Bulváronline nyáladzás

2008.04.01. 11:05

Azt hiszem, mindennek megvan a maga határa, pozitív és negatív irányban is. Ezeket a határokat sokan átlépik az online világban, ahogyan tette azt a TV2 is a kígyós történettel. Gondoltam meg is nézem az ezzel kapcsolatos cikkeket, és találtam is bőségesen elfogult írásokat, amik természetesen említést sem tesznek a bakikról, hanem jól odacuppantanak a műsor készítőinek írásaikkal, objektivitást teljesen mellőzve. Ezt teszi a Story online is egy cikkel. Az egy dolog, hogy komplett hazugság és sületlenség, de legalább ott van a hozzászólás lehetősége is. Jó, naiv vagyok, mit akarok én, amikor egyetlen cikknél sincs hozzászólás. Nyilván nem én vagyok az egyetlen, aki megpróbált kommentet írni egy íráshoz. Regisztráltam, és isten bizony teljesen kulturáltan írtam néhány sort, hogy azért ezt a kígyós témát csak illene kitárgyalni. Milyen meglepő, nem jelent meg az én hozzászólásom sem, gazdagítva a kukába dobott betűk táborát. Csak azt nem értem akkor, hogy minek van lehetőség beírni valamit. Mit várnak, hogy majd agyondicsérem a katasztrofális népbutítást? Ekkor belenéztem a korábbi írásom alapját képező Rubint Réka blogba, amit múltkor nem olvastam át tüzetesen, de most megtettem. Rögtön a gép előtt hidaltam le. Igaz, én annyira nemkívánatos személy vagyok ott is, sok ezer más emberrel egyetemben, hogy hozzá nem szólhatok olyat, ami meg is jelenik. Ellenben vannak, akik igen. Idézek hozzászólásokat, és jelzem, nem válogatok, csak ilyenek jelenhetnek ott meg!

„Nagyon szép gyermekeid vannak!Megdobogtatta szívem amilyen szeretettel írtál a gyerekekröl.Gratulálok!”

„Tökeletes edesanya vagy , percig se aggodj!!!!! „

„Az egyik legcsodásabb család vagytok Magyarországon. Példaértékű vagy a Nők számára. Remek családanya, szerető feleség és dolgozó Nő. Minden tiszteletem a Tiéd.”

„Kedves Réka! Csak azt szeretném kérdezni, hogy hol, vagy hogyan lehet hozzájutni, az edzőkártyáid darabjaihoz.”

„Kedves Réka! Nehogy egy percig is elkeseredj mások baromságai miatt! Túl rövid az élet ahhoz,h. a sok hülye emberrel és a véleményükkel foglalkozzunk”

Most nem mondom, hogy nem kell moderálás, de ennek a képernyőből kifolyó hatalmas nyálmennyiségnek mit értelme van? Akkor tessék kiírni, hogy „ide nem lehet hozzászólni” vagy „csak benyalós és nyáladzó hozzászólásokat jelenítünk meg”, de így ez csatlakozás a hatalmas embertömegek szellemi züllesztéséhez. Utolsó hozzászólónk pedig nagyot téved, mert egy közéleti személyiség az emberekből él, és foglalkozni kell az emberek véleményével. Ugyanis lehet, hogy a tisztelt hozzászólót nem érdekli mit tesz Réka, de a férje legközelebb Réka viselkedése miatt vissza fogja rakni a polcra a legújabb tornázós DVD-t a hipermarketben a polcra a kosárból. Akkor majd lehet, hogy meg fogja kapni a magyarázatot, miért is kell valakinek foglalkozni a véleményekkel.

Elképzelhető, hogy a TV2-nél már összeült a Dzsungelvipera-válságstáb, aki most ki fogja találni, hogy mit kellene tenni. Addig azonban mindenki, aki hallgatásával védeni próbálja a TV2-t az ügyben, csatlakozik ahhoz a táborhoz, akit pontosan azért fognak nem szeretni. Itt jelezném, hogy eddig a TV2 fórumából sem moderálták ki megjegyzéseimet, és azokét sem, akik szintén felszólaltak a vipera ügyében. Meg kell érteni, hogy a világ odáig fejlődött, hogy a legnagyobb erőlködés mellet sem fognak az ilyen dolgok titokban maradni, és aki csatlakozik a védelmi táborhoz, az nagyot veszíthet hírnevéből, már ha létezik ilyen egy bulvárlap tekintetében. A fent idézett hozzászólás gyűjtemény pedig röviden szólva szánalmas. Ezután én is csak a nekem nyaló „hú de jókat írtál, te vagy a legjobb fej a világon” kommenteket fogom meghagyni. Nyilván rendkívül hitelesnek fog tűnni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr11406308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doris · http://doris.blog.hu 2008.04.01. 12:14:34

Jaja, múltkori írásod után én is beleolvastam, aztán annyira rosszul lettem, hogy írtam is róla...szóval a szirup, az önimádat, a színház, ami ott megy. És természetesen feltűnt, hogy SOHA, egyetlen esetlegesen kritika- jellegű komment nem jelenik meg. :-)
Mert őhozzá nem érhet fel kritika.

Liberté_73 2008.04.01. 12:37:13

Bekker movhu, le a kalappal!
Megint olyan jót írtál, most már biztos, hogy te vagy a legjobb fej a világon!
:)
(Lécci ne moderáld ki!)

papugaja 2008.04.01. 13:30:09

Hú de jókat írtál, te vagy a legjobb fej a világon.

Kúrcsány Ferenc 2008.04.01. 13:34:24

movhu te vagy az isten! Ez volt a legjobb írás, amit valaha olvastam!

movhu 2008.04.01. 13:36:33

Tudtam, hogy számíthatok rátok híveim. A Hóbelevanc kinyomtatott, dedikált számait nálam lehet megrendelni, kicsi kártyák formájában :)

nevetőharmadik 2008.04.01. 13:36:45

Bocs, de ezt szükséges kipróbálnom:

Szar ez a poszt!!!

(Amúgy minden szavával egyetértek ennek a szar posztnak.)

Destroy 2008.04.01. 13:43:25

Ebben vagy egy hozzászólás:
www.storyonline.hu/hirek/botranyos_fotok_kerultek_elo_clooney/7289/
"Mégis mit vártak egy bártáncosnőtől?! A Clooney meg elég hülye, hogy egy ilyet vesze el."
Ez aztán jó, hogy moderálás után bekerült az alltime egyetlen hozzászólásaként.

W Joe 2008.04.01. 13:48:01

Mindig sejtettem, hogy Hajdú Péter paranormális :D

vakond 2008.04.01. 13:48:30

"Remélem észreveszed közben azt a kis unszimpátiámat rövid válaszomban, amit a nyomorult ákombákomaimba daraboltam!"

Én ilyeneket írnék ezekbe a kommentekbe. Nem könnyű, de megéri. Ha a bújtatott irodalmi játékot nem is vennék észre, kielégült pofával olvasnám utána a hozzászólásaimat. :)

nevetőharmadik 2008.04.01. 13:52:32

Mi lesz, Movhu? Könyörögve kérlek, ne ingasd meg lenyűgöző következetességedbe vetett hitem, mely vezérfény gyanánt szolgál szellemi tengődésem sötét éjszakájában! Szánj meg engem, egyszerű halandót, és kegyesen tartsd be igéretedet, törölve pillanatnyi elmezavaromban elkövetett, szörnyű és aligha megbocsátó, szégyenteljes fröcsögésemet! (Kis segítség: gyalázkodó komment feljebb)

Barnabás 2008.04.01. 13:57:58

Én nem nyalok neked barátom,de tökéletesen egy véleményen vagyok veled.Ebben az országban még az egérlyukból is a mocsok és szenny árad (most megsértettem az egereket).De ne keseredj el, 3,5 milliárd év múlva megszűnik a naprendszer és rendeződnek a dolgok.Ezt a kis időt meg kivárjuk valahogy.

movhu 2008.04.01. 13:58:11

nevetőharmadik!

Véged van, mert itt maradsz a szégyenfalon, hogy mindenki megtudja, kiktől van szegény sztárjainknak baja.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.01. 14:03:39

Úgy szeretem olvasni a soraid - szinte iszom a monitorról....ezért remélem a kártyák gyártását (ahogy megbeszéltük) a mi cégünkkel végezteted (Így meglesz minden darab)

zala 2008.04.01. 14:04:28

hát jah, a zinternet kétélű fegyver. Rékácska se jött még rá, hogy ha máskülönben normális embernek tartanák, moderációs elvei miatt akkor is az ujjalmutogatokrámiközbenfetrenveröhögökrajta halmazba kerülne.

zala 2008.04.01. 14:06:14

a sztorionslájm meg simán csak egy fostalicska

pirospont · http://szanalmas.hu 2008.04.01. 14:10:53

Ha férfiprostit akartok, gyertek a szanalmas.hu-ra, regisztráljatok és küldjetek privit.

Pirospont

Tatuka 2008.04.01. 14:11:02

Benéztem múltkor a Réka-féle blogra és csodálkoztam is erősen a sok pozitív hozzászólás miatt, nem értettem, hol van az a sok negatív (? vagy inkább reális) hozzászólás, ami miatt rendszeresen kiakadnak.

Ez a fajta és szintű moderálás meg se fordult a fejemben. Hinnye, de naiv vagyok. :)

Terrarium.hu 2008.04.01. 14:31:18

ORTTnek kellene irni hivatalosan akkor lehet lesz valami eredmenye :))))

nevetőharmadik 2008.04.01. 14:32:53

JAAAAAAJ! Méltán van részem eme megszégyenülésben... én vétkem, én naaaagy vétkem...! Vajha lenne módja a vezeklésnek!

(Imádom ezt a blogot XDDDD)

plafon 2008.04.01. 14:38:08

Belső információim szerint a műsor készítői is meg lettek vezetve. Úgy tudták, hogy mérges kígyó. Ezért is rendeltek külön biztonsági embereket, akik a terráriumot védik. Ilyen költségekbe miért bocsájtkozna egy smucigtévé, ha tudják, hogy nem is mérges?

movhu 2008.04.01. 14:38:10

Amennyiben nevetőharmadik előként vásárol egy ezer darabos kollekciót a Cigizőnél megrendelt Hóbelevenc kártyacsomagból, akkor indítványozom a szavazást a kommentelése miatti bűn alóli felmentésre.

movhu 2008.04.01. 14:41:01

Ez a belső információ véletlenül nem az itt idézett levélen alapul:

terrarium.hu/2008/04/01/tv2attila

"Szia! Örömmel vettem, hogy Te kapcsolatban állsz a terraristákkal mert így lehet, hogy eltudod juttatni hozzájuk ezt az információt: Én ezt a kígyót akkor és ott láttam először és sajnos nem volt időm elővenni a kis állathatározót. Nekem azt mondták, hogy ez az aminek a szakértő elmondta. Ha hazudtak akkor nekem is hazudtak. Ezért szégyeljék azok magukat akik elhitették velem, hogy ő szakértő és stb. Én mindenesetre úgy vigyáztam a rámbízott sztárok életére mintha valódi veszélyben lettünk volna. Köszönöm, hogy tájékoztattál erről a dologról, ígérem utánanézek! Nemvagyok terrarista csak menzalista! Köszönettel: Szentpéteri Attila"

Ez ugyanakkora kamuszövegnek hangzik, mint a dzsungelvipera a Wikipédián.

NEM elkenni kellene az ügyet, hanem bevallani. Az a baj, hogy megy tovább ugyanaz a stratégia a tévében és a sajtóban, mintha mi sem történt volna.

nevetőharmadik 2008.04.01. 14:41:16

Hol rendelhetek, Mester? Nyomaszt a vétkem, mely nyilvánvalóan oka az egész országot sújtó szellemi nyomornak!

the real 2008.04.01. 14:45:54

Én mindenesetre kitiltom nevetőharmadikat a nem létező blogomról. Hiába is könyörögjön!

movhu 2008.04.01. 14:50:49

Cigizővel egyeztetem a részleteket a gyártásról, de már ezer darabra ezek szerint van megrendelés. Mire legyártják, addigra vállalta valaki, hogy megtanít írni, ugyanis a blogomat diktálni szoktam, mert analfabéta vagyok.

nevetőharmadik 2008.04.01. 14:52:08

Jó, majd csinálok saját blogot, és annyit szidom magam, amennyit csak bírom! És kimoderálok mindenkit, aki csak kicsit is dicsérni merészel, akár a leghalványabb utalás szintjén is!

Hahaha, kitoltam veletek!!!

nevetőharmadik 2008.04.01. 14:52:52

Ez utóbbi the real-nek volt címezve főleg =D

2008.04.01. 15:03:47

Movhu!
Én csak azt szeretném mondani, hogy:
hú de jókat írtál, te vagy a legjobb fej a világon!!
Illetve írni.
:))

the real 2008.04.01. 15:04:22

Úgy látom, nem is bántad meg igazán tetted! Szerintem átnevelő célzatú büntetésed legyen az, hogy hozzá kell szólnod R.Réka blogjának összes bejegyzéséhez. De úgy ám, hogy megjelenjen és ott is maradjon! :)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.01. 15:05:02

Nagyon szép posztjaid vannak!Megdobogtatta szívem amilyen szeretettel írtál.Gratulálok!”

„Tökeletes blogger vagy , percig se aggodj!!!!! „

„Az egyik legcsodásabb blog vagytok Magyarországon. Példaértékű vagy a Bloggerek számára. Remek blogger, szerető kommentelő és dolgozó Blogger. Minden tiszteletem a Tiéd.”

„Kedves Movhu! Csak azt szeretném kérdezni, hogy hol, vagy hogyan lehet hozzájutni, a blogjaid darabjaihoz.”

„Kedves Movhu! Nehogy egy percig is elkeseredj mások baromságai miatt! Túl rövid az élet ahhoz,h. a sok hülye emberrel és a véleményükkel foglalkozzunk”

movhu 2008.04.01. 15:07:20

Támogatom the real ötletét, mint előzetes büntetést. Olyan kommentet kell írnia RR-nek, hogy az megjelenjen. Ekkor tudom garantálni, hogy post születik nevetőharmadikról.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.01. 15:10:28

Mester! előre eladtam a második sorozatot is, már csak az exkluzív cuccot kellene egyeztetnünk!

movhu 2008.04.01. 15:15:35

Az első sorozat megvásárlója megkapja a családom karibi nyaralásának szponzori jogát, mint exkluzív ajándék.

2008.04.01. 15:23:08

Szolgálati közlemény!!
No1. Éljen Movhu, Magyarország legnagyobb bloggere!!
No2. A nagy érdeklődésre való tekintettel Movhu április elsején (azaz ma!) este fél nyolc és 19:30 között élőben(!) fellép a Sportarénában!!!
Jegyek korlátozott számban még kaphatóak - NÁLAM!!!
Ár: megegyezés szerint.
Az előadás fő témája: hogyan legyél Te is überkirályvezérblogger.
Mindenkit szeretettel várunk!

Doris · http://doris.blog.hu 2008.04.01. 15:25:59

Namost. A kommenteket nézve ide senki nem írta, hogy hagyjátok békén Rékát, mert imádjuk őt. Pedig bittos sokan olvasták a cikket. Ha arányaiban nézzük, akkor bennem ott a kérdés, hogy azt a sok dicsőítő, imádó kommentet ki írja Rékának?
Hm. Na és, hogy vajon hány emilcíme van a Schobert családnak, ahonnét komment küldhető? Áh, de hisz ahhoz elég egy is.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.01. 15:31:48

Doris -amiért iljen szépen megválaszoltad a saját kérdésed, felajánlok egy baráti vállonveregetést a nagy MovHu-tól! Átvehető VicGilsonnál.

2008.04.01. 15:42:13

Köszönöm a bizalmat!
:D
Doris
Ne legyél már ilyen rosszindulatú!
:)

Doris · http://doris.blog.hu 2008.04.01. 15:42:17

Ja. Nagyon okos vagyok ám. Vállonveregetés fogadva, csak ne túl erősen, mert különben moderálom.

nevetőharmadik 2008.04.01. 15:43:47

Küldtem kommentet RR-nak. Most izgulok.

Sunmachine 2008.04.01. 15:44:33

Movhu: és még szép is vagy. Az ebédedet is köszönöm, h fizethettem :DD

Doris · http://doris.blog.hu 2008.04.01. 15:45:04

Vicgilson: Az vagyok. Egy ááállat. De látom magam előtt, ahogy Norbi titokban a vécén ül a laptopjával és észrevétlen kommenteli anyát, hogy törékeny önbizalma össze ne roppanjon az önigazolás súlyától.
Apropó! Látta már valaki Norbi blogját?
Csak úgy kérdezem...

2008.04.01. 15:48:36

Doris
Ez jó volt!
:D
Ül a vécén, és update közben kommentel :)
Ööö...
Miért? Van neki blogja?
:D
Mint Manikónak, igaz?
:)

movhu 2008.04.01. 15:49:41

Láttam, de nem idéztem már belőle, mert fenomenális blogom olvasása lassan halálos lesz. Aki nem érzi magát erősnek, szemet becsukni, idézek:

Nem kell elkeseredni. Teljesen igazad van. Bárcsak mások is így gondolkoznának, mint Te.Csak így tovább! Üdv, egy Néni

Sziasztok!
Mikorra várható az új Réka DVD?
Már nagyon várom!

Szia Norbi!
Grat az elért sikereidhez(melyben látszik a kemény munka,kitartás,stb)a szép feleségedhez.Csak igy tovább...

Doris · http://doris.blog.hu 2008.04.01. 15:51:56

Ja, és még egy: Még egy olyan középkategóriás blogger is, mint amilyen ÉÉÉN vagyok, benyeli a napi 10- 15 kommentjét (plusz, amit kimoderál, ugye)- természetesen movhuról ne beszéljük :-), akkor nem értem, hogy Rékánk, aki oly közismert, hogyan kaphat egy hét alatt mondjuk 10- et? Hm. Ennyire kevesen olvassák? Vagy mi? Fura mindenesetre. Hajóséknak, vagy a Csernusnak egy nap alatt megy be 100 (ezt csak az arányok miatt mondom)

movhu 2008.04.01. 15:53:08

Sunmachine 2008.04.01. 15:44:33

Nagyon örülök, hogy megtiszteltesének veszed, hogy meghívhattál ebédre, de szeretném elmondani, hogy mások a meghívás mellé az ebéd árát még egy borítékban plusz odadják nekem mégegyszer, úgyhogy ne legyél elszállva magadtól :)

Doris · http://doris.blog.hu 2008.04.01. 16:05:43

Ja, és még egy: Legutóbbi, márc. 25- i bejegyzésére 0, azaz nulla darab komment, de az értékelése 1.98. Tehát a nemkommentelők "megbuktatták" Rékát. Azóta csendes a blog.

nevetőharmadik 2008.04.01. 16:08:20

Hm. ha hazaérek a munkából (hehe), írok még pár RR kommentet, legyenek már jobbak a megjelenési esélyeim! XD

(Úristen, nem hiszem el, hogy erre szabom el az időmet értelmes f*szvakarás helyett D: )

the real 2008.04.01. 16:18:53

Doris, ne légy te is ilyen negatív! Az minden bizonnyal bináris tetszésnyilvánítás (1 - szuper; 2 - minden képzeletet felülmúl). Esetleg 1 és 2 közötti skálán mérték.

the real 2008.04.01. 16:20:19

Úristen, hogy lehettem ennyire meggondolatlan! Természetesen x (mint minimum) és 1,98 (mint maximum) közötti skálát akartam írni.

nyenyec · http://nyenyec.blogspot.com 2008.04.01. 19:05:31

movhu: van egy mondás ott, ahol én lakom: "It's not the crime, it's the cover up."

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.04.01. 19:51:08

Próbáltam kedvesen kommunikálni vele, erre látnom kellett, hogy a komment elszállt a semmibe.
Szerintem kismacskákat szokott halálra rúgdosni, ha rosszkedve van.
süti beállítások módosítása