Playboy party

2008.04.16. 09:15

Tegnap elkövettem azt a hibát, hogy a csatornák közötti lapozgatás közben a TV2-be is belenéztem. Lassan a műsor olyan lesz, hogy amennyiben listát kellene készíteni a készülékbe beprogramozott csatornákról, akkor ott nem a neve, hanem csupán annyi szerepelne, hogy Dr. House/Született Feleségek/Mirigy, több hirtelen nem is jut eszembe. Ráadásul ez utóbbiból azért sikerül kicsit vontatott részeket is csinálni. Szóval tegnap este nagyon fontos tudósítás kapott helyet a műsorok között. Meghalt Antal Imre? Nem, nem az volt a fontos hír, hanem Voksán Virág kirándulása Las Vegasba. Hirtelen műveletlen voltam, mert azt sem tudtam ki az a Voksán Virág, de hamar kiderült, hogy maga Hugh Hefner hívta meg a szülinapi partyjára, a vegasi Playboy „székházba”

Hugh olyan amilyen, lehet rá mondani jót és rosszat, egy biztos, sikeresen csinálta életében azt, amit csinált, azaz a nyuszis magazin irányítását. Elvileg elküldik neki havonta a világon megjelent összes számot, amiből ő választja ki, hogy kik utazhatnak az ilyen rendezvényekre. Azért lehet egy olyan érzésünk, hogy nem is ő maga foglalkozik ezzel, hanem egy másik csapat, de ki tudja. Lehet, hogy az öregnek ma sincs jobb dolga, mint egész nap a magazinokat lapozgatni. Tehát Hugh meghívta Virágot. Értelmes ember valahol tizenéves kora körül kinő abból, hogy istenként tekintsen azért valakire, mert sikeres ember, de itt nem erről volt szó, hanem nyomták keményen, hogy ez mekkora szám. Egy idő után az embert már nem érdekli a papírgyárba vagy a vasüzembe történő látogatás, és nem pisili össze magát attól, hogy személyesen láthat egy színészt a Váci utcán. A riporter viszont olyan felemelten és magasztalóan beszéltek az öregről, mintha legalábbis tényleg ő maga lenne a jóisten. A TV2 természetesen tudósított, de olyan mély színvonalon, hogy az valami félelmetes.

Átlag házivideó szintjét hozták, de tényleg nem többet. Arról ne is beszéljünk, hogy kiragadott jelenetek úgy nagyjából egy rosszul sikerült Iwiw fényképalbumba valók, de nem egy tudósításba. Virágot elnézve nekem amúgy is inkább az jut eszembe, hogy Amerikába egy kongresszusra utazik, amit „A plasztikai sebészet elharapódzása kelet-európában” címmel tartanak. Rögtön a pakolásnál olyan szerencsétlen mondatokkal dobták fel az unalmas tudósítást, mint a „Hefner díjazni fogja, ha minél kevesebb ruhát veszek magamra”. Korábbi interjúkban elhangzott, hogy Lehet talán pont ez fogta meg bennem Hefnert, hogy inkább egzotikusabb vonalú lány vagyok”. Szerintem Hefner már öreg ahhoz, hogy különösebben érdekelje, hogy az ezres nagyságrendű vendég milyen ruhában van. A partyra betekintve amúgy is nem láttunk mást, mit egy átlagos tanyaszéli diszkóban. Alulöltözött csajok buliznak együtt, nagyjából ezt volt a szint, már amit a TV2 rosszminőségű videóiból ki lehetett nézni. A „sztár” ezután átadott egy magyar bort, mint ajándékot, ami személyesen neki volt névre címkézve. Nagy szám, átlag plázában van boros bolt, ahol ilyet helyben nyomnak. Azt, hogy mennyire senki volt a rendezvényen a magyar hölgy az is mutatja, hogy nagymellű Pamelával össze sem futhatott, pedig az ő szobája alatt lévő szinten lakott. Hú, micsoda élmény, Pamela néhány méterre tőle, ez aztán a karrier csúcsa.

Ennyit a műsorról. Azért is végigszenvedtem, hogy a TV2 miként butítja megint a magyarokat azzal, hogy egy teljesen átlagos vegasi diszkózást, ahol feltűnik valami ismert öregember, világméretű szenzációnak tüntet fel. Ami a legszomorúbb ebben, hogy megint csak képet állított néhány szellemi fejlődésben középtájon tartó vagy visszamaradott lánynak, akik ezáltal elhiszik, hogy a testből is meg lehet tartósan élni, és a világ legfontosabb eseménye Hugh Hefner szülinapja.

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr87427770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SK 2008.04.16. 10:07:28

Most már nem bírom megállni :)

Kínzó kérdés:
> Nem nézel Te kicsit sok TV-t?????

movhu 2008.04.16. 10:14:13

Igen,én sokakkal ellentétben nem tagadom, hogy szoktam tévét nézni. Nem sokat, de este időnként a szórakozás ezen formáját próbálom űzni. Bekapcsoltam, hogy megnézzem van-e valami nézhető addig, amíg éppen egy számítógép lelkét(alaplapját...miket el nem mesélek) műtöttem kifelé. Szokott ilyenkor valami értelmes menni valahol, és eközben akadtam meg itt.
Sőt, igen, van olyan perverzióm, hogy új műsorokat megnézek, hogy érdemes-e mégegyszer. A TV2 nem szokott mostanában ilyet adni.

dzsedi 2008.04.16. 11:40:13

bemondták mindenhol, hogy feldobta, de szerinem ezért nem kell mindjárt azonnal jajj jajj emlékműsort csinálni, főleg a vészhelyzet helyett, ott az m1 csináljon az emlékműsort, de ne a faszomklubb amikor sorozatot akarok nézni, hernyók

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.04.16. 11:45:05

Minden postod alatt hálát adok az égnek, hogy nem kell ezeket végigszenvednem :D amúgy tetszik, hogy nem ájulsz el ezektől a műcicoma dolgoktól úgy, mint az átlag.
A SWI-nek tegnap pont AI volt fontos:
fika.blog.hu/2008/04/15/dogkeselyuk_antal_imre_folott

dartvader 2008.04.16. 11:46:48

Egyrészt dzsedi egy nagy kretén, ezzel ezt le is zárom.
Másrészt az a csaj nem is olyan jó nő. Alakilag még ott van valahol, de valahogy a fejszerkezete nem jön be. Szerintem azt meg, hogy ki megy az nagy Amerikába partyra, azt sorsolással döntik el.
Ja, és szégyen töltene el, ha a lányom vagy barátnőm akkora ismert **** volna, hogy egy ilyenre meghívnák.

Reckl Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.04.16. 11:47:14

A Playboy főszerkesztője a tv2-esek nagy haverja, ezért kell minden ribit sztárként bemutatni.

Nevezett riportot nem láttam. Amúgy Antal Imrét meg azért nem említették, mert élete végén abból élt, hogy nevét és arcát adta az RTL Klub büntetendő színvonalú Szeszélyeséhez. Így a tv2 számára még halálában is persona non grata.

Gratulálok!

movhu 2008.04.16. 11:57:07

Pont ez utóbbit emeltem ki múltkor, amikor az Showder stand-up-ról írtam. Ott meg mertek említeni TV2 üdvöskéket is. Nem értem miért nem létezik az, aki a másik csatornánál dolgozik éppen.
A műsorból meg lejött, hogy Playboy reklám. A ribi dolgoról meg annyit, hogy lassan a TV2 esti műsorai arról szólnak, hogy melyik értelmes tevékenyéget végző nő hova utazott. Dundika, Anikó, Virág...stb

Pimpa 2008.04.16. 12:11:10

Ma reggel a mokkában volt könnyes megemlékezés Antal Imréről.
Amúgy a tv2-n több alkalommal is láttam, hogy pl. egy újság reklámjában, ha a címlapon RTL-es arc volt, kiretusálták! Szánalmas.

Manyizga (törölt) 2008.04.16. 12:14:36

(Belső infó, ha valaki nem tudná:)

Egy ilyen party valójában az arrafelé is intézményesített szereposztó-dívány technika hatékonyabbá tételére jön létre.
Akit meghívnak, azt meg akarják dugni fonnyadt, májfoltos bőrű cukrosbácsik. :)

Badu 2008.04.16. 12:18:04

Majd megismered ki ez a csaj, ha megy a főzős műsorba is a többi zseni mellé:-)
De ha ma reggel bekapcsoltad a tévét, akkor mindenhol Antal Imre volt. Én nagyon sajnálom szegényt, bár azt nem értem, amikor azt mondják, hogy mindenkit meglepett a halálhír.

Mifli 2008.04.16. 12:20:23

Most nem azért, de reggel a Mokkában mintha azt mondta volna ez a Virág, hogy nem is őt hívták, hanem valamilyen Vikit, csak Viki nincs még 21 éves, ezért nem mehetett..
Vagy csak én voltam még túl félálomban.

Troppauer74 2008.04.16. 12:34:26

Hogy ti mennyi sz*rt tudtok nézni (már bocs) :) Mokka, főzőműsor, - egyáltalán - TV2??? (Na OK, házdoki az tényleg állat, meg a szülfel is...)

Szerintem jobb is, h ez a kanális nem emlékezett meg Antal Imréről, neki lett volna kellemetlen. Sajnos a másik - retek - megtette -, nem láttam, úgyhogy a konkrét műsort nem minősítem.

Szegény többet érdemelt annál, hogy ezek emlékműsort készítsenek Róla. Inkább mutassák csak a gazdag amerikai bácsit meg a roppant büszke és mégroppantintelligensebb sebészeti esettanulmányt. Az való oda.

qwerty 2008.04.16. 12:38:23

Pimpa! Ez komoly? Kiretusálták? És mit tettek a cimlapra helyette? Azonnal linkelj erről képet, látni akarom!! Ilyet nem is tehet, ez perelhető, sztem kamu..

Amúgy a TV2-nek 2008 lesz a legrosszabb éve az eddigiekhez képest. Sorra buknak meg a műsoraik, ami azt váltja ki a nézőkből, h egy idő után már bármit is indítanak, elevel kudarcra lesz ítélve a sok bukta után és bele se kezdenek majd a nézők. Mert mint tudjuk a néző nem felejt, ha meg igen akkor majd emlékeztetik őket ezekre!

beavereater 2008.04.16. 12:47:52

Troppauer74: az RTL-es emlékműsort láttam, nagyon korrekt volt, AI-nek szerintem semmi baja nem lett volna vele. Mondjuk zömében régi MTV-s felvételek voltak.

Más: rákerestem ennek a "celebnek" a nevére, megtaláltam a hivatalos honlapját, hát vazze, ennél még a lidérc királynő is szimpatikusabb, akit tegnap este láttam az SGA-ban...

Edward Nygma 2008.04.16. 13:02:23

"fonnyadt, májfoltos bőrű cukrosbácsik" fúúj, b+, épp ebédezek :)
A tv2-ről én sokáig hittem, hogy némi színvonalat tud magáénak, szemben az rtl-lel. De gyorsan bebizonyosodott, hogy tévedek...

seymourglass 2008.04.16. 13:07:04

Meghalt. Mint mindenki. Miért kéne ezért az összes magyar tv-nek az ő ragyás képét mutogatnia megállás nélkül?!

AvgDvl 2008.04.16. 13:20:18

Társadalmi János a szívéhez kap, mert anyagszerű...

Ne haragudj, mia fasznak nézel tévét egyáltalán?
Nem tűnt még fel x év alatt, hogy ezt várhatod?
Vadász, vadász, te szopni jársz ide?

Reckl Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.04.16. 13:20:18

Régen is voltak bordélyok, de az ott dolgozókat nem tekintette senki sztárnak. Ahogy most nekem sem, az akkori emberek többségének nem volt baja az ősi mesterséggel, nem érint. Csak nem érdekel.

Antal Imréről az m1-nek volt joga megemlékezni, az RTL Imruska karrierjének elfekvője volt csupán. De mivel még most is nagyon sokan szeretik (pedig se nem playmate, se nem reality-hős), belecsimpaszkodtak a népszerűségébe.

Vitray mindenütt megrendülten nyilatkozott, pedig köztudottan utálta Antalt, mert dilettánsnak tartotta. Nem tudta soha elfogadni, hogy egy zongorista ennyire jó és népszerű lehet az ő szakterületén.

Dr Kangörény 2008.04.16. 13:24:31

Nem lehet egy nőnek a testéből hosszú távon megélni??? Ha-ha, megy az, csak nem a jó test-buta tyúk kombinációban. Amelyiknek van egy csöpp esze, az egy idő után felhagy a nyilvános kurválkodással és mefog egy pénzes farkat és többet nem ereszti el.

Czigler Zsolt 2008.04.16. 13:27:53

...én meg már rég meghaltam volna a helyében...
...a Nyuszisbácsi lószandzseleszben nem azért hív 100 macát az esti bulira,mert egy már sok neki?

Lord Multifilter · http://filter.blog.hu 2008.04.16. 13:33:32

movhu, ez a jelenseg nem arrol szol, hogy a Voksan Virag erdekesebb lenne, mint Antal Imre *RIP* halala. Sokkal inkabb arrol, hogy milyen hatalom, befolyas, lobbi, penz, kapcsolatrendszer all Viragocska mogott.
A holgyrol rengeteg dolgot elarul: www.indavideo.hu/video/Voksan_Virag

Doris · http://doris.blog.hu 2008.04.16. 13:42:34

Jól van már...ez az A.I.- zés is az agyamra megy már. Biztos nagyon jó volt..én nem tudom. Sose bírtam nézni a Szeszélyest, és herótom volt az erőltetett favicceitől is.
Színházban nem láttam.
Azért sajnálom, de én Monty Python, Holló Színház, Hofi Géza, Hajósandris típusú humoron bírok nevetni.
Hát e' van. Biztos valamit nem jól csinálok.

tweakers united 2008.04.16. 13:52:17

bár ne lenne igazad,Movhu.. :\

namnam 2008.04.16. 14:05:58

Egyáltalán nem akarom megvédeni a tv2-t (nem is tisztem, meg nem is érdemli meg), de a Tényekben is volt egy összeállítás Antal Imréről és az Aktívban is. Mondjuk, nem az egész róla szólt, de egész hosszú volt, valamikor a műsor elején. Csak mondom. Az is igaz persze, hogy az Aktív mindig a (szerintük) legizgalmasabb részt teszi a műsor végére, és az már őket minősíti, hogy szerintük Hugh Hefner volt a legizgalmasabb.
Az meg szerintem nem baj, hogy ők már nem csináltak műsorváltozást miatta (mivel azért náluk nem dolgozott, ha jól tudom), bár nagyon sajnálom szegényt, nagyon teheséges volt, de a halála sajnos várható volt, az utóbbi időben már nagyon beteg volt.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2008.04.16. 14:31:45

A tv2-nek volt ez fontos vagy a népnek? Unom már hogy mindenki elfeledkezik a népről, mintha azok szentek lennének. Pedig azok zabálják a fost amit eléjük raknak.

Manyizga (törölt) 2008.04.16. 14:35:57

orv: "...a Nyuszisbácsi lószandzseleszben nem azért hív 100 macát az esti bulira,mert egy már sok neki? "
Nem. Azért hív meg annyit, hogy BIZTOS jusson a haveroknak is! :)) Meg egy már nem izgatja föl... :)

Barnabás 2008.04.16. 14:48:36

Hugh Hefner a bulijaira(értsd orgiák)minőségi repedtsarkúakat szokott meghivni,akik pénzért mindenre képesek.Csak idő kérdése volt,hogy egy magyar honleány mikor jelenik meg ezeken a bulikon.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.04.16. 15:43:39

A tobbi teven meg elo volt keszitve - nyilvan hetek ota - a halottas musor. Az jobb? Ilyen, es kesz.

movhu 2008.04.16. 15:52:42

A bajom nem csak azzal volt, hogy nem Antal Imre ment, illetve szinte hallgattak róla. A baj ezzel a szerencsétlen pléhbojos tudósítással volt, ami az egészet úgy mutatta be, mintha Istenhez mentek volna látogatóba, közben meg valami homevideó szerű képeket láthattuk. Ráadásul dicsőíti a műsor azt az életstílust, pedig erre most éppen nincs szükség ebben az országban.

dzsedi 2008.04.16. 16:32:42

nézzed mán moderáltak, kemény csávó vagy, jól van

movhu 2008.04.16. 16:39:18

A mondandóddal nem feltétlenül, annak szövegezésével és szóhasználatával viszont baj volt...értem, hogy te Vészhelyzetet akartál nézni, te ez a bejegyzés sokkal inkább szól a TV2 ripotjáról, mint arról, hogy mi ment az RTL-en vagy mi nem.

dzsedi 2008.04.16. 16:59:23

máskor figyelek káromkodásra ezekszerint bajod van vele,
ezzel a kis szöszenettel azt szerettem volna mondani, hogy szerinem nem baj hogy a TV2 nem változtatott a műsorrendjén, magyarul ugyanaz a kaki ment mint szokott,
sőt engem kifejezetten zavarnak ezek a hirtelen váltások
süti beállítások módosítása