Jakupcsek kifutott

2008.04.14. 15:00

Nem kell Uri Geller műsorában szerepelni, de még nagy mentalistának sem kell lenni ahhoz a „jóslathoz”, amit a TV2 új műsorstruktúrájáról szóló írásomban megelőlegeztem Az Igazság ára című műsorának. Ez pedig a kifulladás, ami ma már sokkal inkább nevezhető mélyrepülésnek. A legutóbbi nézettségi adtok láttán igazán kihirdetheti a TV2 a szükségállapotot a szerda estére, annyira rosszak a mutatók.

Kezdetben, az első adásnál hatott az újdonság ereje, mert a teljes lakosságra nézve 958.029 néző volt kíváncsi az igazságokra. Igaz, ebben az első műsorban hangzott el Jakupcsek részéről az a nagyképű mondat, hogy az adást kétmillió ember fogja nézni. Ugyanezt a részt a legpotenciálisabb reklámcélpontnak számító 18-49 éves korosztályban 450.722-en látták, és ezzel a két adattal igencsak megszorongatta a másik csatornát. Ezek után viszont rájöttek arra az egyszerű igazságra a nézők, hogy a műsor rossz, élvezhetetlen és rendkívül unalmas. A nézettség pedig zuhant, mint a pengő értéke a hiperinfláció idején. Az elmúlt héten már csak 698.546 néző nézte a műsort, és csak 271.283 az említett 18-49 éves korosztályból. Ezzel a műsor nézettsége a húsz százalékos küszöb alá csökkent, amivel gyakorlatilag kiírta magát a nagyközönségnek jegyzett szórakoztató programok közül. Ami érdekes, hogy nem csak arról van szó, hogy az RTLKlub nézettségéhez képest kevés a szám, hanem rövid időre a Magyar Televízió egyes csatornája is megelőzte nézőszámban. Az emberek már olyan szinten immunisak, illetve talán már annyira irritálja őket a műsor, hogy szinte eszeveszetten menekülnek a csatornáról, amikor az esti film véget ér.

A TV2 a műsort licenc alapján gyártja, és így szinte biztossá vált, hogy nem csak azt a hibát követték el, hogy a világon talán egyedülálló módon elrontották a műsort, de valószínűleg nem is éri meg tovább gyártanai, legfeljebb azért, hogy ezzel ne kelljen a műsor kudarcát ilyen módon is elismerni. A csatorna nem okolja a műsorvezetőt az alacsony nézettségért, pedig be kell vallanunk, hogy jelentős részben az ő karaktere az, ami tönkreteszi a produkciót. Természetesen a kérdések megválasztása sem sikeres, és hamar unalmassá váló témákat veszegetnek, de be kellene valamit ismerni. A produkciónak, ha egyáltalán vannak komoly folytatási tervek, mindenképpen új frontemberre van szüksége. A tévé egyelőre erőlteti a műsort a mostani felállásban, és reményeik szerint majd megszokják az emberek a dolgot, és akkor emelkedik a nézettség. Ez utóbbi kijelentés hallatán csak annyit tudunk mondani, hogy úgy tűnik, a TV2-nél teljes a szakmai csőd, mert jelen helyzetben a legrosszabb megoldás a bukott felállással tovább vinni a dolgot. Mi pedig végignézzük a műsor lassú haldoklását. Na nem a tévében, csupán a nézettségi adatok elemzésében.

A bejegyzés trackback címe:

https://mover.blog.hu/api/trackback/id/tr78425068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peter 2008.04.14. 15:12:35

A műsort Jakupcsekkel folytatni akkora baklövés, hogy az egész ebben illetékes kivágnám egy ilyen kijelentésért, ha én lennék a tulajdonosok képviselője. Meg kell érteni, hogy ez már csak zuhanni fog, kivéve, ha változtatnak. Még akkor is nehéz lenne, de így csak szembehunyás az, hogy majdcsak megszeretik Jakupcseket.

W Joe 2008.04.14. 15:16:07

A műsort úgy lehetne feldobni, hogy mondjuk beültetnék Uri Gellert és feltennének neki olyan kérdéseket, hogy "Ön valóban a gondolati erejével hajlítja a kanalakat?" :)

veszett_kutya 2008.04.14. 15:16:17

Van ilyen műsor? :-)

Destroy 2008.04.14. 15:17:14

Én láttam külföldi verziót, de annak hangulata volt, ez meg egy unalmas sötét műsor. Laikusként ennyit akarok mondani, mert nincs értelme többet. A legtöbb néző annyit lát, hogy dögunalom.

movhu 2008.04.14. 15:18:39

A múltkor írta is valaki, hogy volt olyan kérdés:

"Az ön kedvenc csatornája a TV2?" A válasz
"Igen" és helyes lett.

Kell ennél szánalmasabb?

Valaki 2008.04.14. 15:19:52

A legnagyobb gondot maga az alapkoncepció és a hibás kérdések okozzák. Olyan kérdések amire nem lehet egyértleműen válaszolni, és ezért könnyű "hibázni"
A másik a válaszok értékelésében rejlik.Valami ott sem stimmel.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.04.14. 15:26:17

a műsor alapja nem rossz. a műsorvezető egy kalap szar.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.14. 15:29:19

03.06-án (azelső adás másnapján:) megjósoltam:
Amit el lehet baszni, azt el is basszák.

Murphy a tévében
bulvarter.blog.hu/2008/03/06/murphy_a_teveben

movhu 2008.04.14. 15:30:48

Már két garantált mentalista van az országban :D

Dekatlon 2008.04.14. 15:36:19

Ahogy mondod. Apácára ne bizzunk kuplerájt. Csak finomkodni fog, a vendégeknek meg elmegy a kedve...

sz_ 2008.04.14. 15:43:56

szerintem nem jakupcsek miatt bukott.

van egy magyar sajátosság: a külföldön sikeres műsorokat elkúrják itthon. szerintem legfőképpen azzal, hogy:
1. a külföldi főnyereményt meg sem közelíti az itthoni (pl. az igazság ára amerikában 500e dollárt, vagyis közel 80 milliót fizet. itthon meg huszat (?))
2. borzasztóan vontatott a műsor

az utóbbival van baj, szerintem emiatt bukott az okosabb vagy és az 1 a 100 ellen is (bár ott sváby szerepe is hangsúlyos volt).

Rainbow* 2008.04.14. 15:47:33

Dekatlon, abban, amit mondtál minden benne van!

Még annyit tennék hozzá, hogy szerintem hamarosan eltűnik a süllyesztőben a műsor, nem fogják sokáig húzni "majd megszeretik" alapon.

Jakupcseknek meg sikerült teljesen és végérvényesen leírnia magát-előttem legalábbis.

movhu 2008.04.14. 15:49:24

A nyereménnyel baj nem lenne, a Milliomosban is fizetésarányosan itt kisebb. Sőt, a fizetésekhez képest szerintem az USA 500EUSD-je még rosszabb is, mint itt a 20 millió.

AGB 2008.04.14. 15:50:53

Nem vitatva a cikk alapmegállapítását, azért elmondanám, hogy teljes lakosság körében a műsor verte az RTL-t. Más kérdés, hogy csak a 18-49 számít.
Az M1-et viszont nem előzte meg picit sem, pedig meccset adtak.

Adamm23 (törölt) 2008.04.14. 15:53:48

Ha már licencet vesznek, mér nem úgy csinálják meg a műsort, mint bárhol máshol: JÓL? Ennyire nem lehetnek analfabéták, vagy vakok...

Jó tudom, azok..

movhu 2008.04.14. 15:55:12

A megszorongatta alatt értem azt, hogy igen, átlépte, igaz csak a kezdetén. Az MTV1-ről pedig úgy tudom, hogy tényleg volt pillanat, amikor átlépte a nézettsége, de csak az mostani, legutolsó adás alatt.

xenu 2008.04.14. 15:55:52

Be kellene látni, hogy Jakupcsek csak egy hasonszőrű fapicsáknak szóló, az emancipáció témakörében, ismeretterjesztő szinten tudományosnak ható műsorban lehetne sikeres és abban is csak a célözönségén belül.

a fenti kép telitalálat. az antinő esszenciája. kényeskedő, undorodó HP. a hideg is kirázza a hátamon a borsókat.

smartdrive 2008.04.14. 15:56:01

a szükségállapotot kihirdetni szokták, nem kikiáltani. ehhez elég gondolkodni, hogy rájöjj

queenlly 2008.04.14. 15:57:12

sz0 mindkét állításoddal egyetértek, mi két részt néztünk mégpedíg 1.5x gyorsítással, úgy a hang is élvezhetőbb volt és azt a rohadt zörgést a válaszok előtt is megtakaríthattuk

egyébként meg Jakpcsek tök csőd, ide a havas vagy más főgci kellett volna: a külföldiekben az a szórakoztató, hogy a pénzért halálra szivatják őket és nem azzal, hogy ellenőrizhetetlen a válasz igaz v. hamis volta

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.04.14. 15:57:40

Na ezé' nem nézek én TV2-öt...

movhu 2008.04.14. 15:58:07

Köszönöm a javítást smartdrive, kijavítom a szövegben is.

Rainbow* 2008.04.14. 15:59:07

Havassal tuti nyerő lett volna a műsor, az biztos!

xenu 2008.04.14. 16:00:19

jajj megint megnéztem a képét, hogy helyesen jellemeztem-e, de rámjött tőle a szapora, így most sietek a budira. miközben hányok az ő nevét fogom mondani:
jaaaaaaaaaaaaaakupcseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
(igen, répa biztos lesz benne)

rivera 2008.04.14. 16:07:54

Nálam allergiás reakciókat vált ki JG, nem büntetem magam azzal hogy őt nézzem, vagy hallgassam.

laller737 2008.04.14. 16:11:29

A tönkretétel aranyszabályai:

Aki az Interbe igazol annak annyi.
Amit megvesz a TV2, az átváltozik nézetlen műsorrá.

Kéne a gabinak egy hangplasztika, mert a környezetemben mindenkinek fel áll a szőr a hátán a HANGJÁTÓL, a többit nem is említem.

Halastou 2008.04.14. 16:17:21

A cikkírónak: A forint esetében még nem volt hiperinfláció, te a pengőre gondolsz. Bár a jelen gazdasági helyzetben benne van egy forint hiperinfláció is középtávon, Isten óvjon minket tőle.

NagyonPC 2008.04.14. 16:18:35

movhu tévedsz: 'Mi pedig végignézzük a műsor lassú haldoklását.'

Dehogy nézzük végig: A Doktor House után aludni megyünk/elkapcsolunk/stb.

movhu 2008.04.14. 16:23:55

Halastou 2008.04.14. 16:17:21

Ez a tévedések napja, javítva.

FlybyWire 2008.04.14. 16:26:09

Ha a műsor nem is irritálna, a borzalmasan szörnyű "baszatlan-arrogáns tanárnéni" imidzsű Jakupcsek mindig is elviselhetetlen marad, ahogy az is volt mindig.

tuber 2008.04.14. 16:33:30

kompi · trailer.blog.hu/ 2008.04.14. 15:57:40
Na ezé' nem nézek én TV2-öt...


na ezé nem nézek tv-t...

Atari 2008.04.14. 16:34:23

Mi abban a szakmai, ha olyan a műsorpolitika, hogy megnézem a másik csatornát: Tetrence Hill, aha, akkor beteszünk mink is egy Tetrence Hillt stb. stb.?!

(A filmekből egyébként kivágjuk a véres jeleneteket, berakunk helyette tampon reklámokat, a vége főcímet is lehagyjuk, a parasztokat úgysem érdekli ki szerezte a zenéket vagy ilyesmi, gyorsan jöjjön a reklám stb. stb.
Vegülis ez is szakma -marketing-, csak nem kellene ennyire dominálnia.)

kívülálló 2008.04.14. 16:38:22

Igazán a Tv 2 szánalmas, hogy Jakupcsekre alapoz.
Igazi antinő.
Ilyenekre mondta Hofi, hogy ezt ki dugja.
Meg is kérdezhetnék a műsorában tőle.
-Lefekszik a műsorvezetésért? Nem, mit képzelnek!

-Volt már "barátja" a médiából? hááttt, öööö,
-Producer, rendező, gyártásvezető? hááátttt, ööööö,

brrrr, csingilingi, brrrr, hamis állítás, viszlááát!

Baszkurátor 2008.04.14. 16:38:36

Azért azt is megkellene ám említeni, hogy a retek klubb sem csinál jobb műsorokat...

Volt régen valami ?beszélgetős? műsora Jakupcsek néninek.Emlékeim szerint az elég jó volt bár azt sem nézték a népek.

drop 2008.04.14. 16:39:11

1. Felvett kérdések vannak, amely mind a nézőknek, mind a versenyzőnek lefutott kör érzetet ad, semmi izgalom. Én a képernyő előtt nyomatnám a hazugságvizsgálatot, mutatva a műszerek "sercegését".
2. Több konfliktust kell provokálni. Jakupcsek nem jó erre. Havas annál inkább. pl. beszívatni egy nem versenybe levő kérdéssel:)))a ver.

Baszkurátor 2008.04.14. 16:39:25

A "jobb" szó helyett inkább a "szinvonalasabb" a megfelelő ... ;)

ohmyFgod 2008.04.14. 16:46:49

Valaki 2008.04.14. 15:19:52
A legnagyobb gondot maga az alapkoncepció és a hibás kérdések okozzák. Olyan kérdések amire nem lehet egyértleműen válaszolni, és ezért könnyű "hibázni"
A másik a válaszok értékelésében rejlik.Valami ott sem stimmel.

Ezzel egyetértek. Sok ostoba, hülyén megfogalmazott kérdés van. Jakupcsek szintén tényleg szar. Ha arra játszanak, hogy gyorsan kiess, akkor valóban rendben van a dolog. Csakhogy ez csúnyán a nézettség rovására megy. Az emberek nem szeretnek olyan műsort nézni, ahol soha nem nyer senki.

Jakupcsek meg tényleg szar. Ebben a műsorban legalábbis nagyon. Ítélkezik a székből az emberek felett, már a tekintetével. De néha utalásokat is tesz. Milyen alapon? Ki ő? Hát nem olyan ember, akit a többség tisztel, ezért ezt elnézné neki. Inkább jöjjön leggyengébbláncszem Máté Krisztina. :)

vandál mikulás 2008.04.14. 16:47:55

Jakupcseket már akkor nem bírtam elviselni, mikor még csak a Danubiuson vezetett műsort. Ezt a kaparó hangú csajt még 20 évesen se dugtam volna meg, hát még így a klímaxon túl... Maximum a hozzá hasonló öreg tyúkokat tudja a képernyő elé vonzani. Neki egy olyan műsort kellene vezetnie, ahol a hozzá hasonló lúzer nők elsírhatják a fájdalmukat, valahol a Budapest TV-n kora délután...

EasyFriend 2008.04.14. 17:20:02

Ha ezen a héten levennék a műsorról, már az is túl későn lenne.

Pepe 2008.04.14. 17:28:47

Mondom mire való a TV készülék:

Discovery Channel, Spektrum, NatGeo Channel.
Hírek (bár hazudnak ezerrel benne), meg filmek nézésére, médialejátszóról

ReTeKlub, TV2 - úgy fos ahogy van, écek óta csak néha tévedek rá, és menekülök is róla elborzadva, miféle szarságokat nyomnak le a zombi TV-nézők agyába...

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2008.04.14. 17:30:48

Mint ahogy a cc-n is jeleztem: a Jakupcsek mindent megtestesít amiért ma a kereskedelmi televíziót joggal és szívből utálni lehet. Nem sok mindenkinek a hangjától, hamis gesztusaitól nyílik ki a bicska ennyire a zsebemben, mint ettől a múmiáétól. A félművelt, mesterkélt, pozőr okoskodó, kioktató és felkészületlen televíziós őstípusa, akit generációjának néhány hasonszőrű kövületével együtt érthetetlen módon hájpolnak még ma is, pedig valójában itt lenne az ideje hogy eltűnjenek örökre a képernyőről hogy átadhassák a helyet egy tanult, iskolázott, tehetséges és emberileg is hiteles tévés nemzedéknek, akik egyenlőre csak a meséskönyvek lapjain léteznek, így szerencsére még jó sokáig nem kell TV készülékre áldoznom.

baszki 2008.04.14. 17:32:13

GYŐZIKÉT A MOKKÁBA, MEG A FAJKASHÁZIT! GYŐZIKÉT AZ IGAZSÁGBA, MEG A FAJKASHÁZIT! GYŐZIKÉT MINDENHOVA, MEG A FAJKASHÁZIT! Jakupcsek pedig próbáljon meg valami nívós dolgot csinálni. Bár kétlem, hogy ezekben a televíziókban az ilyen közönségnek be lehetne vezetni valami normálisat.

anti vandál mikulás 2008.04.14. 17:33:10

Nah ne már, hogy az legyen Jakupcsekkel a baj, hogy öreg?? Egy üres fejű, de szép mosolyú, nagy mellű , de fiatal szőke kéne??Az sokkal szánalmasabb lenne.
Én Friderikusz Sándorrol tudom elképzelni, hogy jó lenne egy ilyen műsorba. Havas túl vontatott és körülményes. Nála 3 perc mire összehoz egy mondatot.

audi RAMSES 2008.04.14. 17:34:58

szar egy műsor az fix... a tv2 megint mellényúlt rendesen!

puntschu 2008.04.14. 17:35:26

Akik itt baszatlanpicsázzák a Gabi nyanyót, azoknak azt üzenem, hogy Máthé Gábor felesége volt anno. Igaz, hogy Máthé megszökött tőle, de ha beszámítjuk, hogy utána Albert Dzsordzsit vezette oltárhoz, akkor meg kell állapítanunk, hogy ennek a triásznak mind a három tagja mesüge, és csak az a kár, hogy nem maradtak együtt, simán lehetne alapozni rájuk egy tébolytévét a nép további boldogítására.

Secnir 2008.04.14. 17:43:19

egyszer belenéztem.
öt percre.
meg a zuri gellert is kapott.
azt is öt percig.

aztán dvd elő, BSG be.

meg az emlékek : TV3 télen-nyáron....

Vadkörte 2008.04.14. 17:50:04

Az, ami nyugaton fut, nem feltétlenül megy idehaza is. Erre kéne rájönni, hogy alakítani kell a orsZághoz a műsort. Számtalanszor bebizonyosodott, most újra. Gratulálok a magyar médiamunkásoknak!

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.04.14. 17:50:29

Szerintem Jakupcsek egy nagyon klassz műsorvezető. Kedvelem a stílusát, humorát. A műsor botrány.
Erről volt egy bejegyzés valahol néhány hónapja, hogy az amerikai Nagy Fogyásban végig röhögtek, az egyik lenyilatkozta, hogy azért jelentkezett, mert nem fért be a kocsijába. Itthon végig sírtak, szomorkodtak..sajnos..

morpho 2008.04.14. 17:50:38

Ez a műsor azért fasza,mert egy szerencsétlen lúzerről mindenki megtudja,hogy csalja a férjét,öt évvel ezelőtt még kurva volt,utálja az anyját,veri a gyerekeit,részegen jár dolgozni és rendszeresen lopja a vodkát a közértből,aztán nulla forinttal esik ki és zokogva borul férje,fia/lánya,anyukája nyakába,aki természetesen azonnal mindent megbocsájt.Ezt adják be az amerikaiaknak!
Ami Jakupcsek műsorvezetőt illeti.Ez a picsa,amióta a ker.tv-nél van az összes műsorával megbukott.Kivétel nélkül mindegyikkel.Csak néhány:Vitriol,Férfisztriptíz,Lucifer,Multimilliomos,Most vagy soha,...Ha valaki meg akar buktatni egy működő műsort,csak oda kell vinni a Jakupcseket és a "siker" garantált.

Secnir 2008.04.14. 17:55:06

lehet, hogy a Jakupcsek a zertéel titkosügynöke? ő fizeti? ez lehet a háttérben, csak még nem gyöttek rá a tv2nél?

Jucifer 2008.04.14. 18:02:03

Ezeket az adásokat amúgy egyszerre vették fel? Vagy Jakupcsek miért van mindig ugyanabban a ruhában?

morpho 2008.04.14. 18:09:58

Jucifer
Mindenkinek lehet egy kedvenc ruhája,nem?
Az,hogy a nézők is ugyanazok,csak minden adásban máshol ülnek,az gondolom azért van,mert nem fizetnek nekik,hogy ott üljenek és persze hogy minden irányból megcsodálhassák Gabika ruckóját.

Misi 2008.04.14. 18:29:51

A ruhát is elbénázták. Nem egyszerre vették fel, de állítólag ez így jó, hogy több műsoron keresztül ugyanazt viselei. Állítólag. Szerintük. Szerintük ez egy jó műsor.

human · http://sorozatjunkie.hu 2008.04.14. 18:33:44

A Hannibal Lektűr-attitűd: én meg már az első előadás előtt megmondtam h ehhez kicsi az ország. nagy ügy :)

hamu 2008.04.14. 18:36:01

Megjegyzendo, hogy mar a Leggyengebb lancszemet is a tv2 baszta el, de alaposan.

Az angol eredeti ma is megy, es jopofa. Visszaszovegelnek a musorvezetonek, vagy kirohogik. Itt ez tilos volt, es meg jatekosbol is leginkabb szerencsetlen es eleg buta jatekosokat fogtak ossze.

A Jakupcsek-fele ennel meg rosszabb, mert itt az eredeti is eleg gusztustalan es szar. Es ehhez meg hozzajon a TV2 es Jakupcsek, az antino.

Hegylako 66 2008.04.14. 19:01:46

Az egész TV2 egy nagy NULLA!

movhu 2008.04.14. 19:02:51

Úgy érzem itt volna az ideje, hogy a TV2 tényleg összeszedje magát. Már nem most ült be a székbe az új vezető, de változás még nem nagyon van. Pedig nem nagyon van már mit jobban elrontani...

AGB 2008.04.14. 19:52:35

Én egyébként akkor kapcsolatam el (még az első(?) adásnál) amikor egy rusnya öregasszonyt elkeztek kérdezgetni a szexuális életéről... Azért az már sok volt...

MMM 2008.04.14. 20:27:26

Én azt nem értem, hogy miért nem látta azt a borítékolt kudarcot, amit itt többen előre leírtak. A vezetés azt csinálja, mint egy óvodás gyerek, aki nem fogja fel, hogy a bicikli nem fog beférni az ajtón. Ez nem és nem így kell a magyaroknak.
Javaslom, hogy a TV2 kérdezzen meg itt bárkit, hogy miként csinálná, akkor is jobb lesz.

Prophet 2008.04.14. 22:49:56

Valami olyasmit kéne ide behozni, amit nem baj ha elkúrnak. Pl nukleáris hulladékot. Szerintem sikerülne azt is elrontani, nem kéne felezési idővel számolni. Ebből lehetne bizniszelni. Minden az ellenkezőjére fordul itt. Ide kéne telepíteni az összes szennyező erőművet, sikerülne úgy elb@szni, hogy jobb lenne tőle a levegő! Csak ki kell kötni a szerződésben, hogy évente 15 millió tonna károsanyagot kell kibocsátani. Felét ellopnák, másik felével nem tudnának mit kezdeni.

kivancski · http://www.nemszeretem.hu/ 2008.04.15. 09:30:19

A TV2 minden ilyen típusú műsorból szánalmasan szart hoz össze. Kik adaptálják ezeket a műsorokat magyar közegre? Én inkább erre lennék igazán kíváncsi... Hol élnek, és mégis mit gondolnak a magyar közönségről?! A Jakupcsek már csak hab a tortán, ezek után.

JApika 2008.04.15. 10:20:58

Ennyit J. Gabriella középkorú nő műsoráról:

kepfeltolto.hu/i/?t=img&id=62880

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2008.04.15. 15:43:12

TV2 olyan szinten tudja elbaszni a mindenhol máshol sikeres műsorokat, ahogyan senki más. Tavaly ősszel voltak tíz évesek, és voltak annyira hülyék, hogy "felidézték" régi műsoraikat... amikből már egy se volt terítéken, és nem azért, mert olyan kurva sikeresek voltak, hanem mert képtelenek nézhető produkciót még lopni is, nemhogy venni, urambocsá' elkészíteni. Anno írtam is erről, érdemes átnézni, milyen felehthető és bűnrossz produkciókkal büszkélkedtek:
egyebek.freeblog.hu/archives/2007/09/03/Jubileum_D/#e2576616
Eszméletlen társaság, de gondolom maguknak meg tudják magyarázni.

piszkafa · http://www.vurstli.blogspot.com 2008.04.16. 01:10:11

Valaha vót egy beszééégetős műsora ennek a Gabikának. Az nem vóót rossz.
.
Inkább valami ollantat kellett vóna.
.
Beh kár, hogy azt hiszik: a minőségi televíziózás az csak egy szűk rétegnek szól.

71Nyul 2008.04.16. 13:09:00

Nebántsuk már Jakupcsek Gabit.

SzabóMónika 2008.04.18. 22:46:31

Jakupcsek Gabi szerintem jól vezeti a műsort "amilyen a felhozatal"
süti beállítások módosítása