Szívatás a Telekomnál: Együtt. Veled
2008.11.30. 09:00
Nyáron úgy döntöttem, internet szolgáltatót váltok. Válogattam, nézelődtem, mi lenne a legjobb- elszúrtam vele közel egy hetet. Végül a T- Home mellett döntöttem. Beültem a számítógép elé, és online elkezdtem megírni a megrendelésemet. Kattogtattam jobbra- balra, szépen haladtam, le is adtam a szerződést.
Mit ad isten, másnap látom ám, hogy egy másik szolgáltató (rokona az előbbinek) egy számomra ideálisabb megoldást kínál. Sebaj, gyors telefon, nagy nehezen elérem az ügyfélszolgálatot, és megbeszélem a hölggyel, hogy stornózzák a megrendelésemet, tárgytalan, semmis, nulla. Jó, jó, rendben, de máskor tessék jobban vigyázni!
Kb. egy hét múlva telefonhívást kaptam, miszerint a T- Home munkatársai útban vannak felém az egész berendezéssel a telepítés miatt. Mondom, ide ugyan ne jöjjenek, én lemondtam a szolgáltatást! Ja, semmi baj- válaszolja egy úr, és elegánsan elfelejt. Újabb telefon az ügyfélszolgálatnak nem kevés pénzért (hívását nem tudjuk fogadni, kérem, várjon!), végül kedves és előzékeny nő: Ja, tényleg, ez nem lett telepítve, a szerződést töröljük.
Gondoltam, ezzel már végre letudhatom T- Homeos problémáimat, mikor egy hónap múlva egy levél érkezett tőlük. Eszerint 4700valamennyi forinttal tartozom, legyek szíves befizetni. Néztem nagyokat, miért is tartozom? Aztán gondoltam, várok egy kicsit, nem telefonozok el újabb több száz forintot, majd csak rájönnek, hogy nincs miért fizetnem. Újabb egy hónap telt el, aztán jött az irgumburgum levél: Hamarosan korlátozni fogják (!) az internet szolgáltatásomat a tartozás miatt.
Nahát ezt már mégsem tűrhetem! Mivel az ügyfélszolgálat lassú és drága, hát írtam e- mailt (3 hete). Kértem, hogy nézzenek utána az ügyemnek, mert úgy vélem, a követelésük jogtalan, vagy tévedésen alapul. És hogy mi volt a válasz? Ugyan kérem… Csend és hallgatás. Nyilván a nemlétező szolgáltatásomat rég korlátozták anélkül, hogy feltűnt volna nekik, hogy egy ócska kábel nem sok, annyi sincs a házamban.
Nos, eredetileg akkorra terveztem a történet megírását, mikor az ügy lezárul, vagy valami hírt kapok, de közben kedves blogger társamnál is találtam egy hasonlóan "jópofa" Telekomos akciót, így a kettőt együtt már nem bírtam magamban tartani. Kíváncsian várom a fejleményeket mindkét esetben, és ezúton szeretném jelezni a szolgáltató(k)nak, hogy „sajnos” nem vagyunk hülyék. Nem felejtjük egykönnyen, ha az ügyintézés vacakolós, nem kielégítő, vagy olykor az akadékoskodást, rosszindulatot látjuk mögötte. Így hát javaslom, ne csak akkor szíveskedjenek előzékenyek, szívélyesek lenni, mikor a potenciális ügyfelet látják bennünk, hanem akkor is, mikor éppen elfelé készülünk tőlük, vagy meggondoltuk magunkat, és mégsem az ő szolgáltatásukat kérjük. Létezik ugyanis olyan, hogy jóhír. Nem csak a tévében leadott reklámok határozzák meg az emberek véleményét, hanem a szájról- szájra terjedő esetek, sőt, talán van olyan is, hogy blogmarketing. Valaki leírja a véleményét, a tapasztalatait az interneten, az emberek pedig megnézik, és mikor választanak, akkor eszükbe jut: Ja, hát én azt olvastam, hogy ez a szolgáltató agyba- főbe szívatja az ügyfeleit! Akkor ezúttal mégsem ők lesznek nálam a tender győztesei.
Talán jó is ez, hogy így működik. Lehet, hogy így előbb- utóbb felmérik a szolgáltatók, hogy a folyamatos, normális ellátás, az átlátható ügyfélszolgálati rendszer, a gyors ügyintézés az, ami az embereket ott tartja valahol. A flegmaságnak, akadékoskodásnak előbb- utóbb híre megy akkor is, ha a szolgáltató (ezúttal a T- akármi) nem fizet érte reklámpénzt a tv csatornáknak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Quicksilver 2008.11.30. 09:36:58
Flash · http://www.flashzene.com 2008.11.30. 09:37:56
Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.11.30. 09:38:55
Okostojás 2008.11.30. 09:40:13
Tibo 2008.11.30. 09:41:49
Dr Kangörény 2008.11.30. 09:42:53
Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.11.30. 09:45:08
Grafithuszar 2008.11.30. 09:56:12
kyanzes (törölt) 2008.11.30. 09:58:11
marosy 2008.11.30. 09:59:54
Okostojás 2008.11.30. 10:02:38
Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.11.30. 10:05:12
pantlikaskiralylany 2008.11.30. 10:07:50
Nem egy embert vertek már át ezzel a módszerrel, nagyon észnél kell lenni. És ezek alapján lemondani is lehet.
Más:
T-kábeles netem van, korlátos, ami nekem bőven elég, nem szoktam letöltögetni, az utolsó két számlán túlforgalom volt számlázva.
Elsőre 0,1 G erre legyintettem, biztos valami frissítés jött le, a következő hónapban 0,6 G ! túlforgalom volt.
Na akkor kicsit eldurrant az agyam, megnéztem a forgalmat az oldalukon (ami egyébként elég vicces, mert a letöltés 0 a feltöltés pedig 234 mbyte...
Először felhívtam őket, össze vissza kapcsolgattak, mondták küldjek e-mailt a számlázásra, nézzenek utána.
Szépen printsceen-el elküldtem nekik a forgalmi képernyőjüket, és megkérdeztem, akkor ezek alapján vajon hol van a túlforgalom, még ha feltételezem is, hogy béna a programjuk, és a feltöltés valójában a letöltést mutatja...
választ az e-mailre ugyan nem kaptam, de kb egy hét alatt jött a levél postán, miszerint jóváírták a túlforgalmakat, de tájékoztatnak, hogy az oldalukon a forgalom, csak tájékoztató jellegű!
Vajon hány embert vágtak át, aki nem vette a fáradságot (mint ahogy elsőre én sem, nyilván azért kaptak vérszemet), hogy utánanézzen?
A szomszédomnak szintén T-akármis net előfizetése van, neki viszont korlátlan, ennek ellenére neki is számláztak túlfizetést! Amikor felhívta őket, hogy ne vicceljenek már, akkor törölték neki is a túlforgalmat...
szóval észnél kell lenni, és utána kell járni, mert kicsivel kezdik, aztán egyre pofátlanabbak lesznek...
erikkiz · http://radiotop20.blog.hu 2008.11.30. 10:08:02
ekvol2.blog.hu/2008/11/14/a_magyar_telekom_szivatja_az_ugyfeleit
Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.11.30. 10:11:30
Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2008.11.30. 10:12:35
Jött egy visszaigazoló mail, majd két hét múlva felhívtak adategyeztetésre. Ez is simán ment, majd újabb két hét múlva újra felhívtak időpont egyeztetésre a szereléshez. Ekkor derült ki, hogy valamikor, valahogy átírták a nevemet. Amit én egyszer megadtam, és amire visszaigazoló mailt küldtek. Miért kellett egyáltalán hozzányúlni?
Ez megoldhatatlan helyzet elé állította a T-Home-ot. Azt mondták, előbb ki kell javítaniuk a hibát, addig nem tudnak szerelni. Soha többet nem hallottam felőlük. Emailben kértem, hogy javítsák ki az adatrögzítési hibájukat, vagy felejtsük el egymást.
Semmi válasz, de pár napon belül megérkezett a szerződés - a rossz névre. Kikukáztam. Újabb pár napon belül megérkezett a válaszemail, hogy sajnálják és törölték a megrendelésemet. Újabb pár nap múlva örömmel tudatták, hogy nincs fizetési kötelezettségem.
Mivel internetezni muszáj és más alternatíva tényleg nincs, másodjára a feleségem nevén próbáltunk megrendelést leadni, személyesen. A Matávpontban lefagyott az ügyintéző gépe, pont akkor, amikor kiderült volna, hogy miért korlátozott a feleségem hitelképessége (sose tartoztunk). Végül kézzel töltötték ki a szerződést.
Teltek-múltak a hetek, se szerződés, se telefon. A második személyes látogatásnál derült ki, hogy a szerződést nem is rögzítették a rendszerükben.
Újabb üvöltözés, aztán lett szerződés is, és alig három hónappal az után, hogy először leadtam a megrendelést, lett internet.
Rohadjanak meg.
kyanzes (törölt) 2008.11.30. 10:17:01
pantlikaskiralylany 2008.11.30. 10:20:20
Mi céges telefonelőfizetést rendeltünk meg a neten, előtte persze jobbra balra egyeztettünk, mondták, persze nyugodtan, majd küldik a papírokat, minden rendben lesz, miután 3 hét múlva még néma csend és hullaszag, viszont ugye mi már nyitottuk volna az irodát felhívtam őket és FOGALMUK SEM VOLT, HOGY MIRŐL BESZÉLEK, holott ugye volt netes visszaigazolásom, hogy beérkezett a megrendelés.
Bementem a T-pontba, ahol szintén fogalmuk sem volt semmiről, szintén géplefagyás, majd megint nem történt semmi.
Az ügyfélszolgálaton elfelejtették felrögzíteni a megrendelésünket!
Ez ugye újabb két hét volt, akkor már eléggé ideges voltam, és amikor felhívtam őket, hogyha két napon belül nincs bekötve a telefon, akkor beperelem őket mert jelentős üzleti veszteségeim lesznek.
Érdekes módon azonnal sikerült elintézni, és időben bekötniük... (nem volt választás, bp-n muszáj a t-com-al beköttetni a telefont, ugyebár mint főszolgáltató)
Valaki a sok közül 2008.11.30. 10:26:25
Jelenleg egy kis szolgáltatóm van, 3 év alatt a leghosszabb üzemszünet fél nap volt, mailben küldik a számlát és azonnal elérhető az ügyfélszolgálatuk. Hozzáállásukra jellemző, hogy csökkentették a díjamat majd a felére, viszont eltörölték a 10Gb-os letöltési limitet. Ugyanazokat a kedvezményeket a régiek is megkaphatják ami az újaknak jár.
Új igazgatójuk lett és felhívtak telefonon, hogy miért mondtam le. Pontosan elmagyaráztam nekik. (Nehéz őket elérni, a problémákat még tárolni sem tudják, nemhogy reagálni rájuk. Az ingyenes tárhelyet még pénzért sem tudták növelni, a külön vett díjas talán a legdrágább volt akkor a piacon - olyan ügyfélszolgálattal ami nekik van, iszonyú veszélyes megvenni - stb.
Ezek szerint nem sokat változtak. A mai világban, ahol a net már nem csak szórakoást, de megélhetést is jelenthet, a T Home igen rossz választás. Ezek még abból indulnak ki, hogy ide nem kell profi szolgáltatás és ügyfélszolgálat, hiszen nem éri kárt az emereket, ha egy hétig nincs netjük. A kapitalizmusból megtanulták a lehúzás részét, de ez még mindig ugyanaz a szocialista nagyvállalat, mint a Matáv volt.
kyanzes (törölt) 2008.11.30. 10:27:05
Elhajtottam a francba a pofát.
Eltelt vagy két hét, megint jönnek a telefonok. Na, ez már nem tréfa. Elkezdtem intézni a dolgot. Levél jobbra, levél balra: valami hihetetlenül nehezen, de kaptam egy írásos elismervényt az Axelerótól, hogy "Semmiféle tartozás nem áll fenn feléjük a részemről, a tárhely előfizetés pedig tévesen került kiszámlázásra". Bár a szerződésen nem szerepelt, mégis hetekig tartott kiszedni belőlük az elismervényt, de valaki végül vette a fáradtságot, és segített. Hiába, a szerződésben nem volt ilyen tétel. Na ezt eljuttattam a behajtókhoz, akik hüledeztek, aztán békénhagytak: "ilyet sem láttunk még".
De a lényeg az egészben: "írásban".
cett · http://cettblogja.blogspot.com 2008.11.30. 10:33:48
nem vicc, komolyan. már a környék összes tonylányosával beszélt, cimbora cimborájánál is nyalt, csak legyen már valami...
fél év.... s ebből csak a térképhiba kiderítése 4 hónap volt.
Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2008.11.30. 10:36:01
Azóta csend, és csak az igénybe vett szolgáltatás után fizetek.
Nem olyan régen váltottam csomagot, telefonon, azonnal élt, és a szerződést az új szolgáltatásról postán küldték, mondván, 3-4 héten belül juttassam vissza valahogy aláírva. Még nem értem rá.
Most akkor nem vagyok sikeres? Én nem telefonáltam, nem csináltam semmit, rájöttek, hogy nincs szerződés köztünk.
akárki 2008.11.30. 10:36:57
tarhogyás hús 2008.11.30. 10:43:44
gus · http://gus.hu 2008.11.30. 11:00:24
akárki 2008.11.30. 11:13:21
Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.11.30. 11:19:03
Indijoe 2008.11.30. 12:01:38
A 1412 hívása csak(!) telekomvonalról ingyenes. Ahogy Doris is mondta: "Tájékoztatjuk, hogy hívása a Magyar Telekom vonaláról ingyenes (sic!)" Minek emelnék ki, ha máshonnan is ingyenes lenne?
Egyébként pedig azoknak üzenném, akik szerint az nem normális/nem sikeres/hülye, aki a t-ékkel szerződik, hogy nem mindenhol van ám 30 szolgáltató + nincs olyan cég, amelyikkel ne lett volna már valakinek problémája, így az összes szolgáltatót ki lehetne lőni. Csak a T-ársaság egy kicsit nagyobb, mint a többi, így természetesen a probléma is több. Ez persze nem mentség!
xido 2008.11.30. 12:02:18
gus · http://gus.hu 2008.11.30. 12:06:11
Paradicson 2008.11.30. 12:09:33
Karcsi 2008.11.30. 12:10:44
ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2008.11.30. 12:23:23
Lacibetyár 2008.11.30. 12:36:33
Figyi, Te a nemlétező szolgáltatásért fizettél, és a szolgáltató a hülye?? Micsoda felfordult világ!
Laslow · http://laslow.hu/ 2008.11.30. 12:44:49
Karcsi 2008.11.30. 13:13:00
clikk 2008.11.30. 13:14:46
2007-ben Telekom felhív, Felező díjcsomag helyett ajánl egy másikat. Az új csomag számomra kedvező tulajdonságait elhadarja, majd azt ígéri, küld egy írásos tájékoztatót, ami alapján eldönthetem 30 napon belül, hogy szeretnék-e váltani. Amennyiben megfelel a váltás, nem is kell ezt jeleznem, a 30 nap leteltével automatikusan áttesznek az új díjcsomagba. Gondoltam, megnézem majd a tájékoztatót. Szép csendben eltelt a 30 nap, nem jött semmi, én nem is foglalkoztam a dologgal. Majd megérkezett a következő számla, új díjcsomag, magasabb előfizetési díj. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hölgyemény közölte, hogy hallgatás beleegyezés. Elmeséltem neki, hogy a tájékoztató sehol, előző telefonbeszélgetésben nem teljes kőrű tájékoztatás (rögzített beszélgetés, keressék ki), mégis ezt hogy képzelik. Erre ő: - 30 nap lejárt, ez van, ha vissza akarom kapni a régi díjcsomagomat, akkor az nekem 14 ezer Ft-ba kerül. Vita..., majd mondom, hogy akkor az egész szolgáltatást lemondom. DE!!!! Nem én vagyok az előfizető, így a hölgy kéri a telefonhoz az előfizetőt, akitől hallani akarja, hogy engem megbíz az ügyben történő eljárással. Megkapja. Telefon vissza hozzám, mondom neki, hogy az új díjcsomaggal kapcsolatban is velem beszéltek, ahhoz is kellene talán az előfizető jóváhagyása. 10 perc várakoztatás után közölte a hölgy, hogy rendben, visszakapom a régi díjcsomagot... Vicc.
Idén októberben szolgáltatóváltás. TvNetwork, UPC sima ügy, elsőre felfogják, hogy köszönjük az eddigi együttműködést. Telekom bonyodalmas. Első lemondó levelemben nem írtam meg a kapcsolási számot, ellenben az összes ügyfélazonosítóval, névvel címmel. Levél jön, nem tudják így elfogadni az óhajomat. Új levél megír, telefonhívás jön az előfizető mobiljára, miért mondja le, a nettel mi lesz, ami ezen a vonalon működik....stb, de ok, nov. 3-án kikapcsolják. 10-én még mindig van vonal. Ügyfélszolgálatot felhívom, kiderül, nem érkezett meg a 2. levelem. Meddő vita, hölgyemény nem reagál a közlendőmre, csak hajtogat egy mondatot, miszerint ő mást sajnos nem tud mondani...
5 perc elteltével előfizető felhívja őket, ekkor minden ok, le lesz kapcsolva a vonal...stb. 25-én jön a számla, nov. 30-ig kiszámlázva, de aznap már nincs vonal!!!Innentől minket nem érdekel, számla a kukában, soha többet Telekom.
2008.11.30. 13:19:07
ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2008.11.30. 13:23:34
Imádom az ilyen flegma embereket, akik könnyedén elintézik, megoldják, sőt nyilván még nagyobb összegű pénzt is kapnak fájdalomdíjként.
Mi, többiek meg maradunk a "lúzer" csoportban a piaci szegmentálás után.
Kera 2008.11.30. 13:27:58
Pedig most akartam váltani T-home TV+Internet+Telefon!
Akkor ezt kihagyom!
Invitellel van vmi kis történetetek?
2008.11.30. 13:52:55
Csinálhatsz belőle ügyet, de téged nagy valószínűséggel lesz@rnak nagy ívben. Az NHH-t nem fogják. És amíg a kedves ügyfél tizenhatodszorra is a legkomolyabban és legutoljára megfenyegeti a szolgáltatót, hogy ha nem intézik el az ügyét, akkor irgumburgum lesz, addig körbe fogják röhögni és nem foglalkoznak vele. Amint jön az NHH-tól egy fejléces papper, hogy na akkor WTF, rögtön megoldódik. Te csak egy ügyfél vagy, akinek a leveleitől nem fog álmatlanul forgolódni a T-Home ügyfélszolgálata; te nem vagy felügyeleti szerv, aki kötelezettségeket írhat elő, az NHH viszont igen.
Szóval kedves ElChe, lehet választani, melyik csoportba akarsz tartozni:
a) "lúzer csoport" (idézet tőled): iszonyat mennyiségű időt, pénzt és energiát öl egy már-már szélmalomharc jellegű elvi vitába, hogy a panaszát végre elintézzék, többé-kevésbé rendesen; talán hónapok múlva meg is történik.
b) "flegma ember": rászánja azt a félórát, amíg megnézi pontosan az ÁSZF-et, esetleg a vonatkozó jogszabályokat, majd a jogai ismeretében ír levelet a szolgáltatónak, megjelölve az ÁSZF, esetleg a jogszabály megfelelő pontjait, különös tekintettel a válaszadásai határidőre, illetve a szolgáltatóra nézve az esetleges mulasztása következményeit. Az ő panasza feltehetően megoldódik 30 nap alatt, de legkésőbb 60 nap múlva (NHH-s ráhatással) és esélyes, hogy pont az lesz a végeredmény, amit ő szeretne.
u.i.: Halkan még megjegyezném, hogy lehet lúzerkedni, de nem az a) csoport langyos pisiben üldögélő tagjai fogják megváltoztatni egy ügyfélszolgálat működését, hanem a b) csoportba tartozók: mert ők azok, akik komolyan veszik a dolgot, rászánják az időt, hogy tájékozódjanak, és akár így, akár úgy, de rákényszerítik a szolgáltatót a jogszerű működésre. Tetszik tudni, a fogyasztói öntudat ne abban nyilvánuljon már meg, hogy kétnaponta felhívom a szolgáltatót, hogy mi van már, hanem abban, hogy a rendelkezésre álló dokumentumok, jogszabályok alapján önállóan tájékozódom és ezek ismeretében megyek neki a szolgáltatónak, nehogy az legyen már, hogy olyasmire tudnak hivatkozni, amivel 2 perc alatt hülyét csinálnak belőlem. (Példa: korábban a UPC netes ügyfélszolgálatára küldött levelekre egy olyan automatikus válasz email érkezett, hogy a bocsi, de a válaszadási határidő 30 napnál hosszabb lehet. Oké, és ez ki a f@szt érdekel? Eht. szerint van rá 30 napotok, hogy nincs rá elég munkaerőtök, az a saját kis belső gondotok...)
2008.11.30. 13:58:25
Azt mondod, "flegma ember"? Miért, az ügyfélszolgálat micsoda, mikor hónapokig tojik nagy ívben a panaszodra? De csak nyugodtan csináld tovább úgy, ahogy eddig csináltak...
505thZajcev · http://bringazz.blog.hu/ 2008.11.30. 14:13:11
pantlikaskiralylany 2008.11.30. 16:09:04
Ugyanis baromira nem éri meg nekik a saját költségükön várakoztatni a kedves ügyfelet...
ráadásul "helyi" azaz 40-es előhívó tarifával megy, ami azt jelenti, ha mondjuk neked ugyan 5 Ft/perc, akkor is a piacon található legdrágább percdíjjal számlázzák a negyvenes hívószámot. az okára még nem sikerült rájönnöm, de nézzetek utána, sajna így van.
ráadásul az is teljesen törvénytelen, ha neked panaszod van, akkor is azt mondják, hogy fizesd ki a számlát, majd utána reklamáld meg.
A számviteli törvényben pedig úgy fogalmaznak, hogy kifogást emelni a számlán megjelölt fizetési határidőig lehet (vagyis amíg nem is kell kiegyenlíteni ugye), amennyiben kifizeted a számlát, azzal elismered a követelésüket...
És erre még soha nem harapott rá sem a fogyasztóvédelem, sem egyéb felügyeleti szerv, pedig minden szolgáltató ezzel szórakozik.
Egyébként egyik kommunikációs cég sem jobb.
Invitelnél lemondtam a vezetékes telefont, július elején, mondván köszönöm augusztustól nem kérem a szolgáltatást, semmi gond, nem is kérdeztek semmit, kitöltöttük a papírt, eljöttünk.
Majd augusztus 2-án még élt a vonal, ugyan hívást nem indítottam róla.
jött a számla, miszerint azt a pár napot kiszámlázták, amit ők nem kapcsoltak ki. Írtam egy e-mailt, hogy mit csináljanak vele, jött a sztornó számla :-)
A vicc egy évvel később kaptam egy levelet, hogy sajnálattal látták, hogy megszüntettem az előfizetésemet, és milyen nagyon jó ajánlatuk van, ha újra beköttetem...
t-mobilnál olyan volt a hűségszerződés, hogy kétévente AUTOMATIKUSAN megújult, amennyiben 60 nappal előtte nem mondjuk le írásban!
akármit csinálhattunk, nem engedték felmondani (vagyis több százezres bírság ellenében igen) a szerződést.
Na idén nyáron járt le az újabb két év januárban megírtam a felmondást biztos ami a biztos, egyben közöltem velük, hogy június 1-vel mindjárt készítsék el a papírokat, mert nem óhajtunk a t.köcsöggel további kapcsolatban lenni.
Mivel elseje vasárnap volt, írták, hogy csak másodikán tudják megoldani, mondtam semmi gond, másodikán náluk kezdek, kérem a papírokat.
Nos délben, még a régi díjcsomag élt, mondták, hogy még nem tudom elvinni. mondtam, hogy engem ez baromira nem érdekel, hogy fél év alatt nem sikerült megoldaniuk, márpedig én kérem a papírokat, kifizetem az előző hónapot, aztán soha viszont nem látásra...
volt egy kis oda vissza beszélgetés, aztán csak sikerült kiadniuk a papírt.
LTSZ-nek igaza van, muszáj ismernünk a saját jogainkat (és a szolgáltató kötelezettségét) mert csak akkor tudunk valamit is elérni, és ha minél többen tudják, akkor egyre kevésbé próbálkoznak be...
Paradicson 2008.11.30. 19:13:31
krtek 2008.12.01. 11:46:28
Egy bank által átcseszve, a rossz tapasztalatok miatt egy ilyen papírral mondtam le egy telefonos "szolgáltatást". Egy sima telefonvonallal (amit kb. 15 éve, akkor nagyon súlyos pénzért vettem)velem is eljátszotta a t-lófasz azt, hogy a vonal lemondása (én magam vártam le) és minden díj-költség-kasza-átverés-konfiguráció-meg a prosti anyukájuk óradíjának kifizetése után hónapokkal, el kezdtek leveleket írogatni ilyen meg olyan hátralékok és akciók ügyében.
Egyszer felhívtam őket, elmeséltem hogy egy megszüntetett szolgáltatás miatt basztatnak. Ekkor ők erősködtek, hogy így meg úgy fáradjak be megint, erre én azt mondtam ha akartok valamit fáradjatok Ti ki hozzám, este hat után bármikor. Ennyiben maradtunk. Azóta a leveleiket bontatlanul dobom a szemétbe. A kuka a postaláda alatt.
Tanulság: ha a környezetedben valamit meg tudsz oldani kicsiben (bolt, szolgáltatás, stb.), nem menj egy böszme multicéghez, mert ott csak egy jelentéktelen hülye leszel a sok között. A sarki boltosnál meg a VEVŐ!
Johnny336 2008.12.01. 12:33:07
Mégis hogy voltál képes egyáltalán Matáv-szolgáltatásra gondolni?! :D
Millió kisebb szolgáltató van, akik jobb árakon, megbízhatóbb szolgáltatást, és kulturáltabb ügyfélszolgálatot nyújtanak.
Johnny336 2008.12.01. 12:35:23
myrtill 2008.12.01. 13:23:25
Sunmachine 2008.12.02. 17:15:11
Mother of the Real Dragon 2017.05.04. 15:49:43
Ezt a beszélgetést vissza lehet kerestetni, CD-re kiírják és lehet vele reklamálni.
1 hónap ingyen upc net született egy ilyen reklamálásból.