Graffiti

2007.11.23. 16:15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Ha éhes vagy, nyalogass sót, attól szomjas leszel!

-Mindenki színes bőrű, különben nem látszana

-Ha az idegenek olyan okosak, hogy tudnak utazni az űrben, akkor miért a leghülyébbeket rabolják el?

-Ha olyan remek dolog a munka, akkor miért fizetnek érte?

-Jobb egy pillanatig gyávának lenni, mint halottnak életünk végéig.

-Valaha döntésképtelen voltam, ma már nem vagyok biztos benne.

-Az élet olyan tragikus, az egyik nap még itt van az ember, a másnap meg szintén.

-Épp amikor kezdtem megszokni a tegnapot, hát nem eljött a mai nap?!

-Ha te nem mész el mások temetésére, ők sem jönnek el a tiedére!

-Naná, hogy normális vagyok. A hangok is megmondták.

-Semmi kifogásom az ellen, hogy az emberek az órájukra nézzenek, amikor beszélek. De azt nem tűröm, amikor rázni kezdik, hogy nem állt-e meg.

-Az egyetlen baj az egoistákkal, hogy saját maguk jobban érdekli őket, mint én.

-Bundád első tulajdonosa meghalt benne.

-Ne győzködd az agyadat! A hiba a valóságban van.

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr74239502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása