Fábry stand-up

2008.04.08. 09:27

Tegnap este volt a Showder Club első adása, amivel az RTLKlub ismét megpróbálja a stand-up comedy-t belopni a magyar televízióba. Többen tettek már rá kísérletet más műsorokkal, amik később lekerültek a palettáról, a csatorna mégis bízik benne, hogy sikerül olyan tehetségeket felvonultatnia, akik tudják produkálni a megfelelő nézőszámot, és ezzel sikeressé tenni a műsort. Elvileg – a mai szokásos trendnek megfelelően – „keressük Fábry Sándor utódját” szöveggel fut, holott jól működne eme szlogen nélkül is, de nyilván további nézőket vonz ez is a televízió képernyője elé. Az első adás este 22 után volt látható, Győzike után. Ennek végigszenvedése helyett egy másik csatorna nyomozós filmjét választottam, így töltöttem a műsor kezdetéig az időt. Milyen is volt a műsor?

Szerintem jóra sikerült. Ugyan szakít bizonyos stand-up hagyományokkal, például erősen megvilágított a közönség is, hogy lássuk ők is nevetnek, ezzel fokozva a mi hangulatunkat. A szereplők egyébként nem kezdők, hanem gyakorlott előadók. Különböző helyeken adják elő produkcióikat, akár nyilvánosan, akár a rádiókabaré keretein belül. A poénok ennek megfelelően jók és jól előadottak voltak, nem utolsó sorban pedig nem a csapból folyó viccek ismétlését hallhattuk. Tudom, hogy a műfajban egyébként megszokott a kézben tartott mikrofon, én ennek ellenére sokkal jobbnak tartanám, ha szabadon mozognának valamilyen más megoldás segítségével. Igaz attól még inkább Fábrys lenne, de ettől még én megnéznék egy olyan verziót is. Ez persze keveset vont el a műsor értékéből. Igen érdekes volt, hogy végre, mint úttörők, szakítanak egy igen kellemetlen kereskedelmi tévés hagyománnyal. A „nincs kanál a Mátrixban” effektus ugyanis nagyon sújtja a csatornákat. Azaz, a másik csatorna és az ott dolgozók nem léteznek, őket említeni sem lehet. Itt megkapta mindenki a magáét, és bőven történt utalás a TV2 üdvöskéire. Egyik kedvenc mondatom volt a „Dundika ne énekeljen, Tóth Vera sem vetkőzik”. Sajnos megjelent azonban a Fábry-közeli műsorok kötelező eleme is, a Gyurcsány-szapulás, ami már csak elcsépelt poénokat tud eredményezni, nem igazán kellene erőltetni, volna más kormányoldali politikus is, ha már mindenáron abból akarnak mazsolázgatni. Az utolsó produkció annak ellenére, hogy jó volt, és jól figurázta ki az embereket, egy kicsit nekem kilógott a stand-up műfajából, legalábbis ahogyan azt én látom.

Összefoglalva jól és megfelelő tehetségekkel fogta meg a RTLKlub a témát, és szórakoztató produkció született belőle. A késői időpont érthető, hiszen ez már sokkal inkább rétegprodukció, mint a Barátok közt, nyilván főműsoridőben nem lehetne vele akkora nézettséget hozni, de a Showderhez sem lehet hasonlítani. A stand-up egyedi műfaj, szórakoztató, reméljük, további kellemes órákat hoz azoknak a műsor, akik kedvelik a humor ilyen formáját. Hosszabb távon meglátjuk, mekkora réteget tud magához csábítani a késői órán. Egyedül a marketinggel van baj. Sajnos a RTLKlub oldalán alig található róla információ, ennél az interneten is több anyag lelhető fel a szereplőkről, arról ne is beszéljünk, hogy a showderclub.hu domain még nincs regisztrálva, a showderklub.hu nem prioritásos igényét pedig már benyújtotta egy magánszemély. Úgy néz ki, internetes marketingben a múltkori rtlhirek.hu-s bakik után sem történt nagy fejlődés. Sebaj, a műsor jó!

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr7416402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

derelyegrádi szellem 2008.04.08. 11:41:32

Ez "ti kommunisták" duma nagyon jó egy vérgyurcsányistától. Csak szólok, hogy nem én voltam KOMMUNISTA Ifjúsági Szervezet (Sztálinjúgend) vezére, hanem Gyurcsány. Az MSZMP agitprop osztályán sem én cenzúráztam filmeket hanem az ildinéni. De tudom, ne is mond ők reinkarnálódott polgári demokraták, én meg kommunistává váltam...

Nácizz inkább, azt már megszoktuk.

Kalász 2008.04.08. 11:44:14

Aki azt mondja, h nem csak Gyurcsányt kéne fikázni, az már a seggnyalója? Érdekes felfogás...

wiseguy 2008.04.08. 11:46:31

derelyegrádi szellem, a mesefilmeket neked találták ki, hogy csekély értelmi képességeiddel el tudd dönteni, ki a jó és ki a rossz.
Röhejes, hogy képtelen vagy felülemelkedni a kommunistázáson, inkább nácizzanak le téged, de az úgyis tetszik neked nem?!

Musaic (törölt) · http://www.musaic.hu 2008.04.08. 11:47:59

Szerintem nem volt nagy szám az egész. Erős 3-as.
Az utolsó előadót vártam inkább, de ő sem hozta teljesen azt, amit a kabaréban szokott.
Egyébként pedig túl gyakran lesz a műsor, ami szerintem mindenképp dömping"humort" fog eredményezni.

Kazi (törölt) · http://redmond.blog.hu/ 2008.04.08. 11:48:11

Aki azt mondja, hogy hogy csak a gyurcsány fikázásáról szólt a műsor, az bizony a seggnyalója.

Héttörpe (törölt) 2008.04.08. 11:51:30

Kedves movhu!
Az is idegesített volna, ha Orbánt szapulják?

Key 2008.04.08. 11:51:36

Kalász:Láttad a műsort? Szerinted csak Gy-t parodizálták? Volt benne Hiller,Mikola,Orbán,Gyurcsány.. így nem igazán értem,hogy miről beszéltek. Bölcset akartál szólni, de így inkább butaság lett belőle..

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2008.04.08. 11:51:37

"Aki azt mondja, h nem csak Gyurcsányt kéne fikázni,..."
a) Nem azt mondta.
b) Orbánt és Mikolát is fikázták (nagyon helyes!)

Pistabácsi 2008.04.08. 11:57:16

kopaszmercis te egy iszonyat nagy suta tahó vagy már bocs :) mi ez a kommunistazas ? hogy jon ez ide ? en egyebkent kifejezetten szeretem a politikai humort, hozzateszem nem csak a baloldal kifigurazasat. Biztos lattal valami amerikai standupot es most ugy erzi a csopp agyad hogy az az etalon. Nem amerikaban vagyunk halistennek.

ha te kommunistazol akkor gondolom a neved tukrozi az ehhez kapcsolhato altalanositott szemelysieg kepet is.

egyebkent en drukkolok a musornak, remelem sikeres lesz. Szemely szerint Bodocs a kedvencem.

udv mindenkinek

lepedák 2008.04.08. 11:58:08

Én azt tapasztalom ha vki kimondja: gyurcsányferenc - már elég ahhoz, hogy mindenki sírva röhögjön. Ez talán nem a humoristák hibája!

derelyegrádi szellem 2008.04.08. 11:58:27

Wiseguy

Próbálok egyszerűen kérdezni, hátha sikerül felfognod:

Te tudsz olvasni?

solesz 2008.04.08. 12:00:32

Én többet vártam. Voltam egy-két dumaszínház előadáson, hallgatom a kabarékat.

A TV műsorban sajnos kevés újdonság volt azokhoz képest, és ami volt az meg nem igazán jó humorú.

Egyébként meg, végre egyszer valaki a magasből elmondhatná, hogy a stílusértelmezési vita szeretetén túl, vajon milyen különbségek vannak egy igazi stand-up és az általam megismert stand-up között. Lásd godot, fábry-show, showder klub, kabaréklub stb.

egy link is elég, nem kell szájbarágni.

Porczelányka 2008.04.08. 12:00:51

Tetszett!
Igaz, voltak gyengébb pillanatok, plö a 3 gyermekes apukát nyilván lefárasztották a gyermekei, de azért ő is nyert néhány vigyort.
Kell a politika kifigurázása, mindig is volt, nem értem mi ezzel a baj. Illetve értem, a Fárbryzmus kissé már hánytatja az embert, ennek ellenére ügyesen odatették magukat a fiúk.
Ez a Győzi gyerek nem csak ez elé a műsor(?) elé nem kell, majdnem lemaradtunk miatta. Igazán vicces, hogy emiatt a kukapozitív időkitöltés miatt az embernek lassan fel kell húznia a vekkert, ha valamiről nem akar lemaradni.

hulk 2008.04.08. 12:03:27

Talán off, a politikát most meghagyom nektek: A közönség (nem)reakciója igazán kellemetlennek volt. Minek megy oda valaki, ha alapvető ismeretekkel sem rendelkezik, vagy esetleg nem érti?

wiseguy 2008.04.08. 12:04:07

dereglyerádi szellem, elolvastam figyelmesen amit írtál, igazad van, legközelebb jobban fogok figyelni :)

LPT 2008.04.08. 12:05:33

Amennyiben havonként egy fellépésük lesz az egyes előadóknak, akkor az még lehet változatos. Szerintem nem lesz ez rossz, ami pedig a gyurcsányozást illeti, a 7esek orbánbányázása sokkal unalmasabb és egy oldalúbb, azért meg mégsem nyavajog senki a baloldalról.

neander · http://kalozblog.blog.hu 2008.04.08. 12:06:09

A műsor nem volt rossz, szerintem a műsorvezető volt a legjobb fej. Tényleg jó volt, hogy a másik csatornát is szidták, de az rtl-ről azért eléggé megfeledkeztek. Mondjuk az is igaz, hogy ott nincs annyi gáz műsor, mint a tv2-őn.

cydelion 2008.04.08. 12:08:52

Három észrevételem van:

1. A rádiókabaréból sok visszatérő történet volt. Persze ne hallgassam azt :)

2. A közönség mereven ült és csak mosolyogott, műnevetést nyomtak alájuk.

3. "Az utolsó produkció annak ellenére, hogy jó volt, és jól figurázta ki az embereket, egy kicsit nekem kilógott a stand-up műfajából, legalábbis ahogyan azt én látom."

Mert ez nem csak stand-up, mint a műsor címe is mutatja. Gondolom a rádiókabarés "Kabaré klub"-ból hozták át ami jelzi, hogy ez annál több.

movhu 2008.04.08. 12:10:57

Héttörpe 2008.04.08. 11:51:30

Igazából nem is az zavart, hogy előkerült, üsse kő. Csak az utóbbi időben akár ezt, akár a Showdert nézem, olyan, mintha már kötelező lenne egy-egy ilyen poén. De biztosan nektek van igazatok, nem mehet le egy ilyen műsor sem politikai nélkül.
Különben meg kapott mindkét fél :)

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.04.08. 12:12:33

Nem tudom feltűnt-e a post írójának, de Gyurcsány Ferenc ennek az országnak 6 éve miniszterelnöke.

És mint ilyen, a politikai témájú kabarék megkerülhetetlen célpontja.

Nem értem, miért kell ebbe is belekeverni a belpolitikát. Persze, én értem, hogy bizonyos embereknek fáj ha cikizik, tessék visszahozni a szocializmust, és akkor csak azt fogják cikizni akit megengednek. De addig is, még demokrácia van.

A műsor tökjó volt, a poénok meg nagyon jók. Hiányzott már egy ilyen tipusú műsor a magyar kínálatból.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.08. 12:19:44

Jó a műsor. És igen, valóban fikázták Gurcsányit is.
Felháborító! Akinek nem tetszik, ne nézze, nem kell fikázni. Ott a Hetihetes, meg Farkasházy, oszt kész. Ott csak Orbánit fikázzák. Tessék azt nézni.

RobinGood 2008.04.08. 12:19:53

A műsor jó volt, mert humorérzék nélküli sznobok és a Gyurcsány fanok szidják :-)

kekecke 2008.04.08. 12:27:21

Állati jó volt. Az utolsó fellépő (Beliczai B.) zseniális volt! A háromgyerekes figura számora egy kicsit erőltetett volt, de ez nem vett le a műsor értékéből.
Bár a trágárság itt-ott soknak tűnt. De összességében jókat kacarásztam. Szívesen nézném a többi adást is, ha lesz.

ctrl 2008.04.08. 12:29:02

tarmecis

A helyesírásod alapján te egy stand up comedy során elhangzó poénok tizedét sem vagy képes értelmezni, felfogni.

morc 2008.04.08. 12:29:29

Soszor volt szerencsém látni a beharangozót és ezért nem néztem meg a műsort. Olvasva a kommenteket, nem is vesztetem sokat.

KopaszMercis 2008.04.08. 12:34:11

erospista:
"Biztos lattal valami amerikai standupot es most ugy erzi a csopp agyad hogy az az etalon. "

Biztos.. ez a bizonyossag amiben lelitek elteiteket nagyon fontos nektek ugy latom. Hinni kell.

Bizztosss nem hosszu hosszu evek ota imadom es kovetem a sztendapot es bizztoss gyurcsanyista vagyok azert mert kritizalom a szar igenytelen magyar erolkodest.. bizzzztosssss .. kulonben ha veletlenul nem ugy lenne ahogy megprobalod elhinni mi lenne veled? :)

KopaszMercis 2008.04.08. 12:35:56

w:
en a szar humort fajlalom.. amikor pl utanozzak imitaljak parodizaljak a faszfej hulyeseget azzal nincsen bajom.

a fogatlan orszlant rugdosni ocskasag es nem vicces.

Key 2008.04.08. 12:37:05

morc: Te tényleg képes voltál valamiről úgy nyilatkozni,hogy nem is láttad, fogalmad sincs,hogy mi volt benne? Jesszus pepi.

crobb 2008.04.08. 12:38:41

A műsor azért hasonlít a Fábry showhoz, mert ezek a gyerekek írják Sanyának a poénokat. Egyébként tetszett a műsor, végre leülhetek megint a tévé elé. Győzike meg megtoszhatná má' azt a retkes Beját, hadd jöjjön Viktórió, aztán végre elhúzhatnának, már a picsba.

Pengető 2008.04.08. 12:42:16

A baj az, hogy gyenge volt a Gyurcsány-szapulás....
"gyuccsányt műtik, állítólag kap egy gerincet, a feje is egyenesebbn állna, höhöhö-ha-ha"
Annyira szar volt, hogy nagyon. Ezért a szarért kell lefutni ezt a "kötelező" kört?? KÁR...

KonF 2008.04.08. 12:42:25

Szerintem kurvanagy volt ez a müsor! Én minden héten el tudnám nézni, még akkor is ha más már megunná:) .Amugy meg más politikusokat is nyomattak, legalábbis az utolsó, szerintem baró volt. Mikolán pl. majd összeszartam magam:)) A Gyurcsányos poénok is jok voltak, ha vkinek meg uncsi, ilyen alapon a kiszeltünde téma is lehet unalmas, közbe meg még mindig nem az. Ha meg ennyire Ferenc rajongo vagy, az tényleg a te bajod. Szerintem bárki is az aktuális vezetöréteg, igenis cikizzék, mert az szorakoztato. (Bár mondjuk pl. a TV2-n futo Mi kérünk elnézést télleg ultrabéna, ahogy politikusokat figuráznak ki benne)

crobb 2008.04.08. 12:43:50

KopaszMercis! Kapcsolj akkor máshova, ha nem tetszik. Végre nem egy újabb fókuszbarátokköztaktívbalászmónikás műsort csinálnak. Örüljünk ennek is. Ja, és tőlem Gyurcsány is, meg a Viktor is megpurdelhat, ha a poén jó, akkor röhögök. Mindegy kiröl szól.

vujicsics trutymo 2008.04.08. 12:44:31

KopaszMercis ! Találó a neved.

greg 2008.04.08. 12:45:05

szerintem a műsor közepesen jó volt. a középső fellépő nagyon ciki volt, a többieknek voltak egész jó pillanataik. A gyurcsány futás és a mikola is jó volt. az hogy bármilyen téma politikai adok kapokba fullad a blogon az azt mutatja, hogy az ország ezeket a vezetőket érdemli.

hát 2008.04.08. 12:48:49

Sztem az a stand-up, amit Jeff Dunham csinál bábok nélkül.
Felirattal:
www.youtube.com/watch?v=EbfSZtgdo3U

KopaszMercis 2008.04.08. 12:48:57

crobb:
be sem kapcsolom
"Ja, és tőlem Gyurcsány is, meg a Viktor is megpurdelhat, ha a poén jó, akkor röhögök. Mindegy kiröl szól."
ezzel egyet ertek.. ha a poen jo. A poen nem volt jo.
tv-t meg mar evek ota nem nezek.. veletlenul sem. szarok arra h mi van a baratokkoztben...

Key 2008.04.08. 12:51:57

KopaszMercis: Ha nem nézel tv-t akkor hogya tudod kritizálni a műsort?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.08. 12:54:26

Mercis fura, hogy te minden blogon a jobboldalt, meg a balosokat fikázókat támadod, a témától függetlenül. Hol lehet jelentkezni erre az állásra? MSZP székház? Én is tudnám nyomni ezt jó pénzért.

román patkány 2008.04.08. 12:56:09

Most is röhögnöm kell, mikor a Mikola (alias Mikrobi) paródiára gondolok: "Azt mondják, nevetni egészséges..."

Hogy a regnáló miniszterelnök több fricskát kap, az egy demokráciában normális. Az volt furcsa, hogy évekig bizonyos személyek nem kaptak semmit a csontig nyaláson kívül.

Még egy sajátos dolog volt az elhangzott poénokban: a humor az humor volt, nem pedig mocskolódás (legtöbbször). Ez is teljesen újszerű jelenség a magyar médiában, nekem tetszik.

StrongStub 2008.04.08. 13:01:18

andris|bandis: "Nem tudom feltűnt-e a post írójának, de Gyurcsány Ferenc ennek az országnak 6 éve miniszterelnöke." - szerintem nem tűnt fel, csak neked, hiszen az Athéni Olimpia idején 2004 agusztusakor volt a M kirugása, és csak utána lett a sportminiszter miniszterelnök. Szóval 4 év és nem 6.

KopaszMercis 2008.04.08. 13:01:59

Ornagy Ornagy:
engem a magyar garda penzel.. ok kapjak a penzt az mszp-tol meg a fidesztol.
Most kilincselnek a somlyo laszlonal, mert fizetes emelest kertem - anyad ugyanis mar extrakent szamolja a nfvsz-t!

Key:
en a magyar sztendup szcenat (es azokat a "minosegi igenyes" humoristakat es az o ideje mult kommunista beidegzodesuket, hogy minden ami politika az vicces) kritizaltam.

Ha hiszed ha nem. az ilyen lyútub meg ilyenek segitsegevel sok mindent meglehet tekinteni, anelkul h az ember bekapcsolna a tv-t!

udv a 21.sz-ban!

Pistabácsi 2008.04.08. 13:03:54

KopaszMercis:

Elhiszem hogy követed a stand-up comedy nemzetközi alakulását, de én az amerikai stand-upot nem tudom annyira magaménak érezni.
Azért szeretem a magyar humoristákat, mert országunk sajátosságain és aktualitásain keresztül próbálnak szórakoztatni. Ebben szerintem sok kivetni való nincsen. És lehet azt mondani, hogy bezzeg az amerikai blabla....... Szerintem ezt a témát (Showder-klub) az amerikai stand-up nem érinti, egyszerűen semmi közük egymáshoz.
De ha neked az tetszik akkor nézd azt. Ezt ne.
Egyébként én sajnos valamiért rosszul vagyok attól ha bábúkat használnak a fellépésnél. Olyan kretén lesz tőle az egész. De ez tök szubjektív, senkit nem akarok ezzel megbántani.

Bence 2008.04.08. 13:03:58

Semmi baj nem lett volna a Gyurcsány-paródiákkal, ha nem lett volna kötelező-szagú, de összességében rendben volt, a humor kategórán belül voltak és nem mentek át taplóságba mint Fábry. Amúgy meg nagyon jó műsor volt, a Duma színház messze felülmúlja Fábryt, itt nem kell "utódot" keresni, már megvan...

Héttörpe (törölt) 2008.04.08. 13:06:05

Kedves movhu! Megoldható, hogy csak bejelentkezett kommentelők szólhassanak hozzá? Unom, hogy a nickemmel szórakoznak egyesek. Lásd: Héttörpe 2008.04.08. 11:58:28
Megteszed nekem? Azt nem feltételezem, hogy te csináltad volna, mert annál korrektebbnek ismertelek meg. Köszi!

Bobby 2008.04.08. 13:06:18

És ha "gyurcsány-szapulás" megy, akkor mi van?
A média 70-80%-a úgyis vörös. Ennyit már csak szabad a másik oldalnak is.

hát 2008.04.08. 13:08:55

Pistabá nem tudom hogy most pontosan miről beszélsz, de egy hasbeszélő elég furán nézne ki bábúk nélkül, nem???

speciel 2008.04.08. 13:09:56

Szar az egész.
Semmi cigányartikuláció.
Söndör almától többet vártam.
A Lendvai Ildíkóra már egy kan háziállatot sem küldenek?

vujicsics trutymo 2008.04.08. 13:10:44

KopaszMercis ! Apád munkásőr volt?

movhu 2008.04.08. 13:11:01

Héttörpe 2008.04.08. 13:06:05

Egyelőre nem kapcsoltam át arra, hogy csak bejelentkezettek kommentelhessenek. Szoktam figyelni, és gyomlálom is rendesen azokat, akik tagok nevében szólnak hozzá, ezen elsiklottam, de most kimoderáltam.
Tudod vannak olyanok, akiknek egyéb élvezetük nem lévén az életben - mert vesztes lúzer kretének - nincs jobb dolguk, mint más nevében írogatni. Éppen lecseszte a főnök, ott hagyta a barátnője, mert képtelen értelmesen foglalkozni vele, a lapátot is elvették tőle az óvodában. Ők nem tudnak megfogalmazni egy összetett mondatot, azért helyetted írogatnak. Kívánjuk neki, hogy jót élvezzen itt, de ne áruljuk el neki, hogy kegyetlenül szánalmas :)

KopaszMercis 2008.04.08. 13:11:10

bunyospityu:
idovel en is remelem, hogy magyarorszagon is kino egy rendes szcena. Ahogy elnezem erre semmi de semmi esely nincsen. Kicsi piac, az jut elore, aki bepucsit a tehetsegnek semmi koze az ervenyesulesnek stb stb.
En lennek a legboldogabb, ha pl egy chris rock szintu dzsippo kiallna es elkezdene olyan okosan es olyan viccesen a ciganyok dolgairol beszelni, ahogyan azt a neger kollegaja teszi.

Nem az elitizmus szapultatja velem a magyar humoristakat, hanem a valosag.

Kompromisszumokkal nincsen stand up.
Kompromisszumok nelkul nincsen magyarorszagon szereples.

Halva szuletes.

movhu 2008.04.08. 13:12:25

Ráadásul nem olvasta el korábbi művemet, amit tóla írtam, de az is lehet, hogy nem értette meg:

mover.blog.hu/2008/03/20/retardalt_kommenterek

KopaszMercis 2008.04.08. 13:13:20

trutyko:
nem, de a te apadtol az altalanosban elvette az uzsonnajat.

www 2008.04.08. 13:16:20

kopaszmercis ne erőlködjél, akkor most mi az edgy? orbánt kommunistázni? az aztán nem szar humor mi? és nem is vagy nyalógép á dehogy. csak sajnálod a segény fogatylan gyurtyány bátyit

Gyurcsány P. (Fletó) Ferenc 2008.04.08. 13:20:09

Gyenge volt. Lárifári.

speciel 2008.04.08. 13:22:01

1-2 éve (éjszakai sávban) nyomta valamelyik kanális
Eddie Murphy ezirányú munkásságát. Ti. ezt (is) csinálta, mielőtt hálivúdi lett volna. Na valahol ott indul a műfaj. Bármiről, nem előre megírtan (közönség szigorúan belepofázik, amit le kell kezelni) folyamatosan 2-3 óra.

KopaszMercis 2008.04.08. 13:22:21

nem orbant kommunistazni ketto dolog

1) szanlmas szdsz-es propaganda
2) objektiv politikai elemzes

humorhoz semmi koze.. ugyan ugy mint unalmasan ugyan azzal a faszsaggal gecizni akarkit.

azert mert a kozonseg igenytelen es arra all a fasza ha a gyurcsanyt piszkaljak meg nem lesz nagy muvesz az, aki ezt szarul teszi.

akinek ez a koncepcio bonyolult az lehet, hogy jobb ha nem szol hozza.

Edgy lenne ma magyarorszagon pl arrol beszelni, es azt eloadni, amit a Carlin tett az egyhazak kapcsan: ha annyira erdekli oket a politika fizessek ki a beugrot, mint mindeni mas.

Lenne rogton ugra bugra felhaborodas hir tv kulon kiadas.
Ki a faszt erdekel ha a gyurcsanyt azzal buzizzak h hazudik es gerinctelen. Kit haborit fel? Ki az aki nem tudja hogy hazug. O maga vallotta be. EVEKKEL EZELOTT. Se nem aktualis, se nem erdekes, se nem hat meg senkit.
Raadasul nem is viccesen teszik.

Szerinted ez igenyes es kreativ stand up?
Gratulalok

KopaszMercis 2008.04.08. 13:23:54

speciel
eddie murphy zsenialis.. igy lett sztar amerikaban 20 evesen. delirious totalis alapmu!
Oriasi HATALMAS. A legjobb 10ben siman benne van. Az egyetlen egy baj a halivudi karrierevel hogy azota nincs sztend up.
Nagy veszteseg.

Lajek 2008.04.08. 13:29:34

Szerintem is nagyon üdítő kivétel volt a többi kereskedelmi telvíziós "humor" műsorok mellett. De szerintem még kevés is volt a műsorszámokban a közélet-politika vonal. Ezért azt kell mondjam még mindig Hofi az etalon. És még jó darabig lesz is.

csak nézek ki a fejemből 2008.04.08. 13:30:16

Néztem. Ennél még szegény Kabos Gyula is humorosabb volt.
Szánalmasan gyenge volt. Silány tömeghumor. (Humor?) Csak a tömegpszichózis miatt röhögtek rajta a jelenlévők.

baum · http://reflektor.blog.hu 2008.04.08. 13:31:46

Srácok, nem ez a kopasz mercis volt az valamelyik fórumban aki annak örült amikor egy alkotmánybíró a liftben tudta meg, hogy meghalt a gyereke és sírva fakadt?
Ha nem akkor elnézést kérek!

derelyegrádi szellem 2008.04.08. 13:33:00

azt lehetne tudni, hogy gyurcsány mitől döglött oroszlán, akiben nem sportszerű rúgni, miközben jelenleg ő az ország miniszterelnöke? Hmm?

Csak azért kérdem, mert 2002 óta Orbán már nem is miniszterelnök, de belé "rúgdali" még mindig szokás és sportszerű is, ugyanzok szerint.

De mindegy, akik olyan műsort szeretnének, ahol csak a zzorbán a téma azoknak ott van Sas "adócsaló" Józsi szeánsza a Mikroszkóp színpadon (most adtak neki vagy 120.000.0000 közpénzt), meg a Heti Hetes, akinek nincs tévéje, annak a Hócipő. Ott jó a műsor is, egy majdnem Kossuth díjat érdemlő "Sastapsot" lehet én is megnéznék, ha Beregi Péter játszik benne, akkor kétszer is.

www 2008.04.08. 13:39:57

mercis, volt már rosszabb műsor is szerintem. nagyon emelkedett állapotból közelíted meg az egészet. gyurcsányt piszkálni a legkézenfekvőbb. ezt igényli az emberek többsége (nem alaptalanul), és nem valami nagy megvilágosodást vagy tényfeltárást várnak a nézők. ha pedig valakinek valami igényesebb kell akkor nézze azt, vagy csináljon jobbat.

KopaszMercis 2008.04.08. 13:42:25

baum:
nem .. o nem orult.
Viszont elmeselte a sztorit.. es moge irta, hogy isten nem ver bottal.. karma. amugy nem meghalt a gyereke hanem ongyilkos lett.

Latom te nagyon ugy akarsz a dolgokra emlekezni, ahogyan azok neked fekszenek.. nem egeszen ugy ahogyan azok tortentek. Onamito.

Key 2008.04.08. 13:45:52

KopaszMercis: Nem baj,hogy kb 3% volt az egészben a politika? A lényeg,hogy vacak volt oszt kész.
Nekem tök mind1,hogy hogyan nevezzük, lehetett rajtuk röhögni, ez a lényeg.
Ezt pl. mondjuk még nincs fenn a YT-n.
Biztos elit dolog azt mondani,hogy nem kapcsolom be a tv-t, me' vacak, de vannak dolgok amik jók benne,bár sajna nagyon kevés. Én ezek szerint nem vagyok sem elit,sem sikeres ember.
Nézd az amerikai humoristákat, mert azok jók, ezek a nyíkhajok meg rosszak meg csupa-csupa poitikát nyomnak 10 mondat erejéig..

baum · http://reflektor.blog.hu 2008.04.08. 13:48:10

kopinger:
"Viszont elmeselte a sztorit.. es moge irta, hogy isten nem ver bottal.. karma. amugy nem meghalt a gyereke hanem ongyilkos lett."

Igen, most már tisztán emlékszem. Utána azért bőven kifejtetted, hogy megelégedéssel tölt el, az hogy ez történt. Fejtsd ki az igazság virágának minden szirmát! Ha öngyilkos lett akkor nem halt meg vagy mi? Ne maszatolj légyszi...

Csak azért gondoltam, hogy megemlítem, hogy mindenki lássa milyen erkölcsi háttérrel születnek kopasz mercis gondolatai.

derelyegrádi szellem 2008.04.08. 13:48:11

ha csak annyit írtál mercis hogy az Isten nem ver bottal egy ilyen tragédia kapcsán (bárkivel is történt) akkor egy olyan undorító féreg vagy, hogy ......nem, inkább nem is írom ide, csak annyit:

hátha az Isten tényleg nem bottal ver.

speter 46 2008.04.08. 13:48:44

kopaszmercis, nem vagy te színesfém-kereskedő?

Somvirág 2008.04.08. 13:55:08

"A poénok ennek megfelelően jók és jól előadottak voltak, nem utolsó sorban pedig nem a csapból folyó viccek ismétlését hallhattuk."

Na, evvel vitatkoznék. Aki hallgatja a hónap első szombatján a Kossuth Rádióban 13 órakor kezdődő Rádiókabarét, annak azért nagyon sok poén szóról szóra úgy ismétlődött meg, ahogy ott már elhangzott.

Ettől a műsor még jó - bár nekem még kevesebb politikával sokkal inkább bejönne.....

Ritana 2008.04.08. 13:55:09

Srácok, hagyjuk már a politikai fröcsögést!
Szerintem nagyon jó volt a műsor, és örülnék, ha többször adnának ilyesmit. Azonkívül jó lenne a kiöregedett (és már eleve humortalan) fickók helyére egy új generáció.
Én az ATV-n futó humorfesztivált is szívesen néztem, ott is feltűnt egy-két igazán eredeti arc.
Ami meg Fábryt illeti, a Showderben én csak az első fél órát szeretem nézni, amikor ő nyomja a poénokat, mert szerintem ebben igenis nagyon jó.

KopaszMercis 2008.04.08. 13:56:24

szellemifogyatekos derelye:
Nem meggyilkoltak a fiat, hanem meg akart halni. Nem volt "artatlan aldozat" a sztoriban.
Bar ahogyan a Carlin mondta... eleve nincsen olyan, hogy artatlan aldozat. A szuletesi anyakonyvi kivonatod kezzelfoghato bizonyiteka annak, hogy bunos vagy :)
Es ha megegyszer at kene elnie ilyen fajdalmat annak az alkotmany bironak, akkor legyen =) O hivta ki maga ellen a sorsot az meg jol szajba rugdosta. Mi ezen a meglepo?

Key:
ez a poszt arrol szolt, hogy szar a musor mert szar benne a kotelezo izzaccsagszagu gyurcsany szapulas. En leirtam, hogy az tenyleg szarra teszi az ilyesmi a magyar sztendapot, de nem csak ettol szar hanem eleve eltevedt dolog az egesz magyar balfaszkodas, es inkabb rendes humoristakra kellene odafgyilenie annak, aki szeretne elvezni ezt a mufajt. Semmi fele fajta offolast nem csinaltam. Nem erdekel ha 1% vagy 40% a politika. Ezek a humoristak szarok, nem ertenek hozza (attol fuggetlenul h amugy tehetseges sracrol is lattam mar felvetelt), es elbasszak az egeszet.

KopaszMercis 2008.04.08. 14:03:49

speter 46:
de, most adtam el anyadnak egy szinesfem dildot.. aszondta bevallt.

Hangember 2008.04.08. 14:05:15

Uraim! Mi lenne ha egyszer végre az életben a kommentjeitekből kimaradna a politikai identitás villogtatása? A poszt egy induló műsorról szól. Én is megnéztem, kedvelem ezt a műfajt. Tény, hogy nem minden előadó hozta az esetlegesen várt színvonalat, de ennek a fajta humornak a lényege az, hogy tud-e a közönség a sorok közt olvasni, le tudja-e ütni a feldobott labdát. Én személy szerint imádom a paródiát, a szóvicceket, az angol humort és a stand-up comedy-t. Bízom benne, hogy a műsort még sokáig élvezhetjük - már aki kedveli a műfajt - és bízom benn, hogy három adás után nem fullad ki a produkció. SZívesen megnézném Szőke Andrást is valamelyik adásban. Mindenkinek kellemes napot, megyek vissza dolgozni.

Key 2008.04.08. 14:08:08

KopaszMercis: A poszt írója eltúlozta a politika szerepét ebben a műsorban, te meg kaptál az alkalmon,hogy látatlanban kritizáld a műsort. Ha a poszt írója leírja,hogy Kiszel vetkőzött a műsorban, te azt is készpénznek veszed és előadod,hogy sztriptízműsor volt és kész? 3 mondat csak akkor tud elrontani valamit, ha szemellenzővel rendelkezik aki nézi, és csak azt a 3 mondatot veszi észre.
A tegnapi szereplőkről láttál már felvételt v. őket is csak megszokásból szarozod?
Összefoglalva: Fogalmad sincs milyen volt a műsor,fogalmad sincs,hogy a benne szereplő emberkék hogy teljesítettek,lehetett-e rajta röhögni, csak lehessen fikázni és esetleg egy "kis" politikát belekeverni.

Ritana 2008.04.08. 14:08:25

Kopasz, ne húz már így fel magad!
Az jó, ha igényességet vársz el egy műsortól, az is jó, ha valaki úgy tud elgondolkodtatót mondani, hogy mellette még humoros is, de az is lehet jó, aki egyszerűen csak szórakoztató.
Egy vígjátékot sem feltétlenül a magvas gondolatok miatt néz meg az ember..

Szathmáry 2008.04.08. 14:09:15

KopaszMercis!

Hallottál már Nagy Endréről? Ő volt a magyar kabaré atyja. A századfordulón kialakult magyar kabaré jellegzetessége a politikai humor volt.
Felesleges itt arról beszélni, hogy a Showder Clubban fellépők ilyen, meg olyan szar stand up-osok. A magyar politikai kabaré már jóval a stand up előtt kialakult. Persze a stand up-ra hivatkozni sokkal trendibb, mint Nagy Endrére, meg a Bonbonniere-re. A tegnapi műsor nagyon is király volt. A magyar kabaré kezd visszatalálni az eredetéhez. És végre a TV-s, rádiós humor már nem csak a Farkasházy-Sas-Gálvölgyi vonal privilégiuma.

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2008.04.08. 14:12:12

KopaszMercist ne szapuljátok, sokakkal ellentétben neki eredeti gondolatai vannak, amiket - szintén sokakkal ellentétben - nem kommersz élettapasztalatokkal támaszt alá. Legalábbis nekem ez jött le az utóbbi fél-egy évben, mióta az érdekesebb témáknál rendre olvasom a hozzászólásait.

sopánka 2008.04.08. 14:24:19

"Most kilincselnek a somlyo laszlonal, mert fizetes emelest kertem - anyad ugyanis mar extrakent szamolja a nfvsz-t!"
Gratulálunk kedves kevéshajú Mercedes tulajdonos. A stílus maga az ember. Egyébként Sólyom Lászlónak hívják az illetőt.

Key 2008.04.08. 14:25:49

Bukott Rockzenész : Nem a gondolataival van a gond, sőt.. csak ne általánosítana :(

derelyegrádi szellem 2008.04.08. 14:27:46

mercis

te egy ritka undorító véglénye vagy ennek társadalomnak.

Ha a Te fiad öngyilkos lesz, azt is annyival rendezed le, hogy magától akart meghalni, nincs itt semmi ártatlan áldozat?

magadról meg az, hogy jól kihívtad magad ellen a sorsot így jól szájabrúgott.

Ha igen (szerintem nem, ezt csak másoknak tartogatod), akkor csak egy következetes véglény vagy, de ennek ellenére nem kívánom neked, hogy megtörténjen veled, de azt sem, hogy gyereked legyen bárki.

Te a őskomcsi gyűlölet (könyörtelen messianizmus) művelője, és egyben áldozata is vagy.

Szánlak, de undorodom tőled.

KopaszMercis 2008.04.08. 14:37:54

Key:
nem szarozok en megszokasbol senkit.. tapasztalatbol mondom, amit mondok. Az ha hirtelen ezek az emberek (a faszom tudja kik amugy csak amerikai humoristabol lattam mar vagy 100-at.. szerinted minden jott ment szart meg tudok jegyezni?) egyik pillanatrol a masikra megtanultak a mufajt mea culpa, elnezest.

A kommentekbol azonban nem ez jon le, hanem h ugyan olyan ocska szarok, mint a tobbiek.

Bukott Rockzenesz:
nezd en nem tartom magam hudeeredetinek, de nem is vallom magamat annak.. nagy gondolkodonak sem. Attol mert ostoba embereket neha lekezelek meg nem jelenti azt, hogy azt hinnem en vagyok az Isten. Vannak nagy gondolkodok, akiket tisztelek - szerenytelenseg es alszentseg lenne azt hinni h en is kozejuk tartozom, mert nem.
Nem veletlen h a nicked, es h soha nem kevert a hidasi barna lemezt a megboldogul hsb-ben ;)

Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.04.08. 14:41:27

Fityfiritty. Böszmeség. Lárifári.
A rádiókabarénak a seggébe sem fér be ez a hakni.

KopaszMercis 2008.04.08. 14:44:15

degeneralt:
az en fiam nem lesz ongyilkos, mert nem az alkotmany birosagon fogom probalni atnyomni a magyar degeneralt konzervativ jobb jelentektelen politikai napirendjet, hanem majd foglalkozom a fiammal a csaladommal es majd akkor fogok ilyet bevallalni, ha ezeket redesen fel fogom tudni vallalni. Ha nem leszek ra kepes lesz annyi onkritikam, h ne tegyem. O nem tette. Megfizette az arat. Hol itt a hiba? Sajnalni kene vagy mi? Minek o vetette meg a sajat agyat - ugy hogy kozben nekem artott - es meg az en egyutterzesemet varjatok el? En soha nem oltem volna meg a fiat. Soha nem akartam volna, h megoljek a fiat. Es ha hatalmamban allna az, h elkerulheto legyen egy ember elet szuksegtelen elpazarlasa (legyen az ez az ember vagy akar a viktor vagy gyurcsany maga) megcselekednem amit megkovetel a haza. De hogy en sajnaljam, es jatszak gyaszhuzart azert amit a sors intezett es en sajnalkozzak es erezzek egyutt ilyen dolgok miatt..? teljesen abszurd.

nekem az dicseret es bok, hogy ilyen eltevedt degenralt babonas viktor istenito ertek es erkolcs nelkuli istenfelo barmok szannak es undorodnak tolem, annyit mutat csak meg, hogy helyen van az ertekrendem. Szuksegem is van a feedback-re, mert bar nagyon magabiztosnak mutatom magam, az onkritika egyik atka a bizonytalansag ;)

Nagyzee 2008.04.08. 14:48:01

Sokkal jobbra számítottam. Szerintem kifejezetten gyenge volt. Mondjuk Kiss Ádámhoz már volt szerencsém élőben is, és ott sem fogott meg annyira.

A sok bulváros poén szerintem inkább szánalmas volt, a hónaljszőrös poént elővezető csávó meg egy az egyben nagyon gyenge. A másik kettő fellépő is inkább csak középszerű. Az utolsóból csak 2 percet láttam, róla így inkább nem nyilatkozom.

Remélhetőleg jövő héten Bödőcs és Kőhalmi sokkal jobbak lesznek.

Gournoddam 2008.04.08. 14:54:29

Nekem az nem tesztett, hogy túl stúdió szaga volt az egésznek. Valahogy nem volt atmoszférája a hangnak, hiába ült ott a közönség.
Azt se értem, hogy miért nem lehet káromkodni normális keretek között? Vagy ha kiraknak egy 18-as karikát, akkor azt már sokan nem néznék?
Sokat kell még fejlődnie a magyar stand-upnak, de legalább már elindult, és egész ígéretesen.

anta 2008.04.08. 15:02:13

Szerintem meg egyszeruen abban eli ki az onmegvalositas vagyat, hogy szembe megy a fosodorral. A fentrol leszolunk, hogy te milyen kis ostoba vagy, de te meg ezt sem latod szintnel van meg egy magasabb... Ezt a szintet, meg nekem sem sikerult elernem...:)
a musortol en tobbet vartam, remelem meg lesz jobb is

2008.04.08. 15:18:14

Végigolvastam a kommenteket, érdekes. Lejött, hogy a műsor sokaknak tetszett, kevesebbeknek nem, hogy K.Mercis vagy munkanélküli, vagy igazgató, vagy ún. "vállalkozó", merthogy kurvára nincs más dolga, minthogy igy riposztoljon folyamatosan, és nyalja az amerikai kultúra seggét, valszeg külföldről, ha nem, akkor meg nem ismeri az ékezetet. Utálom az ilyen típust, okoskodó lúzer.
A műsor meg szórakoztató volt, nem tudom ki, mit várt, egy esztrádműsortól ennyi jöhet.

vakvarju 2008.04.08. 15:31:55

KopaszMercis

Tommy Tiernan-t ismered? Ir, ajánlom.

Egyébként meg abban tök igaza van, hogy külföldön nagyobb a választék stand up comedy-ből...meg úgy humorból általában, de többen is vannak :-) A magyarokkal sem lesz semmi baj, ezzel a műsorral legalább elkezdődött valami.

A magyar fórumokon nem lehet normálisan vitatkozni, egyből megy a fikázás, meg a politika, meg hogy kinek miért nem jó a véleménye, meg biztos vállalkozó, de legalábbis véres jobboldali, vagy rohadt kommunista. Gyakorlatilag minden tök egyszerűen levezethető a politikára.

KopaszMercis nevét birom, nem gondolnám, hogy kopasz lenne és mercivel jár. Pusztán polgárpukkasztó, mint anno Anettka volt, akit mindenki igencsak komolyan vett, meg anyázott, holott semmi másról nem szólt az egész, mint hogy görbe tükröt tartson egy-két ember prűd és elcseszett egojának. (Ld. anyázás, megsértődés, hogy hogy mer úgy megjelenni, ahogy...pedig ha van saját életünk, azzal foglalkozunk, nem a bőrmelltartóval...nem kell nézni oszt jóvan.)

Egyébként meg KopaszMercis nem haverom, meg nem is érdekel különösebben a jelenléte , csak birom, ahogy mindenki egyből ráugrik.

vakvarju 2008.04.08. 15:40:35

Itt van még egy angol is, azt is birom, Peter Kay

KopaszMercis 2008.04.08. 15:49:53

vakvarju:
a buzi szimpatiaddal rontod az azsiomat

a zistenbasszameg =)

W 2008.04.08. 15:52:43

KopaszMercis te egy érzelmi csökevény vagy. Nem a politikai állásfglalásod miatt, hanem ahogy viszonyulsz a dolgokhoz. Sajnállak.Neked tényleg ocsmány életed lehet! Téged nem szerettek a szüleid, vagy egy herével születtél? Amúgy az életbe egy 50kg-os gyík lehetsz:)

vakvarju 2008.04.08. 16:00:41

hehe...én kérek elnézést...a buzikkal egyébként semmi bajom, igy Veled sem :-)

speciel 2008.04.08. 16:01:35

paranoir 2008.04.08. 15:18:14
"minthogy igy riposztoljon folyamatosan, és nyalja az amerikai kultúra seggét"
Kicsit nehéz a felfogásod. Miről fecserészel? Az ősmagyar kultúra meghatározó oszlopáról a stand-up comedy-ről. Amerikai kultúra seggnyalása? Baszod ez ott alakult ki. Tudom, hogy van néhány magyar repper, de azért a rap nem ősmagyar mozgáskultúra...
Ez nem varieté, hiába akarják ezt a fábryszart ráhúzni. A fiúk szimpatikusak, olykor humorosak, szal nincs velük semmi baj.

2008.04.08. 16:22:58

Nézd Speciel, nem vagyok ősmagyar felfogású, de ha egy ígéretes kezdeményezés indul, hogy kertévén standupolnak, akkor miért kell azonnal lefikázni azzal, hogy bezzeg Amerikában? Faszom Amerikába, én jókat röhögtem, és magasról teszek rá, hogy Chris Rock milyen, (egyébként tényleg jó), mert a tegnapi műsor bejött. Aki trágárnak, túl politikusnak, erőltetettnek vagy humortalannak tartja, szíve joga. De rögtön összehasonlítgatni az amerikai dolgokkal (az is szíve joga bárkinek), nekem gázos.

KopaszMercis 2008.04.08. 17:06:01

W eltalaltad.. nekem auchan eletem van! engem nem szerettek en 50 kilo vagyok..

te meg csak olyan vilagban tudsz letezni, ahol azok akik nem ertenek veled egyet torvenyszeruen debil hulye luzerek kellenek h legyenek, hiszen ha en nem vagyok 50 kilos a szuleimnemszerettekegyeheres gyik, akkor veled valami nagy gaz...
ezt meg azert csak nem akarod gondolni
hadd gratulaljak

paranoir: nem vagyok igazgato.. kozepvezeto vagyok. Amugy meg sok dolgom van, csak sokakkal ellentetesen hatekonyan tudom vegezni a munkamat.
"nem tudom ki, mit várt, egy esztrádműsortól ennyi jöhet."
Ez az.. te mit vartal, igenytelen kozonsegnek igenytelen musor. Neked ennyi eleg, te nem is varsz tobbet, amit kiszarnak azt te egyenesen a szadba kered, hiszen mi mast varhatsz el?
Uramjezus.. igaza volt a pa-do-do s dagadt geciknek: ne probald meg ala becsulni a kozonseg igenytelenseget.. ugy sem tudod!

Igy jartam...

azert kell azonnal lefikazni, mert mar irtam feljebb.. a sracokban van tehetseg es elbalfaszkodjak. Ez olyan, mintha a gyurcsany kormanyt azzal vedenenk, hogy "ugyan mar.. ehezni nem ehezunk .. most mi kell meg? oruljunk hogy van valami"
ne hulyeskedjunk mar. amugy meg szerintem azoknak akiknek tetszett a tegnapi meg PLANE erdemes megnezni az igazi mestereket.
Vagy minek neked depeche mode, ha van neked bonanzabanzály (nesze neked ékezet!)?

2008.04.08. 18:39:09

Ó, de kurva okos vagy hatékony középvezető. Neked aztán a minőség számít. Mocsok média, szar műsor, de azért jól megnézted. Olyan jó fikázni utána. Biztos az a típus vagy, aki a Való Világot se nézte, mert, ó jaj, az olyan szenny, fujfuj, aztán bőszen irogattad, hogy ez milyen volt benne, az milyen volt benne. Amit csinálsz az nem kultúrkritika vagy polgárpukkasztás, hanem állapotjelentés a sznob magyar valóságról. Mennyé' Chris Rock-ot nézni, de hatékonyan osszad be az idődet!

2008.04.08. 18:39:59

Bonanza Banzályt meg csak a buzik hallgatnak.

Kösz az ékezetet, közép.

KopaszMercis 2008.04.08. 19:16:44

paranormal:
nem neztem valo vilagot es nem is irtam rola sehol. amit csinalok valoban nem kulturkritka vagy polgarpukkasztas, hanem a velemenyem leirasa. Se tobb se kevesebb. Megyek is, csak nem Chris Rock-ot nezni.. ma neztem egy kis Carlin-t sunyiba, de ha vegre elszabadulok az irodabol otthon most House MD lesz.

Amugy szep dolog, vallalod melegseged.. 2008-van nem szegyen az ma mar.. ezek a metaforak trukkos joszagok mi :)
süti beállítások módosítása