Ma ismét kedves hangvételű levelet kaptam, hogy igazából miért nem indítok egy normális blogot. Miután megküzdöttem a blog.hu regisztrációjával, (ami valahogy nem ad hibaüzenetet bizonyos hibákra, csak éppenséggel nem csinál semmit) elkezdem az ámokfutást :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr60194320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karesz 2007.10.14. 10:04:38

Szia!

Remélem mind a technikai, mind a filozófiai \\\"vasat\\\" ütöd!
Egyszer eljutsz arra a pontra, hogy nem marad más kiút, mint \\\"végre\\\" az első könyvednek is nekiugrasz!
(Ha még nem tetted volna meg eddíg...)

;-)

Minden jót!

Mifli 2008.04.18. 23:10:05

És milyen jól tetted. Szeretem olvasni a blogodat. Pár hete kezdtem el követni és ma este rászántam az időt, hogy végigolvassam az elejéig. Így kerültem ide a 12. oldalra. Csak fuss ámok tovább! :)
süti beállítások módosítása