Kiugróan jó

2008.09.14. 16:25

Barkochbázzunk. Én gondolok, te kérdezel. Gondoltam, te jössz, kérdezz. Na, mi van, kérdezz már. Ne nézz rám ilyen tanácstalanul, kérdezz. Jajj, hogy egy nő annyi mindenre gondolhat...? Ez igaz. Nem kérdezel? Oké, segítek, figyelj. Négy színész. Négy szék. Alig-díszlet. Egy műsorvezető. Közönség. Szituációk. Rögtönzés. Szombat este. Királyi tévé. Megvan? Biztos? Na, mondd. Igen, a Beugró! Látod, ügyes vagy, megy ez.

Szóval, csak annyit szeretnék mondani, hogy hosszú szünet után újra van Beugró. Az állítólag maroknyi (?), ámde lelkes és elkötelezett rajongótábor nagy örömére nem landolt a kukában, az m1 felkarolta, ezért szombat esténként ismét nézhető, köszönet érte. Meg kell hagyni, nehéz szülés volt. A műsor 2007 szilveszterén indult a TV2-n, aztán a jó kritikák ellenére hirtelen eltűnt, majd 2008 tavaszán folytatódott, végül a kereskedelmi csatorna úgy döntött, hogy a változatlanul népszerű műsort nem tudja beleilleszteni az őszi struktúrájába, még a a korábbi, meglehetősen gyatra feltételek mellett sem (péntek este nagyon későn, a Popdaráló után keződött), ezért volt Beugró, nincs Beugró. Igen ám, de kiderült: Ezt a műsort nem lehet csak úgy megszüntetni, igény van rá és ha kell, a rajongók összefognak a megmentése érdekében: leveleznek, fórumoznak, online-petíciót írnak alá. Összefognak, érted. A csoda pedig megtörténik: Az m1 fantáziát lát a dologban (meg a Comedy Central csatorna is), így aztán a rajongók elégedetten hártadőlhetnek a kényelmes kanapén, végre kiszakadhat kebelükből a megkönnyebbült sóhaj.  

A csapat és a koncepció változatlan: Rudolf Péter, Pokorny Lia, Kálloy Molnár Péter és Szabó Győző improvizál, Novák Péter műsort vezet és ismerteti a szituációkat. A színészek csak az adott szituáció jellegét ismerik (pl. filmszinkron, elfordítás, zsebszöveg, stoptrükk), magát a konkrét feladatot nem. A megoldandó helyzetek és a rögtönzések rendkívül szórakoztatóak. Ha a jóízű nevetés fogyaszt, a Beugró garantáltan megszabadít néhány felesleges kilótól. Amennyiben nem, akkor is érdemes belefeledkezni a színészek parádés játékába, lenyűgöző sokoldalúságába, finom humorába, hiszen ez a műsor a maga kategóriájában egyedülálló itthon. Zsebkendőt is készíts, mert nem kizárt, hogy könnyesre röhögöd magad egy-egy poénon, pl. nagy kedvencemnek, Rudolf Péternek köszönhetően. "Rudi" vérprofi, amit az egyes szituációkban művel, az egyszerűen zseniális, nincs olyan helyzet, amiben ne brillírozna. Szeretem, hogy emberi a műsor: Novák Péter önfeledten szórakozik a kollégák produkcióin, a színészek szemében huncutság csillog és bizony el-elröhögik magukat poén közben, de ez nem baj, ennek helye van, ez kell. Az a jó, hogy látom rajtuk, élvezik, amit csinálnak és szívvel-lélekkel játszanak. 

Bár az alapstruktúrával is sikeres volt a műsor, jó ötlet, hogy új típusú helyzetgyakorlatokkal bővítették a repertoárt (pl. lassítás, állati mesék), illetve a "háztáji" c. szituációval a nézőket is bevonták a játékba, meglátjuk, ez utóbbiból mi sül ki. Remélem, majd arra is gondolnak a szerkesztők, hogy kilenc-tíz adás után azért kicsit bele lehet unni ugyanazokba a szituációkba, ugyanazokba az arcokba, hiába más és más a feladat, bizonyos időközönként nem ártana némi vérfrissítés, bár az igaz, hogy amikor korábban pl. Oroszlán Szonja ugrott be Pokorny Lia helyett, meglehetősen gyengén improvizált, legalábbis szerintem. Ennek ellenére szívesen látnék más színészeket is az egyes helyzetgyakorlatokban, jó lenne mást is megismerni erről az őrült oldaláról. Megjegyzem, szerencsés az este tíz utáni kezdés is, mondjuk, nem főműsoridő, sajnos, de talán a bulizók közül sokan gondolják úgy, hogy csak a Beugró után vetik bele magukat az éjszakai élet sűrűjébe.

Szóval, csak annyit szerettem volna mondani, hogy hosszú szünet után újra van Beugró. Nézzétek.

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr85662484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.09.14. 18:18:47

Nagyon klassz, hogy ismét!
Oroszlán Szonja annyira talán nem, de emlékeim szerint az előző szériában egyszer Gesztesi is teljesített és kritikán alul.

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2008.09.14. 18:18:49

Szonja szerintem nagyon jó volt: aki viszont nagyon leszerepelt ebben a műsorszámban, az Gesztesi. Nálam Kálloy az, akit ki lehetne hagyni a csapatból, a másik három maradhatna állandónak, mindig új cserével :)

SzolfÉsz 2008.09.14. 18:21:22

A műsor felvétele is egy élmény, ahol nem "csak" a nézők és a színészek élvezik, hanem még az operatőrök is velünk röhögtek.
Ha valaki BEugró fan, kötelező, hogy elmenjen a felvételre is legalább egyszer az életben, mert sokkal többet ad, mint a műsor, ami már önmagában nem kevés ;-)) Három és fél óra tömény röhögés, minimális üresjárattal. Ami szeirntem szintén hatalmas dolog, azaz, hogy nem egy öt órás felvételből vagdossák össze a jól sikerült, pörgős, ötletes improvizációkat. Sőt, nem is értettem, mi alapján tudták eldönteni, hogy mi fog bekerülni meg mi nem, mert egy feladat-fajtát több szituban is megoldottak, és bizony sokszor mondjuk mind a három olyan szintű volt, hogy nyugodtan mehetett volna adásba... (kb. a három és fél óra alatt két olyan szitu volt, ami szerintem kicsit gyengébb volt, de mondjuk ezek is jobbak voltak pl. egy Gálvölgyi show legjobb jeleneténél is...)

boj 2008.09.14. 18:23:15

Nagy királyság.

ronson 2008.09.14. 18:30:37

Tegnap este én is könnyeztem a nevetéstől, szerintem zseniálisak voltak. Kálloyt viszont megvédem, nekem nagyon bejön a stílusa. Gesztesi valóban gyenge volt. Akit még nagyon el tudnék képzelni ebben a szerepkörben az az Eszenyi Enikő.
(Anno egy Fridi műsorban zseniálisan alakította a halálán lévőt.)

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2008.09.14. 18:42:41

Igen, Eszenyi is jó lehetne. Meg szerintem sokakat ki lehetne próbálni, de az eredeti gárdát nem nagyon kéne piszkálni :))))

Az élő felvétellel kapcsolatban amúgy igazat adok, tényleg óriási élmény.

movhu 2008.09.14. 18:48:31

Magam részéről szeretem az igényes műsorokat, tehát ami nem csak szórakoztató a képernyőt bámulva, de valami többet is ad. Sajnos az igénytelenség néha kitolja a jó műfajokat a képernyőről, lásd a Legyen Ön is milliomossal szemben is nyert mrá nézettséget egy másik vetélkedő...(A mindenható nézettség)
Érdekes volt, mert én nem tudtam, hogy újraindul, véletlen odakapcsoltam, és ott is maradt a tévé :)

Szabálykodó 2008.09.14. 18:50:50

Néha egyszerűen lehidalok a leleményességtől. Sokszor azt gondolom, hogy órákig beszélték meg a jelenetet, amit rögtönözni kell. Kiváló!
Annyit remélek, hogy legalább az m1-en megmarad, mert az egyike a kevés értelmes műsornak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.09.14. 18:52:02

Örülök, hogy szerény részvételem a tiltakozó kampányban sikerre vezetett :-)

Az viszont nagyon amatőr, hogy a bőszen hirdetett weblap fél nappal az adás után, ma délelőtt még nem működött :-(

Viszont most már igen! :-)

beugro.tv/

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.14. 18:56:24

Ennek én is nagyon örülök, a nagyon kevés értelmes műsor közé tartozott a Beugró, de mit is várhattunk a tv2-től, ahol a Sas kabaré népszerű műsor volt. Bár ez nem feltétlenül csak a tévé hibája, kereskedelmi csatorna, azt nyomják, amire igény van. Ilyenkor azért jó, hogy van közszolgálati csatorna is és ez esetben tényleg ezt a funkciót látja el. Még sok ilyet, ha már annyi pénzt pumpálnak bele ebbe is.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.09.14. 18:56:55

Egyébként hogy lehet részt venni a felvételen? Se az mtv.hu-n, se a fenti videa aloldalon nincs semmi info erről...

Pelthar 2008.09.14. 19:00:02

Engem is érdekelne, hogy lehet bejutni az élőre?

Pelthar 2008.09.14. 19:03:44

Jah, azt még elfelejtettem írni, hogy aki szereti a műsort, és (nagyon) jól tud angolul, az feltétlenül szerezze meg az alapötletül szolgáló Whose Line Is It Anyway című show-t! Bár ezzel valószínűleg a rajongóknak nem mondtam újat. (Az szerintem egy picit még jobb is, de nagy különbség nincs, és a hazai íz sem ártott meg a műsornak.)

W Joe 2008.09.14. 19:04:18

Örülök, hogy folytatják :) Nem volt hiába a rajongóktól a petíció és a többi.

rudiprojekt 2008.09.14. 19:07:42

Gratula az m1-nek, hogy végre valami jóhoz csatlakozott. Végül is ez lenne a közszolgálati tv dolga. Én már azon is csodálkoztam, hogy a tv2 egyáltalán elindította a beugrót, mert ott csak az szokott menni, amiben legalább egy minimális bunkóság van. Arra szakosodtak. Mindegy. Lényeg az, hogy a csapatnak lett otthona.

f@axom 2008.09.14. 19:08:31

No belenéztem. Amikor a TV2-n ment, a jó kis pörgős zenés popdaráló után, akkor azt hittem, hogy azért kapcsolok át 5 perc után, mert ahhoz képest lapos. Most viszont nem volt előtte semmi normális, tehát sikerült leszűrni, hogy ekkora ritka nagy sz@rt csak az M1-en lehet leadni. Tehát most helyre került, csak megérném 1x hogy nem szegény adófizetők zsebéből szedik ki az ilyen kis senki szinészecskék sztárgázsiját. Reméljük hamar megbukik itt is...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.09.14. 19:15:01

f@axom, ez is egy vélemény. Ritka nagy baromságot írtál (főleg amit a színészekről és a gázsijuktól írtál), de jogod van hozzá :-)

cilu 2008.09.14. 19:20:03

Drágám ha nem tetszik ne nézd, neked van az irigy hónalj mirigy, a sas kabaré ésatöbbi hasonló nevess azokon de amit nem értesz ne szarozd le azonnal, te kis provokatőr.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.09.14. 19:23:28

f@axom, kimondottan örülök, hogy nem egyezik a véleményünk. Valószínűleg az adófizetésünk sem egy kategória...

cilu 2008.09.14. 19:25:14

Hol lehet rá jegyet kapni?

Fish 2008.09.14. 19:34:55

Szerintem tényleg hazaért a Beugró, ebben egyetértek f@axom-mal (amúgy nem f@kszom kéne, hogy legyen a nicked?)
Igen, igényes a Beugró, és igen, igényes az M1 műsorainak többsége is. Sajnos a kultúrház nagyon bennfenteskedik, de amúgy szerintem jó a a műsorkínálat.
Hogy a popdaráló pörgős volt? Lehet. Igénytelen? Biztos. Ha unatkozom, kereskedelmi tévét nézek, ha szórakozni, feltöltődni akarok, akkor Dunát vagy M1-M2-t...
Vagy belebújok egy jó könyvbe :)

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2008.09.14. 19:39:12

cilu, a vidám színpad honlapján, vagy az interticketen keresztül... de nagyon ne reménykedj, már októberre sincs jegy :)

Maxi 2008.09.14. 19:42:37

A tv2 egyetlen igazán értelmes és színvonalas műsora volt, meg is szüntették, nagyon okosan... Örülök, hogy újra elindult, remélem, hosszú életű lesz! Eszenyi szerintem csak akkor lehetne benne, ha még mindig a tv2-n futna, lévén most elég komolyan elköteleződött hozzájuk. De van még pár színész, aki jó lehet (pl. Für Anikó, Hegyi Barbara)

movhu 2008.09.14. 19:44:53

faxom!
Ha te a popdaráló célközönsége vagy, akkor semmi csodálkozni való nincs azon, hogy nem jön be ez a műsor. Nem tartom kizártnak, hogy van átfedés a két nézőtábor között, de véleményem szerint a Popdaráló az tipikusan az igénytelen tömegműsor. A Fásy Mulató kb. ugyanaz, csak mások a szerplők.

nbafan 2008.09.14. 19:47:06

Nekem nagy kedvencem volt a TV2-n, sajnáltam is, hogy beszüntették. Tudtam, hogy újraindul az m1-en, csak azt nem, hogy mikor. Így sajnos a tegnapiról lemaradtam, de mostantól nézni fogom ha törik, ha szakad. Óriásiakat lehet rajta nevetni:D
A hozzászólóról, akinek már a neve is utal csekély intelligenciaszintjére, megvan a véleményem. A legkevesebb erre megy az adójából, aminek nagy részét valószínüleg elcsalja. Provokációja nem járt sikerrel, mert akik szeretik ezt a humoros, színvonalas műsort, azok elég érettek indulataik visszafogására hza egy ilyen szánalmas embert látnak:D

The M 2008.09.14. 19:50:06

Faxomban látom társadalmunk összes problémáját :) Popdaráló??? Ne viccelj már! Átlagos társaság egy karaokee bárban jobbet produkál csonrészegen és ebből készít műsort a TV2. Össezhasonlíthatalan kategória. Haq neked ez a szemét jön be, akkor veled arről nincs értelme beszélni. A többiről ne is beszéljünk, amit írtál.

SzolfÉsz 2008.09.14. 19:52:12

A tegnapi felvétel aug 26-án készült, erre kb. két héttel előtte vettem meg a jegyet, de még aznap is volt!
Csak aztán mindenki visszajött szabiról és elindult az élet.
Amúgy tavaly egész szezonban vadásztam rá jegyet, de nem kaptam, most meg simán.
Résen kell lenni, mert megéri.

Kállóy amúgy nagyon jó volt a felvételen is, szerintem Rudolf mellett ő a másik nagy lelke a dolognak. Szabó Győző és Lea is jó (kenterbe vernek bárki mást), de nekem a két Péter a húzó.
És Novák előtt is le a kalappal: nincs súgógépe, mint egyes sztároknak, akik "spontán" nayon jópofák, kb. két felkonfot kellett megismételnie, egyiket egy technikai baki miatt, és ott is kiderült, hogy nem bebiflázott szöveget mond, hanem tudja, mit akar, és spontán szövegel.
Ő volt a "bemelegítő" is a műsor előtt (máshol erre külön stáb van), nagyon közvetlen volt, és nem áljópofiskodott.
És ott látszott, hogy VALÓBAN vezeti a műsort. Mint egy jó bíró, aki kivár, kell-e előnyszabályt adnia: lecsengette a jelenetet, ha kezdett vége lenni, ha fellendült, akkor hiába volt a csengőn a keze, várt stb.

SzolfÉsz 2008.09.14. 19:52:58

Aki lemaradt róla, az mtv honlapján fent van!

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.09.14. 20:00:03

Az élő műsorra én is nagyon kíváncsi vagyok, csak jót hallottam róla. Novák azért is klassz, mert nem tolja magát előtérbe, pont annyira van jelen, amennyire szükséges. Új arcokat jó lenne bevonni néha-néha, sok izgalmas színész van Magyarországon, akiket szívesen megismernék erről az oldalukról is.

cilu 2008.09.14. 20:00:14

Megnéztem a jegyeket, enyhén szólva is reménytelennek tűnik....

JamiC 2008.09.14. 20:02:33

Nincs fent valahol a teljes adás? (mert a hivatalos honlapon csak a promókat meg a kimaradt jeleneteket találtam meg...)

Filozoo 2008.09.14. 20:06:05

Szerintem erőltetett. Én a második/harmadik után abbahagytam. AZ alapötlet jó (volt), de nem véletlen, hogy pár műsor után a nézettség szinte kimutathatatlanná vált. Ami pedig a Magyar Király TV-t illeti, ideje lenne definiálni, mi az hogy közszolgálat: olyan műsorok életben tartása, ami még az egyébként nagyon gyenge nézettségi adatokat produkáló csigaTv-n sem életképes, mert a kutya sem nézi, vagy mondjuk hiteles tájékoztatást adó hírműsor készítése.

kabbe 2008.09.14. 20:22:58

kár hogy az egész egy amerikai műsor koppintása
ami persze sokkal jobb mint ez.
Még szerencse hogy van piratebay és nem kell
ezt a sok fost nézni a magyar adókon

cilu 2008.09.14. 20:29:04

Erőltetett? ez a műsor? szerintem meg igazán felszabadult, humoros és igényesen könnyed, ha ahhoz mérnénk a jó műsort ami főidőben megy a legnézettebb reklámtv-n akkor tényleg szarban lennénk.szerintem.

cilu 2008.09.14. 20:32:32

Nem értem miért a fanyalgás azon hogy koppintott az ötlet, na és? A műsort a színészek csinálják, szerintem jól.

glyc 2008.09.14. 21:08:15

Én is nagyon szerettem, kifejezetten üdítő műsor volt, csak sajnáltam, hogy nagyon későn.

Az m1-en még nem láttam. De fogom. ;)

a túlkoros naiva 2008.09.14. 21:25:54

végre.

berugó 2008.09.14. 21:45:28

Messze a legjobb értelmes műsör a magyar médiában.
Kérném a kedves Szerkesztőt (ha olvassa ezt a blogot), hogy annyi segítséget adjon a színészeknek, hogy néhány kelléket felvonultat a színpadon, amit használhatnának: esernyő, sétapálca, kalap, ballonkabát, cigaretta, gumicsizma, ...

RekZoli 2008.09.14. 21:45:33

Jó hogy van! Nekem és a páromnak tetszett, nézni fogjuk!

SzolfÉsz 2008.09.14. 22:05:28

Lesz@rom, koppintott-e az ötlet (egyrészt és gyakorlatilag szinte minden koppintott v. mindenre rá lehet mondani, hogy az, mert van valahol egy nagyon hasonló... mert pl. a színművészetin ezer éve ilyen helyzetgyakorlatokkal is oktatnak, szóval, az amcsi műsor meg akkor ANNAK a koppintása ;-)
Ez (is) szórakoztató, magyar színészek vannak benne, és mondjuk apróság, hogy az anyanyelvemen adják elő a dolgot. Nem, mert az angollal bármi "bajom" van, értsd naponta használom egy nemzetközi cégnél mindenféle nemzetiségű kollégákkal, de ez akkor is az anyanyelvem, amin tetszik v. nem életem végéig nagyobbat üt egy-egy elmés nyelvi poén, mint bármilyen más nyelven. (mondom ezt úgy, hogy nem magyar a diplomám, nem magyarul, nem Mo-n szereztem, de még azon a nyelven is így lenne ez, ami elég volt ahhoz, hogy kijárjak egy egyetemet, meg lediplomázzak ;-)))

Amúgy meg a hócipőm tele azokkal, akik soha semmi jót nem találnak itthon, csakis az amcsi adókon meg a letöltött műsorok közt lelik meg, ami felvidítja elméjüket. Úgy kell nekik ;-))) Persze, sok a szemét itthon, de erre nem egyetlen gyógyszer a piratebay vagy bármelyik torrentes oldal, netán az emule.

Mint fan azért annyit el tudok fogadni, hogy nem ártana a játékokat jobban frissíteni (a szitu ugyan változik, de azért nem biztos, hogy mindig mindegyiknek benne kell lennie a műsorban, meg benne is maradnia örök időkre, mert némelyik nem elég ehhez, meg el is fárad a varázs)
És talán a színészek is foroghatnának, bár, az az igazság, hogy akiket eddig hoztak, egyikük sem ért fel a mostani néggyel. Persze, Gesztesit nyilván a tv2 erőltette be, Oroszlán Szonja is kötelező mostanság, ide meg nem is biztos, hogy "nagy" színészek (nem, mintha gesztesi az lenne) kellenek, hanem pörgős agy meg szuper képesség a rögtönzésre. + én őket négyüket nagyon bírom ,-)))

Csobikha 2008.09.14. 22:15:56

Itt derül ki igazán hogy ki a jó szinész, ki tud rögtönözni ki tudja legjobban eladni magát. A Péterek viszik a primet, Szabó Gyöző se rossz de az utolsó adásban számomra szürke volt. Kimondottan örülök hogy megint adásban van végre egy értelmes jó műsor.

Bogi 2008.09.14. 22:28:08

Pelthar-nak igaza van!
akinek ez tetszik, és tud angolul, az feltétlenül nézzen bele a "whose line is it anyway"-be (youtube-on korlátlan mennyiségben fellelhető), mert ennyit még soha életemben nem röhögtem, mint azokon az epizódokon:D
és nem fikázni akarom a magyar verziót, de sajnos elbújhat az eredeti mellett..

Mariannka51 2008.09.15. 06:51:20

Csatlakozom a "fan"-okhoz, annak külön örülök, hogy a MTV-n nézhetem, mert eggyel több szinvonlas műsor...

Edward Nygma 2008.09.15. 07:22:18

Végre, a helyére és biztonságba került a Beugró *elégedett sóhaj*
tv2-nek meg lófütty az alfelébe, a Beugró nem fér be a struktúrába, de Hargitai Beja kamurealityje meg igen? Na, ez a színvonal.

Hajrá Beugró, hajrá M1!

Thyme 2008.09.15. 08:27:00

ÚJRAINDULT?! Hát ezt sikerült teljesen titokban tartani, én legalábbis nem tudtam róla, igaz ritkán böngészem a műsorújságot. Meg lehet nézni valahol a szombati adást? vagy megismétlik esetleg? (Bezzeg a felháborító, idétlenkedő un. celebeket felvonultató műsorok beharangozóját véletlenül sem lehet eltéveszteni, a csapból is az folyik minden adón minden mennyiségben.)

csavarhuzo · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.09.15. 08:29:48

nem vagyok egy tévéguru, de azon kevés műsorok közé tartozott és tartozik, amik a sportközvetítéseken kívül lekötnek. örülök, hogy újra van. viszont a tv2 politikáját nem értem, mikor állandóan harcban állnak a konkurenssel, akkor azon kevés műsoraik egyikétől váltak meg, amely verte a konkurenst. de ez legyen az ő bajuk.

rennie 2008.09.15. 08:45:05

Éljen a Beugró! Nagyon vártam a szombat estét emiatt! :D

A műsor hihetetlenül ötletes, én ezt bírom benne a legjobban. Jézus első vízenjárásán besírtam a röhögéstől.:DDDD Meg az igyunk kávét vagy ne igyunk is nagyon ott volt! Az új játékelemek közül az állatos tetszett a legjobban, Pokorny nagyot alakított! :D

Jó ez a négyes, időnként azonban tényleg nem árt egy kis frissítés, mondjuk Cserna Antalt tudnám elképzelni egy ilyen szituban.
Ja, és nagyon szimpi volt Nováktól, hogy megköszönte az elején a nézőknek, hogy visszahozták a műsort.

Gőgös Gúnár 2008.09.15. 09:02:59

A TV2 ilyen műsorokkal rendre alúl fog maradni a Retek klubbal és a Királyi tv-vel szemben is. Mostanában esténként (főműsoridőben) egyre több nézhető adást tesznek a mtv műsorára. Pl. A la carte nem az agymosott zombiknak való, bulváros okádék, hanem értelmes, saját véleménnyel rendelkező emberek beszélgetése.

Thyme 2008.09.15. 09:50:53

Megnéztem az interneten, és halálra röhögtem magam, jobb, mint valaha. Nagyon tetszettek az új elemek, amelyeket az előttem szólók már említettek, de a régiek is fergetegesek voltak megint, pl. a hangnemváltás, a tolmácsolás és a szinkron. Remélem, nem lesz semmi fennakadás és kitart a szezon végéig, nagy szükségünk lesz egy igazán üdítő órácskára a sötét őszi-téli hónapokban!

pepin_nymburk 2008.09.15. 10:54:02

Volt szerencsém megnézni a szombati adást, és jókat röhögtünk rajta.
Örüljünk annak, hogy magyar színészeket láthatunk.

Szokjanak már le a kertévék arról, hogy a segédmunkások szintjéhez lővik be a műsorstruktúrát, holmi nézettségről való vartyogással.
(Egyszer már lelepleződött a másik kerTV, amikor a VV kevesebb nézőtt vonzott mint a Vágó féle kvízműsor, mégis erőltették, mert a szennylapoknak folyamatos municiót adott, megvolt az árucsatolás.)
Az amerikai verziót nem fogom megnézni, elhiszem, hogy jobb, de az amcsi filmek is jobbak, akkor most ne legyenek magyar filmek? Ostobaság...

rennie 2008.09.15. 16:35:49

Rozi, a neten hol lehet visszanézni?

standupc · http://standupc.blog.hu 2008.09.17. 09:15:57

Igen, a Whose Line Is It Anyway?-t én is csak dícsérni tudom :)

Robin 2008.09.19. 11:54:26

Véletlenül láttam, és nagyon élveztem. Ha hagyják, tudnak nálunk is igazán jó műsort csinálni. Ez rádiós műsorként is jó lehetne...
süti beállítások módosítása