Tele vagyok, ments ki innen!

2008.10.05. 10:00

 

 Egyszerűen nem hiszem el, hogy napok óta ott kell látnom a tévé jobb sarkában a logóját!!! És még villan is néha, hogy véletlenül se feledkezzek meg róla, vagy nehogy tudjak koncentrálni a filmre, amit nézek… épüljön be végérvényesen az agyamba az információ: hétfőtől a celebek kint lébecolhatnak a világ valamelyik szépséges dzsungelében, és én újra nézhetek egy helyet, egy szituációt, amire bármennyire vágyok, nem kaphatom meg.

 Nem vagyok celeb, a francba! Nem vagyok elég érdekes, de legalább ringathatom magam megint valami szirupos világba. Újabb műsor, ami már előttünk is sikeres volt pl. Nagy-Britanniában, az Egyesült Államokban, Németországban, Franciaországban és Hollandiában, így minden oka megvan rá az RTL klubnak, hogy telecsessze a filmközöket és a képernyőt a reklámjaival, és elhitesse az emberekkel, hogy ez érdekli őket.
Mi mindenre jó a propaganda? Semmi egyéb nem kell hozzá, mint erőszakosan, tolakodóan, nem sajnálva az időt, pénzt, minden szinten zúdítani a nézőkre, olvasókra, hogy ez ám a valami. Ez az, ami érdekes, amitől épülhetnek, ami elgondolkodtatja őket, ami élményt adhat nekik. Nézni a hírességeket mobil nélkül, fogkefe nélkül, és nevetni, mikor a bogarak belemásznak a gatyájukba. És hogy más országokban bejött? Lehet. Nekem ez annyit árul el, hogy nem csak nálunk folyik a néphülyítés, a kábítás. Bebizonyított dolog, hogy amit elégszer hallunk, látunk, azzal egy idő után azonosulni tudunk- illetve tud az emberek többsége.
Tesztelném egyszer ezeket a műsorokat. Vajon hányan ülnének le a Vacsoracsata, a Győzike show, vagy éppen a Celeb vagyok… elé, ha éppen csak beírnák a műsorújságba őket, és semmi külön reklámtevékenységet nem kapnának? Gyanítom, töredéke lenne a mostani nézőszámnak. Vagy mi lenne, ha más műsorok (pl. a XXI. Század, a Beugró) kapnának ilyen mértékű népszerűsítést? Lehet, hogy az emberek ízlése is elkezdene formálódni? Lehet, hogy megtelne az ország igényes, gondolkodó állampolgárokkal? Lehet, hogy akkor már minőséget követelnének egy idő múlva? És lehet, hogy a hétköznapokban sem lehetne őket olyan könnyedén becsapni? Jó lenne ez hosszú távon? Valakiknek biztosan nem lenne jó. Hiszen egyszerű dolog összeszedni egy rakás pénzt, kihajítani néhány hírességet a dzsungelbe, és filmezni őket. Egyszerű dolog bekamerázni egy otthont, és figyelni az ott lakókat. Egyszerű dolog néhányszor megemelni fél százalékkal a nyugdíjat, és elhitetni, hogy tettünk érted valamit, lehallgatási botrányokat kavarni, és azt dobni az emberek elé, ahelyett, hogy nyíltan és érthetően beszélnének arról, ami van. Ezek egyszerűbb dolgok, mint valódi minőséget produkálni, valódi problémákkal foglalkozni, és gondolkodó emberek kérdéseire nyíltan válaszolni.

Lássuk be, nyíltan folyik a népbutítás. Nincs semmi akadálya, halljuk eleget, látjuk eleget, hozzászokunk, ez válik természetessé. Az érdeklődés - nélküliség, a könyv - nélküliség, a gondolkodás - nélküliség kifizetődő azoknak, akik szeretnék a saját maszlagukat lenyomni a torkunkon. Le is nyomják gátlás nélkül. Még annyi jóérzés sincs bennük, hogy egy történelmi filmet megkíméljenek, tisztán hagyjanak. Ott is bámulhatjuk akaratunkon kívül: Celeb vagyok, ments ki innen!

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr70696870

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: agen judi bola depo 500 dapet 500 2018.02.10. 05:56:52

唱空城计 - 成语 chengyu - Történetek négy irásjegyben

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

movhu 2008.10.05. 15:48:21

snakekiller23 2008.10.05. 14:29:11
A Senorita Szöszi első reklmájában láttam, hogy abból semmi sem lesz igaz. Azt a nő egy nyócker utcából is sírva menekülne ki, nemhogy egy olyan helyről.
Az ilyeneket azzal büntetném, hogy egy hétug tényleg végig kellene nekik csinálni ezt.

blabla 2008.10.05. 15:52:13

Amúgy meg lehet, h mégsem ez kell a népnek, mert ahogy mostanában olvastam, egyre esik a tv2 és rtl nézettsége... mondjuk nemtom, h a többi adón milyen szintű műsorokat adnak, nekem csak a 3 alap van, az is sok:)

ostike 2008.10.05. 15:54:58

Csak annyit fűznék hozzá, hogy: Amíg van kereslet az ilyen szenny műsorokra, addig a hiénák ki is fogják használni ezt.Sajnos, kis haznánkban sem a 130-as IQ-val megáldott emberek alkotják a többséget, így bőséges a célközönség.Ami szomorú, hogy jópár tanult, diplomás ismerős is rajong ezekért az alja műsorokért.Ide süllyedtünk, ezt ígényli több millió magyar.Én távol tartom magam a tévétől és nyugodtan nézem, ahogy emberek idegeskednek azon, hogy mi is a műsor a tévében.Teljesen felesleges - szerintem - az idegeskedés.Nem kell bekapcsolni a tévét és kész.Ennyi.:) Nálam már a film közbeni reklámoknál elszakadt a cérna sok-sok évvel ezelőtt.Azóta nem tévézek.Hányinger a média.Undorító és ocsmány.Azt hiszem, akadna még bőségesen jelző, de minden értelmes ember tudja, hogy miről is beszélek. :)

kezis 2008.10.05. 15:57:52

Áruld mar el kedves Dorisz, mi a fenét nézel a TV2-n, hogy KELL látnod azt a logót? Én elég ritkán nézek oda, nem tudom milyen műsor lehet ennyire érdekes, kérlek világosíts fel.
Kicsit olyan ez mint a Győzike, hogy fikázzák, így fos úgy fos és mindenki nézi. Úgy értem a kevésbé sikeresek.

Tedd be a kisvakondot, zseniális sorozat. Tvzésről is van egy rész. Ha úgy érzed kezdesz felnőni, jöhetnek a Bud-Terence filmek.

Rooza 2008.10.05. 16:02:31

ki mondta, hogy van kereslet ilyen műsorra? hacsak ki nem nevelődött már a manipuláció jóvoltából egy kicsinyke réteg...

Dáccs 2008.10.05. 16:06:12

Érdemes lenne elgondolkodni, ezen a nézettség dolgon. Hogy mennyre hülyeség az, ahogy ezt ma mérik.
Nekem van egy kollégám, aki egy adott lakótelepen IP alapú közösségi televíziórend
szert üzemeltetett. Megkérdezték tőle az "illetékesek", hogy tudna-e nézettségi adatokat produkálni. Mondta, hogy semmi probléma, akár másodpercre pontosakat (a rendszer lényegéből adódóan). Azt felelték neki, ezt most sürgősen felejtse el! Ez azért elgondolkodtató...

Rooza 2008.10.05. 16:06:18

győzikét 8 a nevét, a fogalmat)onnan ismerem, hogy bármit nézek, behozzák előzetesbe
az a pár perc az első alkalommal tökéletesen elég volt arra, hogy a hátam közepére se kívánjam

Mackósajt66 2008.10.05. 16:06:46

A "celeb" állítólag ismert embert jelent.

Én ezen a képen össz. 2 embert ismerek......(Falusi, Bárdosi)

A többi kicsoda?

De biztos én vagyok a bunkó.

Rooza 2008.10.05. 16:07:20

vasalás közben nem tudok olvasni

Rooza 2008.10.05. 16:09:06

Dáccs: bizony, ez az igazi valóság, hogy a nézettségi adat egy felfújt lufi

snakekiller23 2008.10.05. 16:20:21

Én csak azt nem értem, ha a nézettségi adatok annyira irreálisak, akkor a reklámpiacnak miért jó, hogy azok alapján szabnak árat a csatornák?

átlátó 2008.10.05. 16:21:20

Látok a fotón négy lányt, három fiút, meg egy(?) ínyencet. Ez nekem kevés ahhoz, hogy nézzem

naja 2008.10.05. 16:23:30

oe bácsi 2008.10.05. 13:59:20
Nagyon tetszett az RTl Üzenet című műsorának Jankovics Marcell-lel készült része, melyben a neves rajzfilmes elmondta, hogy csak a munka nyújt neki jóleső érzést. Elmondta még, hogy a világ tele van úgynevezett "parazitákkal", akik munka nélkül nagyon jól megélnek. Lásd Győzike, Kelemen Annácska, Soma stb., stb.
Sajnos teljes mértékben igaza van Jankovics Marcellnek.

Nem is csinál semmit vagy 20 éve, csak felmarja a haverok által odaítélt támogatást. Ha úgy vesszük, csak egy celeb ő is.

snakekiller23 2008.10.05. 16:29:44

movhu · mover.blog.hu 2008.10.05. 15:48:21

De érted, itt látszik a különbség, hogy milyen messze vagyunk még attól is, hogy a nem éppen a magaskultúrát erősítő nyugati média színvonalát elérjük. Máshol egy ilyen blama után a project azonnal kapna egy ordas nagy cancelt és alacsonyan repülnének a fejek a csatornán belül, miután a konkurrens bulvársajtó ízekre szedte az érintetteket. Nálunk meg mintha mi se történt volna. Nálunk még a bulvár is szervilis.

Marianne 2008.10.05. 16:29:57

Hogy az előre beharangozott műsort megnézem-e, az én dolgom...de hogy miközben egy másikat, egy engem érdeklőt nézek és ezalatt minden másodpercben a szemembe villan a képernyő negyedét elfoglaló "infó", az felháborító, és szerintem a többi műsorral szembeni mélységes tiszteletlenség!

snakekiller23 2008.10.05. 16:33:37

naja 2008.10.05. 16:23:30

Nem Jankovics Marcell volt az, aki többször is nyílvánosan lehordta a CGI filmeket, mint számára érdektelen és értéktelen műfajt; aztán milliókért "adott tanácsot" a Kis Vuk című katasztrófához?

Katka 2008.10.05. 16:42:04

Nem értem a hőbörgést. Hogy azt a kibaszott logót lásd, ahhoz nézni kellett "azt" a csatornát. Akkor meg miért sír a szád? Én is rühellem, ezért NEM nézem. Feltalálták már a dvd játékost, számítógépet, "kultúrális", tudományos csatornákat. Ja, meg van pár bazinagy könyvespolc is ha esetleg csemege nélkül maradnék.

bög 2008.10.05. 16:53:39

tegnap néztem a tróját, és bizony engem is HALÁLRA IDEGESÍTETT az a fél képernyőt elfoglaló, csillogó-villogó, pörgő szar. Egyébként se akartam, de most már biztos, hogy még véletlenül se, egy árva kibaszott percet se nézek meg ebből a fosból. RTL KLub (nem először, és nem utoljára) a kurva anyátokat!!!

No TV 2008.10.05. 17:01:45

Miért néztek egyáltalán TV-t? Nekem 5 éve nincs és nagyon nem hiányzik! Minden jó film vagy sorozat elérhető kölcsönzőből/barátoktól/internetről, a többi meg minek?

Marianne 2008.10.05. 17:04:10

Nem a csatornával van bajom, mert nézem, és fogom is! A "logó" viszont zavar, elvonja a figyelmem. A tud. csatornák és kult. műsorok elsőbbségét egy értékelési sorrendnél elismerem, de vannak ám jó filmek is, neves rendezők, művészek alkotásai, amibe nem kellene belebarmolni. Csak ezért sír a szám...meg a szemem. Mert zavar...

snakekiller23 2008.10.05. 17:14:50

Marianne 2008.10.05. 17:04:10

A belebarmolás sajnos már ott kezdődik hogy:

- 100 filmből 99-et szélesvászonról lebutítanak 4:3 képarányra tehát a kép majd fele elveszik.
- Félóránként reklámblokkokkal szakítják meg még a mo.stre hosszúságú műsorokat is
- Brutálisan megvágják a filmeket, az alacsonyabb korhatár érdekében
- A valaha kitűnő magyar szinkronszakma borzasztóan felhígult: motiválatlan tömeggyárosok, képzetlen sztárocskák, fejfájdító félrefordítások. Néha a régi, kiemelkedően jó magyar szinkront eldobják, hogy egy "családbarát" verziót csináljanak. (48 óra, Utolsó Cserkész)

A "minden sarokba színes bizbaszt" kampány csak hab a tortán.

Liberté_73 2008.10.05. 17:19:31

ostike 2008.10.05. 15:54:58
"Sajnos, kis haznánkban sem a 130-as IQ-val megáldott emberek alkotják a többséget"

Hát az vicces is lenne! Ha a többséget a 130-as IQ-júak adnák, nagy bajban lennénk!

Tudod mennyi Magyarország átlag IQ-ja? (100)
És Svájcé? (Az is 100)
És Budapesté? (Jé, az is 100)

Marianne 2008.10.05. 17:30:33

snakekiller23 2008.10.05. 17:14:50
"A "minden sarokba színes bizbaszt" kampány csak hab a tortán."
Nem, kedves! Ez az utsó csepp a pohárban! (bár, ki tudja? még elkiabálom, lehet, hogy van még a tarsolyukba egy két dolog)
Szóval a felsorolt elbarmolásokhoz még 1:kiszíneznek fekete-fehér remekműveket, gondolom az eladhatóság kedvéért. Hol vannak az alkotók jogai??

Marianne 2008.10.05. 17:32:31

na persze: tarsolyukban

Valaki a sok közül 2008.10.05. 17:34:14

Vagy tíz éve (mikor ezek az adók zsír újak voltak) meg akartam nézni egy 3/4 órás kisfilmet az autóversenyzőkről, ami két órája tartott úgy, hogy nem láttam a végét, mert inkább elmentem aludni (Közben reklámok, Kenó, TV híradó.)

Utána cseréltem TV-t, ezen már be sem lőttem ezeket az adókat. Filmet a Filmműúzeumon az HBO-n és a neten bőven fel lehet lelni, híradónak ott a HírTV és Echo, pár jobb dokumentumcsatorna, ennyi szerintem elég is annak, aki nappal nem is néz TV-t (legfeljebb hiradót), csak este 10 után. És idegeskedés sincs.

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.10.05. 17:38:05

Az ilyeneket tényleg bevágni az őserdőbe de egy macsétével semmi mással. Aztán meglátjuk kit látunk viszont a képernyőn. A márk gyereknek is inkáb az iskolapadban lenne még a helye.
Üdv,
amitlatok.blog.hu/

kolompár árpi 2008.10.05. 17:44:09

Tiltakozom nagyon is jó és izgi műsort várhatunk, akinek meg nem tetszik az nézze a rémhírtévét. Megyek felkészülök a heti hetesemre, veszek sört a közértből.

Ethereal 2008.10.05. 17:47:24

Az nagyon rendben van, hogy "sorozatok, filmek vannak a neten is, majd jól letőtöm őket, aztán tévé nem is kő", ezzel még tulajdonképp egyet is értek. A kertévék tényleg brutálisan szétnyiszálják a filmeket, elszarják a jól megcsinált szinkronokat, stb. De mondjuk aki sportközvetítéseket akar nézni, az hol látja, ha nem a tévében?

muy caliente el negro special · http://bazdmeg.blog.hu 2008.10.05. 17:48:36

aki kitalálta azt, hogy 72 órával a műsor előtt kibasszanak egy olyan baromi nagy szart a képernyő jobb felső sarkába ami 10 másodpercenként villan, azt lekötözném, kifeszíteném a szemét, aztán beültetném a tévé elé 10 centire és 3 napig otthagynám egy rohadt hangszigetelt szobában, hogy senki ne hallja meg a nyüszítését! a büdöskurvaédesrohadtanyjátaztbazdmeghe!!!

TPZ 2008.10.05. 17:53:38

Nem értem. Miért nézel tévét?

blabla 2008.10.05. 18:00:50

"De mondjuk aki sportközvetítéseket akar nézni, az hol látja, ha nem a tévében?"

hát, sztem az F1-en kívül nem sok élő sportközvetítés megy a kertévékben. Ami az m1-en van, az meg nézhető, ott nincs reklám meg villogó izék.
De az tényleg gáz, hogy ha valaki nem akar törvénysértő lenni (neten/netről letöltve nézni), illetve nem akar egy valag pénzt kiadni egy filmért, hogy megvegye dvd-n, azt nem hagyják, hogy a tv-ben megnézze villogás nélkül...

Ethereal 2008.10.05. 18:12:20

"hát, sztem az F1-en kívül nem sok élő sportközvetítés megy a kertévékben."

Miért, a Sport1, Sport2, EuroSport, Sport Klub, stb. közszolgálati tévék? :)
Persze, ezeken teljesen normálisan lehet nézni a különféle sporteseményeket, csak azt akartam mondani, hogy a "nem veszek tévét, mert nem kell" elv alá engem nehezen lehetne besorolni jelen tudásom szerint. Néztem az m1 honlapján olimpiai közvetítést, az OK, de pl. Sportx hol nézhető neten?

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.10.05. 18:23:04

a xxi. század a magyar kereskedelmi vagy köztelevíziózás kevés értelmes műsorainak egyike. ha azt promóznák meg nyomnák főműsoridőben, csökkenne a reklámbevétel, ami azzal járna, hogy darabra bulvároznák az egészet, és lenne még egy fókusz, vagy aktív, vagy mi.
jó az ott, ahol van. ha meg nem bír az ember fennmaradni, leszedi torrentről.

Wattafing 2008.10.05. 18:30:38

Megint hülyítik a népet.Ez az.Nehogy má' öntudatos,okos emberek legyenek magyar földön.Elbutítani mindenkit,mindenáron.Sajnos a nép hagyja magát.Csak javasolni tudok:ne nézz TV-t.Semmit sem veszítesz.Helyette olvass,mozogj,beszélgess,bármi mást.

benkoo 2008.10.05. 18:31:43

ezt a Márkot jegyzik valahol? ki a búbánat ez a kis nyálas majom? elmennék velünk oda,de akkor megkapnák azt a szerepet amit a Rambo 1-ben a rendőrök az erdőben:D

XSun (törölt) 2008.10.05. 18:34:58

Kedves kollégák!
Aki azzal nyit hogy minek nézel TV-t ha nem tetszik.
Nos ez a szarzuhatag engem, pl. nem érint mert én nem nézek ilyen szemetet.
A probléma az hogy nagyon sokan pedig igen és ez a nagy gáz.
Tudom amit mondani fogok az maga lesz a Kádárizmus meg Sztálinizmus meg Kommunizmus.
Szerintem vannak olyan dolgok, ahol központilag szabályozni kell a dolgokat.
Valahol meg kellene húzni a határt szerintem.
Tudom kisarkított példa, de nem véletlen hogy pl. a rendőrség hivatalból üldözi a drogterjesztőket, pedig mondhatánk ugye hogy felnőtt emberek csak el tudja dönteni hogy akarja magába nyomni a cuccot vagy sem.
De ennek ellenére az állam mégiscsak úgydönt hogy ennek az eldöntését nem bízza az állampolgárra.

Visszatérve a ker. tv-re elég álságos érvelésnek tűnik a számomra hogy azért csinálnak moslékot mert az embereknek ez kell.
Az emberek biztos szeretnének nézni pedofil pornót meg kivégzéseket élő adásban mégsem mutatja a TV. (jó az iszlám országokban közvetítik a nyilvános kivégzéseket de azok a középkorban vannak még).
Úgy gondolom hogy szükség van arra hogy megvédjük azokat az embereket akik kevésbé képesek megvédeni magukat.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.05. 18:43:26

A "ne nézz tévét" nekem kicsit utópisztikus. Ha én nem nézek, attól még sokan néznek. A társadalomra hat, a gyerekekre hat- mindenkit nem zavarhatsz el a tévé elől. magadat megvédheted, de a környezeted miatt áttételesen hat rád. Ami számomra az elgondolkodtató, hogy én hiszek abban, hogy az emberek valamelyest formálhatók. Az, hogy ezek a szarok így favorizálva vannak, hogy mindenki erről beszél, ezt látod még akkor is, mikor a Tróját nézed, ez hat. Aztán megnézik, és ebben a trutyiban élnek. Leszoknak a gondolkodásról, a kamaszok ebbe nőnek bele. És a média generálja ezt, mert ha nem ezeket raklámoznák ekkora elánnal, akkor nem ezeket néznék. Ha az igényes kapna ekkora hangot, akkor többen leülnének az elé, elkezdenének agyalni mondjuk, fordulnának a minőség felé, stb. Ugyanúgy lehetne a jó felé fordítani a figyelmet, de akkor kellene is produkálni folyamatosan- ezt pedig nem vállalja fel a kereskedelmi tévézés. Lóvé van, de kreativitás nulla. Megvesznek egy licenszet, aztán beleteszik a lóvét, te meg magyar, nézzed. Ne gondolkozz, ne támassz igényeket, elvárásokat, ne legyél túl okos, mert még esetleg mögé látsz a sok szemétnek, amit rád zúdítunk nap mint nap.

dr. Wilbur Swain 2008.10.05. 18:45:08

nekem már ott elkezdődik a probléma, hogy "celeb"... faxért nem lehet azt mondani, hogy "híresség" vagy jelen esetben "híres"?
a ker.tévék monnyanak le

snakekiller23 2008.10.05. 19:02:39

dr. Wilbur Swain · senkisemolvassa.blog.hu 2008.10.05. 18:45:08

Nekem nincs bajom a szóval, a "híresség" szót így továbbra is használhatom Szörényire, Tőrőcsik Marira, a néhai Faludyra és más értékesebb emberekre; Gáspár Győző, Molnár Anikó, Rubint Réka, Dundika és a többi hasonló meg legyen nyugodtan "celeb". Legalább elválik a szar a víztől. (Bocsánatot kérek a salakanyagtól, hogy efféle párhuzamot vontam)

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2008.10.05. 19:18:33

Default channel: NatGeo. Discovery, >>>>>>>>
without
hungarian
celebköcsög...

Steve the Great 2008.10.05. 19:22:40

dr. Wilbur Swain:
A celeb meg a híresség szerintem két kategória: A híresség letett valami, általában mindenki számra értékesnek tűnőt az asztalra, a celeb meg valamiért bekerült a tv-be/újságba, aztán ottragadt... Persze van átjárás is a kettő között...
Egyébként tegnap egészen nézhető filmek lettek volna a ker.csatornákon: RTL-en Trója, aztán egy idő után kifolyt a szemem a villogó logótól, megmár láttam is néhányszor. A tv2-n Hellboy, ott viszont az 1 hét múlva bekövetkező megasztárt ajánlották (kb. 10 perccel az előző adás vége után) egy picivel kisebb és nem villogó logóval... Eszméletlen... :)

XSun (törölt) 2008.10.05. 19:24:37

Már az is gáz hogy mindenféle fisfos lényeket sztárolnak és ezeket nevezik celebnek, szánalmas.

akárki 2008.10.05. 19:29:25

Itt pampogtok, hogy mennyire irritál titeket az a műsor, de fogadok, amint elindul, naprakészek lesztek azoknak a bohócoknak a legutolsó szösszenetéből is.

kezis 2008.10.05. 19:35:02

Doris, jahh ha népművelni akarsz...

Kákalaki Akka 2008.10.05. 19:39:24

1. Azzal, hogy a kedves kommentelők ezzel a témával foglalkoznak, ugyanúgy részesei lesznek a média ámokfutásának.
2. Másrészt nem csak pofázni kell, hogy mi a jó, hanem tessék összefogni és megvalósítani. Pofázni mindenki tud.
3. Nyilván kedves balfasz kommentelők is ugyanazt a Tecsós Kaolát isszák, mint a többiek, a poor nép, akik nem az elit kommentelők közé tartoznak.
Szánalmas szokásos lúzerek.

BOB 2008.10.05. 20:20:29

Jo ez az alertelmisegi melleduma hogy nem nezek tevet. Csak epp aki leirja, azok 80%-a dehogynem. Vannak igenyesebb csatornak is, lehet azokat is nezni, nem kell ez a koldoknezegetos bullshit hogy a TV az szar es ugyse nezzuk.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.10.05. 20:43:44

hbo hbo2 cinemax hbocomedy, ezekkel olyan jól elvagyok, hogy csak véletlen kapcsolok valamelyik magyar kereskedelmire és akkor is hopp mit látok?:
- reklámot
- pornós legalja ostoba ribancokat (akiket hajlamos a média pornóSZTÁRnak nevezni, holott csak megbaszták őket 2-3 filmben és ráélveztek az arcukra - meg ugye már ezek is celebek)
- reklámot
- ostoba ripacskodó romákat - celebek?
- félretájékoztató híradót
- reklámot
- satöbbi.
szevasz

paráznabillegető 2008.10.05. 20:46:48

a tecsós kóla jó. de a hetvenes sör, az nem.
és a dobozos torta is jó, de a somlói, az nem.
emberek. a világ két részből áll.
az egyik felét már ismeritek.
a másikat még nem.
és ez igaz mindig és mindenre.

XSun (törölt) 2008.10.05. 20:48:01

BOB
én nézek TV-t csak éppen megválogatom hogy mit.
Nálam is a Natgeo, Discivery, Spectrum, Viasat Explorer, Viasat History a menő.
A retek meg a teve2 -t csak ritkán nézem, inkább max háttérzörejnek.
De pánikszerűen kapcsolok tovább amikor meghallom a találkozások vagy mi a fos szignálját ahol elmondják azt hogy a nap híre az hogy valami celebpicsta megnagyobbította a csöcseit.

Ja és Tesco kólát nem iszom, Tesco márkából max mogyorót vagy szalvétát szoktunk venni.

A fő probléma itt azzal van hogy ebben a helyzetben valóban csak a "tilcsákmárbe" dolog jöhet szóba.
A nagy nagy átlag élvezettel nézi és lubickol ebben a fosban. Nyilván nem golyószóróval kényszerítették azt a sok sok embert se akik a táskanyitós műsort nézték a legyen ön is milliomos helyett.

Szerintem a ker tévéket szép szóval nem lehet rávezetni arra hogy csináljanak IGÉNYESEBB műsort.
Nekik ez így jó, olcsón előállítanak valami moslék szart, kajálja a nép hozzájuk meg dől a lé, oszt jónapot.
Ha nem kényszeríti őket valamilyen hatóságszerűség maguktól nem fognak semmit sem tenni.
Ez pont olyan analógia hogy hátha a drogdílert majd szépszóval meg lehet hatni hogy narkót árulni csúnya dolog, sajnos egy rozsdás vascsővel kell agyonverni.

De hogy mondjak valami alternatívát is.
Az lenne a jó ha lenne valami jó civil szervezet amolyan műsor figyelő és elemző. Olyasmi mint a comment com, csak sokkal jobban megtámodatva mindenféle hírveréssel, hogy minél többen figyeljenek oda rá.


Nos ezen a blogon meghatározott irányelvek alapján lennének osztályozva a különböző csatornák műsorai, hogy mennyire IQ rombolók.
Az egyes műsorok alapján lennének napi / heti / havi trendek hogy a különböző csatornák mennyivel járultak hozzá ahhoz hogy a nézők IQ szintjét rombolják vagy éppen növeljék.
A dolog lényege az hogy ez a törekvés minél nagyobb viszhangot érjen el, ha átlép egy kritikus tömeget akkor már a ker TV-k is kénytelenek számolni vele.
Ez persze hosszú idők munkája lenne, de talán így lehetne tenni valamit.

Valahogy úgy képzelném el mint a RTV újság, csakhogy itt mások lennének a pontozási szempontok és ezek alapján jönne valami átlag is.

XSun (törölt) 2008.10.05. 20:51:29

Ja és a poén hogy a heti átlagokat faszán el lehetne küldeni a kertévének meg mindenhová hogy ezen a héten sikerült az emberek agyát továbbra is rombolni x% -al.

BOB 2008.10.05. 21:06:26

XSun: hat az idealis megoldas inkabb az lenne, ha indulna egy igenyesebb csatorna es nagyobb nezettseget erne el mint a mai kereskedelmi mainstream, de ennek meg nem jott el az ideje. Bar a tematikus csatornak amugy egyre jobban porognek, no a nezettseguk.

BOB 2008.10.05. 21:08:29

Amugy nem kis problema az sem, hogy a kertevek meg csak elo sem allitjak ezeket a szarokat, max. megvesznek egy kulfoldi liszenszt es azt gyartjak le. Meg csak kreativitas sincs bennuk egy hangyafingnyi se.

clali 2008.10.05. 21:12:27

Ne nézz TV-t bakker, és nem fogod látni a logot a sarkában.. Sőt, fogd meg, húzd ki a falból és dobd ki az ablakon, semmit sem veszitesz. A tudományos csatornákon fiktiv meséket és bűnügyi sorozatokat játszanak, a sportcsatornákon számitógép előtt sportoló gyerekeket (Counter Strike, stb..). A hirműsorokról meg jobb nem is beszélni.. Ez egy rohadt nagy biznisz, amibe a TV nézők dobálják be a zsetonokat, és cserébe kapsz szar filmeket, még szarabb filmeket, rengetek unalmas műsort, népbutitást, hamis hireket, reklámokat, idegbajt, depressziót, szembetegségeket. A hülyének is megéri:)

Az emberi butaság mérhetetlenül nagy.

poloska 2008.10.05. 21:13:13

Azért valamit tisztázzunk: az itt a megcsonkított művet képviselő Trója című film is vastagon az igénytelen fos kategóriába tartozik...a Hellboyra meg már eszembe sem jut eléggé negatív jelző..

XSun (törölt) 2008.10.05. 21:16:01

BOB 2008.10.05. 21:06:26

Szerintem nem jól látod a dolgokat.
Itt nem csak arról van szó moslékot gyártanak a kertévék, hanem arról hogy a népek boldogan teliszájjal habzsolják ezt a szart mintha mennyei manna lenne.
Ha úgy veszed igényes csatorna most is van.
De valahogy a maunika show-t mégiscsak többen nézik mint a Nat Geo akármelyik műsorát.
Tehát ha indulna egy újabb csatorna igényes műsorral a többiek a szart ugyanúgy néznék.
Ez olyan mintha a drogdíler mellé költözne egy olyan fickó aki szénsavas üdítőt árulna. A drogosok még venni fogják a drogot és nem fognak üdítőre áttérni.

Az a megoldás hogy ez a gyakorlat (mármint fos bugyta szarokat nyomatni menő dolog) úgy egy az egyben kikopjon a médiából. Hogy ciki legyen BÁRKINEK szart csinálnia, mint amikor a japán gyárban szégyenpadra kerül a rosszul teljesítő dolgozó.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.10.05. 21:22:59

Hát nem tom. Nekem nincs kábelem se, meg tányérosom se. nem rakattam be azzel, hogy akkor biztos nehezebb lenne a gyerekeimet távol tartani tőle. Így van három csatornánk, oszt annyi. Ja, meg egy DVD lejátszó. És néha van olyan film, amire kíváncsiak lennénk. De persze telenyomják reklámmal meg logóval azokat is.

szilárdan... · http://www.flickr.com/photos/haazee 2008.10.05. 21:31:00

Röhej... alig nézek tévét, ez mégis feltűnt... (jabocs, ma reggel nézni akartam a Hupikék törpikéket, eközben kezdett zavarni)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.10.05. 21:41:13

Csak a főoldali kétsorosra reagálnék, a hisztit inkább nem olvastam el. Szóval a lényeg, hogy nem kell látnod a logót, van erre egy nagyon jópofa technikai megoldás! Kicsit utánaguglizol és megtalálod!

Marci 2008.10.05. 21:41:27

Drága bloggolók miről beszélünk már megint??? Van annyi más dolog..ez a blog arra volt most jó hogy beszéljünk vmi olyasmiről ami említésre sem méltó! Úgy látom az ide írók mind viszonylag a műveltek közé tartozunk..minek beszélünk róla??Mi úgyis hasznos dolgokkal töltjük az időt nem ilyen szar lekoppintott műsorokkal és fölöslegesen hűtjük a szánkat mert itt ezen a blogon mindenkinek ugyanaz a véleménye! és szerintem akinek meg látnia kéne úgyse nézi!

BOB 2008.10.05. 21:41:33

XSun: pont ezert irtam, hogy ez lenne az idealis, de meg nem jott el az ideje. Szerintem a tematikus csatornak nezettsegenek a novekedese utalhat arra, hogy az atlagnezonek is kezd tele lenni a hocipoje ezzel a mocsadek szarral, amivel tomik nap mint nap. Csak meg nincs meg a kritikus tomeg. Az en gyerekeim peldaul (a mesefilmeken kivul) a Hogyan keszult-et meg az Allitolag-ot nezik legszivesebben, ami szinten feluletes es kicsit szenzaciohajhasz is, de az igenyesebb fajtabol. Es par ev mulva ok lesznek a fo celpontjai a reklamozoknak. Szoval inkabb bizakodo vagyok, de a jelen helyzetet en is ugy latom, ahogy te :)

nol · http://www.blog.hu 2008.10.05. 21:52:29

És most jön az a rész, hogy minek tv-zel? Ha van neted mindent megtudsz szerezni. Mindenféle hülye lógók nélkül, reklám nélkül ésatöbbi. Ki kiváncsi az igénytelen müsorokra? Akit meg érdekel az viselje.

HT 2008.10.05. 21:54:06

Nem kötekedni akarok (dehogynem), de a teszkókólások fikázói szerint az értelmiség kokakólát vagy pepszikólát kell hogy igyon hogy ne legyen prosztó? (Esetleg mindegy, csak márkás - azaz tévében agyonreklámozott - legyen). Csak hogy tudjunk igazodni. És figyeljetek, hogy aki sok "hogy"-ot használ, hogy az milyen bénamá'.

komment 2008.10.05. 21:54:52

Zsidótévé. Egészségére káros, szokjon le róla mihamarabb.

XSun (törölt) 2008.10.05. 21:54:52

Visszatérve a műsorra.
Most komolyan valaki elhiszi hogy ezek tényleg az őserdőben alszanak éjszaka????
Ha jól tudom az egyik résztvevő valami modell.
Nos ez eleve gáz. Egy modell abból él hogy jól néz ki, hibátlan a teste szép a bőre stb.
Ha van egy csöpp esze akkor a pénzkereseti eszközét nem teszi ki annak hogy egy mérgespók megharapja és csúnya legyena bőre, ne adj isten valami trópusi betegség miatt eltorzuljon az arca vagy leperegjen a bőre.

Ez kb. annyire életszerű mintha én mint programozó aki az agyammal keresem a kenyerem, olyan vetélkedőre jelentkeznék hogy hogyan drogozhatnánk szét magunkat minél rövidebb idő alatt úgy hogy az IQ szintünk egy növénnyel legyen egyenlő.

Tehát ez a műsor annyira szól a valóságról mint a szöszi liba kalandjai aminek a "valóságsó" forgatókönyve az adásbakerülés előtt jóval kikerült a netre.

rexter 2008.10.05. 21:55:10

ah vegre gy poszt errol. en aszittem fejbebszaom Palikne Marsi anikot mikor 2 napja a fokuszban bemondta h hopp es akkor most kezdodik a jobbfelso sarokban a "hivatalos" visszaszamlalas, es akkor odakerult ez az ocsmanysag. Ertitek baeg "hivatalos visszaszamlalas, a pofam leszakad. Egyik sarokban csatorna logo, masikban ocsmany hirdetes valami ocsmany musornak, harmadikban me a karika. Kurvara rohejes. Angliaban nincs karika, soha nincs ilyen ocsmany promo, sot a filmek alatt meg a csatorna logoja sincs fenn. Semmi sem zavarja a kepet. Nalunk meg... Nevetseges ez az orszag.

rexter 2008.10.05. 22:04:04

XSun kulon elmeny mellesleg mikor egy ilyen magat szuper ertelmiseginek es hudejonak gondolo ember szerint valakit rozsdas vascsovel kellene agyonverni. Szerintem meg azokat kellene agyonverni akik az egymillio alkoholista orszagban alkholot gyartanak es arulnak, merhetetlen sok szenvedest es fajdalmat eloidezve ebben az orszagban, foleg az alsobb, szegenyebb egymillios reteg koreben. Hany ezer, tizezer, szazezer fitala kerul remenytelen helyzetbe mert a szulei elisszak a penzt? Illetve vascsovel vernem pl. azokat is akik felkaru rablokat gyartanak, uzemeltetnek. Te? Irtsunk ki akkor mindenkit?!

kolbasz 2008.10.05. 22:14:05

Rohadt idegesítő, amit az RTL Klub csinál a logóval! Off a témában, de ha már az emberek hülyítéséről van szó: Trója alatt tegnap este kvíz kérdés melyik testrészén volt megsebesíthető Akhilleusz? Válasz: a bokáján!? Nem vazzeg a sarka volt! Idióta szerkesztő!
Ma esti kérdés: melyik filmben nem játszott Nicolas Cage Armageddon vagy Terrorbolygó? Ha jól tudom konkrétan egyikben sem! Lehet hülye vagyok!
Persze sikeres ember nem lehetek, ha az RTL-t próbáltam tegnap is ma is nézni! Hát ez van!

Bogoj 2008.10.05. 22:17:31

én láttam már olyan műsort az egyik csatornán, ahol minden sarokban volt valami. fent volt a logo az egyikben, a másikban pedig egy eljövendő műsor beharangozója, alul a korhatár karika, és a csatorna webcíme váltogatva az aktuálisan futó film címével.
rémes volt...
de a kedvencem az, amikor a jobb felső sarokban ott a kb 1 hónap múlva jövő műsor címe egy kis ábrával meg visszaszámlálással, és a film közben az egyik sarok elkezd hullámzani, ami kiterjed az egész képernyőre, és azt a műsort reklámozzák vele, ami már egyébként is ott látható a film alatt végig a sarokban...
magyar celebes műsort nem kell nézni, amit ennyire reklámoznak, azokat helyből kihagyom. igaz ez mindenféle ún. 'valóság'-show-ra...
ahogy többen írták már előttem, ilyenkor érdemes elővenni egy jó filmet, vagy egy jó könyvet, ilyenkor lehet beszélgetni...

Tigerblogger (törölt) · http://callcenter.blog.hu 2008.10.05. 22:25:16

kolbasz, az achilles ín: az alsó lábszár hátsó részén, a sarokról tapadva FELFELÉ húzódó erős ín. Szóval azért van köze a bokához, sőt, kicsit több, mint a sarokhoz, de ez tényleg nagyon off:)) Ettől a retek-klub még retek marad. Az pedig, hogy melyik a helyes válasz (van-e helyes válasz), telibe lefossák, a lényeg, hogy ember, kűűűgyed az esemest, vazzeg, oszt kapjuk majd a mikróóót!
Hát itt tart most az ország:))

P 2008.10.05. 22:27:07

Ne nézd az ilyen szar tvket és akkor kurvára nem fog zavarni...
Az ilyen fospumpa adóktól csak hülyülsz, meg felejtesz, meg elkocsonyásodik az agyad..

Keress érdekes adókat és nézd azokat.

Tigerblogger (törölt) · http://callcenter.blog.hu 2008.10.05. 22:28:50

Ja és amúgy N.C sajna játszott a Terrorbolygóban, szóval most sem sikerült megfogni őket:((

Elf 2008.10.05. 22:32:35

Nem olvastam végig a kommenteket, bocs, ez nagyonsok... Csak ennyit: ha rajtam múlik ott maradnak ahol vannak, mentsék meg magukat. Szomorú ha egy "híresség" ide jut. Minden eladó...

Pocok 2008.10.05. 22:49:28

Kisebb koromban nagyon sokat tévéztem, szerencsére megjött az eszem azóta. 2 műsor van csak amit nézek, az egyik a F1...

Néha odakapcsolok a cápásra, mert nagyon jókat tudok rajta nevetni.

De tényleg nagyon zavaró az a hülye kiírás. Ráadásul még villódzik is... kitakarja a negyedét a képernyőnek (belekukkantottam az esti filmbe).

És akkor most a műsorról: Ha csak az ien győzikés szarokra gondolok... hányingerem támad, most nem azért de ki a fa**t érdekel, hogy egy általam utált "ember" mit csinál??? Miért kell azt a hülyét a pofánkba nyomni?
És amikor azt mondják: Erre van igény... Ez meg egy akkora baromság. Ha lenne minőségű müsort sugárzó csatorna szerintem (remélném) azt néznék sokan, de a két csatorna--- egyik szánalmasabb mint a másik.

Megy ám a népbutítás ezerrel. Celebek? Ne vicceljenek már. Ez csak egy hülye szó arra, hogy "sokat szerepel a tévében" Szenyorita szöszi, el sem hiszem, hogy miután kikerült a forgatókönyv, van pofájuk leadni, és realityként hirdetni... Ugyanide tartoznak a hülye kibeszélő "sók" is...

Aki tud meneküljön és térjen át a "leszedem, kiírom, DVD-be bedob/gépen megnézni"-re. Akkor is van a sorozatok alatt reklám, elég nagy helyet elfoglal, de viszont csak pár másodpercig van ott.

Bocsi, hogy ilyen sokat írok, de már elég régóta idegesít, azt most kiadtam. Az összes celeb bek**hatja.

jaegtoer 2008.10.05. 22:50:15

Kedves Elf!

Egyetértek. Ász lenne ha ott hagynák őket. Örökre. Aztán hazajöhetnének ahogy tudnak. Elvégre celebek:-)

" rexter 2008.10.05. 22:04:04

....Irtsunk ki akkor mindenkit?!"

Háááát.....:-) valamennyi azért maradna ebből a pár milliárdból...:-)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2008.10.05. 22:55:17

itt nemet o.ban ezek mar regen lefutottak, de senkit nem erdekelt hogy promidinerben ki mit föz, se a Ich bin Star hol mich an sem kavart nagy vizet, mondjuk en nem is tudtam, hogy promik, mert aki igazan promi ide nem teszi be a labat

Holazagyatok? 2008.10.05. 23:01:02

Gyerekek! Ébresztő! Ez a cikk egy REKLÁM!!! Mostanában minden nagyobb új műsorrol csinálnak ilyet (egy hete a JoshiBarathhh műsorról is volt egy ilyen botránycikk).

A másik ami tényleg érthetetlen: miért olvas TV kritikát, aki nem néz tévét és főleg: miért kommentel? Vagy nálunk tényleg az a szokás, hogy mindenki mindenbe beleszól?

ÉS TÉNYLEG VAN OLYAN KOMMENTEZO, AKI NEM ISMERI GYŐZIKÉT? EZ IS KAM!!!

Potzee · http://Potzee 2008.10.05. 23:02:58

Stárok, hírességek...ugyan már...:-)
Cigány, buzi, ribanc...ezek az érdekes emberek???
Számomra nem! Én biztosan nem fogom nézni ezt az újabb média - szemetet...Módszeresen akarják elhülyíteni az egész társadalmat! Vigyázzatok, hogy mit néztek a tv-ben!

zsolt 2008.10.05. 23:03:42

Nincs tévém, már 11 éve. Nem fenyegetek ezek az ingerbombák. Az íróval egyetértek.

Jelentéktelen Hangya 2008.10.05. 23:07:47

"Egyszerűen nem hiszem el, hogy napok óta ott kell látnom a tévé jobb sarkában a logóját!!!"

Nézd már!

Talán pisztolyt szorítanak a fejedhez?

Nekem nem kell.

Nocsak.

prolee 2008.10.06. 00:01:24

A "celebek" közül csak a Gáspár Győzőt ismerem, meg a dagadt nőt, valamilyen Marianna.
A többiről lövésem sincs, hogy kicsoda. Nem is érdekel.
Igaz, hogy én már be sem kapcsolom a tv-t. Helyette netezek, meg olvasok. Így is jól elvagyok.

Perillustris 2008.10.06. 00:14:43

"Van egy halom blog, ahol kizárólag vagy többek között tévéműsorokról is írnak. Nincs olyan bejegyzés, ahol az első 10 kommenten belül meg ne jelenne a "nincs tévém, 5 éve eladtam, nem nézem" vagy a "nem kell nézni, ott a spektrum, NatGeo, Discovery..." duma.
És akkor mindig jön valaki, aki felteszi a jogos kérdést, h akkor mit keresel itt, de erre rendszerint már nem jön válasz."

Egyszerű lélek vagy. Egy volt dohányos is írhat egy cigivel foglalkozó blogra, nem?

Bergeroth 2008.10.06. 00:54:45

Pontosan 5 éve adtam el a tévémet, és eszem ágában nincs venni egy másikat. Szerintem ti is jobban járnátok egy ilyen döntéssel, komolyan.

AvgDvl 2008.10.06. 02:17:12

"Egyszerűen nem hiszem el, hogy napok óta ott kell látnom a tévé jobb sarkában a logóját!!!"

Van élet a tévén túl. Pláne ezen a két kispályás de nagyarcú, egymást majmoló kereskedelmi csatornán túl.

Egyszerűen sajnálnám ezt a rövid életemet ilyen lapos, primitív hülyeségekre elb°ni, mint ami a tévéből zúdul - akár a reklámblokk alatt, akár a reklámok között.

értelmetlenségi 2008.10.06. 02:55:18

Jellemző, hogy ezt a nagyon is komoly kérdést sokan azzal ütik el, hogy "minek nézel tévét". Azért, mert sokaknak ez az egyetlen szórakozása, hírforrása, kikapcsolódása. Van, akinek az olvasás, van, akinek a hímzés (nőzés...), kertészkedés, stb. Nem azt kell csesztetni, aki tévézik, hanem azt kell keményen büntetni, aki ezzel visszaél. Egy komolyzenei előadást miért nem mernek reklámokkal szétcseszni? Mert a szakma azonnal (joggal) felzúdulna, tiltakozna, felvonulna - és perelne, méghozzá sikerrel! A filmszakma ezzel szemben sajnos sunyít (vajon miért?), pedig igencsak esélyes lenne egy szerzői jog megsértéséért indított perben! Mert ahogy egy festmény sarkába se lehet belepingálni következmények nélkül, úgy egy filmébe se! Ha az egyház el tudta érni, hogy a vallási témájú filmeket nem merik szétszabdalni, ha egy-egy film forgalmazója csak reklám és logó nélkül ad engedélyt a vetítésre, miért nem tudja (akarja) ezt elérni a szakma egyetemlegesen?

Nem az a megoldás, hogy mi nem nézünk tévét, mert azzal csak megfutamodunk, hanem az, hogy ki kell kényszeríteni ennek a pimasz szokásnak a betiltását, kőkemény büntetését. Némi halovány remény már van: kezdik piszkálni az erőszakos reklám elleni határozott fellépést. Márpedig ha valami erőszakos reklám, akkor a filmek lerövidítése, a félórás reklámblokkok és ezek a logók bizony azok.

Nem beletörődni, megfutamodni, hanem kiirtani!!

hehehe 2008.10.06. 05:07:30

Csak nem gondolja bárki is, hogy ezek a celebek (bár inkább hírhedtségek, mint hírességek) egy napot is kibírnak a dzsungelben?

Lakna szépen 5 csillagos szállóban, felveszek velük a műsort valami beépített megtisztított erdős részen, s kész.
A buta népség meg majd meredten nézi ezt a faszságot mint a többi "valóságsót"
Majd szavaznak sms-el.
De a sok bugris meg is érdemli.
Ha ez kell nekik, akkor megkapják.
Tv helyett olvasni fogok.

midnight coder 2008.10.06. 06:21:42

Amúgy az alapötlet nem rossz. Kitenni az összes idióta "celebet" egy lakatlan szigetre. Csak nem kellene őket visszahozni. Inkább odavinni melléjük még azokat is akik a képernyőre engedték őket.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.freeblog.hu 2008.10.06. 07:02:38

Kedves blogoló!

Én hiányolom a híres kinetikusok illetve az MTA tagjainak részvételét ebben a játékban! Számomra ugyanis ők az igazi példaképek. Be kell vallanom, több résztvevőről nem is hallottam, úgyhogy az én érdeklődésem nem keltette fel a műsor. Hála a kibertérnek, van amúgy is éppen elég elfoglaltságom!
Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök - fizikus szakának negyedéves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2008.10.06. 07:35:01

Hallottátok, hogy az új reklámozási forma az lesz, hogy az egész képernyőt ki fogja tölteni egy mozdulatlan logo és a felső sarokban majd kicsiben megy a film? A szünetekben pedig ellensúlyozásképpen, hogy a filmek kedvelői se kerüljenek hátrányba, nem állítják meg a filmet, hanem egyszerre fog menni a reklámmal. Aki ügyes, megtanulhatja kiiktatni tudatából az oda nem illő zörejeket és élvezheti a csodálatos alkotásokat, melyeket pl. az ertéel szokik adni a népnek.

blabla 2008.10.06. 07:55:35

Én már felnyomtam őket az ORTT honlapján.
Jó lenne, ha követnétek többen a példámat!

ugyan... 2008.10.06. 08:32:02

Valószínűleg a nagy logó is része annak a tipródásnak, hogy csökken az ilyen minden egybe kercsatornáknak a nézettsége.

Szerintem odabent elég nagy gondban vannak, egyrészt a tematikus csatornák (ugyanolyan entertainment, vagy inkább infotainment) szipkázzák el a nézőket, meghatározott csoportképző változók mentén. A másik nagyobb, és kezelhetetlen probléma már megjelent: az internet. Szerintem rövid időn belül a mindent egybe kercsatornák nézői nagy valószínűség szerint a társ. rétegződés aljánl évő emberek lesznek: mivel a kommunikációs kódok, és a műsorokban látható erős emocionális töltések, és ezek kifejezése, az ilyen rétegek kommunikációs és kapcsolattartási profiljára fog visszatükröződni. Nagyon viccesnek tartom, hogy olyan környezet van több műsorban, ami felső középosztályi térhasználatot jelent, -mint az alsó rétegek vonatkoztatási viszonyát- de a szereplók kommunikációja, önkifejezése viszont egy korlátozott és emocionális kommunikációs kódot használnak.

Szóval a kertévék is érzik ezt a két kihívást, és jelenleg a jól bevállt módszert próbálják alkalmazni, próbálnak lefelé menni a kommunikációs spirálon, persze ez egy olyan nyilvánosságban történik, ami mérhetetlenül gyenge a polgári reflektálások terén. Úgy hogy ez a magyar kereskedelmi média öszz- vissz egy ilyen specialitás.

Parajpuding 2008.10.06. 08:41:16

Engem nem zavar! Azóta nem nézem a csatornát, tiltólistán van.

blabla 2008.10.06. 08:56:40

Parajpuding. Néznéd te, csak idegesít. Mert gondolom, ezért van tiltólistán!

Ted Lapidus 2008.10.06. 08:59:24

Tegnap este a nejem megkérdezte az okádék logót látva a jobb felső sarokban, hogy pl. József Attila életéről szól műsort mikor fognak így propagálni?

És igaza van...

Kedves RTL, csak a próba kedvéért, olyan kíváncsi lennék ...

azta 2008.10.06. 09:02:22

ehhehhheehhee!
mennyit izmozik itt mindenki meg izzad, hogy olyan műsorokat emlegessen az "amit én nézek" kategóriában, amiről azt hiszi, nem ciki, kellemetlen... :DDDD beszarok! meg a nincs tv-m arcok :DDD
Ti legalább olyan hazugok vagytok, mint a ker.tv-k! a legjobb bizonyítéka ennek, hogy ilyen posztokra MINDIG reagáltok és sosem a témához szóltok hozzá, hanem önmagatokat mentegetitek, hogy ti ilyen szart egyébként nem néztek! dehogynem! véleményetek is van! ismeritek Győzőt, meg Annácskát, a lantművészt, meg az összes aktuális kirakatbábut! sőt! naprakészek vagytok! de ez nem baj! és pl. én nem ismerlek Titeket (ahogyan az itt kommentelők gondolom nem ismerik a többi kommentelőt) ezért kurvára nem is érdekel, hogy nézed e, van e hozzá készüléked, stb.
azt viszont szívesen elolvasom pl. itt, hogy zavar e az a fajta taplóság, hogy egy ker.csatorna marketingesei, látványtervezői, mittudomén kicsodák szerint napokra oda kell toszni egy ilyen szart a jobb fölsőbe.
mert én ezért olvastam el a posztot.

rolika 2008.10.06. 09:54:28

amit így a pofámba tolnak, csakazértsem érdekel :)

betyár 2008.10.06. 12:10:59

sajnos,vagy szerencsére(?) a tv egy majdnem kikerülhetetlen média.a legtöbb háztartásban van és be is kapcsolja a jónép.viszont,hogy szennyet közvetít az botrányos.nem szeretnék konzervatívnak tűnni,vagy felemlegetni az előző politikai rendszerben voltakat,de mégis,ha megnézzük,vagy egyesek visszagondolnak,akkor nem csak a propaganda,meg Brezsnyev temetése volt,hanem sok-sok olyan hasznos műsor,amit manapság is fel lehetne eleveníteni.gondoljunk csak pl a Közlekedj okosanra,vagy azokra a gyermekműsorokra,amik nagyon jól tükrözték az akkori életet!nem pedig egy álomvilágot akartak a fiatalsággal megetetni,mint manapság a fiataloknak szánt műsorok (ha egyáltalán van ilyen jelenleg...).nem kellene hozzá még túlságosan sok pénz sem,csak megfelelő ember(ek) megfelelő gondolkodásmóddal,beállítottsággal.
a legnagyobb baj,hogy az előttem emlegetett tv programok legtöbbjét besorolják a 12-es karikába,holott olyan szavak és képek jelennek meg,amit minimum 18-assal kellene ellátni!tehát már a gyerekeknél kezdik az elhülyítést,aztán meg sokan csodálkoznak a felnövekvő generáció botrányos intelligenciáján.
vagy lehetne szó arról a sok "paca-szerű" lényekről,amiket rajzfilm néven adnak és olyan párbeszédek hangzanak el benne,amit egy kódfejtő sem tudna értelmezni.nem hinném,hogy nem lehetne olyan magyar ihletettségű rajzfilmeket gyártani,mint a Süsü,vagy Pityke őrmester,esetleg a Mézga család.és a sort még lehetne folytatni oldalakon keresztül...ehhez tényleg nemzeti szintű összefogás kellene!

borsalino 2008.10.07. 18:13:10

Nagyon ugy tünik,hogy a médiák belesulykolják a fiatalokba,hogy az érvényesülés egyetlen utja/lányoknál/ a szilikoncsöcs,szoposszáj stb.Minek pl.annyi playmate,szépségkirálynö? A playmate egyébként a kurva szalonképes elnevezése?Más.Régen remek kabarék mentek a tv.ben.Ma már csak a Gálvölgyi szemét,Mi kérünk elnézést idétlenség megy.Nagyon el lett baszva az egész.

gondolkodom tehát vagyok 2008.10.08. 23:15:19

Miért menteném ki?

Úgy kell neked, maradj celeb :)
süti beállítások módosítása