Hetes a lejtőn

2008.02.25. 09:21

Most azt kell gondolnom, hogy az RtlKlub szeretné kivezetni műsorpalettájáról a HetiHetest, de legalábbis szeretné valamely huszadrangú műsorává tenni. Lehet, hogy rosszul értelmezem a dolgot, de ebben az esetben viszont a csatorna rendkívüli módon örülhet, hogy a szokásos időpontnál lényegesen később, 23 óra után került csak adásba a tegnapi rész. Ezzel a darabbal ugyanis az RtlKlub hatékonyan küzdött azért, hogy a HetiHetes nézőtáborából egy jelentős szám lemorzsolódon. Miért mondom ezt? Az ok nagyon egyszerű.

Úgy látszik az RtlKlub-ot zavarta, hogy ő pillanatnyilag nem rendelkezik egyetlen Kelemen Anna szellemi kaliberével bíró emberrel, és mindenáron be akart szerezni egyet a piacról. A Szeszélyes című műsorukban ugyan ott volt Barbie, de róla mindenki tudta, hogy csak eljátszik egy szerepet. Kellett egy igazi nyafogós, nem túl magas értelmi képességű nő. A szerepeltetés helyét viszont teljesen eltévesztették, mert valószínűleg a HetiHetes célközönsége egyáltalán nem vevő egy ilyen szintű nőre. Ki ő? Nem más mint Nagy Kriszta Tereskova. Amikor ez a név nem mond nekünk semmit, nem úgy mint a többi szereplő neve, nem kell meglepődnünk. Állítólag képzőművész, bár én vitatkoznék kortárs alkotásainak művészi értékével, de fogadjuk el. A Tereskova név a szovjet űrhajóson kívül abból ered, hogy korábban egy ilyen néven működő alternatív zenekar tagja volt, szűk körben komoly sikereket aratva saját stílusával.

A HetiHetes-ben alakított produkciója mindent vitt. Azt hittem a képernyőn Annácskánál idegesítőbb jelenség nem tűnik fel soha, de komolyan tévedtem. Ennek fényében egész jól elvolnék egy Annácska kontra Dundika beszélgetéssel, de ezzel semmiképpen. A műsort nézve folyamatosan az volt bennem, hogy „csak ne szólaljon meg mégegyszer, és ne kerüljön a kamera képébe”. Minden megnyilvánulása rendkívül buta volt. Aki nem látta, az képzeljen el a rendkívül idegesítő, buta, folyamatosan nyávogó nőt, amilyet csak tud, majd szorozza meg legalább kettővel. Ez volt Nagy Kriszta. A többiek éreztették is ezt vele, gyakorlatilag folyamatosan leírták a mondanivalóját, és még az is kérdéses, hogy mekkora anyagot vágtak ki belőle. Veszedelmes szégyen az RtlKlub illetékese részéről, hogy egy ilyen embert beengedett ülni azokba a székekbe.

Nem hiszem, hogy ennyire ne lenne emberanyag, aki vállalná a szerepet. Amennyiben mindenképpen egy alternatív együttesből akartak volna embert, biztos lett volna olyan, aki értelmesen meg tud nyilvánulni a kérdésekben. Kriszta viszont csak azt tudta elmesélni, hogy bizony szüksége van pszichiátriai kezelésre. Sejtettük, és azt hiszem, hogy aki továbbra is nézi a műsort, amiben Nagy Kriszta szerepel, annak szintén szüksége lesz rá. Kérjük az RtlKlub ezt egy „P” betűs karikával ezentúl jelezze a műsor előtt és alatt. Vagy legalább frissítse a lassan fél éve nem frissített HetiHetes lapot a saját weboldalán. Mert az is elég ciki egy országos kereskedelmi televíziótól, hogy a weboldalán a tavaly szeptember végi műsorról olvashatunk egy nagy semmitmondó szöveget. Kriszta pedig remélhetőleg utoljára szerepelt a műsorban, különben hamarosan lehet hajnalban is, mert nézni úgy sem fogja senki. Idegileg bírni ugyanis nem lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr49353409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morpho 2008.02.25. 10:28:57

"Nem hinném, hogy az RtlKlub-nak ne lenne szüksége a jobbos nézőkre."

movhu

Mintha Fábry is az RTL-en menne,Vagy rosszul dereng?

Jefe 2008.02.25. 10:29:30

Jaj, bocsánat. Most veszem észre, hogy itt csak szidalmazni lehet. További kellemes fröcsögést.

ui.: ha tényleg ennyire nézhetetlen a műsor, akkor honnan tudja itt mindenki, hogy mi történik benne vasárnap esténként?

gravy_t 2008.02.25. 10:30:20

ja, és azért volt tegnap később, mert a boxmeccset adták előtte, okosok. volt már ilyen máskor is. sőt, volt már szombaton is hetivörös ... ööö hetihetes.

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.02.25. 10:31:16

tibiii: a két idézetből te mire következtetsz? Szerinted hány "ballib" nézi és hány nyilastestvér? Szerintem az utóbbiaknak szól... :D

gravy_t 2008.02.25. 10:32:29

"a hetihetes nem balos beallitottsagu"

VÁÁÁÁÁHHHÁHÁHÁHÁHHÁÁÁÁÁ
MUHAHAHAHAAAAAA
NYÍÍÍÍÍHHHAHAHAHAAAA

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.02.25. 10:33:16

gravy_t: ha nem érdekel, miért nézed? Ha nem nézed, honnan tudod, hogy "balos"?
:-DDDDDD

jancsibohóc 2008.02.25. 10:33:51

régóta nem nézem, ahogy olvasom egyre jobban semmit sem vesztek.
ócska kommunista seggnyalók

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.02.25. 10:33:56

gravy_t: nyihahazhatsz, ahogy jol esik. ez egy forum, es en igy gondolom.

movhu 2008.02.25. 10:34:24

Én spec nézni szoktam, ezért tudom mi van benne. Most viszont nem értettem, hogy miért érzem magam már én kellemetlenül a szereplők helyett is.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.02.25. 10:35:21

" A jó ízlés, drágám az nevetséges
A botrány, a botrány az egészséges"

gravy_t 2008.02.25. 10:36:03

a nap húszpontos képe 2008.02.25. 10:33:16

nem mondtam, hogy nem érdekel.

idézet az "intim részek" c. filmből (egy rádióműsorról beszélnek):

"az átlagos howard stern-rajongó napi 2 órát hallgatja. a miért kérdésre azt felelik: kíváncsi vagyok, mit tud még mondani.

az átlagos howard stern-gyűlölő napi két és fél órát hallgatja. a miért kérdésre azt felelik: kíváncsi vagyok, mit tud még mondani."

jolánka 2008.02.25. 10:36:30

dinin te sötét vagy mint a belsőzseb

states 2008.02.25. 10:40:04

Nagy Kriszta messze kimagaslik ezzel a szellemi teljesítménnyel a többi résztvevő közül, kedves movhu, mert ugye nem azt akarod mondani, hogy Gálvölgyi, Bajor, hogy szegény Jáksóról és Hernádiról már ne is beszéljünk, esetében bármiféle színvonalról lehetne beszélni. Persze, ha a színvonalat a percenkénti orbánozás mennyiségével méred, akkor más a helyzet...

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.02.25. 10:40:09

gravy_t: "... mit fog még mondani..." de ezen nem veszünk össze.
Tényleg nem értem, ha ennyire gyűlöli valaki, miért kell ezzel elrontantia az estéjét.
Én nem nézem sem a HH-t, sem a HörrTV-t.

Jefe 2008.02.25. 10:40:16

Igazából tényleg nem értem a dolgot és komolyan (nem gúnyolódom)szeretném ha valaki elmagyarázná.
Régóta nézem a műsort és nekem nem igazán esik le, hogy miért menne el bármelyik irányba. Tud valaki példát mondani? Foglalkoznak a napi hírekkel és elmondják a véleményüket. De szerintem ez a műsoridő kis százalékát teszi ki. Sokkal többet foglalkoznak egymás piszkálásával, illetve régi kollégák sztorijainak felidézésével és szerintem ez jó. Illetve bocsánat, nekem tetszik.
Nem értem ezeket a szélsőséges kirohanásokat. Valaki segítsen.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.02.25. 10:43:21

jolanka: neked meg a kurva anyadat, ha csak ennyit tudsz hozzaszolni a temahoz.
az, hogy ki a sotet, erosen eldonti, hogy bejossz egy forumra, ahol egy szemelyeskedessel inditasz, ervek nelkul. ott, ahol mindenki szabadon elmondhatja a velemenyet.

mifolyikitt 2008.02.25. 10:44:52

Nekem se tetszett, pedig alapbol birom a csajt. Najo legalabbis a szamait. :)

De ha mar enekes, akkor Nagy Ferót a HetiHetesbe! :)

bandeirante 2008.02.25. 10:45:45

Jefe, ez egy tiszta politikai műsor, és nem a véleményüket mondják, hanem a pártvonalat (ami adott esetben akár egybe is eshet a véleményükkel). Szerintem nézhetetlen, dehát ízlés dolga.

Jefe 2008.02.25. 10:47:42

Akkor másik tévét kell vennem.

Danny Rose 2008.02.25. 10:51:53

Szerintem Tereskova jó fej.

Jefe 2008.02.25. 10:53:00

Akkor neked is új tévé kell :)

gravy_t 2008.02.25. 10:53:35

a nap húszpontos képe:
jó, én angolul néztem.

jefe:
a hírek kiválasztásából, és az arra adott reakciókból látszik, hogy egyik irányba elfogult a szereplőgárda. pl. ha van egy zorbános hír, akkor mindig jól lefikázzák, ha feris hír van, akkor meg szinte hozzá se szólnak, "mondd a következőt". ezdéesszes hírek meg nincsenek is. meg abból is látszik, hogy sokszor egy az egyben elismétlik azt a propagandát, amit a kormányék nyomatnak. pl. hogy a népszavazás végett a fidesz ellop tőlünk 5 milliárdot. de az nem jut eszükbe, hogy ez nem ellopás, meg hogy mások ennek többszörösét lopták már el. vagy ott van például, amikor a hajós beolvasta a hírtévében, hogy mondjon le a feri (az őszödi beszéd után), és a gálvy, bajor, tivadar stb. meg majd szétszedték miatta, hogy hogy lehet ilyet mondani, hogy mondjon le.

ettől függetlenül én mindig megnézem, meg hírtéjvét is nézek. fábrit azt nem szoktam, mert egy paraszt.

Mar 2008.02.25. 10:54:57

Szerintem meg ez a nő csak a magyar szokás szerinti antisztár. Annyira hülye, hogy azzal népszerű. Majd jól megszívatják valahol, mint Pákót.

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.02.25. 10:56:01

Jefe: rémeccerű lehet... miután nem készülnek orbánt szentté avatni és nem köpködik folyamatosan a kormányt, kizárólag komcsibérencek lehetnek. Ééééérteeed... ;)

Jefe 2008.02.25. 10:56:04

gravy_t
Értem, köszi. Én eddig ezt nem így értelmeztem.
Hajóst nem azért baszták le amit mondott, hanem amiért egyáltalán beszélt. Akkor egy időre ki is került a műsorból.

acetofive 2008.02.25. 10:56:53

a mediaban 2 fele modon ervenyesulhet egy hetkoznapi, atlagos (vagy az alatti) no.

1. szilkonmell, ajakplasztika es kurvastyl
2. muertelmisegi,mumuvesz es pciho-pata styl

ez a no egy igazi debil. aki a borzasztoan szannivalo maganeletet igy a vilag ele tarja, annak tenyleg orvosi kezelesre van szuksege.

mondjuk nem tudok meglepodni azok utan, hogy a legemlekezetesebb muveszi performance-a amikor a parlament sarkanal leguggolt szarni.

bols 2008.02.25. 10:57:18

Kár, hogy nem volt ott Havas - bár, ha jól láttam, Hajós (Hajcsi) sem állt messze attól, hogy kivonuljon. Közben pedig azon gondolkodtam, hogy György Pétert vajon hogy emésztheti az irigység, hogy nem vehet részt egy ilyen magasröptű értelmiségi eszmecserében...

Jefe 2008.02.25. 10:57:24

Mondjuk a HírTV-n beszélni nem is nagy dicsőség (jaj, most aztán kapok).

Rwindx 2008.02.25. 10:59:32

Szóval itt tart most a színvonal. 2002 óta nem nézem. Amíg a kormányt fikázták 2002-ig addig jó volt, humoros, és fel sem merült bennem hogy balos műsor lenne. A kormányt szidni mindig lehet. Mikor 2002-ben elkezdte az ellenzéket fikázni a "nem baloldali" beállítottságú hét, nevezzük őket embernek, szánalmassá vált az egész és egyáltalán nem volt szórakoztató. Számomra degradálódtak a seggnyaló szintjére. Ma már a "művész" "urak", "hölgyek" egyéb produktumait sem vagyok hajlandó megtekinteni. Feltételezem ezzel nem vagyok egyedül. Így jártak.

gravy_t 2008.02.25. 11:01:47

jefe

hát tényleg meglepő volt hajcsit ott látni, de abban igaza volt, hogy ha a 7i7esben akarta volna beolvasni, akkor vagy kivágják a műsorból, vagy szétszedik a többiek.

movhu 2008.02.25. 11:09:27

Az az érzésem, hogy az ilyen típusú hölgyek miatt a maradék néző is lekopik.

pistike 2008.02.25. 11:14:27

Az a baj, hogy a nézők egy részét ezzel, másik részétt azzal koptatják le, és a végén tönkretesznek egy nagyon régen működő műsort. Mert sokan szidják, sokan szeretik, de nézik. Így viszont mindig fogy belőle.

mojoking1977 2008.02.25. 11:14:38

Az, hogy egy Gavolgyi szintu muvesz egyeb produkciojat sem vagy hajlando megnezni a Heti Hetes miatt, egyedul teged minosit. Meghozza eleg kemenyen....
Igy JARTAL!!!

dióskalács;) 2008.02.25. 11:14:57

Én remekül szórakoztam a csajon, cseppet sem volt megilletődve, a reakciói gyorsak voltak és szellemesek a maguk módján. Bármikor néznék még NagyKrisztát a 7.7.-be.
Az ilyenfajta intellektuális, abszurd humor megértéséhez viszont szükséges Tyereskova számainak ismerete, hasonló gyors reakcióképesség és némi inteligencia is.
Ezek híjján persze nem kell csodálkozni, ha az átlag fórumozó nem lát tovább a nyávogó hülyepicsa maszkon.
Nekem az egész csaj rendben volt... (bár én Lelkes Emeséért is rajongok:)

derelyegrádi szellem 2008.02.25. 11:18:45

Rwindx összefoglalta a lényeget, csatlakozom hozzá. Nekem már csak anyi maradt, hogy utolsó élményemet kiemeljem a "műsorból". Régóta nem láttam, de pár hete belenéztem. Az alábbiakat halhatta a néző: Valamelyik: "Hajós inkáb azt meséld el, amikor a kontaktlencséd beleesett maceszgombócba és megetted".

Hát igen, egyeseknek mindent szabad. Ők - úgy tűnik - ezek közé tartoznak. Az egyéb következtetések levonása egyénileg.

gravy_t 2008.02.25. 11:19:35

dióskalács;)

pontosan. külön jó volt, ahogy "hajcsi" lereagálta a nőt :)

mondom én, fijatalok kellenek, meg inteligencs humor. nem folyton a "rozmár" meg a "nagymellűjuci" meg a sakkmester.

tom 2008.02.25. 11:19:51

kérek szépen egy szakembert, tájékoztasson hogy a kriszta miben művész, illetve mitől jó fej?
elég régóta ismerem (kb 15éve) mivel hasonló zenész körökben mozgok, de nem sikerült eddig rájönnöm...
volt egy-két szórakoztató szövege, de az 10éve volt...

valmi újdonság azóta?

addig is rászarok egy tarka rongyra
és elküldöm elemzére cejlonba


'napot!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.02.25. 11:19:55

Szerintem azert a galvinak is vannak gyengebb produkcioi. Pl. a hetiheteses poenjain tudok rohogni, de a galvolgyi sot azt az esetek 99%-aban sikerul vegigneznem meg mosoly nelkul. Ha meg van valami jo poen benne - a galvisoban - akkor azt altalaban elotte mar egy hettel elsutik a reklamokban.

Teny, hogy a hetihetes most jo gyenge volt, ez a no nem valo oda.

tom 2008.02.25. 11:23:11

ja, persze elemzésre cejlonba

tudtam hogy úgyis elbaszom


tyereskova a koncerteken, élőben és a tv-ben is kibaszott idegesítő, múvészkedő csaj

meg ideges, hogy nem veszik meg a képeit...
nem is értem...

gravy_t 2008.02.25. 11:23:27

tom
én nem ismerem a csajt, a zenéjét sem, szóval csak az alapján alkottam véleményt, amit a műsorban láttam.

hkori 2008.02.25. 11:24:08

Műtaps, műnevetés tartja életben ezeket a műsorokat. Kár. A kereskedelmi tv-k megjelenése elött is volt kabaré és ott akkor tapsolhattak a népek amikor tetszett a produkció. Sőt még a Kádár-rendszerben sem volt muszály tapsolni. Fúj, micsoda liberáldiktatúra volt.
.
Néha elmosojodom de általában csak azért nézem mert várom a csodát, hátha most tudok egy jót nevetni.

Rwindx 2008.02.25. 11:24:54

mojoking1977: Mégis mivé minősít ez engem? :)
És hogyan jártam? Mondok durvábbat, de lehet hogy most kitör rajtad a sikitófrász: TV-t sem nézek már több mint egy éve. Mert nem érdekel. Gálvölgyi sem érdekel. És más sem onnan. Mekkora félművelt tapló lehetek hogy még egy jó kis Mónika Show-t sem nézek meg, vagy más gagyit. Katasztrófa.

Egyébként Gálvölgyi már régen elkopott, már a műsor előtt is hanyatlott. Régen jó volt, de ma már nem az.

ladislaus 2008.02.25. 11:34:56

az megaLOL netrol letolteni és megnézni a rég héber heteseket? :D

Mar 2008.02.25. 11:37:16

Kár, hogy sok államilag is elismert művész ilyennel teszi tönkre a pályáját és a hírnevét. Mert ne mondja nekem senki, hogy Gálvölgyi jóhírét növeli ez a műsor. Igaz viszont, hogy a színházi fizetésének valószínűleg sokszorosát kapja az rtl produkciókért.

dióskalács;) 2008.02.25. 11:44:33

Dinin:
"azt a ribancot meg meg kene agyalni, hogy a kovetkezo musorban mar ne legyen"
"neked meg a kurva anyadat"
Kedves Dinin! Ilyen adottságokkal ne csodálkozz, hogy nem érted a poénokat:)))))

movhu 2008.02.25. 11:45:05

Nem csak lehet, de legális is :)

johevi 2008.02.25. 11:45:27

Azért fikázni, mert "ismeretlen" nem kell. Semmivel sem ismeretlenebb a Tereskova ( mint zenekar ), mint Hajós EmilRuleze, legalábbis zenehallgatók világában... Hajós mégis vállalható és humoros és kulturált.
Minden más fikázás természetesen jogos.
Nekem Lelkesemese és Kelemenanna keveréke :-))))

dióskalács;) 2008.02.25. 11:48:48

Johevi:
"Nekem Lelkesemese és Kelemenanna keveréke :-))))"

Jujj, ez fájt :)))))

fingerbangs 2008.02.25. 11:51:06

egyszer volt szerencsem eloben is talalkozni vele egy munka alkalmaval
sokadrangu megelhetesi idiota
felejtos

straight 2008.02.25. 11:53:13

mennyi okos ember. még szerencse, hogy a kossuth díjat azért hozzáértők osztják az arra érdemeseknek.
lehet tovább fikázni, ha már más öröm nem jut az életben ;)

ks 2008.02.25. 11:54:40

az egész heti hetes egy aljas cionista, zsidóbérenc műsor, nem is érdemes ezen többet rágódni. szerintem ma már ember nincs aki ne látott volna akár egy részt is, mindenki tudja, hogy miről beszél, amikor efajta kritikákat megfogalmaz. ja, és nem vagyok nyilas, de ami tény az tény...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.02.25. 11:54:47

dioskalacs: a masodikra: amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten...

diogenes 2008.02.25. 11:58:42

Ha hiszitek,ha nem,tényleg nem nézem,de mindent tudok róla,amikor elolvaslak benneteket,pá

Czigler Zsolt 2008.02.25. 11:59:51

Szakemberként ott fenn ,a tv-ben benn ,nagyon kéne tudni ,hogy ez a műsor rég kiégett.Vége.Unalmas arcok,unalmas poénok ,csak annyira viccesen,hogy nincs olyan közeg körülöttem,ahol meg merném kockáztatni a javát,hisz jobosan néznének netto f*nak,exhibi baromnak.
Nos,nKrisztácska ezen alapon pl. símán belefért ,hisz semmi több Őszemélyecskéje,mint 1 nagypofályú ,kellemetlenkedő csajnál ,aki elhiszi magáról,hogy jól áll neki az Akcióművészet,vagy mi a talmi.Amúgy,perszehogy figyelnek rá,hisz fiatal,néha még frissfehérhusija is felvillan /szükség/ és máris vannak nézők.
Reggel a klubrádióban még rápakkantott,én a tegnapit nem láttam,csak elképzelem /elég/,de eztetet hallgattam.Nos,álértelmiségi öblögetésnél/öö-öö-őőőő,szerííínteeeem,őőőőőőő,assszt gondolóóóóóóóm,hogy megis kakaót inkább,ANYÁÁÁD!/ itt sem hangzott el több:véleménye átlagos,fogalmazása sivár és ötlettelen ,gondolatai,eredetisége nincs ,most mégis jót beszélgettünk róla.
Affeneegyemeg,győzött.

baum · http://gesundheit.blog.hu 2008.02.25. 12:01:15

"a kossuth díjat azért hozzáértők osztják az arra érdemeseknek."

Ezzel nem lenne nehéz vitatkozni, csak felesleges.

borovi 2008.02.25. 12:07:57

Francnak néztek meg minden szemetet.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.02.25. 12:10:47

én most őszintén örülök hogy nem néztem meg, amúgy is nagyon ritkán, mert én csak a Hajóst szeretem

Don Pedro 2008.02.25. 12:18:22

Én még Heti Hetesen ennyit nem röhögtem szerintem.

straight 2008.02.25. 12:19:19

'Ezzel nem lenne nehéz vitatkozni, csak felesleges.'

úgy bizony. felesleges...

sarbol 2008.02.25. 12:28:51

nos akkor azén verzióm:

1. én szeretem a hetihetest
2. nem szeretem tereskovát
3. mikor elkezdődött láttam a hernádi arcán, hogy mennyire utálja őt(mármint tereskovát)
4. tereskova vette rögtön hogy utálják, próbálta felvenni a ritmust, de nem sikerült.
5. ekkor elkezdte magát sajnáltatni (házassági sztori) közben nyalt egy kicsit a hernádinak
6. nyalt egy kicsit a többieknek is (a nagy gálvi)
7. ebből egy elég érdekes adás lett

következtetés:
szociológiai és pszichiátriai szempontból érdekes, de nem ezt várja a közönség többsége.

gravy_t 2008.02.25. 12:32:30

szerintem meg unalmasak már a vén trottyok.

Crusader 2008.02.25. 12:41:05

A Heti Hetes már jópár éve elfáradt, ezt már a retekklubnál is észrevették ezért tologatják kifelé a kezdési időt.
2000 környékén még ők voltak a csúcs, pl. annak idején az egyik szilveszteri műsort teljes egészében rájuk építették, de azóta sajnos folyamatos lejtő minden szempontból (főleg azóta, mióta elkezdték ezt a nem kicsit ellenszenves balos seggnyalást).

Terveüdekszi 2008.02.25. 12:41:44

"Állítólag képzőművész, bár én vitatkoznék kortárs alkotásainak művészi értékével, de fogadjuk el. A Tereskova név a szovjet űrhajóson kívül abból ered, hogy korábban egy ilyen néven működő alternatív zenekar tagja volt, szűk körben komoly sikereket aratva saját stílusával."

Egy ilyen kijelentés után én nem biztos hogy nekiálltam volna kritikát(?) írni. Már csak az hiányzott, hogy ámulj, ennek punija és cicije is volt.

Amúgy meg kurvára nem értem én ezt az egészet. Itt mindenki síránkozik, hogy ilyen szar, olyan szar. Akkor mi a fészkes fenének nézitek? Kötelező? Olvassatok, vagy keressetek más értelmes tevékenységet.

gravy_t 2008.02.25. 12:47:19

Crusader 2008.02.25. 12:41:05
tehát még egyszer: azért kezdték később, mert boxmeccset adtak előtte. amikor boxklub van, mindig később adják, és ez már 3 éve is így volt.

Crusader 2008.02.25. 13:02:03

gravy_t 2008.02.25. 12:47:19
Nemtom, hogy 3 éve mikor kezdett, ritkán nézem mióta ilyen gyenge lett, de az tuti, folyamatosan tolják kifelé.

gravy_t 2008.02.25. 13:09:28

idén eddig nagyrész 10-kor kezdték.

Neo 2008.02.25. 13:09:40

Teljesen egyetértek Holdennel (10:16:18 ), én is ugyanazt írnám, mint ő.
Egyébként nem nézem már a műsort pár éve, de általában már semmilyent se, többek közt a sok reklám, és a színvonal mélyrepülése miatt. Nem hiányzik a TV, inkább olvasok helyette. :-) A heti hetes alapvetően nem lenne rossz műsor, ha nem lenne politikailag egyoldalú és nem alkalmatlan szereplők szerencsétlenkednének benne. A Fajkasházi meg elvtársai megölik ezt a jobb sorsra érdemes produkciót.

Nagyon Vörös Aszú 2008.02.25. 13:20:56

-Megérdemlik egymást. Amúgy innen szép nyerni. (hihi)

ovits 2008.02.25. 13:23:20

Tereskova akár megjátsza, hogy hp; akár megjátsza, hogy megjátsza, hogy hp, de két dolgot elért:
felkavarta a műsort, és "Gálvölgyi művész úr" Gálvi lett...

Tereskova: Miért nem vagy hozzám kedvesebb?

Miért nem vagy hozzám kedvesebb,
Pedig én kedves vagyok hozzád.
Miért nem szeretsz Gálvicsek,
Úgy, ahogy én akarnám.
...


Az eredeti:
zeneszoveg.hu/lyrics.php?lc=14098

Doris · http://doris.blog.hu 2008.02.25. 13:32:51

Ezek szerint nem gáz, hogy elaludtam. Pedig reggel kis híján depresszióba estem, hogy elmulasztottam, és azon agyaltam, hogy nyilván felhívom a pszichomat kibeszélni magamból azt a feszültséget, amit a Heti Hetes kihagyása okozott bennem.

2008.02.25. 14:32:30

Emberek!
Be kéne már látni, hogy ez a nő is, csakúgy, mint Kelemen Anna, Tüncike, Anettka nem hülye. Egyszerűen polgárpukkasztó. Tévedés azt gondolni, hogy a Heti hetes emberei bedőltek neki.
Sajna azt kell mondanom, hogy a negatív vélekedők vagy bedőltek, vagy nem éppen a humor emberei, azt meg se kockáztatom, hogy értetlenek.
Ezek az emberek - a felsoroltakon kívül pl. Sebeők János, Fekete Pákó is, meg még sokan mások - nagyon is jól megszervezett, jól átgondolt "imidzs" (fuj, de ronda szó...) mögött vannak. Kiváló menedzserek alakítják a képüket, ettől hisszük, hogy valós. Nem! Nem valós! Sajna az a helyzet, hogy három féle néző/hallgató van: egyik, aki ezt igényli, a másik, aki pocskondiázza őket, mert elhiszi, hogy valóban ilyenek. A harmadik, aki jót szórakozik rajtuk is, meg a róluk diskurálókon is, rajtuk azért, mert átlát a szitán, a diskurálókon meg a hiszékenységükért.
Nincs kétségem, hogy az igénytelenség és a hiszékenység közt igen szűk a határ.
Bocs.

huta9020 2008.02.25. 16:37:43

Szerintem Fekete Pákó pont olyan, mint amilyennek látszik... :-)

Doris · http://doris.blog.hu 2008.02.25. 18:07:28

kelgyo: Bírlak nagyon, de Anna az hülye. Volt idő, mikor nem volt az, de azóta elkokózta az agyát.

tttr · http://www.hjuzu.ju 2008.02.25. 19:27:49

Kriszta igen is jó volt.
Nézzétek meg a Szili Nórát vagy az Oláh Ibolyát... jött ment... senki nem is emlékszik rájuk.

Ő meg nyávog, kacérkodik, unatkozik... szórakoztat. Intelligens nő, én ismerem

2008.02.25. 19:55:46

Doris: köszi. :-))
Az egy dolog, hogy Anna elszipózta az agyát, ebben igazad van, de attól még tény, hogy pl. amit a Buzerában csinált, az pont olyan brahi volt, mint amit Kriszta csinált a Heti hetesben.

2008.02.25. 19:57:23

Huta9020: nem mindig. A nótázós baromkodásai egészen mások, mint amikor pl. a családjáról beszél, vagy éppen a konyhában zsonglőrködik.

Doris · http://doris.blog.hu 2008.02.25. 21:02:44

Buzera??? Azmiaz? Címéből ítélve teljesen neki való műsor lehet. :-)

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.02.25. 21:11:46

Hajós helyében én már akkor homlokon csaptam volna a csajt, amikor először megszólalt :D Azt hittem, a kolléganőmnél nincs idegesítőbb spiné, pedig de :D

2008.02.25. 21:14:57

Doris: a Buzera egy időben hetente volt egy dumálós műsor volt. Bochkor Gábor vezette. Csak néhány név, akik szerepeltek benne (a netről gyűjtöttem):

Verebes István
Havas Henrik
Torgyán József
Kelemen Anna
Para-Kovács Imre
Mester Tamás
Marjai Judit
Koós Réka
Villám Géza
Liptai Claudia
Gundel Takács Gábor
Boros Lajos
Sipos Tamás
Vujity Tvrtko
Szilágyi János

Általam nem ismert kokból állítólag megbukott a műsor, azért szűnt meg.

2008.02.25. 21:17:07

Csibike: Hajósnak több humora van annál, semhogy "homlokoncsapás"-on gondolkodott volna.

mmmm · http://www.lkkldskl.huf 2008.02.25. 22:03:29

nagy kriszta jó arc, a magánéletben nem ilyen. beállt az, hogy manapság csak ezzel lehet eladni magadat festőművészként. amúgy rém intelligens, hamvas bélát olvas, olyan dolgokat mond, hogy csak nézek.

azért adja itt az ostoba libát, mert ha egy szürke kisegérként ment volna be, most mi sem írkálnák róla.

attól különbözik kelemen annától, hogy... keressetek rá a neten, elég anyag van róla

2008.02.25. 22:14:38

Mmmm: kíváncsivá tettél, meg fogom nézni. Amúgy valami hasonlót gyanítottam én is.

why-not 2008.02.25. 22:18:31

Ha nincs Váncsa, én eleve érdektelenné válok - bár kétségtelen, hogy Hajós tud brillírozni... De kár, hogy Pákóról kiderült, hogy náci :-), szerintem akár ő is beférne már a műsorba. Valami történt tegnap, ahhoz nem férhet kétség, hogy mi, az majd kiderül a közeljövőben (vagy tereskova vagy mások kiszállnak, az tutti).

why-not 2008.02.25. 22:20:47

Viszont valaki igazán megkérdezhette volna a művésznőtől, hogy tényleg illatos-e a pinája vagy csak szédít :-)))

2008.02.25. 22:25:00

Why-not: megkérdezni? Megszagolni! Vazze. :-))

yanchi 2008.02.26. 14:04:19

Nekem legjobban Gálvölgyi válasza tetszett, amikor a "művésznő" kijelentette, hogy zavarja őt a közönség:
" - És akkor őket még nem is kérdeztük felőled!"

AvgDvl 2008.02.27. 12:23:59

Ki a fasz ez a félművelt tahó, aki nem ismeri Nagy Krisztát ? :))

Sunmachine 2008.02.27. 14:57:19

És ki az aki miután felismerte még mindig hallgatni akarja? :)

vörikiráj 2008.03.03. 00:39:46

EZ A!Heti Hetes.Hat nagyon ostoba,lelketlen,tulfizetet szellemeskedö,és egy nagy,baloldali MÜVÉSZ.igy,nagybetüvel.szerintem,a töbség tudja,a!Bajor.Atöbbi nem baloldali,hanem /véresszájúkomcsi/nem a komcsi a baj.A müvésznek joga és kötelesége a vélemény nyilvánitás.De az elfogult,mindenféle empátiát nélkülöző hatalmi mámor nem vélemény.Felénk ezt ugy hivják:segnyalás.Még mielött valaki jobboldaliságal vádolna,:igen,az vagyok,de ez a tény,nemgátol meg a gondolkodásba.Ja!a vizitdij nem féldoboz cigi,hanaem egy kiló kenyér ára.Ebben az orazágban van sok olyan cslád,hogy nincs meg az a napi háromszáz....enni meg ugye minden nap....de álitolag a kárpát medence h hatmilió embernek van...

Parasite 2008.03.28. 13:22:51

kriszta pont azt teszi ami ennek az országnak, pofánver a stílusával mindenkit nyilvánosan, hátha magukhoz térnek néhányan. a magánéletben egy bűbáj, nyilvánosan pedig korunk karikatúrája. ez az ő művészete. mások vérrel meg szarral festenek. megint mások preparált darabolt embereket állítanak ki szoborként. nem kötelező egyiket sem megnézni.

Parasite 2008.03.28. 13:24:03

*ami hasznára válik ennek az országnak

Sierpe (törölt) 2008.03.28. 16:44:32

Nem láttam a műsort, szóval erről nem tudnék érdemi véleményt mondani, de régebben is hívtak meg néha hülyéket. Amikor a ciccolina volt egyszer régen az az egyik legjobb volt, végig szopatták amiből persze semmit nem érzékelt :) Legalább azon lehetett röhögni, mert ami már egy ideje megy azon valahogy nem. Pedig nem a győzike só féle "humort" kedvelem.
Már évek óta nem nézem, mert egyszerűen unalmas lett, alig voltak poénok, csak a politika. Érdekes, hogy pont azóta esett rohamosan a színvonal, mióta azok vannak hatalmon akiknek az ott ülők szurkoltak. Talán nem tetszik nekik amikor azokat kritizálják akikkel ők szimpatizálnak :)
A legutóbbit megnéztem kíváncsiságból, hogy érdemes e esetleg újra nézni, de nem kaptam kedvet.

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2008.03.29. 03:00:20

hál istennek több embernek tetszett,mint akinek nem :) engem pl Kern sokkal jobban irrital az elfogott leveleivel,mint Tereskova. Szerintem a Vágó után ez volt a legjobb heti hetes rész.

bütyök 2008.03.30. 17:19:31

1.ha a fos műsorok,meg a kommentelések helyett mindenki pihenne,másnap meg dolgozna,esetleg kihagyná az életéből ezeket a nulla dolgokat,talán menne is valamire az ország.kurvaanyázzátok egymást egy beteg ember miatt... 2. DOLGOZZATOK,MOZOGJATOK,Élő szóban beszélgessetek,lehet még viszi valamire az ország....de így .......

zsoci:D 2008.04.02. 20:35:42

itt van hang felvétel is???
süti beállítások módosítása