Eleget szidtuk már szegény IWIW-et, lassan Dunát lehetne rekeszteni azoknak a cikkeknek és postoknak a nyomtatott anyagából, ami az IWIW hibáiból született. Inkább egy másik témát vennék elő, ez pedig a fenti kérdés.

Persze az adatlap megtekintése Subba nagymesteren kívül nem mindenkinek szórakozás, de azért időnként megnézzük a fontosabb ismerősök állapotváltozásait, vagy új ismerősök után kutatva böngésszük a szükséges adatokat. Időnként bejelöl valaki minket, és akkor jöhet a fájdalmas felismerés, hogy az illető adatlapja és fényképei alapján sem jövünk rá, honnét lehet ismerős számunkra. Szerencsésebb esetben valahol az iskola környékén beugrik a dolog. Lássuk mely felületek nyújthatnak számunkra felejthetetlen élményeket.

A fényképek külön kategória. Úgy tűnik vannak kötelező elemek. Az egyik dolog a fotók között a hol is voltam nyaralni az elmúlt 10 évben, mindez képes montázsban bemutatva a feltöltött képek között. Vajon tényleg magamutogatási kényszer, illetve kérkedés, vagy csupán egyfajta időszelet az emberek életéből? Sok megfigyelésemből egyet emelnék ki, amit én személy szerint teljesen megértek és elfogadok. Úgy 30 év közelében, a gyermektelen nőnél kötelező elem a testvér vagy más közeli rokon gyermekével készített közös fotó. Érthető, a biológiai óra kőkeményen ketyeg, és valami féle módon ezt kifejezésre kell juttatni.

Az adatlapok elemzése pedig felér egy pszichológia kurzussal, annyi mindent lehet egyes emberek adatlapján olvasni. Elgondolkoztató az, amit az emberek a munkájukról vagy a szabadidő tevékenységeikről írnak, illetve nem írnak, mert következetesen lehagyják azokat. Vannak szélsőségesek, akik egy mindennapos névvel is csupán annyi adatot adnak meg, amennyiből az életben nem jössz rá, hogy kicsoda, mások pedig az önéletrajzuk könyv változatát vetik billentyűzetre az IWIW konfigurálásakor. Miről árulkodhatnak az egyes sorok? Utálom a munkahelyem, ha nem írom be annak adatait vagy egyszerűen nem vélem lényeges adatnak?

Érdekelne mindenkinek a véleménye, aki erre jár, és ismeri az IWIW-et, hogy neki mi a meglátása a fenti kérdésben, és milyen megosztani valója van ezzel kapcsolatban. Megfelelő számú post esetén lehetne egy jó kis összefoglalót készíteni, amiből megtudjuk, mit gondolnak rólunk az emberek, amikor megnézik a MI adatlapunkat :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr70336454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

állatember 2008.02.12. 16:39:42

FIRST!

emberállat 2008.02.12. 16:40:44

LAST!

állatember 2008.02.12. 16:42:56

LASTABB!

szomorutojas 2008.02.12. 16:43:53

Szerintem azért vannak a nyaralós képek, mert az emberekrôl amúgy nem gyakran készül fotó. Ráadásul kvázi évente mennek nyaralni, folyamatosan lehetnek fent frissnek tûnô képek.

Marcsi 2008.02.12. 16:43:56

Reméljük nem LAST :)
Szerintem a munkahely nem beírás akkor jó, ha ott valamilyen vicces dolog van, egyébként erősen utalhat arra, hogy ez nem éppen egy olyan hely, amivel lehet büszkélkedni. Persze kinek mi a véleménye, de a saját ismerőseim között van ilyen megfigyelésem.

zskrisz 2008.02.12. 16:44:34

THE ONLY

nyikhaj 2008.02.12. 16:45:05

LAST (word fun)

movhu 2008.02.12. 16:46:40

Nekem is vannak nyaralós képeim fent, mert akkor készül akkora mennyiségű kép a családról, amiből lehet válogatni.
De vannak olyan képalbumok, amik sorra veszik a világ nevezetes pontjait, a "Én a Bahamákon", "Én Egyiptomban", "Én Braziliában" feliratok kiséretében. Ott már erősen érzem azt, hogy nem egészen biztos az őszinte szándék :)

jacks_colon (törölt) 2008.02.12. 16:51:43

Vagy épp ellenkezőleg: nem írom oda a munkahelyem/beosztásom, mert nincs köze mind a több száz ismerősömnek ahhoz, hogy most épp mennyivel keresek többet nála. Ez lehetetlen? Csak arc emberek léteznek?
Szerintem ez elég gyakori olyan embereknél, akik magas végzettséggel, magas beosztásban, magas fizetésért dolgoznak.

Másik a "magamról" rovat: az emberek 99%-a azt fogja oda írni, amit ő gondol vagyis inkább szeretne gondolni saját magáról, közel sem a valóságot. A maradék 1%, aki egyébként tudna mit írni, inkább nem tölti ki.

átmeneti kommentelő 2008.02.12. 16:53:51

Nekem sincs fent se iskolám, se munkahelyem (igaz nincs is tucatnevem) egyszerűen azért, mert zavart a rengeteg jelölgetés ezek kapcsán.

állatember 2008.02.12. 16:54:08

Mi a fasszom az az iwiw?

kaméleon 2008.02.12. 16:54:13

szeritem ezekkel az adatokkal lehet reklámozni,.... ritkán!
de ha valakinek ártani akarnak akkor ez nagyon megfelelő arra, hogy adatokat és legfőbb... képeket kapjanak a családi és egyébb viszonyokról!!
Szerintem félelmetes!!

Marcsi 2008.02.12. 16:54:47

Lehet valami jack_colon mondaivalójában. De biztos vagy benne, hogy feltétlenül olyan rossz, ha az iwiw-es ismerőseid tudják, hogy egy normális cégnél vagy normális beosztásban, és nem valami lepukkant helyen dolgozol, netalán sehol nem dolgozol.
Rossz, hogy manapság az ember nem lehet büszke arra, ha rendesen dolgzik, és netalán rendes, bejelentett fizetése van?

movhu 2008.02.12. 16:55:55

zolnaid:
Ezek szerint neked azért nincs ott az iskola, mert sokan csak azért bejelöltek, mert egy iskolába jártatok, csak éppen nem ismerted?

jacks_colon (törölt) 2008.02.12. 16:56:21

"De vannak olyan képalbumok, amik sorra veszik a világ nevezetes pontjait, a "Én a Bahamákon", "Én Egyiptomban", "Én Braziliában" feliratok kiséretében. Ott már erősen érzem azt, hogy nem egészen biztos az őszinte szándék."

Jól látod a problémát. Mások is így gondolkodnak, aki odatesz egy képet, hogy "Én a Tátrában", vagy "Én Horvátországban", az mindenki szerint őszinte, jófej. Aki felteszi, hogy "Én Tokióban", az beképzelt f@sz, és a kurvaannya teliszájjal.

állatember 2008.02.12. 16:56:23

Egymillió a nyugdíjam!!!!

Rendesen bejelentve!!!!!!

movhu 2008.02.12. 16:57:34

Látjuk állatember ráérzett a témára :)
Valami értelmeset is mondhatnál nekünk :)

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2008.02.12. 16:57:45

A 30-as nő más gyerekével jelenségre már én is felfigyeltem, valós. Bár számomra már az is furcsa, amikor valaki a saját adatlapjára a gyermekéről tesz fel főképet. Tudom, "számomra ő a legfontosabb", de ettől még valaki más van azon a képen.
Az adatlap elnagyolt, naná, hogy a kitöltése is óriási szórást mutat. Milyen álomszerű lenne egy felület, ahol mondjuk az iskoláknál listaszerűen választhatnál, intézményt és évfolyamot, és simán tudnád szűkíteni a keresést erre?... Aki igazán mozog a neten, annak az iwiw és a lehetőségei nem elegendőek, máshol megtalálja a buherafelületet, a nagyon sok, igencsak kevés internetes háttérrel rendelkező embernek meg még talán ez is sok. Szóval ez jelen pillanatban nem jó kompromisszum, hanem igazán senki igényeire sincs szabva, egyenprofil, egyenadatokkal, nehéz is lenne bele egyéniséget tenni.

eldorado 2008.02.12. 16:57:47

Ha a 30-as nő még egyedülálló is, a legritkább esetben vallja be. Sokszor látom, hogy a "családi állapot" rovat jótékonyan hallgat, és nem jelenik meg az "egyedülálló" információ.

Egyébként szerintem kár, hogy ez a rovat legördülő menüs, milyen jópofa bejegyzések születhetnének: egyelőre még házas, együtt él a leendő volt feleségével, stb.(családi állapota: jó. hangzott el a sorkatona szájából egy jegyzőkönyv felvételekor)

állatember 2008.02.12. 16:58:16

movhu

eggy meg eggy az kető

állatember 2008.02.12. 17:00:17

különben is, dógozzon akinek három annya van

minnyá kezdődik MÓNIKA

b 2008.02.12. 17:00:46

jaja, azokat en is birom, akik kirakjak a vilagterkepet, es mindenhol jartak rajta (legalabbis ezt allitjak):
En a bahamakon
En az operabalon
En gorogbe
En hortvathba (igen, th-val, volt ilyen)


A masik, amikor nagynehezen eleteben eloszor es utoljara lat eloben mondjuk egy Ferrarit, beall melle, lefotozza az ugyanolyan szocialisan nyomorult haverja, es kirakjak, hogy a verdammal vagy vmi hasonlo...

aztan a fuxos/csajos p didy masolatok a lakotelep elotti jatszoteren/szakadt II-es golffal.

az idezetbeiros tipus, aki odabasz egy olyan idezetet/okossagot, amirol ugyan fingja nincs, de nagyon kulturaltan/bolcsen hangzik.

jacks_colon (törölt) 2008.02.12. 17:01:41

"Rossz, hogy manapság az ember nem lehet büszke arra, ha rendesen dolgzik, és netalán rendes, bejelentett fizetése van?"

Nem rossz, de az ilyen ember hamar megtapasztalja, hogy a rosszindulatú emberek mennyire kreatívak. Ha a munkahelyed a "Magyar Posta", senkit nem érdekel. Ha "Accenture London" vagy "Morgan Stanley NY", akkor már beindul a fantáziájuk, hogy helyrejöjjön a megtépázott egó. Erre nincs mindenkinek feltétlenül szüksége.

Pyf325 2008.02.12. 17:02:20

A képekről:
gondolom mindenkinek van pár tucat olyan ismerőse, akiknél az elmúlt 5 évben gyerek született, és akik adatlapján épp ezért nem az ismerős képe szerepel, hanem a gyereké. Aztán megnézve a többi 13 képet, a gyerek(ek) mindegyiken szerepel, és legfeljebb 2 van köztük, ahol az ismerősünk is felbukkan, de azon a képen sem ő a főszereplő, hanem ki?!
... igen, a gyerek :o)

Túl azon, hogy senki fejét nem akarom venni ezért, csak arra gondoltam, hogy így pont az iwiw egyik fontos szerepe nem jut érvényre. Elfogadom, hogy a gyerek az ember szeme fénye, de az adatlap mégsem a gyereké, akkor meg miért az ő képe szerepel mégis az adatlapon? Persze, legyen róla is kép bőven, ha már egyszer központi szerepet tölt be az ember életében, de hogy lassan még a személyi igazolványokba is a gyerekek képét ragasztják az 1. oldalra a tulajdonosé helyett...

Mindegy. Nekem jó így, hasznos az iwiw, sokat segített már, de csak akkor megyek fel rá, ha valami infó kell, vagy valaki bejelölt engem.
De hát van rá példa, hogy mondjuk egy Szabó Zoltánt kell megkeresni, akiről amúgy is kevés egyéb infónk van, de az arcát ismerjük. Ha a gyerek képe van a főoldalon, akkor Szabó Zoltánt örökre elnyeli előlünk a kibertér...

tildy 2008.02.12. 17:03:08

"30 év közelében, a gyermektelen nőnél kötelező elem a testvér vagy más közeli rokon gyermekével készített közös fotó. "

Én érzem csak közhelynek a fenti mondatot? Vagy ez tényleg általános? Eddig nem tapasztaltam:)

Dr Kangörény 2008.02.12. 17:05:10

Nekem is vannak kölkeim, de a képüket mi a faszért kéne feltennem? Még a nejemét sem tettem fel. Vagyis hát az övét pláne nem tettem fel.

hajlakktalan 2008.02.12. 17:06:18

Subbán kívül vannak még néhányan (kisebb volumennel), akik iwiw-bányászattal foglalkoznak, pl. fotókra koncentrálva. (napielet.hu/a_te_napod/cimke/iwiw)
Az iwiw sok gyengesége mellett valójában kordokumentum, archiválni kellene időnként az egészet, nagy kincs lenne 50-100 év múlva köznapi kultúránkról. Italos üvegek a ruhásszekrény tetején, könyvespolcon festett kávéskészlet stb.

Dr Kangörény 2008.02.12. 17:07:03

A munkahely megnevezésénél az én tapasztalatom szerint az igazán szar helyen dolgozók diszkrétek. A bahamás fotók meg csak arra jók, hogy rájöjjek, még egy műmájer fasz az ismerősök között.

kiskiváncsi 2008.02.12. 17:08:46

a 30 feletti egyedülálló nők töbsége nem írja ki az életkorát.

b 2008.02.12. 17:09:10

bahamas fotok ujabban telleg csak a mumajereknel jelennek meg, aki telleg volt, az nem meri kirakni, mert az apeh is nezi a wiw-et, es netalan megkerdezi jegyzokonyvben is majd, h mibol volt ott.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.02.12. 17:09:44

Pedig ijesztő egy babázó harminc alatti nő fényképe...

Balazs 2008.02.12. 17:10:11

Konkretan munkaval es maganelettel kapcsolatban lenyegi infot pl azert nem irok oda, mert nem feltetlenul szeretnem masok orrara kotni, munkaval kapcsolatban pedig azert nem, mert szenzitiv info. Marha sokan adathalasznak a wiwen, vicces ha belegondolsz, mi mindent lehet osszeszedni ertekes informaciot. Es ezt most nem azert, mert szar helyen dolgozom...

eldorado 2008.02.12. 17:12:52

Balazs, ha sem a munkáról, sem a magánéletről nem írsz, akkor miről? Komolyan, nem bántásképpen kérdezem.

Zolis 2008.02.12. 17:13:01

Sztem inkább a "globális pszichológiai folyamat" az érdekes az iWiWvel kapcsolatban, nevezetesen, hogy először még egy olyan szájtnak indult, ahol mindenki kedvére keresgélhet, később jöttek rá különböző "rétegek", hogy versenyezzünk, kinek van több ismerőse, mára pedig már minden főnök ott görcsöl a gép előtt, hátha sikerül Juliskáról egy kompromittáló felvételt találni és akkor ki lehet rúgni.

Ugyan az a bajom vele, mint a mai informatikával általában, hogy idióták kezébe került. Így nem csak az IWIW, hanem az egész internet válik egy "pszichológia kurzussá".

gargoyle 2008.02.12. 17:13:23

a vicces az hanyan felhaborodnak ha csak ranezel az iwiw adatlapjukra/kepeikre. merthogy nem gondolta hogy ismeretlenek/alig ismerosok is megnezhetik. igy kerulnek fel a furcsa fotok, hisz ugyis csak katika/bela fogja megnezni..

a rokongyerekes 30 kozeli noket en is alairom, amitol meg rettentoen tudok sikitani az az amikor egy nonek mar a thumbnailje is a gyerek, es sajat magarol nincs egy normalis kep, vagy legalabbis a ferje es a gyerekek mogott elbujva valahol felig kilatszik. ha valakinek az "ez en vagyok" temaban ennyire nem jut eszebe sajat maga annak az onkepe kicsit furcsa szerintem.

Liberté_73 2008.02.12. 17:14:52

Nekem az is tetszik, hogy a "születési név" mezőt a delikvensek 73,93%-a (saját statisztika) konzekvensen "születési év"-nek olvassa és tölti ki. (1972)
Föggetlenül attól, hoyg arra ott van egy másik mező.
Pedig ez igen hazsnos dolog lenne régnemlátott nőismerősök felkutatására, akik tótkettőjánosnéként tengetik életüket a wiw-en, pedig van nekik emberi nevük is.

Balazs 2008.02.12. 17:16:37

Eldorado: szinte csak azert van csak wiwes regem, h ha kapok egy subbas wiw urlt amin rohogni lehet, meg tudjam nezni, ugye regisztracio nelkul ez nem konnyu :) najo, meg van 1-2 volt evfolyamtars, akiknek igy konnyebben tudok szolni ha valtozik az elerhetosegem. Azert mert van accom egy ilyenen, meg nem adodik, h eletem minden apro marhasagat meg akarom osztani az ott nezelodokkel. Nem logikus?

tildy 2008.02.12. 17:16:37

eldorado: leginkább semmiről?

Nagyon sokan azért vannak csak fenn wiwen, hogy régi gimis osztálytársak, vagy egyéb ismerősök szükség esetén meglegyenek, elérhetőek legyenek.
Adathalászatra tényleg jóa wiw, sőt, állásinterjú előtt rendszeresen rákeresnek az emberekre.

(Én nem vettem észre, hogy az ismerősi körben akinek nincs babája, az rokon gyerekkel fényképezkedne és azt rakná fel. Jómagam sem teszem)

Oregon (TM) 2008.02.12. 17:17:33

Ma reggel errol beszeltunk bent a cegnel. Sok harmincas embernel van csapatepitotrening foto kint a wiwen.

Vicces amikor valaki olyan tevekenyseg kozben (altalaban extrem) keszitett magarol fotot amit amugy nem muvel.
-quad
-jet
-ernyo
-snowboard
-bungee
-vadvizi evezes
-ho-szan

Megjegyzem a ruhajukon latszik, hogy nem aktiv reszese a scene-nak. :)

Sárga 2008.02.12. 17:21:38

Az is milyen szar már, ha valakinek nincs csaja, felesége, gyereke, másnak meg van, és mutogatja.
Ja és ha még jó helyre megy nyaralni is, az meg a legműmájerebb fasz. Karibi térség családdal. Az a legköcsögebb.
HA meg mindehez még a munkahelyét sem írja ki, akkor az egy olyan faszkalap, aki szégyenli a munkahelyét, de mégis jól megy neki. Duplakurvaanyját.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.02.12. 17:23:52

az iwiw-en csak olyan adatokat adok meg, ami alapján azonosítani tud, aki ismer. aki nem ismer, annak meg úgysincs köze többhöz
az, hogy munkahelyet, meg hasonlókat nem töltök ki nem azért van, mert nem fontos, hanem azért mert semmi köze hozzá senki vadidegennek. ismerősnek meg úgyis elmondom, ha nem tudja és kíváncsi rá.

szvsz 2008.02.12. 17:26:09

Nem vagyok fenn azon a szaron és a többin sem. Sikertelen-e vagyok?

mr lebowski (törölt) · http://nearlydark.blog.hu/ 2008.02.12. 17:26:15

"ha valakinek az "ez en vagyok" temaban ennyire nem jut eszebe sajat maga annak az onkepe kicsit furcsa szerintem."

átlagos magyar anyuka-önkép. ahogy nőnek a gyerekek (világra szenvedésük pillanatától fogva), úgy olvadnak el az álmok és remények.
én 30 múltam, munkatársam kb 5 évvel fiatalabb nálam, nek ivan családja (asszony, gyerek), nekem nincs. mikor ez szóbakerült, azt kérdezte:
-akkor minek élsz?
-magamnak -válaszoltam.

nem nagyon tudott ezzel mit kezdeni, látszott az arcán.

eldorado 2008.02.12. 17:28:46

Balazs, logikus és érthető is, ha inkább a külső szemlélő szerepében akarsz maradni. Csak abból indultam ki, hogy ha én találok egy régi ismerőst, a nevén kívül, amit már úgyis tudok, meg hogy van internete és valószínűleg életben van, nem tudok meg semmit, azon bosszankodni szoktam. De hát mindenkinek szíve joga, természetesen.

Horst 2008.02.12. 17:28:58

nyaralós kép azért (is) van, mert kvázi státusszimbólum (thaiföld, új zéland stb)... szerintem itt nem amiatt kerül fel, "mert csak ez a kép van"
30 körüli eladatlan nők: vagy gyerekes fénykép, vagy naponta változik az adatlap, mint a tizenéves csajoknál (ott meh minimum 10 kép, abból 5 pucsítós, név meg ezer alighasználatos karakterből összerakva)
Kapcsolat: férfiak közül az írja be, aki pacsker, és az asszony mondja, vagy rövid necces kapcsolatban él (akkor meg 5naponta egyedülálló:)
a legrövidebb út már értelmét vesztette, mivel biztos lesz egy csomó "akik szeretik a ..." vacak közben...

jacks_colon (törölt) 2008.02.12. 17:29:09

De jó is nekem, hogy Jacks Colon nincs túl sok. Legalább jól elrejthetem az adataim, mégis rámismernek. :D

Balazs 2008.02.12. 17:30:01

Eldorado: plusz meg, ahogy masok is mondtak: akik ismernek, ugyis tudjak hol vagyok, mit csinalok. Ha nem tudjak, megkerdezik. A tobbire meg nem tartozik :)

lifelike 2008.02.12. 17:30:06

en mindig felrakom az utazason keszult kepeket
new york, bahamas, hawaii, bora bora, bali, ausztralia, uj zeland, argentina, mexico, stb.
ha megnezi valami sultparaszt akinek dugom a csajat lassa, hogy miujsag
verje csak a viz a sok csorot
:D

Hipra 2008.02.12. 17:30:15

Az is érdekes, hogy milyen sokan vannak, akik valamilyen idézetet kopiznak be a "Magamról" részhez. Ez vajon miért lehet? Úgy gondolja, hogy egy (vagy 15, erre is van példa :)) idézet frappánsabb, mint beírni valami bénaságot? Vagy ez csak az (ál)intellektus csillogtatása?
Az ascii artokról nem is szólva, de azokat inkább hagyjuk :)

8-as 2008.02.12. 17:31:47

az iwiwwel kapcsolatos eddigi legpontosabb alazo iras szerintem ez:

zedna.freeblog.hu/archives/2006/12/17/iWiW_utmutato/

Nem PC!!!

szvsz 2008.02.12. 17:33:18

lifelike, en majd felrakom a te csajodról -félreérthtetlen pózban- készült képeimet :P

kicsilány 2008.02.12. 17:33:39

nekem szinte csak olyan képem van fent, hogy "én a grand canyonnál" , "én makaóban" stb. és büszke vagyok rá hogy hova jutottam el, és 2 hónap múlva megyek monte carloba... nem azzal van baj, hogy én kérkedek, hanem a magyar irigy mentalitással is. Ahelyett, hogy a családom, ismerőseim, akárki örülne, hogy de szép helyeken járok, csak az irigység van mindenkiben. engem nem érdekel, mondhat bárki bármit, amíg a szobájában kesereg én bejárom a világot.. :P

Peti 2008.02.12. 17:35:06

Én azt nem értem miért kotelezo mezo az anyanyelv. Aki akarja, meg aki nem magyar, az toltse ki, de miért kotelezo? he?
Ráadásul az adatlapon kétszer is megjelenik, egyszer az anyanyelv, egyszer a beszélt nyelvek kozott.

Horst 2008.02.12. 17:36:48

Ha vicces az idézet, akkor nincs gond
Ha álantelektüel, akkor az jön le, hogy kb. annyira adja magát a valóságban is, meg annyira eredeti (a kisherceges idézetek meg a leggázabbak)

jewel79 2008.02.12. 17:38:22

nekem idézet van fenn. Egyrészt, mert a kedvenc íróimtól, sportolóimtól származnak, másrészt meg valóban, én nem tudnék olyan frappánsan fogalmazni, mint ők. És szerintem valóban illenek rám az idézetek, aki ismer, tudja. De ez miért baj? Mit kellene írni szerintetek?

körökör 2008.02.12. 17:38:34

Ez az iwiw valami kötelező valami,hogy mindenki szidja? Hány olyan ember van,aki nem beszéli az anyanyelvét?

Balazs 2008.02.12. 17:38:54

Nemtom mi a baj az idezetekkel.. ha neki az tetszik, nekem tuti nem faj, max nevetek egy jot :)))

újgazdaggeci 2008.02.12. 17:39:05

lifelike szívemből szóltál. Nehogy már az én pofám égjen, mert bejártam a fél világot... A munkahelyhez meg nem tudok mit írni, ha egyszer nincs. Nyertem a lottón és pusztuljon minden köcsög, akinek nem tetszik.

marha 2008.02.12. 17:39:52

En azt utalom, ha az illetonek se fenykepe se eletkora se csaladi allapota nincs de a neve elo jokora betukkel odabassza, hogy Foorvos vagy igazgato!

eldorado 2008.02.12. 17:39:55

Ja igen, és hányan megjelölnek mindenféle ismeretlen/nehéz/poénos hangzású nyelveket hülyeségből. Aki meg tényleg tud egy ilyet, arról azt hiszik, hülyékedik.

Horst 2008.02.12. 17:43:41

óó, persze, hogy nem kötelező az iwiw, nem az a téma. Hanem, hogy az adatlapból mi jön le. De ha ismerőseim közül szemezek, akkor 90 százalékban alátámasztom amit irnak, kivételek meg vannak.
Egyébként meg jó dolognak tartom, de csomó dolog lett szarabb az indulása óta. köszöntem, hali

. . (tör 2008.02.12. 17:43:58

és büszke vagyok rá hogy hova jutottam el,


- én arra vagyok büszke amt elértem. jegyet venni bárki tud, elég ha kiteszi vmilyét eladni..

. . (tör 2008.02.12. 17:44:48

marha 2008.02.12. 17:39:52
kinek mi az önmeghatározása

Liberté_73 2008.02.12. 17:45:07

"elég ha kiteszi vmilyét eladni" - vagy ha tud helyesen írni

egyébként ez a másik nagy hibáLYa a wiwes adatlapoknak

mohuska 2008.02.12. 17:45:29

én a partyphotós képeket gyűlölöm.....katinkámmal,zitámmal,pinámmal stb)
meg téleg a kicseszett nagy bölcsességeket a magamról részben azt a kurvaanyyát tudom is h nem aszerint él..
én megadtam a melóhelyem de úgyis csak a kollegáim tudják mások uccse értik hehe

jodalit33 · http://www.srbija.blog.hu 2008.02.12. 17:45:39

A legfontosabb elem a "MI" fotó. Pároddal fényképezkedj, és "mi" felirattal láss el legalább egyet a képeid közül. Aki nem teszi, szerintem bannolni kell.

Manyizga (törölt) 2008.02.12. 17:45:44

Erre a más gyerekével közös fotó készítésre már én is felfigyeltem. Valamiféle bizonyítási vágy van bennük, hogy:
1, normális, ivarérett, ivarzóképes nő vagyok
2, ennyire szeretnek a gyerek, így a kedves apa/spermadonor utódja is ilyen jó kezekben lesz nálam csak csináljon már fel valaki... :D

marha 2008.02.12. 17:45:47

kicsilany, sztem senkit nem zavarnak a makaos kepeid ha beirod magadrol hogy hobbid es eleted ertelme az utazas. De tudok olyanrol aki biznisz ugyben utazik es jarja a fel vilag hotelszobait de mindig kirak magarol egy kepet, hogy En es az Eiffel-torony meg En es az Atlanti-ocean es kozben mindenki tudja, hogy 2 napokat tolt mindenutt, azt is oltonyben es legfeljebb jol leissza magat az esti kotelezo biznisz-partyn.

Manyizga (törölt) 2008.02.12. 17:46:30

*"ennyire szeretnek a gyerekEK" bocsi.

Balazs 2008.02.12. 17:46:31

Hat nemtom. Amire en buszke vagyok, azt nenm lehet kiloban vagy kilometerben merni, vagy lefenykepezni. De kinek mije van :-) Es egyenkentis, a reglapot nezegetok kozul kinek mi koze hozza, hogy mim van? :-) Nemutolsosorban, ki a banatot erdekel? :)

Horst 2008.02.12. 17:47:24

jaj, hát a kedvencem: angol nyelv: my --- de közben azt akarja irni, hogy me
ha volt már bocs

marha 2008.02.12. 17:48:22

Faktorkam, en legalabb tudom mi vagyok. Es te? Rolad legfeljebb csak masok tudjak..

. . (tör 2008.02.12. 17:50:36

marha 2008.02.12. 17:48:22

olyan kis buta vagy, hogy azt hiszed magamról írtam:)
neeem.. csak elmagyaráztam neked miről is van szó :)

egyébként fikázz csak ha jólesik:)

. . (tör 2008.02.12. 17:54:00

Liberté_73 2008.02.12. 17:45:07

borzasztó :)
és gondolom fel is húzod magad, ha elárulom, a helyesírásellenőrző progiknak hála ÉN ebből élek :)

EzVan:) 2008.02.12. 17:54:36

Kicsilány, legközelebb mehetünk együtt:)

mindenthallok · http://cityszajt.blog.hu/ 2008.02.12. 17:57:55

Vannak emberek, akiknek kifejezetten az iwiwen eltárolt adatlapjuk tartja össze a személyiségüket. Egyik kedvencem a fiammal/lányommal aláírást viselő kép.Az egész pont olyan mint a Család kicsi kincsében a szépségverseny. Egy egészséges b@zmeg többet mond az emberről, mint az összes esküvői képe, gyerekpancsikáztatás stb., de persze vannak olyan esetek, amikor vki a barátainak teszi fel a képet és nem a kiváncsiskodóknak.

Budavári Csaba 2008.02.12. 17:59:51

Hello
Nekem tetszik, és nem titkolok semmit. Nagyon sok régi, jü ismerőssel találkoztam itt! Ha valaki issza akar élni az adataimmal, akkor tegye. (de akkor én sem voltam normális!)
udv csaba

jacks_colon (törölt) 2008.02.12. 18:00:24

A probléma nem azzal van, hogy valaki büszke vagy sem. Persze, hogy büszke vagy arra, ha jártál messzi tájakon, vagy hogy jól fizető munkahelyed van. És mi sem természetesebb annál, hogy minél több embernek szeretnéd megmutatni ezt. A gond a közönséggel van, a haverokkal, ismerősökkel, akik ezek után át fognak menni az utca másik oldalára ha szembejössz velük.
Számukra ez kérkedés, és elkönyvelnek arcnak. Azok az ismerőseid, akik ennél intelligensebbek, vagy akiknek maguknak sem kell szégyellniük amit elértek, ez nem gond. De általában ebből van a kevesebb.

Vicces, de inkább bosszantó megtapasztalni, hogy miután voltak fenn képeim remek utazásokról, jópáran megszakították velem a kapcsolatot. De a legviccesebb dolog ezután azt látni, ahogy hogy ugyanezek az emberek is elkezdik gyűjtögetni a külföldös fotókat.

Persze van abban is valami, hogy az emberek általánosítanak. Nem véletlenül könyvelnek el beképzelt f@sznak, ha van fényképed a bahamákról. Ugyanis az iwiw-en gyakoribb a wannabe, kölcsönből utazó, valóban kérkedő felhasználó. Hiába nem vagy te is ilyen, ettől még általánosítani fognak.

storyline :) 2008.02.12. 18:01:56

A partifotós képekkel semmi baj. Mióta látogatni szoktam a partyretard.com-ot, azóta kifejezettem szeretem őket :-D

Liberté_73 2008.02.12. 18:03:25

faktor: Nem vagyok egy ideges típus, tőlem abból élsz amiből tudsz, de ha helyesírásból, akkor tényleg büksze lehetsz rá, hogy ezt elérted.
Ez kb olyan, mintha én zongorázásból élnék.
Bár... ebben az országban minden lehetséges, tudjuk jól.

mindenthallok · http://cityszajt.blog.hu/ 2008.02.12. 18:06:04

JA, és a magamról rovat kitöltésekor a leggázabb: aki ismer, az úgyis tudja, aki meg nem (...)

storyline :) 2008.02.12. 18:07:32

...a "Ha kíváncsi vagy, kérdezz!" is hasonló színvonalat üt meg...

átmeneti kommentelő 2008.02.12. 18:07:50

Movhu: pontosan.
Aki ismer és név szerint keres, pillanatok alatt megtalál.

Kimmy 2008.02.12. 18:08:24

Bocsi, de mi az az Iwiw?

eldorado 2008.02.12. 18:10:49

Az lenne érdekes, ha megtudhatnád, aznap kik, és hányszor nézték meg az adatlapodat. Volt barátnő, nemzetbiztonság, APEH, hitelezők, stb.
Akkor sok emberi kapcsolat máshogy alakulna.

storyline :) 2008.02.12. 18:12:27

Ha én lennék az NBH vezetője, akkor nekem lenne egy szerverem az iwiw komplett tükrözésével, házon belül.

MOHUSKA 2008.02.12. 18:12:43

kiwifajta

EzVan:) 2008.02.12. 18:14:43

Jack_colon, nálad a pont. Csak ez nem az iwiw baja, hanem a kedves országlakóké.

Ősök néha elvetemednek ide Bp-re, beszélgetés:

apám: milyen rektes ez a város, tiszta szemét mindenhol
anyám: olyan a város, amilyen emberek lakják.

Nagy közhely, de érthető.

MOHUSKA 2008.02.12. 18:16:25

te is itt élsz

sklasse 2008.02.12. 18:19:37

Semmi baj azzal, ha felteszed a nyaraláson készült fotókat (mert mondjuk ott készül rólad normális fotó). De minek odaírni, h hol készült?!! Nem értem. Én azért utazok, mert a)ki akarok kapcsolódni b)érdekel az adott város/ország/kultúra, és nem bizonyítási vágyból (nesze, ezt értem el...). Magamnak utazok, és nem másnak, saját élményekért, és nem kirakati ambíciók miatt. Még vmi: nagyon gáz, ha vki az utazásai/kocsija/háza, stb. alapján definiálja önmagát...

Misi 2008.02.12. 18:20:08

Az NBH így is mirrorozhatj az egész net forgalmat, ha az iwiwről kell nekik valami, akkor azt pillanatok alatt beszerzik, és megtudják, hogy X.Y. nem is ott dolgozik, amit beírt :)

bellini · http://doily.hu 2008.02.12. 18:20:26

Minden igaz amit a cikkben állítasz.

kakukk.ro

Misi 2008.02.12. 18:25:49

Szeretjük azokat is, akik reklámozásra használják az iwiw-et, vagy a blog beírásukat, mint az előbbi kommentelő

jacks_colon (törölt) 2008.02.12. 18:28:21

Misi, ilyenkor arra kell csak gondolni, hogy az illetőnek valóban szüksége lehet arra a pár fillérre, amit ezzel a módszerrel keres. És ilyenkor gondolatban máris megSZÁNJUK őket, nem igaz?

bloodhound v2.0 2008.02.12. 18:32:42

én azt nem értem, hogy miért nem tudnak olvasni az emberek? egy csomó ismerősőmnél születési névként a születési év szerepel... :)

bloodhound v2.0 2008.02.12. 18:33:17

jacks_colon 2008.02.12. 18:28:21

nem

Majmajám 2008.02.12. 18:34:32

Már szóvá szerettem volna tenni. Én pl. egy faluban lakom és nem tudom lakóhelynek felvenni. Micsoda hülyeség! Attól még nem lakom a közeli nagyvárosban.

Liberté_73 2008.02.12. 18:34:57

ja bloodhound erről értekeztem pont egy pár sorral feljebb

jacks_colon (törölt) 2008.02.12. 18:35:15

bloodhound, akkor szerinted ez nem szánalmas? ;)

cso zsi 2008.02.12. 18:35:52

Dövan.
Szerinted miért kellett költöztetni a szervereket?

EzVan.
Ugyan nem közlekedési topic, de tudnod kell, hogy nem csak az az 1,8 millió bejelentett lakos van itt naponta, hanem majdnem ugyanennyien Pest-megyéből szinte mindenhonnan, és SzFehérvártól Kecskeméten át Gyöngyösig is.
Országlakók szintén.

hoel 2008.02.12. 18:37:57

Magyar ember kurválisan irigy. Ha másnak van gyereke, neki nincs, akkor a azt, ha más a bahamákon nyaral és ő max a balcsinál akkor azt irigyli. De az is magyar ember, aki mindezeket felteszi magáról ! Bibibi, nekem van gyerekem, kettő is, bibibi a bahamákon nyaralok mert kurva jól megy nekünk hehehe.

bloodhound v2.0 2008.02.12. 18:39:09

jacks_colon 2008.02.12. 18:35:15

úgy értem, hogy nem igaz, hogy megszánjuk őket. legalábbis én nem... :)

Liberté_73 2008.02.12. 18:34:57

ok látom, legalább nem csak engem zavar

antiatomanti 2008.02.12. 18:41:12

"Érhető, a biológia óra kőkeményen ketyeg, és valami féle módon ezt kifejezésre kell juttatni."
Jah, kifejezésre akarják juttatni, hogy ők nem rühellik ám a gyerekeket. Mert a társadalom éber tekintete rajtuk pihen, és se perc alatt rájuk süti (képzavar ON), hogy selejtek, egoisták, karrieristák, frigidek, satöbbi.
Különben én is bizarrnak érzem kicsit, amikor valaki a magzatról készült ultrahangképekkel bombázza az adatlapra kíváncsi delikvenst.

Denus 2008.02.12. 18:42:22

Hogy néhányan mennyi ökörséget tudnak írni a topic-hoz , és semmi köze hozzá az égvilágon.

No, hogy én is szóljak hozzá: észrevettem a 30 éves nőket más gyerekével lefényképezve. Nem lehet, hogy csak szereti azt a kölyköt? Kivel fényképezkedjen, ha neki nincsen?!

Amúgy meg mindig elámulok a kommentezők találékonyságán. Olyan változatos baromságokat írnak, hogy olykor köpni-nyelni nem tudok. Hát csak így tovább!

Ja, és a kormány monnyonle! (csak mert eddig még nem volt kormánytszidó komment)

jacks_colon (törölt) 2008.02.12. 18:44:09

Szerintem amit valóban szánunk, az az igazán szánalmas. Nem pedig az, amire csak dialektiaki fölényünket bizonyítandó vágjuk rá.

Pedig mennyire jellemző: Voltál a Bahamákon? Szááááánaaaalmaaas...

Na mára befejezem az okoskodást. Vége a munkaidőnek.

antiatomanti 2008.02.12. 18:46:08

Denus
Taníts, mester :)

Shaq Baqoor 2008.02.12. 18:48:27

Itt is, mint mindenhol, nagy fegyver az irónia, szerintem.
Én speciel szintén idézeteket írogattam a "magamról" rovatba, de nem (ál)intellektus villogtatásáról van szó, csak így tudtam a legplasztikusabban megfogni a világnézetemet. mert a világnézetem én vagyok. és nem csupa szépség van ott meg csupa közhely, hanem gúnyolódás és kiöltött nyelvek a világ felé. Aki dekódolni tudja, az érti, aki nem tudja, annak meg minek magyarázni, amúgy is?
más, képek: ott is működik az irónia. egy egyetemi oktatóm (aki a nevét is konzekvensen visszafelé írva tűntette fel), montázsokat rakott ki magáról. teljesen jól látható volt, hogy nem volt adott helyen, csak bemontázsolta magát valami giccses szar képre, és voilá - megvan az "itt jártam" egész mintájának az ironikus megközelítése. nem egy ember van a listámon, amúgy, akinek lételeme a gúny, és így már eleve nem lehet a szokásos módon megítélni ami fel van nála tűntetve.

storyline :) 2008.02.12. 18:51:54

cso zsi 2008.02.12. 18:35:52

Azt sem tudom, hogy költöztették-e őket.

M a r c e l 2008.02.12. 18:51:55

Érdekes ez a "megtudnak valamit rólam az adathalászok" félelem. És akkor mi van? Ki vagyok én? Egy senki, mert nem vagyok sztár, vezérigazgató a t-comnál etc. Átlagember vagyok, ha adathalász rólam, írjon mailt, megírom, milyen a szexuális életem is, hát bazmeg olyan, mint egy emberé :) Szóval, mi a franc különleges van a munkádban, abban hogy te is emberi lény vagy és nem a dzsungelban élsz?

Doris · http://doris.blog.hu 2008.02.12. 18:52:29

Érdekelne mindenesetre, milyen elemzést tudnál adni az én kis naturális, mondhatni szűkszavú adatlapomra. Saját gyerekeim fotojával. :-)

EzVan:) 2008.02.12. 18:52:44

cso zsi,

akkor cseréld Bp-t Mo-ra de ez a lényegen nem változtat.

(ámbár ha Bp-n a jó ngy többség rendben szeretné látni a várost, akkor az rendben is lenne...)

missparker 2008.02.12. 18:53:48

Ó, anyám! Ki másba is rúgnánk bele kiemelten, mint a 30 éves gyermektelen nőkbe. Hát b+, azért van ez így, mert az újonnan felbukkant kedves ismerősök érdeklődő kérdéseinél egyszerűbb így közölni, hogy nem, nincs saját gyerekem. Akkor meg jön az üzenet, a "látom, nincs még, de mikor lesz?". Elárulom, hogy az ilyen fényképek azért vannak, hogy láthassák, a gyerektelen nő nem egy önző némber, aki sosem akar gyereket, sőt.

Munkahely: lévén, nemcsak az ismerősök látják, hanem az ellenségek is, inkább ne tudják merre lehet kibaltázni velem. A régieket beírom, hogy a volt kollégák megtaláljanak, a jelenlegit kérdezze meg, akit érdekel.

EzVan:) 2008.02.12. 19:01:40

Vajon tényleg magamutogatási kényszer, illetve kérkedés, vagy csupán egyfajta időszelet az emberek életéből? Sok megfigyelésemből egyet emelnék ki, amit én személy szerint teljesen megértek és elfogadok. Úgy 30 év közelében, a gyermektelen nőnél kötelező elem a testvér vagy más közeli rokon gyermekével készített közös fotó. Érhető, a biológia óra kőkeményen ketyeg, és valami féle módon ezt kifejezésre kell juttatni.

missparker: hol itt a rúgás???

MOHUSKA 2008.02.12. 19:03:58

jogos MISS amit írsz... a nőkről

dr. Wilbur Swain 2008.02.12. 19:11:48

nekem is pont ez jutott ma eszembe az iwiwről, hogy kinek mit sugallnak a képei

rotman 2008.02.12. 19:12:58

magamról: huszonöt éve minden vágyam volt egy ezerkettes zsiguli és nyolcvan rongyos nettó fizetés – ez mára valóra vált

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.02.12. 19:19:29

"a rokongyerekes 30 kozeli noket en is alairom, amitol meg rettentoen tudok sikitani az az amikor egy nonek mar a thumbnailje is a gyerek, es sajat magarol nincs egy normalis kep, vagy legalabbis a ferje es a gyerekek mogott elbujva valahol felig kilatszik. ha valakinek az "ez en vagyok" temaban ennyire nem jut eszebe sajat maga annak az onkepe kicsit furcsa szerintem."

Ezzel mennyire kurvára egyetértek! :D

Liberté_73 2008.02.12. 19:20:37

yo rotman megagigaLOL :)

Józan paraszt (törölt) 2008.02.12. 19:21:50

Iwiw útmutató

Sok a felhasználó, ki kell tűnni közülük valahogyan. Ennek két útját látja a hülye ember: vagy minden csicskát bejelöl, aki szembe jön vele, vagy személyiségének torzságát kivetítve vicceskedni próbál. Miközben kurvára nem vicces, sőt szánalmas. Ez az írás egyaránt szól azoknak, akik már fenn vannak és azoknak, akik csak lesznek, hiszen mindnyájuknak hasznos, ha az adatlapjukra tévedő rendes ízlésű emberek nem kapnak azonnali agyfaszt az ott tobzódó primitív hülyeségtől.

Most végigvesszük lépésről lépésre az adatlap pontját, hogy minden fogyatékos cigánynak egyértelmű legyen.

Vezetéknév – Utónév: már ez is sokaknak problémát tud okozni. Segítségként elmondom. Ebben az országban senkit nem hívnak Michael Knight-nak, tehát azt a nevet írd oda, ami a személyidben is van. Tudtunkkal a személyikben a név előtt és után nincsenek mindenféle szimbólumok és ábrák, így logikusan a wiwen is felesleges. Nem leszel jobb csaj attól, ha a lista elején szerepelsz. És ha van tangás-pucsitós fotó a képeid között, szimbólum nélkül is ugyan annyian fogják rádverni a farkukat, tehát még veszteség sem ér.

A becenév olyan rovat, ahova nem a chat-es meg netes faszagyerek nevedet kell beírni, hanem a tényleges becenevedet, ha van. Ha nincs akkor nem kell. És szerintem nincs senki, akit a barátai vagy az anyja Deathcode-nak hívna. Csak szólok.

Születési név: Ha ugyanazon a néven létezel, amin kiszart anyád, akkor ne írdd oda ugyanazt. Vicces szövegeket se írj ide, és a fiktív nevek sem humorosak. Az is szellemi szegénységre vall, ha felhívod a figyelmet arra, hogy az a rész nem a születési évnek van fenntartva. És aki évszámot ír oda, nos, no comment, betonkefnit a lábára, és irány a Petőfi-híd.

Titulus: buzikám! Ez is egy olyan rovat, amit nem kell kötelezően kitöltened. Ez azoknak van fenntartva, akik kurva sokat tanultak, és elverekedték magukat a doktori címhez, és ezért irdatlan sok faszt szoptak. Ám a kis tizenhatéves csicskák és a Dokkos kurvák semmit nem tettek azért, hogy oda bármit írjanak.

Ország – Város: nem leszel laza arc, ha beírod, hogy Jamaica, Kingston, csak levágós lesz, hogy Biatorbágyon laksz egy panelben, és büszke vagy rá, hogy néha a játszótéren elszívsz a suhogósnadrágos cigány haverjaiddal egy spanglit, miközben a telefonodról zenét hallgatsz.

Nem: hál istennek nem beírni kell, csak választani. De csomó downkóros kültelki paraszt azt hiszi, hogy vicces, ha tévesen adja meg. Nem vicces, szánalmas.

Anyanyelv – Beszélt nyelvek: Ó istenem! Ez a mekkora humor lehetőség a homoszexuális embereknek, akik már tizenkét évesen gumicukrot dugdostak a seggükbe. Nem vicces, hogy mindenki beszél szuahéliül és kirgízül. És nem kell bekamuzni, hogy beszélsz hollandul, mert megnéztél egy Ajax-meccset. Meg furcsa, hogy minden tizenhárom éves puttó három nyelven beszél, miközben normálisan még segget törölni sem tudnak.


A képek egy külön kategória. Sokan úgy gondolják, itt igazán nagy teret kaphat a humoruk. Kurvajó arcok vagyunk, ezért elmondjuk: nem. A képhez olyan képeket tegyél fel, amin ha nem is nézel ki úgy, mint Brad Pitt/Sharon Stone azért fel lehet ismerni. Nem kellenek partifotók, hogy lássa mindenki, mennyire jó drogos helyeket ismersz.


Családi állapot: Minősíthetetlen dolgokat lehet itt művelni. Például a tizennégy éves özvegy kiscsitrik és a házas pattanásos szerepjátékozó tizennyolc éves bátyjuk egyaránt szánalmasak. Annyira nem is kell kitölteni, de ha mégis akarod, akkor pontosan.

Magamról: ez kemény dió. Erre még nekünk sincs tuti receptünk. Itt megengedett a humor, de mivel a magyar populáció 99%-ában a jófejség csírája sincs meg, így nagy valószínűséggel neked sem fog sikerülni. Amit semmi képen ne írj be ide: dalszöveg, angol idézet, angol dalszöveg, ezoterikus blabla, és úgy általában semmit, amit művészinek, költőinek vagy fifikásnak gondolsz. Légy tömör, tartalmas és pontos. Nyugodtan zsidózhatsz is.

Ezt csinálom amikor dolgozom – nem dolgozom: a munkához azt írdd, amit tényleg dolgozol. A tanulás nem dolgozás, az tanulás. A nem dolgozomhoz meg a hobbidat. Ha két a mező tartalmát felcseréled, már nem vicces. Ha ugyan az van benne, és még igaz is, akkor kurva nagy szarban vagy, kérlek ugorj le egy magas ház tetejéről.

Kisállatok: ha nincs, ne írj be mindenfélét. Aki arra célozgat, hogy „öcsém van”, az szánalmas és nyomorult csótány, aki eleve meg sem érdemli az életet.

Kapcsolat: nem kötelező kitölteni. Tehát ha valamid nincs, nem akarod nyilvánosságra hozni, vagy nem tudod mi az, akkor ne írj oda semmit bazdmeg.

Szerencsére az iskolák és a munkahely kevés kretént mozgat meg, főleg olyan buta és homályos cigányokat, akiknek egyikből sincs túl sok.


És végzetül, ha már az adatlapod rendben. Nem csinálsz olyan kamu karaktereket, mint Petőfi, Sztálin, Chuck Norris. Mert mindez három-négy éve egy-kettő még vicces volt. Ma már túlléptünk ezen a szinten. Ami meg a kocsmák, tetováló szalonok, zenekarok, iskolák jelenlétét illeti wiwen, az nem más, mint az ocsmány lelkek tiszta kivetülése az internetre. Kurvára nem kíváncsi senki a szar produkciód ingyenreklámjára. Még akkor se jelöljön egy huszadrangú álkultúr, külvárosi mocsokban fuldokló gimnazistáknak szánt pincekávézó ismerősnek, ha Magyarország második számú buzi celebrityje az üzemeltető. Hé Varangy-Varnus! Ez neked szól!

zskrisz 2008.02.12. 19:28:03

Mennyire rossz nektek kedves önjelölt pszichológusok/szociológusok!
Mind betegek vagytok! Tele előítélettel, a saját ismerőseitekre is irigyek vagytok! Ha ennyire érdekel, ki mit miért ír oda,ahova, kérdezd meg, te buta! Rólad milyen kép alakul ki szerinted hasonló marhákban a te adatlapod láttán?
Kicsit a mese jut az eszembe, amikor megszólják az apát meg a fiát akkor is, ha kísérik a szamarat, ha cipelik, vagy ha tolják.
Remélem egyikőtök sem az ismerősöm az iwiwen.

Sikamlós Jim DiGriz 2008.02.12. 19:39:45

Az is érdekes pszichológiai kérdés, hogy milyen szánalmasak azok, akik egy IWIW-ről szóló beszélgetésbe annyit szólnak, hogy 'énassetudommiazaziwiw'. Élőben biztosan beülnek a közeli egyetem szanszkrit szakának előadására, és a felénél felteszik a kezüket, hogy 'elnézést, de mi az a szanszkrit, én olyan menő vagyok, hogy nem törődöm ilyen népbutításokkal'.

Ugyanez áll a 'kidobtam a TV-met, engem ne hülyítsen' típusú rokkantakra.

Wessely 2008.02.12. 19:40:13

1. Ezvan: Akkor költözz haza! Most már tudom, ki szemeteli tele a várost! (Elvégre anyukád jól ismer, ugye?)

2. Az NBH-nak van hozzáférése (ismeretlen nick kevés ismerőssel) az iwiw-hez. Szerintem az APEH-nak is.

3. Nekem is kevés ismerősöm van az iwiw-en (akivel mindig szeretném tartani a kapcsolatot) és álnéven szerepelek. Erre egyébként a volt vőlegényem miatt van szükség, akivel egyáltalán nem szeretném tartani a kapcsolatot! Eleget szemétkedett már velem - azt ossza be!

4. Az iwiw-re csakis és kizárólag netkávéházból lépek fel, mert megjegyzi az ip-címet is (rohaggyon meg, aki kitalálta). Ki tudja, mire fogja egyszer felhasználni a nagytestvér.

5. Van gyerekem, férjem, de SOHA nem raknám fel a képeiket, mert nincs hozzá jogom! Azért, mert én szültem a fiaimat, még nem tehetem fel a netre a fényképeiket! Majd ha ők is fenn akarnak lenni a saját fotójukkal csak rajta! És ezt a tiszteletet mástól is elvárom - mindenki tudja!

cso zsi 2008.02.12. 19:41:46

A topic -gondolom- a volános csajszi képéből indult ki.
Ennél csúnyább nőknek is van saját gyereke, ha elérkezettnek látszik az idő.
A mai kizsákmányoló világban van, hogy tényleg nem lehet felrúgni egy munkahelyet, mert nem vesznek vissza, vagy olyan légkört teremtenek, amiben egy "megbízhatatlan" kisgyermekes anyukának nincs helye, mert "biztos beteg lesz a gyerek" és hasonló...
Jelenlegi párom épp így járt.
Ezért a végkielégítésből amit kapott, elmentünk a világ túlfelére. Képek is voltak fenn egy ideig, kifejezetten az ismerősök számára.
Akkor most kivagyi vagyok, vagy csak iriggyé tettem pár embert? Sosem gondoltam volna, hogy eljutok oda.

sklasse 2008.02.12. 19:45:54

józan paraszt:
egy tévedés: Titulus: a Dokkos kurvák is irdatlan sok faszt szoptak, szal nem mondhatod, h ők nem tettek semmit a titulusért...

EzVan:) 2008.02.12. 19:47:00

Wessely, jó a szövegértésed, gratulálok hozzá.

MOHUSKA 2008.02.12. 19:47:47

ez hatalamas józan paraszt

FM 2008.02.12. 19:47:48

Sziasztok!

En a Bahamakon szulettem, aztan kesobb Tanzaniaba koltuztunk a szuleimmel, Indoneziba jartam altisibe, Thaifoldon eretsegiztem es Bostonba (USA) jartam egyetemre. Szerencsem volt, mert Bora Boran kaptam munkat, azota is itt lakom, DE AZ IWIWEN MAGYARORSZAGON KESZULT KEPEK VANNAK ROLAM! Az itteni ismeroseim pedig nagyon irigyek ram emiatt.

Chandeler Bong 2008.02.12. 19:52:36

Tényleg sok hülyeség lett ide összeírva :) Egyrész ugye valaki szerint,csak az a férfi írja ki, hogy kapcsolatban van, aki pacsker. Akkor ezekszerint nagy hiba volt kiírni a 3 éves kapcsolatommal, lehet ki is törlöm, nekem ez valahogy természetes. Képek: Ha valaki örül annak, hogy Makaón volt és kiteszi a képet, én örülök neki ha ismerem, vagy leszarom ha nem ismerem. Én minden nyaramat a Balatonon töltöm, nem azért mert nem repülhetnék ide-oda, hanem mert nekem jó ott. Igaz nem annyira szép háttér egy fotóhoz, mint az óceán mondjuk. Többi rovat: nekem nincs kitöltve. Iskolákat meg beszélt nyelveket kitöltöttem, többit nem. Pedig van ám állatom is meg dolgozom is, de ez az én dolgom szerintem. Idézet már nincs a magamról rovatba, pedig volt a kedvenc regényemből de inkább levettem, mert végülis minek :) Ha valaki kitesz, hát tegyen, csak egy idezet idegesít, Armani vagy nemtom melyik divattervezőé, hogy stílust nem lehet pénzem venni, vagy valami ilyesmi, és kint van minden 3. 12-20 éves lánynak, akik tetőtől talpik qrva drága ruhákban vannak a képeken. Még szerencse, hogy nem pénzért kellett azokat megvenni :)

Wessely 2008.02.12. 19:55:14

Ezvan: Nagyon unom már, amikor Bp-et szidják a vidékiek, hogy igazolják a saját kis tanyaközpontjuk létjogosultságát. Ha nem tetszik itt, lehet hazaköltözni - ennyi! Vagy nem kell idejönni! Sokfele járok az országban, de nem szoktam kommentekben írogatni,hogy hihetetlen mi van Pécsett, Debrecenben, Nyíregyházán, Tordason (ahol a "tiszta" helyi (azaz: vidéki) lakosok a mi kertünkbe dobálják a szemetet).

Csak zárójelben: Hamburg főtere ezerszer szemetesebb, mint - mondjuk - a Blaha Lujza tér. Nem beszélve Koppenhágáról, ahova nem vágyok vissza, mert a sétáló főutcájukon bokáig érő szemétben gázoltunk. Amszterdam és Miami is tele van szeméttel. Meg gondolom még egy csomó nagy és kisebb város.

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.02.12. 20:22:25


Wessely: egyetértek, én nagyon szeretem Budapestet. Nekem pont az tetszik benne, hogy zsúfolt és nyüzsgő. És gyönyörűek az épületei. A világ egyik legszebb városa.

Az iwiwet pedig kedvelem. Megtaláltam rajta pl. a féltestvéremet, akit még sosem láttam. Vagy épp bejelölt rajta egy korábbi munkatársam, akit nagyon szeretek. (Más kérdés, hogy lakcímet, születési dátumot megadni nem ajánlatos, mert még ennyi adat is elég, hogy visszaélést kövessenek el vele.)

aranyhaj.blogspot.com

Zolee 2008.02.12. 20:33:12

Az utazásokat én is felraktam, de mióta a feleségem vagyongyarapodásos ügyekkel foglalkozó cégnél dolgozik még a házat is levettem. Ajánlani tudom ezt mindenkinek! (a múlt héten e gy minimálbéres házaspár egy dominikai képsorozat miatt bukott meg)

sirmax 2008.02.12. 20:36:46

Na de most komolyan! Mit érdekel az titeket ha valaki bejárja a világot és ezt képen is megörökíti? És? Akkor mi van? Zavar? Utazz te is! Csak egy napra? És? De ott volt, nem? És ha dolgozott szerintem éppen leszarta! Volt ott, és ez fontos neki! Nektek meg legyen a saját életed fontos! Irigykedjetek, verjétek a fejetek a falba! „Ááááá mer’ a Pistikének van piros matchboxa nekem meg nincs!” Vegyél b@zdmeg! Vagy silány az életetek hozzá? Akkor csináljatok valami hasznosat! (Szedjétek össze a szemetet Budapesten!) De ne fájjon ha valaki világot lát és esetleg még büszke is rá! Más gyerekével vannak lefotózva a 30-as nők? És? Fáj nekik, hogy nincs, és máshogy próbálnak meg legalább boldognak látszódni! Mert ilyenek vagyunk kell a látszat! Nektek is kell, hogy rendszeren felülinek érezzétek magatokat! Majd ti megmondjátok az igazzy frankót! Igen wazz nekem is célom, hogy kitűnjek! Ezzel a bejegyzéssel vagy valami mással mindegy, de hangoztatni akarom hogy létezem és véleményem van! De nem fikázom azokat akik hasonló cipőben járnak! Ti ezt csináljátok! Egy kicsit fikázzátok már magatokat is! Gyerekkel vagyunk a képen? Ja! Mert büszkék vagyunk rá, mert szeretjük! Barátnővel, feleséggel vagyunk? Ja! Mert büszkék vagyunk rá, mert szeretjük! Hogy valaki party fotókat tesz fel, mert ez az életstílusa, még ha csak egy pár évig is de ez a stílusa! Miért fáj ez nektek? A barátai így ismerik fel! Valaki pucsít a képen? Isten az anyját neki! Tegye! Ha jólesik neki? Recskázzon rá aki akar! Akkor mi van, mi változik? Valaki nem ad meg semmilyen adatot? Talán azért, mert a szűk kör akit jelölni akar az így is megismeri! Titeket jelölt már ilyen és nem tudtátok ki az? Rájöttetek nem? Ha nem akkor vagy nem ismert benneteket és félre jelölt, vagy egyszerűen sutyók vagytok és nem érdemlitek meg, hogy ismerjen! Elhihetitek nem lett szegényebb! Születési név? Nem lett volna egyszerű egy kombi panel beiktatása, vagy egy sima ellenőrzés számokra? Na ügye!
És ha valaki hülye és dr-nak vagy prof-nak képzeli magát? (Egyébként tényleg nem értem miért nem lehet ide is egy ellenőrzést betenni!) Akkor mi van? Persze dühítő, de legfeljebb nem veszem fel ismerősnek! Lehet nevelni a népet elhihetitek! Csak szólni kell, nem fikázni!

zskrisz 2008.02.12. 20:37:01

zolee: nem kötözködni szeretnék, kérdezem: tényleg van olyan komoly cég, aki az iwiwről szedi az infoit?
Úgy értem fent lehet egy nyaralás, amire meghívott x.y., illetve egy autó képe bárhonnan. Nem értem.

Fekete Pestis 2008.02.12. 20:40:40

En csak azert nem iratkoztam le az iwiw-rol, mert a segitsegevel nagyon konnyen le tudok masokat " kaderezni".
Hogy engem is hasonlokeppen kaderezzenek le, annak a " megfelelo informacio " kirakasaval veszem elejet. ( Kozom nincs Budapesthez, megis azt irtam be lakhelynek. ezzel szemben elegge " jellegzetes" helyen tartozkodok, de errol melyen hallgatok, mint a Potyka bacsi a tuntetesen ;) )

Csak az a kar, hogy az ismeroseimet nem tudom masok szamara " lathatatlanna" tenni. ( merthogy senkinek semmi koze nincs hozza. ). Napersze, akkor en hogyan kadereznek le marokat ? ;)

Fucksee 2008.02.12. 20:45:15

OFF: Iwiw ars poeticám

Én minden rovatot normálisan kitöltöttem, semmi olyant, vagy hasonlót nem írtam be, amit másnál már láttam. Semmi idézet, semmi kommersz. A magamról résznél az van, hogy egy kicsit olyan vagyok mint te!

Ezzel arra célzok, hogyha ismerősök vagyunk, akkor valószínüleg kölcsönösen hatottunk egymásra bizonyos mértékig.

Imádok fotózni, fent van mindig 10-15 képem, szigorúan jó minőségben, 900X600as felbontásban, poénos és informatív képaláírással. Egy közös fotó van asszonnyal, ez szerintem alap, de több nem kell.

Csak azokat a nyelveket írom oda, amiket beszélek.
E-mail, MSN elérhető,telefon, lakcím úgyszintén
minek is tartanám őket titokban.

Videóm is van, egy kedves rövidfilm egy macskaidomárról.

Szerintem ez az arany középút.

ON:
A 30 éves nő oké hogy feltesz magáról gyerekes képet, mert a családban másnak már van, és szereti őket.
Azonban a 18-20 éves kölökképes felnőttlányoktól feláll a hátamon a szőr....

Shaq Baqoor 2008.02.12. 20:47:17

Csak az a kar, hogy az ismeroseimet nem tudom masok szamara " lathatatlanna" tenni.

Hát, ember, ki kell ábrándítsalak: EREDETILEG 8azaz akkor amikor még nem lepte el az emberszemét az oldalt) ez a portál annak a tételnek az igazolására készült, miszerint mindenki mindenkitől maximum 6 kézfogásra van. Egyfajta hálózatelmélet, vagy mi, ezzel diplomáztak a srácok, ha jól tudom. Ennek tükrében ha láthatatlanná tehetnéd a listádat, az olyan lenne, mint ha a MySpace-re azért nem taknál ki zenét a projekteddel vagy zenekaroddal, mert a szerzői jogok 'n'shit.

Zolee 2008.02.12. 20:48:39

zskrisz: igen adósságbehajtó cégek és természetesen az Apeh is kiindulási alapnak szokta használni. Innen már tudják mit kell keresni és mehet a magyarázkodás. Sajna ez már nem olyan jópofa dolog mint sokan hiszik. Itt már a duma nem segít.
Pl külföldi telefonhívás, bankártya használat (autó/hajóbérlésnél), itthoni kártya használat utazási irodánál, áruházban, ekkor elkérik a számlát amihez tartozik stb.

tubi 2008.02.12. 20:49:46

sirmax, meg eletemben ilyen onzo, egocentrikus emberrel nem talalkoztam, mint te, hal'istennek. Figyelj, az iwiw azert jott letre mert erdeklodunk masok irant, na ezt fogd fel es ha erdeklodunk masok irant kritizaljuk is oket, ez mar csak egy ilyen vilag. Te olyan rohadtul felsz miden kritikatol, hogy azzal mar fellephetnel. Megjatszod, hogy neked aztan mindegy ki merre hova csak akkor nem kell iwiwezni, sot nem kell az utcara sem menni, lehet elni negy fal kozott, eltelve a sajat magad nagyszerusegetol.

zskrisz 2008.02.12. 20:58:30

zolee: Ezt értem. Ha leveszek a bankszámlámról x összeget, megkérdezik, mégis miből kerestem ennyit. De az iwiw fénykép alapján?! Egy operatőr srác fotókat csinál otthon. Az egyiken "Dél-Amerikában" van. Jöhet az APEH! muhaha.
Más a vagyonvizsgálat, ami kereseten-kiadáson, valós tényeken alapul.
Az iwiwen nincs kötelező adatszolgáltatás, ha kiteszed a saját neved mellé a kutyád képét, Blökivel fognak tárgyalni az ellenőrök?

sirmax 2008.02.12. 21:04:46

tubi: ez jó ezt még nem mondták rólam! Hogy önző lennék! Egyáltalán nem vagyok az! És nagyszerű sem vagyok! Érzelmi liberális na az igen! Elfogadom az embereket úgy ahogy vannak! Minek kritizáljak ismeretlen embereket az iwiw-en? Mi közöm van nekem ahhoz, hogy mások mit tesznek fel, mitől boldogok, mitől élnek vagy halnak! Nem érdekel, és nem is kritizálom! Megvan a saját életem! A barátaim pedig kapnak kritikát, ahogy én is, és igen ezzel jobbá tesszük egymást! De ez a "megmondom az egész iwiw-es világnak a nagy frankót" már kicsit büdös! Pláne úgy, hogy a magunk igénytelenségével meg nem törődünk!

marha 2008.02.12. 21:05:02

Szerintem az APEH nem hasznalja fel bizonyitasra az iwiw-infokat viszont felfigyel, ha kap egy fulest, hogy nezzek ma meg Szabo Zsoltika adatlapjat. Az APEH nagyon sokszor allampolgari bejelentesek alapjan szall ra valakire es ehhez eleg egy sima feljelento level is, ha vannak hozza fotok meg jobb. kimennek, szaglasznak, megnezik a konyvelest, stb...es nem az APEH-nek kell bizonyitania, hanem Szabo Zsoltikanak.

Zolee 2008.02.12. 21:05:54

Ez egy jó tanács volt, nem kell megfogadnod! Nem hittérítőként írtam.
Én látom mi történik, ezért szedtem le.

Dr Milton 2008.02.12. 21:10:46

Adatlap sablon:/from csabi/

születési név: 1980(ez csak madaraknak évszám)
családi állapot: egyedülálló=kapcsolatban, kapcsolatban=házas, 3. lehetőség az özvegy... egyre több van (még ha nem vagy,akkor is kötelező beírni)
magamról: 0.írj egy angol nyelvű idézetet, nem számít mit jelent az tuti nyerő!!! 1.minek írjak ide, hisz ismersz, ha pedig nem akkor nem jelölsz be 2.szeretnék megkérni mindenkit, hogy ne jelöljön be, ha nem ismer, mert nem fogom visszajelölni. 3. kizárólag ismerősöknek igazolok vissza 4.mindenki igazoljon vissza mert én szeretném a legtöbb ismerőst a wiwen
titulus: minimum dr. de a professzor nyerőbb.
beszélt nyelvek: próbálj beírni minnél több távoli ismeretlen országot, minnél jófejebbnek tűnj.
állatok: báttyám,hugom,öcsém,nővérem...
telefonszám: 1.0630-.... 2. 0690-510-510 ezek a legviccesebbek, úgyhogy ezt kell beírni, vagy pedig 3.kérd el!
skype: "az meg mi"
ezt csinálom mikor dolgozom: "dolgozom"
ezt csinálom mikor nem dolgozom: "haverok,pihenés,mozi,party" - ez a legdivatosabb, vagy pedig "nem dolgozom"
Jaaaaaaaaaa, és egy jótanács a végére: minnél több írásjelet, és "A" betüt suvassz a neved elé, hogy lehetőleg legelső helyre kerülj a kedves ismerősöd ismerősei között!!!!!!!!!!!
Fontos: próbálj minnél több külföldönnyaralós képet felrakni magadról, hogy érdekes embernek tűnj aki sokat utazik(jetsky-s kép kötelező).Nem árt ha beleírod egy hálivúdi csillagba a neved!!!
ha lány vagy akkor mindenképpen írd a beceneveid közé hogy: "cica" "cicus" "baby" !!!!!!!!!!!!!!!!!
ÉS NE FELEDD BÁRMIT KAPSZ, KÜLDD TOVÁBB!!!

Tessék parancsolni, én jókat nevettem rajt'

zskrisz 2008.02.12. 21:14:32

Picike vagyok, hogy felfogjam. Ha bekopogtat az APEH, hogy milliós forgalmam van a számlámon évek óta, és múlt hónapban autót is vettem, mellesleg bejelentett munkám nincs, na azt el kell kezdeni komolyan venni.
Ha egy multinál vagyok takarító, és a céges síelésre elvisznek engem is ingyen (velünk is jön, természetes), és bekopogtatnak, hogy láttak rólam síelős-koktélos-utazós képet, és itt most vagyonvizsgálat lesz. Kérdésemre elárulják, hogy az iwiwről van az infojuk, hát a könnyem potyogna a röhögéstől.

Liberté_73 2008.02.12. 21:18:50

zskrisz. a 2-es scenario esetében bérpapírokat előveszi a delikvens, cégből az utaztatási/szállási költségekről szóló számlákat (he he) elkéri, és ha nincs több vaj a fején, akkor már pattan is lefele az apeh.

sirmax 2008.02.12. 21:23:25

zskrisz: induljunk ki abból, hogy Mo-n mindenki stiklizik! Vagyis könnyesre röhögheted magad mikor kiderül a forrás (ami persze nem derül ki), de akkor is megindul a vagyonvizsgálat.

Annak pedig aki azt hiszi, hogy az adathalászok nem tudnek meg tőle fontos infókat azt üzenem ébredjen fel! Az is info, hogy 42-es a lába, használ e óvszert és milyen újságot olvas. A cégünknél egyszer a kunkurencia megtudta, hogy milyen ajánlatot adtunk egy több milliós ügyben. 10000 Ft-al alánk rakott! Nevetséges de minden információ fontos, csak még nem szoktuk meg, hogy nálunk is az!

marha 2008.02.12. 21:24:35

Az APEH nem szall ra a takaritokra, kisebb gondjuk is nagyobb annal. Zsirosabb falatokra mennek, borravalos szakmak, kisebb-nagyobb cegek, stb...

zskrisz 2008.02.12. 21:28:26

Nem tudom, kinek célja ezzel megfélemlíteni az embereket. Dolgozzatok bejelentve, nyaraljatok jókat! Az irigységre sajna nincs ellenszer:) . A diplomát nem kérik számon azoktól, akik Dr.-nak titulálják magukat? :)
Az iwiw egy játék, az összeesküvés-elmélet nem az.
A rendőrség is kijön, hogy van egy gyerek képe az iwiw-en, és ha nem tudom előkeríteni, jaj nekem?

zsöci 2008.02.12. 21:31:47

Én azon nevetek mindig, hogy kb. az emberek fele a születési név helyett az évet írják be. Vicces, a börtönben van számuk az embereknek, nem? Ezek szerint ők mind Tökölön születtek, vagy csak egyszerűen nem tudnak olvasni????

haynau · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.12. 21:34:07

az iwiw egy szar! - a véleményem

marha 2008.02.12. 21:36:56

zskrisz, arrol volt szo, hogy az APEH-et erdekli-e az iwiw vagy sem. Erdekli. Ettol fuggetlenul, ha betartod a szabalyokat akkor behuzott farokkal fognak elkullogni es kituntetest kapsz, mint Becsuletes Allampolgar. Aki nem becsuletes (es en nem vennem a batorsagot hozza, hogy masoknak predikaljak)az meg nem fogja kituntetessel vegezni. Ennyi.

Balazs 2008.02.12. 21:38:57

Alommokus: igy kapasbol amikor nem igazan elonyos, ha barki megtudhatja, hol es mit csinalsz:

- nem publikus a dolog, szerzodesedbol adodoan peldaul
- konkurrensek nem szerencses, ha ki tudjak deriteni, kik dolgoznak a cegednel (igen, szoktak korulnezni wiwen...)
- nemutolsosorban a volt ceged se mindig jo, ha rajohet, hova mentel el dolgozni, pl ha olyan szerzodesed volt, hogy x ideig nem mehetsz ilyen meg ilyen profilu ceghez, esetleg konkurenshez, te megis elmentel, es nem venne ki jol magat, ha kiderulhetne.

Biztos van tobb is, igy hirtelen ezek jutottak eszembe. Hidd el, attol hogy te esetleg nem tudsz ilyeneket elkepzelni, vannak ilyen esetek.

sirmax 2008.02.12. 21:39:59

zskrisz: nincs itt megfélemlítés! csak reális gondolatok! Nekem régen édesanyám megtiltotta, hogy személyes adatot tartalmazó leveleket kidobjak. Csak röhögtem de eleget tettem a kérésének. Ma már tudom, hogy nagyon is igaza volt!
A diplomát nem kérik, de nem is károsítasz meg vele senkit ha a titulushoz beírsz valami hülyeséget. Ja és a rendőrség (gyermekvédő) igenis jönni fog, ha egy gyerekkel meztelenül vagy a képen félreérthető pózban! Mert jobb kivizsgálni az ilyet!

na jó8

zskrisz 2008.02.12. 21:43:54

sirmax, megfogadom a tanácsod, leveszem a képeimet azzal a cuki kis hörcsöggel! ;)

zsöci 2008.02.12. 21:47:08

Nehogy már komolyan gondoljátok, hogy az APEH-et érdekli az iwiw. Ismerek pár embert, akit megkapargathatna az APEH, de azok nincsenek fent az iwiw-en, vagy nem derül ki semmi terhelő az adatlapjukból, ugyan már.

vigzo 2008.02.12. 21:49:26

2003 óta vagyok a wiwen, feltehetően -az itt már említett nagytestvéres allűrök miatt- már nem sokáig.

Ennyi idő alatt, részben saját, részben mások tapasztalatai alapján feltűnt a kapcsolatok valós és virtuális kezelése között egy érdeke különbség. A valós életben a kapcsolatoknak van egy kihordási ideje. A család, a közeli barátok általában permanensnek tekinthetők. Nem úgy az ezer éve nem látott évfolymatársak, akiket már meg sem ismernénk az utcán, az egykori kollégák -már a nevükre sem emlékszünk- és a futó (vagy tartós, ámde elfeledett) kalandok áldozatai, amelyek elején esetleg még katalizálta is az ismerségi hálózat a kapcsolatfelvételt, de mára komoly fejtörést jelent az ismerős felidézése.
Ezt kihordási időt a valóságban remekül megoldja memóriánk a felejtés tömegsírjába temetve a rég nem látott ismerősöket. A digitális lenyomat viszont ott marad. Paradoxon lenne, hogy azokat akiket éppen már elfelejtettünk kikeressünk és egyenként kitöröljük őket.
Ilyenkor marad fejvakarás, vajon ki is lehet ő, később a "delete account"

EzVan:) 2008.02.12. 21:52:42

Wessely, továbbra sem érted a hozzászólásom. Sorry.

üdvözlet Budapestről.

Forest 2008.02.12. 21:54:27

Az iwiw-el egy gond van: nem tudod privát kategóriába tenni magad (elég lenne egy kapcsoló, hogy az adataid és/vagy az ismerettségi köröd publikus-e).
Jelen pillanatban amit feltöltesz ugyanúgy láthatja az agysebész, a baráti kör, vagy a kéjgyilkos a sitten. Ninvs lehetőséged hogy megszűrd azokat akiknek az infókat kiadod. Ezt vajon hányan gondolják végig?
Amikor erre rájöttem, azonnal töröltem a regisztrációt. Amikor erről beszéltem a barátaimnak, kiült a döbbenet az arcukra, mert ez eszükbe sem jutott.
Mellesleg: a privát szféra pont azért privát, hogy ne legyen a full baráti/ismerettségi kör gombnyomásra lekérdezhető egy nagy közös adatbázisból, egy tökismeretlen rendszergazdának.
Máig nem tudom hogy aki fent villant az iwiwen tényleg hülye, vagy csak meggondolatlan. Mindenesetre sokan vannak...

nanemá 2008.02.12. 22:01:13

zskrisz, ha takarítónőként külföldre vitt a céged, akkor ez könnyen adóköteles természetbeni juttatásnak minősithető és már sínen is van az apeh. Volt cég, ahol a kihelyezett kávéautomatára szálltak rá, merthogy szintén természetben juttatásnak minősitették a dolgot...

Shaq Baqoor 2008.02.12. 22:02:39

Forest 2008.02.12. 21:54:27

neked is van miért elhülnöd: az ismerősök listáját leszámítva majdnem minden előtt ott a profilszerkesztőben egy pici kék lakat. ha rákkatintasz, pici piros lesz belőle. ami annyit jelent, hogy akit nem jelölsz vissza, az nem látja az adatot. hoppáré, döbbenet, mi? :D
innentől kezdve ha teszem azt apeh bácsi akar szimatyolni akkor jelöljön be. majd ha vissza is jelöltem, akkor hozzáférhet ahhoz, amihez azt akarom, hogy hozzáférjen.
csak gondolkodni kell egy picirit

kiskiváncsi 2008.02.12. 22:05:17

Wessely
"4. Az iwiw-re csakis és kizárólag netkávéházból lépek fel, mert megjegyzi az ip-címet is (rohaggyon meg, aki kitalálta). Ki tudja, mire fogja egyszer felhasználni a nagytestvér."

Te beteg vagy. :DDDDD

Zolee 2008.02.12. 20:48:39
zskrisz: igen adósságbehajtó cégek és természetesen az Apeh is kiindulási alapnak szokta használni.

Te is beteg vagy. :DDD

kiskiváncsi 2008.02.12. 22:08:28

Wessely
"2. Az NBH-nak van hozzáférése (ismeretlen nick kevés ismerőssel) az iwiw-hez."

Az NBH nem fog szarozni az iwiwel, hanem lehallgatja a telefonod és megfigyel.

zskrisz 2008.02.12. 22:11:45

kiskiváncsi: ;))))


MindenBatáronTúl 2008.02.12. 22:02:39
kellett neked elárulni! :) Most majd jönnek az összeesküvés-elmélet-gyártók azzal, hogy xy biztos az APEHnek kémkedik, és csak azért ismerkedett meg velem, hogy kinyíljon neki a kis piros lakat, és láthassa a barátnőmet a telken lefotózva! :)))))

Nézzetek kevesebb filmet, és nőjetek fel! Az iwiwre azt teszel, amit akarsz, az adataid a barátaid nézik meg, mert örülnek, ha látják a képed, meg az irigyeid, azok meg nézzék csak!

zsöci 2008.02.12. 22:16:40

Úristen, itt mindenki ennyire paranoiás????
De vannak jó arcok...:)

Shaq Baqoor 2008.02.12. 22:19:51

a franc, hát nem elszóltam magam? most majd jön hozzám is a nemzett bizottsági hivatlan és ledorgál, hogy nem ezért kapom a fizumat, miközben nekik hárompernégyeskedek a portálon :D

zsöci 2008.02.12. 22:19:59

Egyébként nyomozgatásra tényleg jó az iwiw, nekem már sokszor hasznomra vált, persze nem APEH ellenőr vagyok.

miletia 2008.02.12. 22:22:40

nekem több "korszakom" is volt, voltam egyképes, amin nem lehetett felismerni, voltam 30 képes, közte idétlen rajzokkal is, amikor pörögtem mindennap. voltam mélyenis, amikor majdnem töröltem magam (kb 500 ismerősnél).

most a fontosabb, jellegzetes, aktuális állomások vannak fent képekben (nyaralás nincs..) - sportképek és a kedvelt másodállás, ez szerencsére mind hobbi. ezért folyamatosan bővül a galéria, ez a "korszakom" 4-5 képpel kezdődött: közte a család képével. akkor teszek fel képet, ha jól sikerült. régi képeim nincsenek fent, a 21ből 1 2005-ös (1 képviseli, amibőlanno 10 féle volt), és 1 2006-os sportkép, amiből sajnos nem készült több. bár épp most gondolkodtam el, hogy talán törölni kéne párat... fent van a kedvenc sportolóm is, de az marad, remélem, megnyeri a VB-t..

a reglapom bőbeszédű volt a kezdetben, viccesnek szánt, amolyan abszurd humor. most szűkszavú, telefonomat csak ismerősökláthatják, címem, munkahelyem nincs, hobbim a 2, ami kitölti az életemet - 1-1 címszóval. családi állapotom nincs, mint ahogy más sem, a szülinapomat kivéve. 3 iskolám 1-1 címszóban, és beszélt nyelv, mert egzotikus, rég nem látott ismerősök leveszik a fordulatot.

szerintem így komolyabbnak tűnök, és élvezem a szerénykedő titokzatosságot. aki szeretné tudni, mi van mögötte, egy mozdulattal írhat :)

jacks_colon (törölt) 2008.02.12. 22:28:57

Tegye fel a kezét aki nem beszél malajalam-ul. :D

jacks_colon (törölt) 2008.02.12. 22:31:59

Sokszor a fényképek és egyéb apróságok alapján annyira könnyű rájönni, hogy ki fogyaszt drogokat rendszeresen. Persze számukra ez hit, vallás, életfilozófia, de józan ember könnyen látja, miről is van szó. :)

attika 2008.02.12. 22:37:13

azért vigyázni kell ki mit ír magáról
pl a bkv vezér fia

"Az azonban nem köztudott, hogy Antal fia az Alfa Busznál dolgozna. A Heti Válasz állítását arra alapozza, hogy Antal Zsolt az iwiw közösségi oldalon található adatlapján munkahelyként az Alfa Buszt jelölte be."
forrás: index.hu/politika/belfold/budapest/0206abkv/

candream (törölt) 2008.02.12. 22:40:20

jacks_colon 2008.02.12. 22:31:59
Rólam is fent van egy kép amin a spanokkal sörözünk. Persze, hogy bukó. És igen! Számunkra ez hit, vallás, életfilozófia!

miletia 2008.02.12. 22:41:18

Forest 2008.02.12. 21:54:27
erre a kommentre felelném, hogy nekem is volt paranoiás ismerősöm, aki az élettrását szabályosan leparancsolta 500 ismerősöstül, mert a nem tudom milyen összeesküvés elmélet szerint őt bármikor látják, hol mozog, mikor lépett ki-be, kik az ismerősei és így politikailag a nem tudom micsoda.

én ehhez azt fűzném, hogy: biztosan mindenki ráér, hogy pont engem kutasson szét? miért pont engem? nincs vaj a fülem mögött, vállalom az adataimat - AZOKAT az adatokat, amiket megadok.

nekem eddig sokkal több hasznomra volt a wiw, mint káromra (arra sosem). volt, hogy jobb híján így csaptam le a szomszédot a hangoskodása miatt.

annyit adsz meg magadból, amennyit nem kényelmetlen. az én adataimból semmire nem lehet következtetni. ha mégis, akkor mi van? addig élek a szabadságjogaimmal, amíg mást nem korláozok benne, ez kb ilyen. semmi sem kötelezől.

jacks_colon (törölt) 2008.02.12. 22:42:44

candream: ki beszélt itt az alkoholról?

candream (törölt) 2008.02.12. 22:53:06

jacks_colon 2008.02.12. 22:42:44
Az alkohol is drog.

havanna 2008.02.12. 22:57:56

Nekem egy csomó sörözős képem van fent, de ettől nem érzem magam rossznak, vagy alkesznak, vagy drogosnak. Olyan emberekkel vagyok a képeken, akik most távol vannak tőlem, de büszke vagyok rájuk, mert a barátaim, és örülök, hogy az ismerőseim láthatják ezeket a képeket.

paramparam 2008.02.12. 23:04:46

Ha valami hülyegyerek az utazós képeit rakja fel az ngem is iritál, de nyilván azé mert ismrem és tudom csak arcoskodik. idegenek adatlapjait nem nézegetem...
Az nem tudom, hogy szóba került-e már amikor ronda csajok a fotoikon alig észrevehetőek mert az előtérben
valmi übergádzsi rázza és kép címe "én" ...imádom :D

havanna 2008.02.12. 23:10:49

Paramparam, ilyen ronda csajos képeket én is látok, aztán filózok, hogy ki lehet, mikor rájövök, hogy a háttérben bújik meg az, akié az adatlap valójában.

kicsilány 2008.02.12. 23:25:10

visszatérve az apeh-hoz, nekik is van adatlapjuk :D
2006 augusztusa óta 42 ismerőst gyűjtött.. Akinek tiszta a lelkiismerete, az vegye fel ismerősnek!! :D

zsöci 2008.02.12. 23:30:50

hehe, ja, aztán meg az összes ismerősöm töröl :)

. . (tör 2008.02.12. 23:44:23

"zskrisz 2008.02.12. 21:28:26
Nem tudom, kinek célja ezzel megfélemlíteni az embereket. Dolgozzatok bejelentve, nyaraljatok jókat! Az irigységre sajna nincs ellenszer:)"

ez egyáltalán nem poén
a sok "csőcselék" fedőnevű egyedet és ismerősi körüket ne nézegetnék? nem használják fel rögtön, mert ez csak egy adat. de sokan szabálysértést vagy bűncselekményt követnek el a képeken (tüntetés, füvezés stb.)
ők bekerülhetnek a szórásba

magánzó első körben a szemem láttára a wiwvel indított, a rendőrségtől csak utána szerezte be az adatokat. mert ez így működik. aki nem hiszi, az baromi más világban él, az a gond, hogy picuri rálátással is a paranoiásabb a valós..

sokunknak nincs miért félni, de hogy miért van okod félni nem tudhatod. amikor a szomszéd kertjében végzett segítség miatt apehnál felnyomhatnak (és erre már több példa volt pénzbüntetéssel), akkor VAN mitől félni!

Gadget 2008.02.12. 23:48:22

Józan paraszt:
Nevedben a végzeted. A bejegyzésed valóban tükröz némi józan eszet. De a parasztság sem hiányzik belőled. Kevesebb -kisebbség baszogató beszólással- több lett volna.

Én, a kicsi 2008.02.12. 23:48:50

Nem értem, miért van az, hogy boldog-boldogtalan az üzenőfalon szólítja meg egy konkrét ismerősét (akinek amúgy személyre szóló levelet is írhatna), jó bulizást, stb. kívánva neki?
Egyszer-kétszer elmegy, de én szinte nem is látok mást. Emiatt már lassan ott tartok, hogy a rokonomat "kitagadom" az iwiw-en.

dansun 2008.02.12. 23:50:08

Az iwiw-el az a baj, hogy a képeidet mindeki megnézheti, aztán belinkelnek a subbára! :)
Nekem jobban tetszik a facebook.com vagy a vkontakte.ru, ahol tényleg csak az ismerőseid láthatják.

havanna 2008.02.12. 23:55:48

Én, a kicsi 2008.02.12. 23:48:50
Ezeknek az embereknek szereplési vágyuk van, nekik mindenhol ott "kell" lenni. Nekem van olyan ismerősöm, aki minden nap kiír egy :)-t, semmi mást, minden nap új képen pózol, mert azt akarja, hogy MINDENKI lássa!!! Én nem foglalkozom vele.

kiskiváncsi 2008.02.12. 23:59:13

dansun 2008.02.12. 23:50:08
"Nekem jobban tetszik a facebook.com vagy a vkontakte.ru, ahol tényleg csak az ismerőseid láthatják."
meg a CIA, az FBI, stb. :DDDDDDD

kiskiváncsi 2008.02.13. 00:00:53

Gadget 2008.02.12. 23:48:22
lehet, hogy nem is ő írta.

kiskiváncsi 2008.02.13. 00:01:56

miletia 2008.02.12. 22:41:18
"nekem eddig sokkal több hasznomra volt a wiw, mint káromra (arra sosem). volt, hogy jobb híján így csaptam le a szomszédot a hangoskodása miatt."

Te meg verd ki, akkor megnyugszol. Idióta.

picike vörös disznó 2008.02.13. 00:24:05

A wiw-el csak az a baj, hogy Nagy Testvér többet lát benne és jobban mint mi. Hát hadd téveszzük meg más gyerekével, más autója előtt más csajával lefotóztatva magunkat...amúgy csak sajnálni tudom azokat akik mást fikázni járnak a wiw-re, bár akiket fikáznak, azokat méginkább...

dr Kolompár Tomendzseri 2008.02.13. 00:39:13

Én pl gáznak érzem, hogy már jóideje nem tudtam összeszedni egy nőt sem, ezért nem írom ki, hogy egyedülálló.
Magamról rovatba pedig azért nem írok semmit, mert nem tudok mit írni. Olyan mókás faszságot meg nem akarok, mert azt meg főleg vércikinek érzem én.
Tele vagyok gátlásokkal, na.

foreigner · http://foreigner.blog.hu 2008.02.13. 00:48:20

Én csak azt nem értem, hogy mért lenne baj, ha például az NBH figyelné az iwiwet? Aki ilyen paranoiás, azzal szerintem valami nem stimmel. Normális ember nem fél az ilyenektől. Nekem a szüleim is azt tanították mindig, hogy rendőrtől, határőrtől csak az fél, aki tudja, hogy oka van rá.
Szerintem éljetek becsületesen és akkor azt írtok ki, amit csak akartok.

linduc 2008.02.13. 00:48:21

"Úgy 30 év közelében, a gyermektelen nőnél kötelező elem a testvér vagy más közeli rokon gyermekével készített közös fotó. Érhető, a biológia óra kőkeményen ketyeg, és valami féle módon ezt kifejezésre kell juttatni."

Szerintem a 30hoz közeli egyedülálló nők azért tesznek ki nem saját babás fotót magukról, mert a rokonoknak, vagy a velük egyidős barátaik egy részének vannak már gyerekeik, akiknek még akár keresztanyjuk is lehetnek, és olyankor természetesen készülnek közös fotók.
Nem mondom, hogy teljességgel nem állja meg a helyét a fenti kijelentés, de azért szeretném azt hinni, a többségre nem jellemző.

A magamról részbe személy szerint én egy idézetet tettem. Egy dalból. Azért, mert tetszik, és mert azonosulni tudok vele. Aki nem ismer, nem fogja érteni, miért pont az van ott. Ellenben az iwiw nem ismerkedős oldal, így minek is írnék olyan dolgokat, amiket egy idegennek szánnék?

Kicsit OFF:
Múltkoriban bejelölt egy teljesen ismeretlen ember, semmilyen módon nem tudtam kapcsolni hozzám, így mielőtt visszaigazoltam volna, rákérdeztem (karácsonykor volt pont)
Írtam neki: "Szia! Honnan ismerjük egymást?
Egyébként boldog karácsonyt!
L"
A válasz: "BOLDOG KARÁCSONYT!"
Eztán elutasítottam a bejelölést...

havanna 2008.02.13. 01:17:15

Én személy szerint azt utálom, mikor különféle "törölt regisztrációk" reklámokat küldözgetnek, lehetőleg egyszerre ötöt. A törölt reges sztorik közül egyébként az viszi a pálmát, mikor egy "törölt regisztráció" azt írta nekem, hogy szálljak le a pasijáról, mert a pasija mindenki számára tabu. A legviccesebb az egészben, hogy akkor épp volt barátom, ráadásul Írországban voltam már több, mint egy éve. Az eberiségnek hány százaléka hülye alapból???
Én egyébként el szoktam fogadni olyantól a jelölést, akit ugyan nem ismerek, de valami épkézláb indokot tud mondani, hogy miért jelölt be.
A különféle klubokat, intézményeket, alapítványokat viszont nem, még a sulijaimat sem. Az ismerőseim között csak emberek vannak. Szánalmas, mikor valakinek az ismerőseinek a fele nem létező személy, vagy pl.a 7-es busz:)

lali 2008.02.13. 01:35:54

a legeslegjobban utálom:

képaláírás: " me "

szakadjon le a feje annak aki ilyet ír oda.

fadgor 2008.02.13. 01:52:02

foreigner 2008.02.13. 00:48:20
Én csak azt nem értem, hogy mért lenne baj, ha például az NBH figyelné az iwiwet? Aki ilyen paranoiás, azzal szerintem valami nem stimmel. Normális ember nem fél az ilyenektől. Nekem a szüleim is azt tanították mindig, hogy rendőrtől, határőrtől csak az fél, aki tudja, hogy oka van rá.
Szerintem éljetek becsületesen és akkor azt írtok ki, amit csak akartok.

- a veszély a bűnözők, kicsit elmebeteg exek, cégek stb részéről nagy, de a ne kelljen már a lehetőségeket újra lezongorázni.. a jóakaratú emberek többségében hinni nem érdemes

a szüleid pedig eltévedhettek, ez a nézet már a II vh előtt is avittas volt..

Kisangyal 2008.02.13. 01:55:25

Nem gondoltam, hogy ennyire sok a paranoiás ember. Adatot mindenki annyit ad meg magárol, amennyit jonak lát és azt is csak az ismerösei számára teszi láthatová, ha akarja. Ha valaki akarna, sokkal több informáciot tudna beszerezni rolam máshonnan. Nyilván senki sem rakja ki a születési dátumát, Anyja nevét, lakcimét, telefon, bank, hitel és személyiszámát az iwiwre, aki pedig mégis, annak már régen mindegy. :) Fotokat pedig azért tesz ki, hogy rá lehessen ismerni és hogy megossza másokkal is életkéjének bizonyos momentumait. Nem kell tulragozni a dolgokat. Akinek van vaj a fején kép nélkül, álnéven stb... van jelen a wiwen. Én szeretem látni, hogy a ritkánlátott ismeröseimmel, barátaimmal, rokonaimmal mi történt, hol érezte jol magát, hogyan alakul az élete és örülök, ha látom öket. Az viszont tény, hogy egy adatlap, foto és az ismerösök is sokat elárulnak egy emberröl. PL: ha Balázs Pali, Fásy Ádám és hasonlo ismeröseinek tömkelegét látom, már tudom kivel állok szemben. :DDD De az hülyeség, hogy az adohivatal majd az iwiw miatt jol elkap valakit. Egy irigy névtelen bejelentö szomszéd miatt hamarabb...

Kisangyal 2008.02.13. 02:16:20

Az viszont tény, hogy vannak az igénytelen idioták. Pl: 13éves, apuka trabanjának a motorháztetején hiányos öltözetben pozol és szexinek képzeli magát. Ezeken én nagyon jol tudok szorakozni, kár hogy a Subbán már alig van uj wiwes poszt.

kicsi piros disznó (törölt) 2008.02.13. 02:16:26

"Én csak azt nem értem, hogy mért lenne baj, ha például az NBH figyelné az iwiwet?"
foreigner, azt hiszem nagyon fiatal lehetsz, és még nem tudod, hogy mit jelentenek a személyes adataid, de ha majd pelepillanthatsz egy fejvadász cég indoklásába, hogy miért nem kaptad meg az áhított állást, vagy miért nem kaptál meg egy ösztöndíjat, netán a fotóiddal(biztos vagyok benne, hogy csaj vagy)fognak erotikus szolgáltatást reklámozni, esetleg közszerepre készülsz kultúrában, médiában, netán politikában, akkor majd de jól fog esni ha a bulvármédia ízekre szed, pont akkor amikor amúgy is forró helyzet van..De megnyugtatlak ennél sokkal egyszerübb a történet, hiába írsz át magadról bármit hiába tünteted el a fotóidat, vannak olyan tárolóhelyek a weben ahol mindent ami egyszer valaha a neten fennt volt el lehet érni, vagyis követni lehet, hogy hogyan változtattad a reglapodat a wiwen vagy bárhol máshol, és már ez sokat elárulhat rólad ahogyan változtatod a profilodat, esetleg olyat is ami kellemetlenül hangzana számodra...

movhu 2008.02.13. 07:16:39

Látom lesz nyersanyag hozzá, hogy egy jó összefoglaló születhessen az adatlapokról, fényképekről :) Nem is beszélve a felvetődött témáról, mármint az APEH, NBH és társai szerepéről.

v215 2008.02.13. 08:05:19

" Úgy 30 év közelében, a gyermektelen nőnél kötelező elem a testvér vagy más közeli rokon gyermekével készített közös fotó" - mennyire reprezentatív ez az adatod? Egyébként csak egy előfeltevés. Ez a mondat inkább rólad árulkodik, a saját értékítéleteidet teszed nyilvánossá. Mit mond el ez a mondat rólad? Úgy gondolod, hogy minden nőnek fontos érték a gyermek, és frusztrált, ha 30 éves koráig nem szül gyereket. Továbbá az iwiw a számodra, a mondatodból ítélve, szintén egy olyan fontos megjelenítési hely, ahol ezt a gyermek hiányában jelentkező frusztrációt a fenti 30 vagy afölötti nőknek okvetlenül reprezentálniuk kell, ha ők is úgy gondolkodnának, mint te. Ez ugyanis a te gondolkodási rendszered, nem minden 30 év körüli nőé.

Drömögödömötör 2008.02.13. 08:09:51

már bocs ha a coca cola t-mobile stb nézi az iwiw-t mért ne nézné az nbh ? nézi a rendörség . ha zavar lépj ki egyébként nagyon megrémülnétek ha tudnátok mit néznek még és mennyire kivagytok szolgáltatva a minden napi életben .
van bankkártyád van hitelkártyád van valmilyen váráslói kártyád vásárolsz interneten ? 5 perc megnézni mennyit költesz és mire 1 hónap alatt ( ja plussz 5 perc megnézni mennyi a bejelentett adózótt jövedelmed )
van mobilod ? 5 perc megnézni merre jártál az elmult 1 hónapban ( 5 m -es pontossággal még akkor is ha kikapcsolod de magadnál tartod nem is beszélve hogy bárki bármikor aktiválhatja és mint lehellgató készüléket használhatja )van GPS készüléked ? nem csak veszi a jelet de adja is . mondjam még ?????

aintclockwise 2008.02.13. 08:17:42

Kedves Postoló!

A helyesírási hibát javítsd ki!
"Érhető, a biológia óra kőkeményen..."

Egyébként egy kalap szar az iwiw, iszonyatosan vissza lehet vele élni! Sok Kedves Kollégám "primitívebbek" ezt az oldalt nézik, PR-kodni jó de se semmi több!

aintclockwise

movhu 2008.02.13. 08:51:15

Javítva a baki :)

movhu 2008.02.13. 09:07:08

v215. Az adatom annyira reprezentatív, hogy az általám szeretett és kedvelt ismerőseim között is jelentős számban van ilyen, és nem sértődnek meg, amikor ezt felhozom.
És igen, ez az én gondolkodási rendszerem. Szerettem volna megfogni valamit, és konkrétan példaként oda állítani, hogy milyen észrevételeket várok ide. Olvasd végig a kommenteket, és létni fogod, mennyiféle gondolatrendszer van.
Megkaptam a választ nagyon sok kérdésemre itt, és a lényeg pont az volt, hogy tudjam, máspk gondolatrendszerében mit jelent az én adatlapom, vagy megtudhatod ezekből, hogy mások milyennek látnak ez alapján.
Van olyan iwiw-ező, akinek a gondolatrendszere nem érti meg, hogy horogkeresztes pólós, bakancsos képeket felrakni egészen más az ő szemszögéből, és más a szemlélők részéről. Persze, akinek nem számít mit gondolnak róla, annak ez lényegtelen kérdés.

aintclockwise 2008.02.13. 09:17:03

V215, tuti nő! ;)

Sebaj, egyébként érdekes észrevételeket publikáltok!
Egy jó szociomátrixot biztosan készítettek "T-mobil" és ennek megfelelően, ha itt lesz a Nagy Testvér akkor előszedik és átrendezik a társadalmat mint Moreno!

buzik, köcsögök, tranyók, bulizósok, depisek, normálisak, stb.........

:)

aintclockwise

2008.02.13. 09:40:31

Az adatlapok - nemcsak az iWiW-nél, hanem minden közösségi portálnál - megérnek egy pszichológiai elemzést. Kevés az őszinte ember, sok a rejtőzködő. Még az sem nyújt elég biztonságot ezügyben, hogy meghívásos alapon lehet belépni. Pedig az anomáliákat meg lehetne szüntetni ha odafigyelnének a renitensek meghívóira. Ha rajtuk vernék el a port, egyhamar megszünnének a problémák, legfőképp a spamek.

Sikamlós Jim DiGriz 2008.02.13. 11:22:20

Siromajom:
"van GPS készüléked ? nem csak veszi a jelet de adja is ."

Ja, a műholdak a mi eszközeink alapján tájékozódnak. Ez ilyen chemtrail-es duma :D

ficcs-a-ficcs 2008.02.13. 12:15:59

iwiw...??? Nem hallottam róla, hogy kötelező lenne minden magyar állampolgárnak ott jelen lennie...

Tudomásom szerint nem vagyunk egyformák: így van akinek az okoz örömöt, hogy felteheti az "én a bahamákon" képet, van akinek meg az, hogy ezt egy blogon fikázhatja...
Aki pedig azt gondolja, hogy az NBH (APEH, rendőrség, CIA, FBI, stb... )pont az iwiwen fogja róla összeszedni a legfontosabb infókat, nos az megnyugtatja magát... nem ott.

off:
Siromajom írta:
"van mobilod ? 5 perc megnézni merre jártál az elmult 1 hónapban ( 5 m -es pontossággal még akkor is ha kikapcsolod de magadnál tartod nem is beszélve hogy bárki bármikor aktiválhatja és mint lehellgató készüléket használhatja )"

Persze, ha előbb tesz bele :) Ez egy igen régi összeesküvés-elmélet, melyről sajnos a mobilgyártók nem tudnak, így elfelejtik beletenni ezt a számodra oly misztikus kütyüt...
Egy kicsit sok kémfilmet láttál, nem? :)

Nem a cellainfókról beszéltem, természetesen. Az egy másik történet... bár kikapcsolt állapotban szintén "urban legend" :)

uff

csak úgy mondom 2008.02.13. 13:13:01

Nem akarok okoskodni, de többször elhangzott:

"Aki pedig azt gondolja, hogy az NBH (APEH, rendőrség, CIA, FBI, stb... )pont az iwiwen fogja róla összeszedni a legfontosabb infókat, nos az megnyugtatja magát... nem ott."

Ilyet két dolog miatt nem állítanék:
1. Több hatóság használja erre az iwiwet. A rendőrség is. Ez nem hit kérdése, hanem tény.
2. Nem lehetünk meggyőződve arról, hogy NEM, mert csak az bizonyítható, hogy IGEN.

(értsd: kicsit necces lenne azt igazolni, hogy soha egyetlen egy hatóság sem élt ezzel az eszközzel, mert csuklóból jön a válasz; "nem lehet, hogy csak nem tudsz róla?")

Amúgy meg, hogy önként és dalolva ki mennyi adatot szolgáltat magáról, az a saját külön bejáratú magánügye.

Az iwiwes HSZ-t meg szerintem egyikünk se olvasta végig betűről betüre, se a változtatása előtt, se azután.

Akkor meg?

ficcs-a-ficcs 2008.02.13. 13:48:42

csak úgy mondom-nak

"...Aki pedig azt gondolja, hogy az NBH (APEH, rendőrség, CIA, FBI, stb... )pont az iwiwen fogja róla összeszedni a LEGFONTOSABB (!!!) infókat, nos
az megnyugtatja magát... nem ott."

Így megfelel? Most már látod, hogy mit írtam pontosan???
Arra utaltam, hogy igazán "nehézsúlyú" infókat az ember nem tesz fel magáról sem az iwiw-re, sem máshova...
De igazad van, mert biztos megfeledkeztem azokról akik a nyaralós képeik mellett feltüntették:

0. alkotmányos rend elleni szövetkezésük (NBH)

1. egzotikus utazásuk költségei (APEH),

2. az elszívott füves cigik számát (rendőrség),

3. terrorista sejtbe való belépésük pontos menetének (CIA),

4. az USA-ban végzett szövetségi bűncselekményeik (FBI)

dokumentációját... :)))

...de ezt csak a vicc kedvéért...
aki meg mégis.... az meg meg is érdemli :)


uff

flamephoenix 2008.02.13. 14:53:21

Most komolyan a szaros IWIW ilyen indulatokat vált ki mindenkiből???? Ha valakit zavar, hogy hülyeségeket írogatnak, az minek nézi meg azt az adatlapot? Kényszeríti rá valaki??? Nem.
Az IWIW fasza arra, hogy régi ismerősökkel felvedd a kapcsolatot. Aztán ennyi. A gyökerekkel meg a hétköznapokban sem foglalkozik az ember!!!???

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.02.13. 15:23:22

movhu: Komolyan, miért baj, ha gyerekkel pózol bárki? Akinek van, azt teszi be alapértelmezettként, és? Miért baj, ha a nyaralásos képeit teszi fel, ha ott néz ki a legjobban, ha az a kedvenc képe sötöbö, miért ne? Még sorolhatnám. Van, aki azért regisztrált, hogy lecsekolhasson másokat, nem bíbelődik az adatok kitöltésével. Van, aki imád fent lenni, társasági életet él, hetente cseréli a képeit. Csinos, intelligens, okos, jó humorú, nagyszájú barátnőm alig írt magáról valamit, és? Jelent ez bármit is? Szerintem nem.
Perpill hivatalos önéletrajzokat értékelek: Nincs annyi mozgáslehetőség, mint a wiwen, de nehogy azt hidd, hogy pusztán igazolványképeket mellékelnek, sőt a legnagyobb lelkinyugalommal ecsetelik szabadidős tevékenységeiket, holott nem kérdeztünk rá, vagy van, aki a készségekhez odaírta a gomba- és gyógynövénygyűjtést. Szóval, ahány ember, annyi wiwes adatlap - éppen ezért vigyáznék a fekete-fehér következtetések levonásával.

i-gen 2008.02.13. 15:24:45

Persze sok cikk van a wiw hibáiról, de kb ugyan annyi a képek és beirások elemzéséről, még körlevél is ment körbe kétszer a vicces képekkel.
Szép próbálkozás volt, de szerintem rövid és felületes.

movhu 2008.02.13. 15:26:05

Én nem vontam le semmit, csak egy megfigylést rögzítettem a gyerekkel pózolásnál. A következtetést mások kezdték el levonni.
És a cél számomra az volt, hogy ki miként lát minket az adatlap alapján, nem az, hogy én miként látom magam. Úgy tűnik sok általános dolog van, amitől az emberek besorolnak a "kretén" kategóriába. Ezeket vagy kerülöd vagy elfogadod, hogy a nagyobb része az embereknek hülyének néz az adatlapod láttán. Itt mindenki mazsolázhat, mit nem szeretnek az emberek.

movhu 2008.02.13. 15:28:07

Igen, ezzel az írással nem is az volt a célom, hogy én fejtsem ki a témát. Én pont a kommentelőkre voltam kíváncsi, és úgy tűnik kaptam is elég választ a kérdéseimre.
Mondjuk inkább, hogy bevezettem a beszélgetést. Ez az írás messze áll a többi bejegyzésemtől, ha önmagában értékeljük, akkor semmi.

csibike · http://csibike.blogol.hu/ 2008.02.13. 18:57:48

Konkrétan ez a megjegyzés nem tetszik: "Úgy 30 év közelében, a gyermektelen nőnél kötelező elem a testvér vagy más közeli rokon gyermekével készített közös fotó. Érthető, a biológiai óra kőkeményen ketyeg, és valami féle módon ezt kifejezésre kell juttatni." Szerintem ez elég megalázó feltételezés azokról, akik pusztán azért tesznek fel rokonbabás képet, mert imádják a gyereket. Ha pölö húsz keresztgyerekem lenne, mind a húszról tennék fel képet, pusztán azért, mert szeretem őket és büszke vagyok rájuk - nem azt akarnám jelezni a képekkel, hogy csináljatok már nekem gyereket...

kiskiváncsi 2008.02.13. 19:24:54

csibike 2008.02.13. 18:57:48
Akinek nem inge..........

Smile 2008.03.25. 22:13:53

Már nem is bánom hogy töröltek az iwiw-listáról. ennyi okoskodó gusztustalan modoru nagytudásu tudor,,,ez nagyon nem kell nekem. Én nem vagyok ideillő.jó hogy megnyomtátok azt a gombot.egyáltalán. tiis törölhetnétek magatokat ha lenne bennetek még egy kis megmaradt emberség. Kösz. Én maradok EMBER. Smile

pmö538ynpnös538 2009.06.17. 20:46:21

Sajnálom hgy szidják az iwiwet de ez az örökös karban tartás fárasztó lehet, : Vagy Nem????
süti beállítások módosítása