Dugást a lámpánál

2008.02.15. 09:27

Lassan már azt hittem szürke hétköznapjaim között, hogy velem semmi érdekes nem történik, és csak mások életéről írhatok. A valóság viszont képes bármilyen elképzelést megcáfolni. Azt már teljesen megszokhatta a budapesti közlekedő, hogy Fedél nélkül, Flaszter vagy hasonló kiadvány kíséretében hajléktalanok mennek oda autójához. Nem meglepő, ha a szokásos újságok helyett csupán a műanyagpohár jelzi, hogy mit szeretne az illető. Az ablakmosókkal is egész jól elvan az ember, mert az is rendszeres jelenség.

Tegnap hazafelé menet a munkából már kezdett besötétedni, amikor odaértem a Budapest XVIII. kerületi Szarvascsárda térhez, a Ráday Gedeon utcán, és éppen balra készültem kanyarodni az Üllői útra. Mellettem a Zila Kávéház és Krisztina Cukrászda épülete. Mindezt csak azok kedvéért, akik szeretik a részleteket. A lámpa pirosra vált, olyan negyedik lehetek a sorban. Itt kezdődik a történet lényegi része.

A járdáról lelépett egy jólszituált, általam olyan 25 év körülire saccolt nő, kezében cigaretta meg talán egy mobiltelefon, és bekopogtat a jobboldali ablakomon. A járda és köztünk még ott van a jobbra kanyarodó sáv, ami rendszerint üresen áll ilyenkor, tehát nem a járda mellett álltam meg. Felkészültem minden kérdésére gondolatban, és leengedtem neki az ablakot, majd a következő beszélgetés zajlott le köztünk:

- Szia, nem tudod hol aludjak ma este?

- Hát, ez jó kérdés!

- Nem aludhatnék nálad?

- Nem tűnik jó ötletnek.

- Kicsit be vagyok csípve. Nem hívsz meg valamire?

- Otthon feleség és két gyerek vár. Magyarázzam még?

- Nem, köszi. Szia!

Ezután még a mögöttem lévő autónál bepróbálkozik, de ott sem jár eredménnyel. Menet vége, a lámpa zöldre vált.

Erre a verzióra őszintén megmondva nem készültem. Olyan amerikás feelingem lett, nem kell nekem valami nagyvárosba menni az ígéret földjére, hogy ilyen élményekben legyen részem, tökéletesen megfelel egy külső kerület is Budapesten. Pedig ez még nem annyira külterület, teljesen forgalmas hely. Elgondolkoztam. A nő tényleg jól öltözött volt, az átlagosnál még jobban is kinézőbb. Nem tűnt zavartnak, ha ivott is én nem nagyon láttam rajta. Lehet, hogy füves cigit szívott, és ez dobta fel a hangulatát annyira, hogy belemenne egy egyéjszakás kalandba? Közben elképzeltem, hogy egy ilyen kaland után az ember kirabolva és egy nemi betegséggel gazdagabban ébred. Nem tudtam hová rakni a történetet. Lehet, hogy meg kellett volna keresnem a kamerával rohangáló embereket, akik éppen a következő kandikamerás műsor darabjait forgatják? Azonban az is lehet, hogy én vagyok ilyen naiv, és tényleg a kurválkodás legújabb, budapesti módjába futottam bele.

A konzekvencia viszont egyértelmű. Ma már nem csak újságot, vizet vagy ablakmosást kaphatsz egy piros lámpánál történő megállásnál, hanem korunk trendi módján egy kalandot is. Egy Valentin-napi dugást.

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr5340059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doris · http://doris.blog.hu 2008.02.15. 10:09:29

Ez olyan "Micsoda nő" lehetett. Te meg hagytad elmenni, wazze :-)

movhu 2008.02.15. 10:16:38

Az a baj, hogy én már túlvagyok a felvezető körön, nem úgy mint az a Richard Gere pasas. Különben sincs időm kvákból normális nőket faragni, mert lekötnek más dolgok.

Marcsi 2008.02.15. 10:20:18

Gyanítom nem kellet neki sokáig várni. Csak akkor lepődött meg a pasas, amikor a Tökalsó szerű szituhoz érkezett, és kiderül, hogy ezért fizetni kell a végén :)

demizson bobby 2008.02.15. 10:21:06

Normális nők? Oximoron szagú kifejezés.

movhu 2008.02.15. 10:28:18

A nő a létszólagos ellentmondás ellenére lehet normális :)
Megérteni pedig őket lehetetlen feladat, ezzel legfeljebb próbálkozni lehet, és félsikereket elérni.
De hidd el a férfiak pontosan ezért szeretik őket. Milyen lenne már egy kiszámíthatónő ? :D

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.15. 10:29:59

Legalább a kopcsiban leszopathattad volna. Balek xD

Komolyra fordítva: Gondolom pasijával volt valami és bosszúból, minden mindegy alapon be akart pasizni(mondjuk érdekes módon).
A füvet meg felejtsd el, nem ajzószer!

Marcsi 2008.02.15. 10:32:06

Ezúton kérem ki magamnak a normális nő nem létezik típusú feltételezést. Bár megvallom őszintén, hogy az oximoront nekem is ki kellett keresnem, hogy mit jelent :)
Látható, hogy a pasik nem szeretik a közvetlen felkínálkozást. Lehet, hogy más szöveggel kellett volna bekéreckednie a kocsiba, és egy lépéssel már is közelebb lett volna a megoldáshoz, de túl kiszámítható és egyértelmű volt.
Ergo, a nő úgy jó, ahogy van.

movhu 2008.02.15. 10:36:26

Látjuk eric esetében másként végződött volna a történet, valahol a következő mellékutcában 5 perc múlva.
Őszintén megmondom, a bódító szerek tekintetében csak az alkoholig és a nőkig jutottam, mindkettő kielégíti az ilyen irányú igényeimet, így a fűről nem tudok nyilatkozni, igazad lehet.
Egyébként nem volt kurvásan öltözve, lehet a te verziódban is valami. Nem szoknya, hanem nadrág, és teljesen átlagos, amolyan alsórétegbeli irodista kinézete volt. Semmi túllőtt smink vagy ilyesmi, átlagos árú cuccok voltak rajta.

movhu 2008.02.15. 10:40:38

Egyébként eléggé nem szerencsés választás bosszúból megd*gatni magad valakivel, mert a mai világban nem tudhatod, hogy az illető mivel fog még téged Valentin alkalmából megajándékozni. Ráadásul, ilyet hirtelen felindulásból csinálni hülyeség, mert végképp elvágja a visszautat.
Akkor már egyszerűbb azt hazudni - ha mindeképpen erre utazik - hogy megvolt a dolog, és kész. Bár akkor az éjszakával járó vigaszt nem kapja meg.

Marcsi 2008.02.15. 10:45:52

Érdekes bosszú lenne az ilyen, és minősítené azt is, aki egy ilyen hatására még hajlandó volna felbosszantani magát. Szerintem ilyen esetben le is út, fel is út.
Azt pedig nem lehet tudni, hogy milyen tendecia indult be a piacon. Lehet, hogy hamarosan mindennapos lesz, hogy a hajléktalan és az állítólagos műtétjére gyűjtő mellett ott fog állni a cicababa is, és csak ki kell neki szólni, hogy elvinnéd egy darabon.

k_petya 2008.02.15. 10:48:35

Kit vihetek el 1 körre?

movhu 2008.02.15. 10:50:10

Egyértelműen nem tudom besorolni a történetet, tehát a Micsoda nő-től kezdve a bosszúig bármit el tudok képzelni. Az első néhány másodperc azzal telt el, hogy az agyamat átprogramozzam, mert én naiv azt vártam, hogy megkérdezi merre valami utca, vagy rosszabb esetben el is viteti magát odáig, de elsőre megállt a lélegzetem, és kerestem mit válaszoljak.
Lehet hamarosan írja valaki, hogy ő bizza hazavitte.

movhu 2008.02.15. 10:52:28

Milyen autóval k_petya ? :)
Különben még az autóm sem extra, ugyan fél éves, de erősen az alsó-közép, éppen kilép az alsó kategóriából. A mögöttem lévő, aki szintén nem akartak zenéltetni, ő meg valami régebbi nagyobb autóval volt, persze szintén egyedül.
Szóval nem a merdzós kategóriát szúrta ki, volna nála esélyed bármivel.

Kuku 2008.02.15. 11:09:23

Egy patront lehet, hogy megért volna nekem. A kotont meg úgyis feltalálták már.:)

movhu 2008.02.15. 11:11:12

Ellenkezik a meggyőződésemmel, bár tudom, hogy ez a nézetem az, amiben egyre kevesebb ember osztozik :)

Czigler Zsolt 2008.02.15. 11:16:18

Nem lehet nem észrevenni ,movhu-t erősen foglalkozttja a probléma ,mi több ,némi megfosztottság érzetet vélelmezek ,persze lehet ,csak projektálok.
Sajnoshálisten volt alkalmam néhány éven át kórtant tanúlgatni ,így az összes nemi- ,bőr-,ígyúgy fertőző nyavalyát és azok nempiskóta következményeit is átvettem néhány tucat vizsga okán ,úgyhogy elmondhatom ,csk a láncaidat vesztetted ,mármint a leendőket.
Pl. egy teljesen egyszerű csekély értelmű bőrgomba ,amely mégcsak nem is terjed túlzottan szét ,megelégszik aprócska telephellyel ,képes 8-10 éven keresztül periódikus aktivitást mutatni ,kikezelni pedig csak az aktív időszak alatt vett helyi mintából kitenyésztett állomány hosszas vizsgálata alapján lehet ,ha...
Hahaha... Tehát először urológus/-nő/ ,pöcs/pardon/ elő ,néhány érdeklődő kérdés ,kérdésbe bújtatott élc /igen?két gyerek?és már ovisok?/,hónapok múlva évekig kenegetés ,közben asszony tuti megbuktat ,jöhet a duma a nyilvánoswcről stb.
Szép történet kerekedhet ,és ez csupán az alapjárat ,hiszen az egészen ártatlan oralizálgatástól is összejöhet minden ,amitől ettől fogva sz.r lesz.
Na,én pl. ezt a történetet szoktam elmesélni magamnak ,amikor hamvas szépségek sugárzanak az út széléről.

doki 2008.02.15. 11:19:28

Szerintem jól meg kellett volna dugni, oszt jónapot!

movhu 2008.02.15. 11:29:23

orv, nem érzem magam megfosztottnak hidd el :) Köszönjük egyébként szakszerű felvilágosításodat a kockázatokkal és mellékhatásokkal kapcsolatban :D
dokinak pedig javasoljuk orv hozzászólásának mélyértelmű elemzését.

Golem 2008.02.15. 11:44:52

Volt piros lámpa, nem? Akkor meg min csodálkozunk kéremalásan. A negyedek ki vannak jelölve, fél percenként mindig a másik oldalán vannak a kereszteződésnek.

Marcsi 2008.02.15. 11:46:33

doki, szerintem te meg is érdemelnél egy ilyen estét, hogy aztán tapasztalt orvos kollégánk szakértelme segítségével valamiféle apró gombás dolgot évek alatt sikerüljön kiírtani belőled.
Persze ugyanez igaz a szórakozóhelyen felcsípett ismeretlenekre is, tehát zászlót fel!!! Ne hagyjuk munka nélkül orv-ot :D:D:D

doki 2008.02.15. 11:46:57

movhu: az általad elmondottakból ösztöneim azt súgják, hogy a hölgy nem volt sem kurva sem nemi beteg nem volt becsípve és befüvezve, egyszerűen csak be volt indulva és rámozdult az első lehetőségre ami adódott.
Szerintem ennyi a történet.
Csak egy nő aki dugni akart! Van ilyen is,még ha nem is túl gyakori.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.02.15. 11:48:03

Vagy kurva volt, vagy jól le akarta nyúlni a lakásból az értékeket. Ha egy nő dugni akar, akkor még befüvezve sem így intézi a dolgot...

Czigler Zsolt 2008.02.15. 11:48:50

Szívesen.
Amúgy vajh fölmerül -e szenvedélytől súlytott polgártársban ,hogy a csábító és bármire hajlandő nőstény egyed/polgártárs ott ,az útszéli rekettyésben a mai hűvöskés nappalon immár mondjuk négy polgártársunkkal töltött el intim perceket,tizperceket és ezenközben fürdőszobát csak a kéztörlésre használt teszkóújság akciós-csempe rovatában látott ,de vizet még abban se.
Ha pediglen mondjuk hármas számú polgártárs hajlandó volt borsos felárat leszúrkolni ,akkor ráadásként az óvszer nélküli közösködés is befigyel ,mint hatványraemelkedés-opció.
Az előbbi képlet átemelhető 35fokos nyári melegbe ,tetszés szerint Balaton-menti ,vagy akár Monor-Üllő-Vecsés menti környezetbe ,és a képzelet máris elszabadultan száguldozhat a szagok és illatok végtelen sztrádáján.

movhu 2008.02.15. 11:48:54

Piroslámpás negyed az egész város :)
Láttam ilyen filmet a Discoveryn, ahol beteges szexmániás nőket mutogattak, látod erre nem is gondoltam eddig. Ott is azt mutatták be, hogy családos, jól szituált nő az utcán beindult, és elrángatta a következő útjába kerülő hímet az első árnyékosabb helyre, és ment tovább. Lehet, hogy az én esetem is csak ilyen volt ?

lucky74 2008.02.15. 11:52:26

Bocs, de normális nő valóban nem létezik!!!

bervas 2008.02.15. 11:54:30

Naív vagyok. Nem lehet, hogy Valetnin nap alkalmából magányában jól beszeszelt, és eljutott a teljes kétségbeesésig? Olyankor szokott az ember hirtelen felindulásból hülyeséget csinálni...

Persze ha rendszeresen feltűnik, arra, akkor hivatásos.

doki 2008.02.15. 12:00:13

Nem hiszem, hogy "beteges szexmániás nő" lett volna, csak lehet, hogy már unja a vibrátort.
Amúgy meg gombamód szaporodnak az olyan helyek ahol a nők fizetnek a szexért a férfiaknak.
Hja az emancipáció!

movhu 2008.02.15. 12:07:13

Kicsit OFF: Múltkor a Mónikában volt egy fazon aki élete többségét börtönben töltötte(és nem volt egy csúcs pasas) Amikor kint van, akkor nőkkel tartatja el magát, pont ebből adódót a Mónikás vita, hogy valakit lehúzott.

Doris · http://doris.blog.hu 2008.02.15. 12:07:48

Mindenesetre vicces feltételezések.
Voltam már én is beszeszelve ( a vibrátort nem lehet megunni :-) ), de egy ilyet nem tudom, elkövetnék- e.
Fura mindenesetre.
Bevállalós nőci lehet, ha tényleg ellenszolgáltatás nélkül nyomul.
Bár lehet ez is ilyen perverzió (bár annyira nem perverz). Vagy tényleg kandi kamera.

*blondy* 2008.02.15. 12:11:48

...hogy mik vannak...

hát ha annyira @ hiánya van, elég régóta müködnek kávézok, büfék, sörözők és ott szinte várnka az ilyen egyenes, belevaló csajokra.
Persze, feltétlen kell a kis sapek is a @-ra, merthát semmi garancia nincs a mindenféle nyavaja összeszedése ellen.
Vagy ez lesz az új trend?a családi vacsora előtt 1 kis könnyed utcai nagyvárosi intim együttlét?
Akinek pedig nem izlése ne vegye magára:-)
üdv/*blondy*

movhu 2008.02.15. 12:12:52

Doris lehet, hogy még nem ivott eleget egyszerre :)

km 2008.02.15. 12:21:45

egyszer amerikában voltam régen. kisebb utcán mentem szálloda felé "haza". megáll egy bazi nagy fekete kocsi, nem t'om milyen márka volt benne egy csinosan molett fekete nőci. megkérdezi: "Do you wanna ride?" se köpni, se nyelni nem tudtam (suttyó fiatal gyerek voltam még). kérdez tovább hova megyek, hol lakom, honnan jöttem...
aztán mondtam neki "No thanks, not now" és elhajtott. szobámba felérve kivert.. a víz, de nagyon.

doki 2008.02.15. 12:26:12

movhu, azt hiszem nem értettél meg.
Én nem arról írtam amikor egy férfi eltartatja magát egy nővel, mondjuk úgy hogy az dolgozik helyette is, hanem a jó öreg klasszikus kupleráj nőiesített változatáról:
elhanyagolt hölgy odamegy, kiválaszt, kielégítik, fizet, hazamegy és mindenki boldogan éli tovább az életét.

Czigler Zsolt 2008.02.15. 12:27:58

No de miért pont egy kereszteződés közepén?
Miért nem inkább egy picit jobb krimováriban ,ahol még pia is van/lesz ,legalább is neki ,hisz ígyen kezdődik az ilyesmi.
New Wawe?
Bár volt már olyan ,hogy esküdni mertem volna ,hogy a gyerek egyik ovónénije,ott,az oviban ÚGY nézett rám ,miközben kéz a kézben csiporkával...
Essesemmi.
Nomeg vetkőztetünk néha nemakárhol ,csupán szemmel ,nőket munkahelyről ,bankból ,vagy pl. van egy vill.óra leolvasó mifelénk ,aki olyan ,mint egy KANCA. Egyszerűen nem lehet nem elképzelni ,ahogy ... hangot ád ,miközben a mellei hegyesedve...álj!Ne tovább!
Szóval a szex szabad pálya ,gyorsulási verseny ,tömény hormon és életveszély.
Ettől jó.

*blondy* 2008.02.15. 12:38:10

orv!

neked aztán igazán nagy hiányod lehet, ha már a villanyleólvasóra igy beindulsz...hehehe

Milyen állapotban lehetsz, ha egy tabledance klubba bemész?LOL
*blondy*

cso zsi 2008.02.15. 12:40:39

Mert ott autók vannak. Ahol autó van, ott pénz is akad(hat), míg egy krimóban nem biztos.
Amíg facér voltam, mindig volt nálam gumi, a jelenlegi párommal való első alkalomkor használtuk.
Nem mondom, hogy hú de hűséges lennék, de már nem nagyon kerülök szándékosan ilyen helyzetbe, tehát nincs nálam koton.
Pedig de sok szép nő van még a páromon kívül. ;)
Ráadásul, most már neccharisnyás lábak villannak elő az egyre rövidülő kabátok alól...

movhu 2008.02.15. 12:46:17

Tény, hogy a metrókijáratnál kevesebb a valószínűsége a pénzes pasinak, bár vannak elvetemültek, akik akkor is ott járnak. Lásd Ördög Ügyvédje, és az abban leírt jelenség nem kamu, nyugaton tényleg többen preferálják a metrót a gazdagok közül is.

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.02.15. 12:57:53

Én pár perccel később jártam arra. Leírom mi történt, de még mindig nem tértem magamhoz. A csaj nekem nem azt mondta, hogy nálam akar aludni, hanem azt, hogy vigyem haza, mert becsípett és a kocsiját itthagyja asarkon a cukrászda előtt. Egyébként kocsit nem láttam, pedig próbáltam beazonosítani. O.K. mondom arra megyek elvihetlek... Már majdnem a címnél tartottunk, amikor...

movhu 2008.02.15. 13:00:04

Tessék csak folytatni :)
Először az jutott eszembe, hogy honnét tudtad, hogy nálam később jártál arra, de rájöttem, hogy te felvetted, tehát nálad később már nem járhattam ott.
Ezek szerint egy irányba lakunk :)

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.02.15. 13:00:26

movhu: Nem én voltam, kisdobos becsszó :D

movhu 2008.02.15. 13:02:31

Még megtudjuk mi is az igazság ?

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.02.15. 13:04:46

látom, hogy furcsán felfeslett a bőre a csuklójánál. Az egész olyan volt, mint egy felhajlott matrica, alatta meg egy másik réteg zöld borítás. Ekkor kicsapódott a nyelve, mint valami kaméleonnak és a vége beleállt a nyaki verőerembe. Elvesztettem az eszméletemet, de az autó mehetett tovább. Valami titokzatos erő irányította...A nő már nem nő volt, hanem egy visszataszító nyálkás lény,aki határozott energiával csapolta meg az agyamat...Túl sok információt nem szedett le rólam a Föld bolygóról, mivel eléggé felületes csóka vagyok, ezért gyál határában otthagyott egy földúton... csalódott voltam, hogy le kellett mondanom a szexről.

movhu 2008.02.15. 13:07:15

Tudtam, hogy csak valami blogartos hozzászólás következhet :D Már régen figyellek, és tudtam, hogy te is alien vagy. Főleg a múltkori Mars képek után. Olyan sokféle senkinek nincs :)

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.02.15. 13:09:11

nanu nanu :) Az élet ettől szép. Néha azért komoly is tudok lenni. Na bocsi.

GodmaNZ 2008.02.15. 13:09:54

Lehet,ha "johiszemuen" beengeded a kocsiba,5 perc mulva meg nem kukizas van,hanem szanaszet szurkal egy kalaptuvel valamelyik zsakutcaban.Nekem eleg gyanusnak tunik a dolog,szerintem az ilyenekkel vigyazni kell.

Én 2008.02.15. 13:12:13

Nem tudom miről beszéltek? Dugásról szó sem volt, csak ennyit kérdezett: "- Nem aludhatnék nálad?" :))

Holva 2008.02.15. 13:16:57

"Pedig ez még nem annyira külterület, teljesen forgalmas hely"
Márpedig az külterület. Mint minden, ami a körúton kívülre esik...

Dr Kangörény 2008.02.15. 13:20:53

Ha valaki meg akarja bosszulni, hogy a pasija félredugott, én szívesen segítek!

movhu 2008.02.15. 13:34:39

Kangörénynek szóljon valaki, akinek ilyen irányú igényei vannak. Csak szigorúan pozitív HIV teszttel rendelkezőkkel áll szóba :)

Átlátó 2008.02.15. 13:56:09

Én is,én is vállalok! Fel kell készülni,hogy esetleg teljesen új dimenziókat nyitok meg e tárgyban,szóval lenne aki azt hinné,-eddig becsapták. :) ( HIV negatív papírt és a taxipénz előre kérem!)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.02.15. 14:02:07

Ez fura.
Szerintem ez nem tipikusan az útszéli kurvák szövege. Ugyanakkor bevállalós egyéjszakásnak meg kicsit túl hihetetlen.
Olyanom volt már, hogy másfél órás vonatonúton kezdődő szemezésből leszállás után ágybabújás lett, de azért ott legalább volt valami előzmény...

aTony 2008.02.15. 14:26:36

Mi van ha olyan hajléktalannak szól be, aki autót lopott :)))

mandula 2008.02.15. 14:32:37

Pasik, pasik...:-))Persze a legkézenfekvőbb magyarázat eszetekbe se jut.A csaj egy tanulmányhoz készített felmérést.Hamarosan olvashatjátok.;-)

movhu 2008.02.15. 14:37:18

Pont valami ilyesmit vártam, hogy valaki felvilágosítson erről, kedves mandula. Elképzelhetőnek tartom a verziódat, sőt tudhatsz is valamit. Nem mesélnél kicsit többet róla? Mert az itt olvasóknak nem fog újdonságot jelenteni a történet, ha belefutnak.
Mindenesetre frankó meló lehet. Mi van, ha berántom a kocsiba, és egy alhagyatott helyen végrehajtom az éjszakát ?

fonthana 2008.02.15. 14:50:33

Hallod, tesvirem, beinvitáltam volna a car-ba, és úgy megtoltam volna, hogy füstölt volna az összes ánusza!
Ejjj, hogy velem mér nem történik ilyen soha? Lehet vennem kéne egy kocsit, és felköltöznöm Pestre, de akkor is!

Mellesleg attól nem kellett volna félned, hogy kirabol, vagy AIDS-es leszel...nemes egyszerűséggel használtál volna óvszeret,és az aktus után elküldted volna a rákba...ennyi.
Ne bonyolitsátok túl a dolgokat, mert magatok is bonyolult lelkekké váltok- szóllott az Úr!

Ja, mellesleg a nők nem bonyolult teremtmények, inkább már annyira primitiv egy faj, hogy az benne a szánalmas, hogy többet gondolunk kiváló férfiúi agyunkkal beléjük,mint amik...ez itt a baj!

movhu 2008.02.15. 14:50:34

És már bocsánat, de ha valaki hozzám akar jönni éjszakára, akkor a legkézenfekvőbb dolog, hogy nem a shareware programgyűjteményemre kíváncsi.

2008.02.15. 15:00:42

Na, hát ennyit legalább tapasztaltál Amerikából (ha már többet is, bocs...).
Amúgy nem rossz a sztori. Előbb-utóbb elérjük, hogy számlát is adnak, esetleg ha nem kérsz, akkor nem terhelik rád az áfát... Arról lehet majd felismerni őket, kogy pénztárgépet hordanak a hátukon, afféle permetezőgéphez hasonlót, kézi karral működőt. Igazi félkarú rabló, de nemcsak elveszi a pénzedet, hanem ad is valamit (AIDS, kankó, szifilisz, stb. ...).

Czigler Zsolt 2008.02.15. 16:20:24

blondy-ember!
Nem az öncenzura tanít gondolkodásra ,hanem az őszinteség.Nehezen hinném ,hogy neked nincs fantáziád ,persze csupán azért jegyzem meg ezt ,mert olyan 65-ösIQ fölött többnyire már van.
Megfigyelte már sok ember ,hogy a direkt-hülyeség manapság divat.De te ezt a mondatomat nem kell komolyan vegyed ,véletlenül sem szeretnélek hamis útra téríteni.
Lélegezz mélyeket!

Czigler Zsolt 2008.02.15. 16:34:59

A Nő nem faj ,hanem nem.Nem?

Perillustris 2008.02.16. 14:43:45

"egyszer amerikában voltam régen. kisebb utcán mentem szálloda felé "haza". megáll egy bazi nagy fekete kocsi, nem t'om milyen márka volt benne egy csinosan molett fekete nőci. megkérdezi: "Do you wanna ride?" se köpni, se nyelni nem tudtam "

Félreértetted: nem látott még gyalogost, azt hitte beteg vagy, csak segíteni akart. ;)

A témához: egyértelműen lehúzós p*csa volt, biztos ezt agyalták ki a stricijével, mint valami újat, amiből lesz pénze utóbbinak a játékgépekbe. Ha valaki felvette, az valószínűleg nagyon megszívta*. Persze a szégyenérzet miatt talán csak a legjobb barátjának árulja el, mekkora lúzer volt.

*Pl. az etyem-petyem közepén megjelenik a képben a "barát", aki "fájdalomdíjként" tekintélyes összeget követel, mert különben...

Sunmachine 2008.02.18. 11:52:13

Movhu, olvassa az asszony is a blogodat, mi? :D

movhu 2008.02.18. 11:55:53

Időnként igen, de ezt a fenti történetet első kézből hallhatta tőlem is :D
süti beállítások módosítása