:54

Én a "WEBMASTER MARSHAL" -on feküdtem ki a röhögéstől! :-)

movhu 2008.01.25. 14:00:12

Legújabb info szerint a fickó nemrégiben rendelt bélyegzőt az Indiai Nagykövetség részére :) Komolyan !

Adri 2008.02.26. 13:53:52

Nekem a 60 milliós kis költőpénz tetszett, no meg a celluxos rész! :DDD
süti beállítások módosítása